fbpx
Connect with us

E-športi

Ekskluzivno – Game Gang Intervju: Mihael “Mikyx” Mehle

Published

on

Pred končnico poletne sezone 2020 v League of Legends, smo 10 minut ukradli najuspešnejšemu slovenskemu igralcu, Mihaelu “Mikyx” Mehleju, ki je govoril o prihajajočih izzivih in seveda slovenski sceni.


Žan: Pozdravljeni fantje in dekleta, danes smo tukaj z najboljšim slovenskim League of Legends igralcem, Mikyx-em. Mikyx pozdravljen. Kako je trenutno v Nemčiji?

Mikyx: Zdravo, vse je vredu. vala za gostovanje v intervjuju.

Žan: Hvala tudi tebi za srečanje, v sicer ne najboljših pogojih. Upali smo, da se bomo lahko pogovorili v živo v LEC studiu, a tja nam niso dovolili priti, zato bomo zadevo opravili na star način. Če skočimo direktno med vprašanja, ki smo jih pripravili za danes. Začeti moramo z G2 – od začetka iste imeli najboljšega splita, tega nismo pričakovali od vas, a v zadnjih treh tednih in predvsem zadnji teden ste začeli igrati, kot se je pričakovalo. Ste rešili probleme, ki ste jih imeli in lahko pričakujemo “pravi” G2 v končnici?

Mikyx: Ja, v zadnjih nekaj tednih smo šele lahko vadili, saj zaradi nepričakovanih okoliščin le-to ni bilo mogoče na začetku. A ko smo začeli igrati in se pogovarjati ter bolje pripravljati na naše nasprotnike, je postalo bistveno lažje zmagovati. Za končnico lahko pričakujete, da bomo zmagalii.

Žan: Torej, da boste razdrli vse novince.
Mikyx: Ja, nekako tako.

Žan: Poletni split je bil nekoliko drugačen, igralo se ga je od doma. Meniš, da so imeli nekateri igralci, ki niso navajeni velikih odrov, prednost zaradi tega? Dodatno, raje igraš od doma ali pred publiko v studiu oz. na dogodkih?

Mikyx: Bilo je čudno igrati od doma in menim, da dosti ekip to koristi, predvsem tistim z manj izkušenimi igralci oz. manj vzdržljivimi ekipami. Predvsem Mad LIons, Rouge in Schalke so ekipe, ki so imele boljše rezultate na spletu, kot bi jih imele sicer. Medtem za ekipe kot smo mi in Fnatic je lažje igrati na odru, saj bolj “padeš” v igro in doživiš ozračje studia. Tako da ja, bi raje igral v studiu.

Žan: No, upam, da se vrnete tja kakor hitro bo mogoče. Riot se medtem trudi izvesti fizičen Worlds finale na Kitajskem – meniš, da lahko vsi trije slovenski igralci pridejo tja na zaključni turnir?

Mikyx: Ja, sem zelo zadovoljen, da niso odpovedali čisto vsega. Odpovedali so MSI, česar nisem bil vesel, saj je potem bil pomladni Split brez pomena in sem vesel, da bo v neki obliki fizičen dogodek izveden. Ta bo verjetno zelo drugačen od preteklih Worldsov.

Težko bo videti vse tri Slovence na finalnem dogodku, saj je Rogue že dobil mesto, mislim da bo nam tudi uspelo, nato pa je med Mad Lions, Schalke, SK in Fnaticom za preostalo mesto.
Fnatic lahko po vsej verjetnosti se pobere, medtem za SK nisem čisto prepričan. Zato bo Crownshot mogoče moral ta Worlds preskočiti. Večina ekip je na podobnem nivoju in mogoče jim res uspe. Verjamem v njih in upam, da jim uspe.

Žan: Mogoče bo nov rap video dal dodatne moči Crownshotu in tebi. Nemesis medtem ni bil del tega in mogoče bo to tista razlika.
Mikyx: Ja, mogoče res.

Žan: Bral sem lanski intervju z Red Bullom, v katerem si rekel, da boste letos dominirali LEC in zmagali Worlds. Prvi del se ni čisto uresničil, a vseeno verjameš, da lahko zmagate na Worlds tekmovanju?

Mikyx: Ja… Mislim, da bi potencialno lahko dominirali vse, če bi lahko trenirali od začetka Splita, saj večina ekip ni bila na visokem nivoju. Vse se je vrtelo okoli tega, kdo je bolje odigral Draft. Nismo testirali championov in nismo bili pripravljeni na spremembo mete. Kaj je bil že drug del vprašanja?
Žan: Če lahko zmagate Worlds…

Mikyx: Lansko leto smo pregoreli, saj nismo bili navajeni biti dva meseca zapored v hotelskih sobah in izven svojega okolja in bomo tokrat bolje pripravljeni na to – z več skupinskimi aktivnostmi in ne le igranjem Solo Queue 24/7, saj se s tem po določeni stopnji več ne izboljšaš. Menim, da smo lahko boljši in da nam bo uspelo.
Žan: … in dobite najboljši oder za maščevanje nad kitajsko ekipo, pred njihovo domačo publiko. In če smo že pri LPL in LCK – kaj praviš, je razlika med EU in Kitajsko ista kot lansko leto ali je katera druga ekipa najboljša na svetu?

Mikyx: Še zmeraj je razlika med LPL In LEC, saj je v LPL dosti ekip res dobrih.
Medtem tu pri nas je nekoliko drugače – no, Rogue so vredu, Mad Lions tudi, mi isto. Noben ni resnično dober, saj veš. Lahko smo bistveno boljši v končnici in ko lahko vadimo proti mednarodnim ekipam a za sedaj je kar velik razmak v nivoju igre med LPL in nami v LEC.

Žan: No, upamo, da boste odigrali bolje kot le vredu na koncu. Govorimo, kot da ste že tam, a morate še iti skozi končnico, a celotna Evropa računa na vas. No, sedaj pa se vrniva k tvojim koreninam – pred Splyce si zmagoval slovenske turnirje levo in desno. Imaš kakšne posebno lepe spomine na tiste čase in bi se rad kdaj spet udeležil kakšnega dogodka z originalno lokalno ekipo?
Mikyx: Zagotovo je veliko lepih spominov – spomnim se svojega prvega, mislim, da je bil Radioactive 4, na katerem sem igral s Crownshotom. Igrali smo proti Nemesisu in je bilo res zabavno, kljub temu, da smo končali na tretjem mestu. Za tem Offblast dogodki v 2016 ali 2017,ko sem igral s Hyperjem, ki je Nemesisov brat. Spet smo bili tretji – dejansko smo vedno končali na tretjem mestu, kar slabo. – Za tem si prišel na ljubljanski dogodek z Nemesisom in Phaxijem, če se prav spomnim. Ja, to je bilo preveč enostavno.

Če bi hoteli, bi lahko sestavili ekipo, ki bi zmagala čisto vsak turnir. No, takrat, ko je Kektz še veliko igral. Ekipa z mano, Nemesisom, Kektzem, Crownshotom, ne bi bilo mogoče, da izgubimo. To bi bilo preveč dolgočasno in drugi igralci bi ne želeli tekmovati, saj bi že bilo jasno, kdo bi zmagal. Zato raje ne tekmujemo tako.

Žan: Se spomnim, ko sem komentiral tiste tekme in si mislil, kaj je to – gledam tekmo med G2 in ekipo tretje lige v Nemčiji? Je bila enosmerna cesta navzgor za vas in dober začetek kariere. Sam si se že dokazoval na Worldsih, Phaxi je prišel not, Nemesis, Crownshot in drugi so prišli v takrat še LCS in res lahko povemo, da imamo dosti dobrih igralcev v Sloveniji, še posebno glede na to, da nas je le 2 milijona.
Mikyx: Ja, to je res. In naj povem, da bi bil pripravljen znova sestaviti ekipo in dominirati par novincev, a bomo videli glede tega.

Žan: Ja, lahko bi med premorom naredili All Stars dogodek med Slovenijo in Hrvaško, če že ne bo MSI turnirja.
Mikyx: Mislim, da bi jih razvozili.
Žan: Perkz bi prosil za milost, da mu popustiš na bottomu. No, naj se ti zahvalim za ta epski intervju – za konec naj povem, da je so z vašimi uspehi slovenski mediji pričeli poročati o e-športih. S tem pričenja širša javnost jemati e-športe bolj resno in vedno bolj razumejo, da to ni le igra. Glede na to, da pravkar odpiramo slovenski studio za dogodke in e-športne turnirje bi te radi povabili, da se nam kdaj v prihodnosti pridružiš v našem GGHQ.
Mikyx: Ja, gotovo je možnost. Bi me veselilo, da bi ga videl.
Žan: Vso srečo v končnici in upamo, da prideš do finala Worldsa to leto.

Avtor intervjuja: Žan “Shokugeki” Zupančič

E-športi

PUBG Mobile Global Championship PMGC 2021 s šest milijonskim nagradnim skladom

Published

on

James Yang, direktor PUBG Mobile Esports  je nedavno naznanil Svetovno prvenstvo PUBG Mobile PMGC 2021. Turnir bo potekal tako kot uvodna sezona PMGC, z ligaškim delom od novembra do decembra 2021 in finalom, ki se bo odvil januarja 2022. Najboljše ekipe iz vsake PUBG Mobile Pro League (PMPL) bodo neposredno sodelovale s skupnimi točkami dveh sezon. To bo vključevalo PMPL ligaške točke in končne točke.

Ekipe, ki niso sodelovale na zadnjem PMPL, lahko še vedno sodelujejo, če bodo pokazale odlične rezultate na prihajajočem regijskem prvenstvu. Podrobne informacije o ekipah in številu igralnih mest bodo objavljene kasneje.

Svetovno prvenstvo PUBG Mobile (PMGC) bo imelo osupljivih 6.000.000 USD nagradnega sklada. To je največji turnir v zgodovini mobilnih športov kadar koli. Za primerjavo – skupni nagradni sklad uvodne sezone PMGC je štel 2 milijona USD.


LOGITECH G402 Hyperion Fury žična gaming miška

49,99 €

Continue Reading

E-športi

Najbolj vplivne računalniške igre v drugem četrtletju 2021

Published

on

Ešport se postopno vrača na studijske odre. Medtem ko razmere COVID-19 še naprej vplivajo na izvajanje ešportnih tekmovanj, je osebna prisotnost na turnirjih močno vplivala na popularnost iger v prejšnjem četrtletju.

Med najbolj gledanimi sta še vedno MOBA League of Legends razvijalca Riot Games ter Counter-Strike: Global Offensive, ki se je skokovito vzpel po lestvici v Q2.

League of Legends baza igralcev je približno 14% večja od druge najbolj igrane igre Counter-Strike: Global Offensive. Priljubljenost igre se ne kaže samo v številu igralcev, temveč tudi pri gledanju igre League of Legends na platformi Twitch, ki je v Q2 štelo približno 480 milijonov ur.

Med najbolj vplivnimi igrami četrtletja je tudi Call of Duty: Modern Warfare in način Royale Warzone, ki je zasedel četrto mesto na TEO lestvici. Igra se lahko pohvali z osemmestno bazo igralcev – tretjo največji od vseh naštetih iger in močni uspešnosti na platformi Twitch, kjer je bila druga najbolj gledana igra z nekaj več kot 300 milijoni ogledanih ur.

TEO je vplivnost iger ocenjeval po naslednjih kriterijih:

Mesečni aktivni uporabniki na osebnem računalniku: 30%

Skupni nagradni sklad: 25%

Število ogledanih ur ešportne vsebine na Twitch.tv: 20%

Skupno število ogledanih ur na Twitch.tv: 15%

Število turnirjev: 5%

Sočasni Twitch.tv prenosi: 5%


JBL Quantum 100 Black žične gaming slušalke

39,99

Continue Reading

E-športi

Vedno več avtomobilskih znamk podpira e-šport

Published

on

Britanska motošportna ekipa McLaren Racing je napovedala odprtje McLaren Shadow Studio, prostora za ešportne ekipe in vplivneže, ki trenirajo, tekmujejo in ustvarjajo vsebine.

Prostori s sedežem v tehnološkem centru McLaren v Wokingu v Veliki Britaniji temelji na programu McLaren Shadow in je rezultat sodelovanja med različnimi partnerji kot so Alienware, Splunk, Logitech G, Tezos in QNTMPAY.

V objektu bo na voljo vrsta partnerske opreme za pomoč pri rasti programa. Posledično bo McLaren Shadow Studio opremljen z osebnimi računalniki Aurora R10 in ukrivljenimi igralnimi monitorji podjetja Alienware, produkti blagovne znamke Dell Technologies za igranje iger in vrsto druge opreme.

Lindsey Eckhouse, direktorica za licenciranje, e-trgovino in e-športe McLaren Racing, je komentirala: »Z veseljem smo odprli McLaren Shadow Studio in nadgradili fantastično delo, ki ga je ekipa zastavila na e-športni sceni.”

A McLaren ni edina avtomobilska znamka, ki investira v elektronske športe. Ešportna organizacija 100 Thieves je na svojem Twitterju objavila partnerstvo z luksuznim proizvajalcem avtomobilov Lexus ter video z njihovimi ustvarjalci vsebin Valkyrae, Fuslie, Yassuo in Enable.

Izjavi obeh znamk poudarjajo pomen pristne povezave med igričarsko kulturo in vrhunskim življenjskim slogom ter inovativno in kakovostno vsebino. Lexus bo s tem sodelovanjem pridobil pozornost mlajšega občinstva. 100 Thieves bodo nadaljevali svoj trend partnerstva z luksuznimi blagovnimi znamkami, kot pred kratkim napovedana 100 Thieves linija nahrbtnikov Gucci.


PDP XBOX One LVL 50 brezžične gaming slušalke

39,99

Continue Reading

E-športi

League of Legends: Wild Rift ekipe zapuščajo igro

Published

on

ONIC Esports je po štirih mesecih razpustil League of Legends: Wild Rift ekipo. Tudi Bigetron Esports je razpustil svojo Wild Rift ekipo Bigetron Infinity.

ONIC Esports, profesionalna ešportna ekipa iz Indonezije, ustanovljena 26. julija 2018, je razpustila svoje Wild Rift igralce. Ekipa je bila razglašena šele pred štirimi meseci in nedavno osvojila tudi naslov prvaka serije ICON Summer Indonesia.

Organizacija je na Twitterju objavila sporočilo za svoje igralce: “Danes vam mimin želi povedati, da se moramo ločiti tudi od ONIC Wild Rift. Zahvaljujem se vam za vso predanost in dosežke, ki ste jih prejeli med delom za ONIC Esports. Veliko sreče v vaši nadaljnji karieri. Seveda vas bodo naše želje in upi vedno spremljali v prihajajočih potovanjih. Se vidimo naslednjič.”

Svojo Wild Rift ekipo pa je razpustila tudi skupina Bigetron Esports. Ekipa Bigetron Infinity je bila ustanovljena pred približno devetimi meseci. Tudi njihova skupna pot se je končala s tweetom, ki ga je objavil Bigetron Esports. Ta novica je sprožila vprašanja o prihodnosti profesionalne scene Wild Rift, saj zaznamuje drugo razpustitev v enem tednu.


LOGITECH G502 Hero žična gaming miška

89,99 €

Continue Reading

E-športi

IEM Cologne 2021 – najbolj gledani CS:GO turnir

Published

on

Zaključil se je prvi CS:GO LAN dogodek po več kot 500 dneh premora. Ogledalo si ga je več kot 840.000 gledalcev, skupni nagradni sklad pa je znašal 1 milijon ameriških dolarjev.

Veliki finale med ekipama Natus Vincere in G2 Esports turnirja Intel Extreme Masters Cologne 2021 si je ogledalo več kot 840.000 sočasnih gledalcev (brez Kitajske), kar je rekordno število za CS:GO turnir takoj za IEM Katowice 2020 in Major dogodki. IEM Cologne 2021 je združil približno 200 igralcev, trenerjev in osebja iz 24 tekmovalnih ekip s celega sveta v prvem offline CS:GO turnirju po skoraj letu in pol premora.

Po dveh tednih napetih in razburljivih dvobojev je Natus Vincere v velikem finalu, ki je potekal v nedeljo, 18. julija, s 3:0 premagal ekipo G2 Esports.

“To je bil odličen turnir,” je dejal igralec ekipe Natus Vincere Aleksander “s1mple” Kostyliev. “Kakšno leto in pol – mislim, da sem bil šele po 500 dneh spet v svojem mestu in zdaj je vse popolno in upam, da bodo ESL in vsa ekipa še naprej opravljali to izvrstno delo.”

S1mple je bil med navijači in strokovnjaki nominiran za MVP turnirja ESL Pro Tour: DHL. S štirimi smrtmi celotne nasprotne ekipe, 0,96 KPR in 93,1 ADR na celotnem turnirju ter trenutno velja za najboljšega igralca CS:GO vseh časov.

Kompetitivna scena se nadaljuje z ESL Pro Tour za CS:GO z imenom ESL Pro League Season 14, ki naj bi se odvijala od 16. avgusta do 12. septembra, sledil pa bo jesenski IEM turnir, ki se začne 28. septembra.


SPARCO Grip črno-rumen gaming stol

319,00 €

Continue Reading

E-športi

Tudi e-šport ima svoj teden mode

Published

on

Esports Fashion Group je pred kratkim objavil celoten program za “Esports Fashion Week“, ki se bo začel 24. julija.

To je povsem nov dogodek, ki vključuje ogromna imena gaming industrije in sveta oblek, kot so H4X, We Are Nations, XSET in debitantske kolekcije oblačil September Doves.

Gostitelji dogodka bodo manekenka in streamerka Azalia Lexi, streamer in e-športni strokovnjak Garrett Smith, e-šoprtna voditeljica Lottie Van-Praag ter e-športna gostiteljica in manekenka Barney Banks. Vsak gostitelj bo sodeloval tudi pri ustvarjanju video vsebin, ki bodo na ogled ves teden in bodo nudile ekskluziven vpogled v svet e-športa in mode.

»Neverjetno sem navdušen, da začnemo pilotski teden mode Esports Fashion Week s skupino blagovnih znamk, ki so resnično v ospredju tega, kar predstavlja e-športna moda. Kar smo ustvarili, je resnično edinstveno in v čast nam je zagotoviti platformo, ki lahko oblikuje prihodnost te raznolike in navdihujoče industrije. To je šele začetek, ” je dejal Ali Rezvan, ustanovitelj in predsednik Esports Fashion Group.

Program

Uvodna oddaja: 19.00 BST

  • Uvod v Esports Fashion Week

H4X – kibernetska atletika: 20.00 BST

  • Najnovejša kolekcija H4X

We Are Nations: 21.00 BST

  • Globlji vpogled v notranje delovanje We Are Nations

XSET: 22.00 BST

  • Pogled v oblikovanje XSET

September Doves: 23:00 BST

  • Razkritje nove kolekcije

LOGITECH G502 Hero žična gaming miška

89,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno