Poveži se z nami

Igre

Playstation Plus igre meseca avgusta – Streljanje in padci!

Rok Gumzej

Objavljeno

v

Playstation Plus je naznanil igre, ki jih boste lahko naročniki njihovega Plus servisa igrali v avgustu 2020. Od 28. julija dalje bo že na voljo Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered (2020), prenovljena verzija uspešnice iz leta 2009. Znova bomo lahko stopili v čevlje vojaka Soap MacTavisha in preigrali ikonične misije kot je kontroverzna No russian. Igra zaenkrat ponuja le enoigralski način preigravanja zgodbe, večigralskega v tej verziji ni. Kdor pa izvornika iz leta 2009 še ni igral, ga čaka napeta zgodba polna presenetljivih akcijskih trenutkov. 

Druga igra v to mesečnem paketu pa je Fall Guys: Ultimate Knockout. Barvita battle royale igra, ki ne pozna usmiljenja daje zabaven kontrast resnemu CODu. V igri igramo prikupnega človečka, ki poskuša premagati serijo ovir in med stotimi igralci preživeti do konca. S svojo preprostostjo in humoristično naravo igra dobro zakrije krvavo bitko, ki poteka med bojem za prvo mesto. Potiskanje nasprotnikov v brezno, frustrajajoči trenutki in zatikanje prijateljev v ovire je v Fall Guys zagotovljeno. 

Nadaljuj z branjem
Klikni za komentiranje

Pusti komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Igre

Sekiro: Shadows Die Twice brezplačna nadgradnja dobila napovednik

Rok Gumzej

Objavljeno

v

Avtor

Sekiro: Shadows Die Twice je izšel marca lani in od tedaj prodal že preko 5 milijon kopij. Sedaj leto in pol kasneje pa igra dobiva brezplačno nadgradnjo, ki prinaša nove vsebine.

Posodobitev prinaša nov igralni način Reflections of Strenght, ki bo pri vseh Sculptor’s Idolih omogočal ponovno igranje različnih šefovskih bitk. Funkcija je praktična še posebej zato, ker nam bo trening prišel prav za morebitno sprejetje novega izziva Gauntlets of Strenght, ki ravno tako prihaja s to posodobitvijo.

Gauntlets of Strenght bo enorokega volka vrgel v serijo bitk, kjer bo poskušal premagati različne že znane nasprotnike. Igralni način je dokaj nemilosten, saj vas bo smrtna napaka stala vsega napredka, ki ste ga v načinu do tedaj dosegli. Ko v njem umrete, se namreč vrnete čisto na začetek.

Prihajajo tudi tri nove preobleke, ki bodo pa le kozmetični dodatki, brez funkcionalne vrednosti. 2 obleki odklenete skozi prej omenjeni Gauntlet način, eno pa, ko igro vsaj enkrat preigrate do konca.

Zadnja novost v posodobitvi so Remnants. Remnants je funkcija, ki omogoča, da posnamete 30 sekund početja v igri in ta odsek skupaj s kratkim sporočilom pošljete v splet. Vaš “posnetek” se potem lahko pojavi v obliki duhca v igri drugih igralcev, kjer jih vodi skozi težke ovire ali jim pokaže kako premagati določenega nasprotnika. Funkcija igralcem omogoča deljenje izkušenj in znanja.

Posodobitev prihaja 29. oktobra na PS4, Xbox One, PC in Stadia platforme.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/613448/613448-613448-1_5da858e4d3b94.jpg

SEKIRO: SHADOWS DIE TWICE PS4

39,99 €

Nadaljuj z branjem

E-športi

2K odgovarja na kritike oglasov v igri NBA 2K21

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Igralce NBA 2K21 je med čakanjem na novo košarkarsko tekmo v tem tednu presenetil nenaden oglas za Oculus Quest 2.

Razvijalec 2K je namreč v igro, za katero so igralci plačali polno ceno, dodal še oglase. Internet se je nad oglasi upravičeno razburil, še posebej zato, ker bi lahko bilo nalaganje igre teoretično umetno podaljšano, da bi tako zagotovili popolno predvajanje oglasov. PC igralci z SSD diski so namreč opažali, da morajo oglas vseeno pogledati do konca, preden se igra naloži.

Sedaj je NBA2K na Twitterju izdal izjavo, “Kot mnogi vedo, so bili oglasi v zadnjih letih vključeni v segmente 2KTV. Včerajšnja umestitev oglasov 2KTV pa je vplivala na izkušnjo naših igralcev na način, ki ga nismo nameravali, saj ti oglasi niso namenjeni kot del predstavitve pred igro.”

2K je zaključil z izjavo, da “to bo popravljeno v prihodnjih epizodah. Hvala za nadaljnje povratne informacije.” 2K torej trdi, da so oglasi nenameren hrošč. Kdaj bo 2K sedaj težavo odpravil, trenutno ni znano, kot tudi ni znano ali bodo oglase odstranili v celoti ali pa jih bodo preprosto preselili na drugo področje v igri. V vsakem primeru so igralci 2K21 zaenkrat primorani gledati reklame za virtualna očala. Prava košarkarska izkušnja.


Vroča ponudba za gamerje

NBA 2K21 STANDARD EDITION PS4

69,99

Nadaljuj z branjem

Igre

Kojima po Death Strandingu razvija že novo igro?

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Od izida Death Strandinga je očitno minilo že dovolj časa, da je razvijalec Kojima Productions že prešel na svoj naslednji projekt.

Hideo Kojima je nekaj časa nazaj predstavljal konceptne skice za morebitno novo igro, vendar ne vemo ali so se te slike spremenile v dejanski nov projekt ali ne. Razvijalci se namreč pogosto lotevajo različnih konceptov in idej, potem pa mnoge od njih nikoli ne ugledajo luči sveta.

A očitno je Kojima za eno idejo že zagrabil. Namreč, Ludvig Forssell, skladatelj in avdio režiser Kojima Productions studia, je včeraj na svojem Twitterju dražil z objavo, ki naznanja še “nerazkrit projekt”. Dejstvo, da je prva glasba že posneta, kaže na to, da je nova igra verjetno že v razvojni fazi.

The DeanBeat: Death Stranding and the madness or genius of Hideo Kojima |  VentureBeat
Death Stranding (2019)

Druge informacije glede bodoče igre s strani Hidea Kojima in njegove ekipe, so sedaj še neznane. Ne vemo niti ali gre za nov IP ali celo za nadaljevanje Death Stranding 2. Mogoče nas nove informacije čakajo že čez dva meseca na dogodku The Game Awards, kjer se vsako leto razkrijejo novi gaming naslovi. Karkoli je že v razvoju, bo zagotovo zanimivo. Stvar bo namreč prišla izpod rok mojstra, ki je svetu dal serijo Metal Gear Solid, Silent Hills in lani predstavljen Death Stranding.


Vroča ponudba za gamerje

DEATH STRANDING – STEELBOOK EDITION PC

69,99 

Nadaljuj z branjem

Igre

Odpakirali smo Zoids Wild: Blast Unleashed

Nastja Topovšek

Objavljeno

v

Zoids Wild: Blast Unleashed je peta izdaja anime igre, ki je bila prvič predstavljena javnosti 1985. V tokratni, za Nintendo Switch ekskluzivni, se igralci borijo na velikanskih mehanskih živalih – vsebuje 16 robotskih kreatur, borimo pa se lahko v načinu zgodbe, treninga ali večigralstvo na eni konzoli, kot tudi igranje preko interneta. Tokrat nam je razvijalec poslal t.i. “media kit”, ki smo ga unboxali v zgornjem videu.

Transkript

Pozdravljeni in dobrodošli v novem GameGang unboxing videu, v katerem bomo skupaj odpakirali novo Zoids Wild Blast Unleashed videoigro. A se kdo spomni Zoids iger? Prva je izšla že leta 1985 za njo pa kar nekaj njenih naslednic, za različne polatforme Gameboy, PS1, PS2, nato Xbox360 in tudi kar nekaj mobilnih verzij te igre.

Danes pa imamo igro za platformo Nintendo Switch, sicer tale škatla ni navadna škatla za igro, kot bi jo kupili recimo v Big Bangu. Je medijska verzija, ampak dajmo pogledati kaj se skriva v njej.
Tukaj že prva stvar, ki je zanimiva oz. me mogoče malo zmoti, ker nevem za kaj je, sta te dve ušesi.. Mogoče je tole za to, da nosimo škatlo, vendar pa ne razumem, zakaj bi tole škatlo želeli kam nesti. Bomo videli, mogoče pa se za temi ušesi skriva kaj drugega.

Škatla je lepa, kvatitetna, tukaj pa imamo eno presenečenje, na katerem piše “Are you ready to join the battle?”. Smo pripravljeni? No pa dajmo.

Evo tukaj že imamo grafiko, podobno kot na prvi strani. Aha! Evo ušesa – igralna plošča. Predvidevam, da se v škatli skrivajo tudi kakšne igralne karte. Ali jih mogoče moramo že imeti?

Naslednja stvar je A4 poster, v bistvu enaka slika kot na pokrovu. Skrivajo se še nalepke, seveda sama igra – originalno zapakirana. Aha in imamo igralne karte. Ena zanimivost o Zoids igralnih kartah pa je, da so bile izdane že leta 1999, vendar le v kitajskem jeziku in jih nikoli niso prevedli, ker so bile zelo podobne igralnim kartam Pokemon.

Jih verjetno zaradi tega, ker so se Pokemon tako dobro uveljavile niso prevedli – mogoče? Imamo še 3 broške – nisem prepričana ali so te broške še tako popularne – zgledajo vredu. Dodatne karte in še ena broška, ta ko da 4 broške! Še nekaj kart se skriva na dnu.

Tukaj pa imamo pa nek zavitek, zgleda kot poster, mogoče pa kaj drugega. Kot vidimo je zapečaten z nalepko mogoče je kaj zanimivega, no pa poglejmo. Nalepka se lepo odstrani… Vau – na zadnji strani je samo logo od igre, tukaj pa imamo hmm… imamo samo nekaj slik iz same videoigre.

Ampak kakorkoli že, tukaj je sama igra, ki jo bomo sedaj odprli, da vidimo ali je samo koda ali ne. Ja.. Velika škatla za malo spominsko kartico, ampak na koncu koncev je tale spominska kartica vse kar vstavite v vaš Switch in pričnete z igranjem videoigre.

No, to je bilo to za tale unboxing, mi pa se vrnemo čez nekaj dni s polnim testom te igre Zoids Wild Blast Unleashed.


Vroča ponudba za gamerje

ZOIDS WILD: BLAST UNLEASHED NINTENDO SWITCH

31,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Preizkušamo Star Wars: Squadrons

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Star Wars Squadrons je prva video igra kultne franšize Star Wars, v kateri so se razvijalci osredotočili izključno na pilotiranje in s tem želeli ustvarili posebno vesoljsko-letalsko izkušnjo. Pa jim je uspelo? Berite naprej.

Če igro primerjamo s Star Wars filmi moramo najprej omeniti njen izgled, ki je futurističen, izjemno dovršen in natančen. Razvijalci so presegli vsa pričakovanja, vsaj kar se tiče izgleda samega vesolja, laserjev, izstrelkov, ladij, itn. Osredotočili so se tudi na najmanjše malenkosti, tako da je izkušnja med letenjem resnično neverjetna. Presenetila nas je možnost ogleda okolice v vsakem trenutku igranja, ki pri VR verziji daje še dodatni občutek realističnosti in je za vse navdušence nad virtualno resničnostjo skorajda nujna za preizkus.

Izgled vesolja, ki se razprostira vse okrog pilota je poln detajlov, ki jih nismo pričakovali, npr. meteoriti, vesoljski kamni, zvezde in planeti v daljavi, različne sence, meglice, prah, ter še mnoge druge. Presenetilo nas je še posebej to, da so vsi predmeti in ovire postavljeni tja z namenom in nam lahko med boji pomagajo obenem pa tudi poškodujejo našo ladjo, če si jih želimo ogledati pobližje.

No, nehajmo s teorijo in se preselimo v glavni meni igre, ki te ob prvem zagonu napoti naravnost na izbor “strani”, za katero se želiš bojevati (New Republic ali Galactic Empire). Dalje nas igra popelje na sestavo svojega avatarja, ki malo spominja na sestavo avatarja v igri The Sims.

Pričetek igranja opcije Story v glavnem meniju se začne z daljšim odsekom posnete scene, kateri sledi osnovni tutorial kako leteti, manevrirati in streljati glavne laserje. Takoj ko končaš prvih nekaj izzivov – tj. sestreliš nekaj sovražnih ladij, se naučiš prvih trikov, pa te vodilna ladja pripelje v Hangar in prve misije je kar hitro konec.

V Hangarju pa nas čaka neprijetno presenečenje, saj se hitro zavemo, da se ni mogoče premikati po prostoru, kot bi nam bilo normalno. Premiki so možni le na nekaj vnaprej določenih mest v prostoru, ki so označeni z ikonicami na katero klikneš, da te teleportira v tisti pogled. Poleg tega se je v hangarju možno še pogovoriti z nekaterimi člani tvoje AI ekipe, kjer pa nas pričaka naslednje neprijetno presenečenje, kajti pogovor poteka kot vnaprej posneti monolog našega sogovornika – smo z avatarjem sicer prisotni, vendar pa se ne odzivamo, niti se ne sliši ali vidi odgovora, ki smo ga sogovorniku podali.

Po pogovoru pa nas čaka še tako imenovani Briefing oz. sestanek, kjer dobiš vizualna navodila kot tudi ustno obrazložitev poteka naslednje misije. Ko je sestanka konec, se v Hangarju odpre možnost, da skočiš v pilotsko kabino in morebiti zamenjaš orožja na posameznih delih ladje (gumbih na kontrolerju) ali zamenjaš celotno ladjo, če ti misija to dovoljuje. Nekatere misije, predvsem začetne, nimajo možnosti zamenjave ladje, saj je tista, ki ti jo dodelijo najbolj primerna za izvedbo predstavljene naloge, lahko pa si zamenjaš vrsto laserjev, drugih orožij in funkcij ter s tem vplivaš na različne lastnosti ladje (hitrost, pospešek, manevrske sposobnosti, ščit in odpornost na škodo).

Skupno je v opciji Story 14 misij, ki se počasi razvijajo, ko tudi ti kot pilot vzporedno razvijaš nove sposobnosti, spoznavaš nove ladje, nove možnosti streljanja, trike letenja, nova orožja, spremembe targetiranja in izmikanja, premikanja med tarčami, zgoščevanja moči ladje na ščite, orožje ali letenje in še mnoge druge. V skoraj vsaki misiji imaš nov tutorial ali kombinacijo gumbov, ki je primerna za določeno situacijo. To nam je bilo še posebej všeč, saj se tako na nekatere osnovne funkcije letenja navadiš že prej in potem v novi misiji posledično le vadiš en ali dva nova trika.

Težava pa nastane pri misijah v katerih dobiš več vzporednih izzivov naenkrat in se ne osredotočiš na pravilnega. Kar hitro se potem zgodi, da misije ne zaključiš uspešno in jo moraš začeti znova. Dodatna zmeda pa so še Optional oz. opcijski izzivi, ki za uspešno opravljeno misijo niso nujno potrebni. Pri opcijskih izzivih se nam je večkrat zgodilo, da smo zaradi njih morali ponoviti kar celotno misijo, saj smo v njih bili hitro uničeni. Opcijski izzivi so namreč nekaj stopenj težji od ostalih, a ti na koncu prinesejo dodatne trofeje in medalje.

V glavnem meniju pa imamo še nekaj drugih možnosti igranja, kot sta Quick Match in Multiplayer.

  • Quick Match je hitra online ali offline igra, ki je podobna kot misije, vendar krajša, medtem ko opcija Multiplayer odpira več podkategorij.
  • Prva od le teh je tako imenovan Dogfight – online dvoboj dveh ekip v formatu 5v5, ki vam ne vzame več kot četrtino ure. Naloga Dogfight načina igranja je, da čim večkrat sestreliš svoje nasprotnike. Zbiraš točke za Kill in Assist, medtem, ko nasprotniki poskušajo enako. Zmaga ekipa z največ točkami.
  • Naslednja podkategorija je Fleet Battles vs. AI, ki pa je boj za varovanje svojega ladjevja proti AI ekipam. Na boju je več ekip hkrati, ki med sabo sodelujejo, da premagajo nasprotnika.
  • Še zadnja podkategorija pa je Training, ki pa vsebuje tutoriale taktik, združevanja, strategij in še več, ter različne proge z ovirami za treniranje manevrov letenja in streljanja.

Na koncu lahko povzamemo, da je igra kar se tiče grafike, izkušnje letenja, detajlov in možnosti, ki jih ponuja, dobra in vsekakor vredna preizkusa. Vsebuje sicer napake in moteče elemente, ki naredijo včasih igro med misijami dolgočasno, a vendar mislimo, da ima igra zelo dober potencial in upamo, da ji sledi še kakšna nova izboljšana verzija ali nadaljevanje. Letenja in pilotiranja pa se še nismo naveličali, tako da bomo še skočili v pilotsko kabino v videoigri Star Wars: Squadrons.


Vroča ponudba za gamerje

STAR WARS: SQUADRONS PC

39,99 €


Nadaljuj z branjem

Igre

EA ima ponovno težave z loot boxi

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Ponovna se je pojavila tožba proti EA Games. Tokrat v Kanadi, kjer tožniki trdijo, da velikan iger nezakonito izkorišča igre na srečo s prodajo naključnih loot boxov za denar. Izjemno podobno je tožbi, vloženi avgusta letos zoper EA v Kaliforniji, ki je trdila, da Ultimate Team v FIFI v bistvu sodi med igre na srečo.

EA buckles in Belgium, stops selling FIFA Points following loot box  gambling pressure • Eurogamer.net

Tožbo proti družbi EA sta vložila dva posameznika, ki se opisujeta kot stranki EA. Za enega je opisano, da je kupil loot boxe za igro Madden NFL EA, drugi pa za različne NHL igre. Skupinska tožba proti EA se je sprožila v imenu vseh, ki so od leta 2008 kupili loot boxe v katerikoli igri EA. Če bo tožba uspešna, bo EA primoram izplačati velikansko vsoto denarja.

Canadian Class Action Lawsuit Targets EA Over In-Game Loot Boxes |  Game-Thought.com

Tako kot druge skupinske tožbe, ki so bile vložene okoli loot boxov, tudi v tej tožbi navajajo rubrike kazenskega zakonika, ki zadevajo igra na srečo, in trdijo, da je treba tudi loot boxe obravnavati kot vrsto iger na srečo. Tožba navaja tudi druge mednarodne primere, na primer Japonsko in Korejo, ki sta prepovedali loot boxe, in nedavne zakone Nizozemske in Belgije o omejitvi hazarderske mehanike.

Kanada trenutno glede loot boxov nima zakonov in še tudi ni sprejela ukrepov za preučitev vprašanja. Druge države po svetu so pretehtale povezavo med loot boxi in igrami na srečo, vključno z Nizozemsko in Belgijo, in so sprejele ukrepe za ureditev loot boxov. Po drugi strani pa so države, kot sta Francija in Nova Zelandija, ki loot boxe ne smatrajo kot igre na srečo.


Vroča ponudba za gamerje

FIFA 21 – 2200 FUT POINTS PC

19,99 

Nadaljuj z branjem

Priljubljeno