Poveži se z nami

Igre

Animal Crossing: New Horizon dobil posodobitev! Ognjemet, sanje in shranjevanje

Rok Gumzej

Objavljeno

v

Igra, ki je v času epidemije poskrbela, da je v Ameriki za nekaj časa celo primanjkovalo konzol Nintendo Switch dobi svojo drugo poletno posodobitev. Igralci so najbolj navdušeni nad novo opcijo, ki omogoča kreacijo varnostne kopije svojega otoka, nekaj kar do sedaj še ni bilo možno. A Nintendo je stvar malo zakompliciral, saj je opcija dosegljiva le aktivnim naročnikom servisa Nintendo Switch Online, ki do svoje kopije otoka, katera se periodično shranjuje na Nintendovih serverjih, lahko dostopajo le kadar se je njihov prvotni Switch pokvaril ali je ta bil ukraden. Igralci so tako obenem veseli, da se njihov otok nekje varno shranjuje, a obenem kritični do Nintendo, saj je postopek dostopa močno otežil. Nintendo obljublja, da lahko v prihodnosti pričakujemo tudi način, kako shranjene otoke prenašati med različnimi Switch konzolami. 

Posodobitev prinaša tudi ognjemete, ki jih bomo v igri lahko videli vsako nedeljo skozi avgust. Ognjemeti lahko sami personaliziramo in s tem ustvarimo lasteno ognjemetno predstavo. Tretja novost posodobitve pa so sanje. Sanje omogočajo, da med spanjem obiščemo otoke drugih igralcev. Ti sanjski otoki ne shranjejo sprememb, ki jih med sanjaškim obiskom na otoku naredimo, kar nam omogoča, da lahko otok brezskrbno raziskujemo.  Posodobitev pričakujte 30. julija.








Nadaljuj z branjem
Klikni za komentiranje

Pusti komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Igre

Igra Silence Channel dobila nov posnetek in demo verzijo igre

Žan Zupančič

Objavljeno

v

V oktobru dobivamo veliko grozljivih novic. Seveda, glede na to, da je oktober tradicionalno najbolj strašen mesec v letu. Ta mesec običajno pripelje veliko novih grozljivih iger in med njimi se je pojavila tudi igra Silence Channel.

Silence Channel morda ne bo videl izida do prihodnjega leta, vendar to ne pomeni, da se ob srhljivi pustolovščini nimamo česa veseliti, saj so razvijalci Lexip Games predstavili demo verzijo igre, katero lahko igrate na Steamu.

Igra vas postavi v kožo Johna Martina, poročevalca, ki je bil poslan, da razišče lokacijo, kjer so bili opaženi duhovi. Kar izgleda kot enostavna naloga, se hitro zakomplicira, ko začnete raziskovati skrivnostni dvorec s temno preteklostjo.

Podrobnosti o zgodbi niso preveč obširne, toda vemo, da igra jemlje veliko navdiha iz žanra point-and-click iger, saj boste na najbolj neverjetnih mestih iskali namige, uporabili in kombinirali različne predmete, da nadaljujete svojo preiskavo in reševali uganke, da razkrijete skrivnost dvorca.

Razvijalci so uporabli podoben način igre v prejšnjem naslovu Dark Room, ki pa ima na Steam platformi trenutno mešane odzive. Ali se bodo iz svojih napak kaj naučili in izkušnjo izboljšali bo pokazal čas. Mehanika point-and-click danes namreč niso več tako priljubljene, kljub temu, da se pojavljajo v priznanih igrah, kot sta Zero Escape in Danganronpa.


Vroča ponudba za gamerje

Miška ASUS TUF Gaming M3

24,55 

Nadaljuj z branjem

Igre

Ali Riot Games načrtuje že naslednjo mobilno igro po Wild Riftu?

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Zaradi razširjenost pametnih telefonov, so mobilne igre v zadnjih nekaj letih postale najbolj dostopna oblika video iger. To je privedlo do nastanka in rasti velikega števila studiov za razvoj mobilnih iger, ki zahtevajo veliko krajši razvojni čas v primerjavi s tipično igro za osebne računalnike ali konzole.

Teamfight Tactics Mobile Update - League of Legends

Dejansko številni studii za razvoj iger, ki so se prej osredotočali na naslove osebnih računalnikov in konzol, prihajajo z novimi mobilnimi igrami ali mobilnimi različicami iger za osebne računalnike in konzole. Zdi se, da Riot Games načrtuje nekaj podobnega s svojim League of Legends, saj dražijo možnost prihodnjih mobilnih iger, ki temeljijo na enaki zgodbi.

Riot Games je že razširil League of Legends vesolje z mobilnimi igrami, kot so League of Legends: Wild Rift, Teamfight Tactics in Legends of Runeterra. Zdi se, da sedaj želijo svoje vesolje razširiti še dalje. V nizu vprašanj, ki temeljijo na anketah, so Riot Games svoje igralce vprašali, ali bi jih zanimale različne mobilne igre, ki temeljijo na zgodbi iz League of Legends.

Če Riot zbira povratne informacije igralcev o potencialnih mobilnih igrah, to pomeni, da že nekaj načrtujejo. Njihov zgornji twitt na primer sprašuje o kombinaciji LoL vesolja z igralsko mehaniko uspešnice Among Us. Among Us je bil ustvarjen s strani 3 programerjev, le kaj bi iz tega igralskega modela lahko naredil ogromni razvijalski studio kot so Riot Games.


Vroča ponudba za gamerje

POCO X3 NFC 6+128 GB SHADOW GREY

269,99 

Nadaljuj z branjem

Igre

Preizkušamo Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Blaž Cilenšek

Objavljeno

v

Crash Bandicoot 4: It’s about Time je dolgo pričakovano nadaljevanje priljubljene trilogije iz leta 1998. Čeprav je bilo od takrat kar nekaj izidov iger pod tem imenom, je to uradno nadaljevanje originalne trilogije.

Crash Bandicoot je igra tipa platformer zato sama zgodba ni v ospredju, me je pa vseeno presenetilo koliko truda so razvijalci vložili v vmesne videje, t.i. “cut scene”, katere so samemu gameplayu zelo dobro dajale smisel in cilj.

https://www.crashbandicoot.com/content/dam/atvi/Crash/crash-touchui/quantum/home/gallery/CB4_Screenshot_Launch_1_Crash.jpg

Enostavna, a dinamična zgodba

Po 22 letih je Crash ponovno vpoklican v boj proti zlikovcem, ki so se tokrat poigrali s časom. V ta namen mora zbrati 4 kvantne maske in na vsakem koraku premagati nasprotnika. Jedro igre je ostalo enako, Crash skače, drsi in se vrti. Razvijalci so odlično vpeljali nove mehanike kot so skakanje z vrvjo, drsenje po tirih in seveda uporaba kvantnih mask. Vsaka kvantna maska doda novo plast, kako se moramo lotiti nivoja. Lahko letimo, ustavimo čas in še več.

Tisti, ki ste že igrali tovrstne igre veste, da so vsi naslovi Crash Bandicoot pravzaprav zelo zahtevni. Tudi tukaj ni nič drugače. Najbolje, da se pripravite na neuspeh, kajti z njim se boste srečali velikokrat. Na vsakem koraku nas čakajo morski psi, ki nas želijo požreti, pirati, ki nas želijo razrezati, dinozavri, ki niso nič kaj veseli, da smo vstopili v njihovo obdobje in še mnogo drugih nevarnosti.

Novosti, ki so jih vpeljali razvijalci so drzne, a po mojem mnenju izboljšajo celotno izkušnjo. Takoj na začetku imamo možnost izbire modernega načina, ki igralcu dovoli, da ima na nivojih tako imenovane check pointe, kjer, v primeru, da umre, začne z določene točke. Če izberemo retro način boste vedeli, da imamo na voljo določeno število življenj, in če porabimo vsa moramo nazaj na začetek nivoja. Druga zelo dobrodošla sprememba je senca, ki nam kaže kje bo Crash pristal, ko je v zraku. To je v 3D platformerji izjemen dodatek, ki mi je prikrajšal veliko muk in živcev.

Razvijalci so v igro tudi vnesli nivoje, kjer igramo kot drugi že dobro znani liki. Tawna, ki ima “grappling hook” s katerim lahko uničuje škatle, se bori proti nasprotnikom in skače z enega mesta na drugo. Dingodile, ki ima sesalec s katerim škatle dobesedno posesa. Lahko pa tudi uporabi sesalec kot pištolo s katero meče TNT zaboje v ovire ali nasprotnike. Zadnji je še Cortex s pištolo, ki nasprotnike spreminja v platforme.

S tem so razvijalci želeli dodati svežino kadar igranje istega lika postane monotono. Priznati je treba, da jim je v veliki meri uspelo, ampak s tem so tudi težave. Na težavo sem naletel precej pri ciljanju kajti ni označeno kam točno bo lik ustrelil. Vsak od teh likov ima nekaj kar jih naredi posebne in z veseljem bi igral igre posvečeno zgolj njim. Le malce bi bilo potrebno spolirati določene mehanike.

Zanimivi, dinamični nivoji

Tukaj si razvijalci zaslužijo posebno priznanje. Vsak nivo je drugačen od prejšnjega, a se vseeno odlično povezujejo. Vsakič, ko grem ponovno igrati kakšen nivo, opazim nov detajl, ki ga prejšnjič nisem.

Vsak nivo skrbno vpeljuje svoje načine kako ga premagati, in tako imaš občutek, da nikoli ne igraš istega nivoja dvakrat. V mojih prvih šestih urah igranja nisem enkrat pomislil, da je igra dolgočasna. Tudi ko sem se spotaknil ob kakšnem nivoju nisem nikoli imel občutka, da je to zaradi slabega dizajna igra, temveč sem se vedno zavedal svojih napak in se enostavno moral izboljšati. Igra je zelo zahtevna, ampak poštena do igralca.

Razvijalci so dodali še eno plast igranja, in to so flashback nivoji, kjer igramo nivoje z leta 1998 oz. s filtrom tistih časov ter prezrcaljeni nivoji, kjer igramo nivoje v posebni preobleki.

Piko na i so razvijalci postavili z glasbeno podlago. Glasba v ozadju je premišljeno razvita za vsak nivo in kaj se v njem dogaja. Meni osebno je najbolj všeč nivo, ki poteka na festivalu. Glasba in scenografija se v tem nivoju odlično povezujeta, tudi liki se ravnajo v skladu z ritmom.

Če želimo, da igra uspe, mora biti zadoščena tudi mera adrenalina. Tega ne primanjkuje. Imamo nivoje kjer nas lovi Tiranozaver, fantom in še mnogo drugih ter nivoje, kjer se borimo proti glavnim zlikovcem. T.i “boss battle” je vsak unikaten in ima svoje mehanike, ki jih mora igralec osvojiti, če želi nivo premagati. Šefovske bitke so lahko zelo zahtevne, če smo nepotrpežljivi in vsaka naša nepazljivost je kaznovana.

Platformer brez primerjave

Remaki, remasterji in nadaljevanja iger izpred 20ih let so danes postali vsakdanjik gaming industrije. Jaz osebno redko posežem po katerem izmed njih, kajti že pri prvih sem opazil, da ne glede na to kako se razvijalci trudijo, nikoli ne bodo v meni vzbudili istega občutka, kot sem ga imel, ko sem igro igral prvič 10, 15 ali 20 let nazaj. Z veseljem lahko rečem, da je to razvijalcem Crash Bandicoot 4: It’s about time uspelo!

Igra odlično zajame vse kar je 20 let nazaj Crasha naredilo unikatnega in doda dovolj novih mehanik, da igro ohranja svežo. Seveda igra ni popolna. Nivoji s tremi stranskimi liki bi lahko bili bolje dodelani, ampak to je pa edina negativna stran, ki sem jo opazil. Podajamo oceno 9/10 in igro priporočamo vsem, ki želijo igrati zelo zabaven, zahteven in unikaten platformer.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/678607/678607_5f61b959cbd3e.jpeg

CRASH BANDICOOT 4: IT’S ABOUT TIME PS4

69,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Microsoft Flight Simulator dobiva tudi vojaška letala

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Microsoft Flight Simulator se osredotoča na civilno letalstvo, vendar to ne pomeni, da ni prostora za hitra vojaška letala.

Včeraj je izšel prvi dodatek, ki se osredotoča na vojaška letala in kot kaže bodo Italijani prvi igralci, ki bodo dobili svoje letalo. Letalo Aermacchi MB.339, znan predvsem po različici PAN, ki jo uporablja vojaška akrobatska ekipa “Frecce Tricolori”.

Aermacchi MB-339 je vojaški reaktivni trenažer in letalo za lahke napade, ki jih je zasnovalo in izdelalo italijansko letalsko podjetje Aermacchi. MB-339 je bil razvit v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja kot odgovor na zahteve italijanskih letalskih sil, ki so iskale zamenjavo za obstoječo floto službe Aermacchi MB-326.

Njegova zasnova je izhajala iz oblike MB-326 in ne iz nove zasnove, zato imata letali po svoji zasnovi precej podobnosti. Aermacchi je ugotovil, da MB-339 lahko izpolni vse zahteve, hkrati pa je najcenejša razpoložljiva možnost. Prvi polet letala MB-339 je potekal 12. avgusta 1976, njegova prva serijska letala pa so bila dostavljena dve leti kasneje.

DC Designs je pa sedaj začel s polnim zagonom razvijati svoj F-15 za Microsoft Flight Simulator, saj pričakuje, da bo trajalo vsaj mesec ali dva, da bo vse delovalo pravilno. Pred kratkim je Microsoft sporočil, da bo naslednja brezplačna svetovna posodobitev vključevala ZDA. Prejšnja posodobitev pa je dodala Japonsko.


Vroča ponudba za gamerje

MICROSOFT FLIGHT SIMULATOR 2020 – PREMIUM DELUXE PC

136,99 

Nadaljuj z branjem

Igre

Fallout 4: New Vegas – klasika v novi preobleki

Rok Gumzej

Objavljeno

v

Avtor

Projekt Fallout 4: New Vegas bo skozi Creation Engine 2.0 obnovil kultni New Vegas v novi grafični podobi. Čas je, da se vrnemo v puščavo Mojave.

Zgornji posnetek predstavlja napredek ekipe, ki se imenuje Fallout 4: New Vegas Project. Skupina želi zadovoljiti svojo strast do Fallout: New Vegas, ki je izšel na današnji dan pred natanko 10 leti in igro v celoti zgraditi od znova. Želja po obnovitvi je razumljiva, F:NV je bil namreč razvit s strani studia Obsidian Entertainment, ki so mojstri RPG žanra in mnogi menijo, da je ravno New Vegas najboljši Fallout v Fallout seriji.

Sedaj torej stari igralci poskušajo zadovoljiti svojo nostalgijo, in tako so se odločili, da bodo celotno igro zgradili iz nule v novem grafičnem pogonu Creation Engine 2.0, v katerem sta nastala tudi Fallout 4 in Skyrim Special Edition.

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/t_original/ycnfkgcmfacssf7zfw13.jpg

Kdaj bo stvar na voljo širši javnosti je odlično vprašanje, na katerega še en čas verjetno ne bomo imeli odgovora. Razvijalci pri projektu sodelujejo prostovoljno in naprej jih žene le strast do starega naslova. Prejšnji tovrstni projekti (Oblivion, Skyrim) so lahko trajali več let preden je zadeva prišla do izida.

Če želite prispevati pomoč k uresničitvi tega ambicioznega cilja ali pa vas samo zanima potek projekta, se jim lahko pridružite na njihovi spletni strani.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/679767/1-58_5f4881be44950.jpg

Miška Razer DeathAdder V2 Mini + protizdrsne nalepk

59,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Stardew Valley dobiva splitscreen!

Rok Gumzej

Objavljeno

v

Avtor

Priljubljena indie igra Stardew Valley, bo v svoji novi 1.5 posodobitvi dodala možnost igranja za več igralcev preko razdeljenega zaslona s funkcijo splitscreen.

Svojo farmo boste sedaj lahko igrali skupaj s prijatelji kar na isti napravi. Na PC platformi bodo isto igro lahko igrali kar do 4 igralci naenkrat, za druge sisteme število hkratnih igralcev še ni znano. Twitt razvijalca ConcernedApe, ki ga sestavlja ekipa le 3 oseb, pa v sebi nosi še več vsebina kaj lahko v posodobitvi pričakujemo.

Prikazana je farma na pesku, verjetno prihaja kmetija v puščavi o kateri so že krožile govorice. Vidi se tudi novo škatlo, novo pošast v rudniku, ki nosi sončna očala in nove naprave, kot je stvar pred vhodom, ki ima na sebi nekakšno kost. Funkcija naprave bo še razkrita.

Posodobitev bo prinesla tudi nova drevesa za gojenje banan in misteriozna vrata v Willyjevi delavnici, za katera pa še ne vemo kam vodijo. Govorice pravijo, da lahko pričakujemo tudi mango drevesa.

Posodobitev je pričakovana nekje do konca tega leta.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/680239/gaming-brezina-mika-redragon-shark2-m688-1-box-458_5f5af7a9d39b8.jpg

GAMING SET 4 IN 1 REDRAGON COMBO S101-BA-2

44,99 €

Nadaljuj z branjem

Priljubljeno