Poveži se z nami

Igre

Wild Rift prehaja v zaprto beto

Žan Zupančič

Objavljeno

v

League of Legends: Wild Rift začenja s svojo prvo regionalno zaprto beta fazo, ki se je pričela danes. Na žalost se je Riot odločil, da bodo za sedaj v zaprti beti igrali samo igralci iz Filipinov, Indonezije, Singapurja, Malezije in Tajske.

League of Legends: Wild Rift alpha test starts in June

Zaprta beta bo za sedaj na voljo samo na Android napravah, kasneje pa bodo dodali tudi iOS naprave. Po štirih mesecih alphe, katero so lahko igrali samo igralci iz Brazilije in Filipinov, se sedaj igra končno pomika v naslednjo stopnjo pred izidom. Riot je povedal da so prejeli ogromno konstruktivne kritike in tako še dodatno izboljšali igro, sedaj bodo pa na vrsti še beta igralci, da dodajo še svoje mnenje.

Kot rečeno je od danes naprej igra na voljo v Indoneziji, od 18. septembra dalje pa še v ostalih državah, ki smo jih prej omenili. S koncem oktobra načrtujejo ustaviti beta proces in vse račune ponastaviti, v bližnji prihodnosti pa načrtujejo beto odpreti še za ostale regije, eno za drugo ter tako počasi testirati vse svoje strežnike.

Za poganjanje igre boste potrebovali:

  • CPU: 4-core, 1.5 Ghz
  • RAM: 1.5GB
  • Resolution: 1280×720


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/680357/4710180768381-1_5f618e48496d7.jpeg

Acer Predator Cestus 350 brezžična gaming miška

139,99 €

Nadaljuj z branjem
Klikni za komentiranje

Pusti komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Igre

Preizkušamo Zoids Wild: Blast Unleashed

Nataša Ujlaki

Objavljeno

v

Zoids Wild: Blast Unleashed je igra bojevanja, kjer se med seboj spopadajo mehanične živali imenovane Zoids. Predvsem so Zoids popularni na japonskem, sedaj pa se želijo razširiti še globalno. Franšiza Zoids obsega več različnih iger kot so, Zoids Wild: King of Blast, Zoids: Field of Rebellion in Zoids Struggle. Igra je ekskluzivna za konzolo Nintendo Switch, tako da jo lahko s sabo vzamete kamorkoli. 

Na prvi pogled izgleda kot enostavna otroška igra, ki pa v resnici pod površjem skriva nekoliko več. Spominja me na serijo Bakugani, kjer ima vsak otrok svojo mehanično žival s katero se poda v boj. Tudi v tej igri ima vsak otrok svojega Zoida, s katerim je povezan. Tako si lahko tudi vi izberete svojega najljubšega Zoida in z njegovo pomočjo, bo v vas spet zaživela vaša otroška stran.

Ob zagonu igre sem za začetek poskusila »Practice« način, da sem se seznanila s kontrolami. Kot v vsaki bojni igri, imate na voljo hitre in težke napade, implementirano pa je tudi umikanje in blokiranje. Igrate se lahko s kombinacijami tipk, da nasprotniku povzročate tem večjo škodo. Vsak Zoid ima tri unikatne napade, ki jih lahko uporabite samo takrat, kadar imate poln bojni merilec. Napolnite ga lahko tako, da sprejemate ali dajete udarce. Ko je merilec enkrat do konca napolnjen, ta omogoča uporabo čisto posebnega napada »Blast move«, ki ima svojo dramatično animacijo. Boji izgledajo fantastično z raznimi efekti in gladkimi animacijami.

Igra ima poleg »Practice« načina tudi »Story« in »Continuous Battle«. Story način predstavi celotno Zoids zgodbo in omogoča odklepanje novih karakterjev. Igrate ga lahko z različnimi liki in z njimi raziskujete svet Zoidsov. Če želite igrati s prijateljem, pa lahko poskusite »Battle« način z lokalnim co-op bojevanjem. Na žalost večigralstvo preko spleta ni na voljo, kar se mi zdi izgubljena priložnost, še posebej v letu 2020, kjer večina tovrstnih iger to že podpira. Potem je tu še »Continuous Battle« način, kjer pa se spopadete s sedmimi izzivalci, ki jih ni težko premagati.

Na koncu koncev je igra usmerjena k mlajši starostni skupini. Stil igranja je ponavljajoč in hitro postane dolgočasen. Kadar sem igrala v Story načinu sem bila navdušena nad novimi Zoidsi, a sem hitro izgubila pozornost. Primanjkuje igralnih načinov in raznolikosti, še posebej za ceno, ki jo ponujajo. Pozitivna stran pa je ta, da igra izgleda lepo in ima gladke animacije. Na žalost, pa igra težko zadovolji potrebe starostne skupine nad sedem let in je ne bi priporočala starejšim igralcem.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/679945/zoids-wild-blast-unleashed-nintendo-switch-box-455_5f530dbaa44aa.jpg

ZOIDS WILD: BLAST UNLEASHED NINTENDO SWITCH

31,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Bi streamerji morali plačati za pravice pri snemanju videoiger?

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Alex Hutchinson, kreativni vodja razvijalca Stadia Games in velikih iger, kot so Far Cry 4, Assassin’s Creed III in The Sims 2, je prejšnji teden s svojimi Twitter izjavami razburil marsikaterega streamerja.

Hutchinson je namreč trdil, da so video igre edina vsebina v zabavni industriji, ki ustvarjalcem omogoča streamanje brez deljenja dobička.

Izjava je na Twitterju povzročila veliko razpravo, saj je dobila več kot 15.000 komentarjev in poskrbela, da je “Stadia” trendirala po celem svetu. DanTDM, eden izmed najbolj priljubljenih ustvarjalcev na YouTubu z več kot 23 milijoni naročnikov, je izjavo s kritiko zavrnil. “Količina izpostavljenosti, ki jo streamerji in YouTuberji igri prinesejo, je sama po sebi vredna veliko $$$. Nekatere igre zdaj tržijo IZKLJUČNO preko influencerjev, ker so ti tako močni in deluje,” je v odgovoru zapisal DanTDM.

Hutchinson je kasneje odgovoril “Zdi se mi neverjetno, da so ljudje vznemirjeni, ko nekdo reče, da bi ustvarjalci vsebin lahko nekaj zaslužili od ljudi, ki njihovo vsebino uporabljajo za lasten dobiček.”

Prav tako so se hitro odzvali tudi pri Googlu, kjer so v sporočilu dejali, da tviti, ki jih je podal Alex Hutchinson, ne odražajo mišljenja Stadije, Youtuba ali Googla.

Nemčija je pred časom tudi razmišljala uvesti plačilo prispevkov za vse, ki želijo streamati preko spleta. Tako bi morali slednji plačati več kot 5000€ na leto, ampak se je vsaj za sedaj ta predlog pomaknil v pozabo.


Vroča ponudba za gamerje

MIKROFON ŽIČNI DM11B QTX

9,90 

Nadaljuj z branjem

Igre

Portal 2 bo dobil novo dimenzijo igranja

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Portal 2 je star že skoraj deset let, a po zaslugi posameznikov, ki z modi ustvarjajo nove načine igranja, nove sobe, dodajajo svoje lastne zgodbe in mehanike, igra še vedno ostaja zelo priljubljena.

Jannis Brinkmann je objavil napovednik za nov brezplačni mod za Portal 2, imenovan Portal Reloaded. Mod bo izšel 19. aprila 2021.

Reloaded bo igralcem ponudil mešanico treh različnih portalov. Poleg standardnega oranžnega in modrega portala, je sedaj dodan še tretji zeleni portal, ki bo omogočil potovanje v novo dimenzijo – čas. Dodatek bo igralcem omogočil prehajanje med dvema medsebojno povezanima časoma, ki sta dvajset let narazen. Časovno skakanje bo igralcem omogočilo, da vsako testno sobo rešijo na nove in edinstvene načine.

Po navedbah moderatorja bo imel Portal Reloaded 25 popolnoma novih ugank. Igrali bomo lahko kot oseba pod imenom 4-5-0-9, ki jo iz mirovanja prebudi umetna inteligenca.


Vroča ponudba za gamerje

LOGITECH G560 LIGHTSYNC P C Gaming Speakers – USB – EMEA

249,99 

Nadaljuj z branjem

Igre

Objasnili zakaj so Valorant skini tako dragi

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Valorant skini so dragi. Kolekcija Elderflame, ki je izšla julija, na primer stane približno 100€ za celotno zbirko petih skinov, nato pa še več, če jih želite dodelati z dodatnimi učinki. Novejša kolekcija Nebula je nekoliko cenejša, vendar ne veliko, saj bo zanjo vseeno potrebno odšteti 70€, če želite vse skine. Več kot za marsikatero novo AAA igro.

V nedavnem intervjuju je Riot povedal, da se zavedajo, da skini za orožja niso poceni, hkrati pa dejal, da to tudi ni njihov namen. “V Valorantu smo se odločili, da vrsta vsebine, ki jo izdelujemo namenoma ni poceni,” je povedal vodja vsebin za igro Sean Marino. “Nočemo, da igralci nekaj pogledajo in rečejo: “To se mi zdi poceni.” Do vseh svojih skinov pristopamo na način, da dajo igralcem občutek, da sta v v izdelek bila vložena trud in skrb.”

Vodja strategije prihodkov Joe Lee v zagovor visoke cene pravi, da izkušnje Riota z League of Legends kažejo, da večina oboževalcev pristopa po “a la carte” sistemu, torej izbira posamezne skine in ne celotni paket. “Ko izdamo tematiko, recimo Star Guardian, ki je ena izmed naših najbolj priljubljenih, je tudi ta paket v razponu od 70 do 100€,” je povedal Lee. “Toda na koncu se zgodi, da večina ljudi kupi le nekaj skinov in le tisti ljudje, ki pa imajo resnično radi Star Guardian tematiko, kupijo celoten komplet.”


Vroča ponudba za gamerje

GAMING SET 4 IN 1 REDRAGON COMBO S101-BA-2

44,99 

Nadaljuj z branjem

Igre

Preizkušamo Windbound

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Windbound nas je odpihnil

5 Lives Studios je skupina petih veteranov igralske industrije. Sprva so skupaj delali v Krome studiu, ki je baziran v Avstraliji. Sčasoma pa je studio zaradi globalne krize zaprl svoja vrata. Tako so začeli svojo lastno zgodbo leta 2015 z igro Satellite Reign, v letu 2020 pa so nas presenetili z Windbound

Preden začnete novo igro lahko izbirate med Storyteller in Survivalist težavnostjo. Igrala sem na Storyteller, ker sem se hotela osredotočiti bolj na zgodbo, kot pa lastno preživetje. Razlika med težavnostjo je ta, da kadar umreš v Storyteller načinu, ne izgubiš čolna in predmetov. Pri Survivalistu pa vsakič začnete od čisto prvega poglavja.

Igro začnete na samotnem otoku, kjer je vaš edini prijatelj majhen nožek. Vaša naloga je, da čim več raziskujete in nabirate materiale za različne recepte. Izdelujete si lahko orožja in različne pripomočke za vaš čoln. Nimate veliko prostora za shranjevanje materialov, tako da morate dobro razmisliti kaj nabrati in izdelati.

Največji del igre pa je jadranje. Od tod tudi ime igre, saj ste dobesedno odvisni od vetra. Ko si izdelate prvi čoln, morate na žalost veslati, kar zna biti počasno. S pridobivanjem drugih receptov, pa si lahko izdelate jadro. Mehanika jadranja je zelo dobro narejena. Gledati morate kako piha veter in se prilagoditi z zategovanjem ali odtegovanjem jadra. Osebno, mi je bilo zelo všeč, ampak je kar trajalo, da sem se navadila. Jadranje pa ni nič kaj dolgočasno, saj ima igra prelepo grafiko in lahko občudujete sončni zahod ali zvezdnato nebo. Celotna igra po izgledu in estetiki zelo spominja na Zeldo: Breath of the Wild.

Na otokih se sčasoma srečate z živalmi, ki so lahko agresivne. Tako sem se prvič srečala z bojevanjem. Mehanika bojevanja zna biti frustrirajoča, saj brez uporabe avtomatskega merjenja na tarčo ne zadenete ničesar. To je težava, kadar se srečujete z več nasprotniki naenkrat, saj lahko avtomatsko merjenje uporabljate samo na enem. Seveda, pa ne smete pozabiti na hrano, saj je od nje odvisna vaša vzdržljivost. Hrano lahko naberete v grmovjih,  ulovite v vodi ali na kopnem. Tako kot v pravem življenju je potrebno hrano potem tudi speči, da se ne zastrupite. Ogenj lahko naredite kar na vašem čolnu, tako da je vedno na voljo.

Zgodba je razdeljena na pet poglavij. V vsakem poglavju se srečujete z novimi izzivi, nasprotniki in otoki. Cilj vsakega poglavja je isti, poiskati stolpe in jih aktivirati. Z aktivacijo pridobite drobce, ki jih lahko porabite za darove od pradavnih bogov. Darovi so lahko v obliki starodavnega orožja ali »powerup« moči, ki vam igro naredi manj frustrirajočo. V vsakem poglavju lahko uporabite en dar. Po aktivaciji vseh stolpov, morate poiskati še portal, kateri vas odpelje v naslednje poglavje. Na koncu vsakega poglavja se odpre en del zgodbe. Glavna ideja je, da karakter Kara išče svoje pleme in se uči o svoji preteklosti.

Da povzamem, igra je estetsko privlačna in zanimiva. Če imate radi igre kot je Zelda, potem boste v Windboundu uživali. Zgodba je kratka in jedrnata. Na začetku je igra zahtevna in ima svoje napake, a glede na to, da igra prejema redne posodobitve, jih bodo razvijalci s časom tudi odpravili. Še posebej je bilo frustrirajoče bojevanje z nožem, saj je z njegovim majhnim dosegom tarčo zelo težko zadeti. Sprostitev proti tej frustraciji sem našla pri jadranju in nabiranju materialov. Pri tem vam priporočam, da igro za vsak slučaj večkrat sami shranite, saj vam bo to prihranilo veliko časa in živcev. Eden izmed »bugov« je bil namreč ta, da me samodejno shranjevanje ni vrnilo na točko shranitve, ampak sem morala začeti poglavje od začetka. K sreči so mi ostale vse stvari, tako da sem morala samo poiskati vse stolpe in jih ponovno aktivirati. 

Upam, da je med branjem igra še koga navdušila, da jo preizkusi in podpre razvijalce, saj ima Windbound veliko potenciala. V prihodnje lahko od tega podjetja pričakujemo še kaj več. Sama pa se bom zagotovo še vrnila v čudovit svet Windbounda, v upanju, da postanem Survivalist.


Vroča ponudba za gamerje

REDRAGON KALI MEHANSKA K557R, TIPKOVNICA

59,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Need for Speed Hot Pursuit – Nove slike in znane sistemske zatheve

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Need for Speed: Hot Pursuit Remastered naj bi izšel 5. novembra, s seboj pa prinaša izboljšane vizualne elemente, nove funkcije in cross-platform igranje.

Včeraj je EA izdal primerjalne posnetke, ki razkrivajo novosti, ki jih lahko pričakujemo v NFS predelavi. Dodani so novi uničljivi predmeti, posodobljeni modeli stavb, sprememba osvetlitve, boljše oznake na ovinkih, uporabniški vmesnik z večjo ločljivostjo in še mnogo več. Na Switchu, PS4 in Xbox One bo igra delovala s 30 sličicami na sekundo, PS4 Pro, Xbox One X in PC pa bodo nudili podporo za 60 sličic na sekundo.

Igra bo podpirala tudi cross-platform igranje in vsebovala bo vse DLC-je, ki igri dodajo še približno 6 ur igranja in dodatnih 30 izzivov. Prav tako se vrača tudi Autolog, ki igralcem omogoča, da se povežejo skupaj s prijatelji in se podajo na izzive. Funkcija Autolog omogoča tudi primerjavo in izmenjavo vseh svojih rezultatov, slik in izzivov za večigralski način. Autolog in cross-play bosta v novem NFS tako spodbujala tekmovalnost in povezanost.

Sistemske zahteve za Need for Speed: Hot Pursuit:

MINIMUM:

OS: Windows 10
Procesor: (AMD) Phenom II X4 965 ali (Intel) Corei3-2120
Medpomnilnik: 8 GB RAM
Grafična kartica: (AMD) Radeon HD5750 ali (Nvidia) GeForce GTS 450
DirectX: Version 11
Prostor na disku: 45 GB

RECOMMENDED:

OS: Windows 10
Procesor: (AMD) FX-8350 ali (Intel) Core i5-350K
Medpomnilnik: 8 GB RAM
Grafična kartica: (AMD) Radeon R9 270x ali (Nvidia) GeForce GTX 660
DirectX: Version 11
Prostor na disku: 45 GB


Vroča ponudba za gamerje

NEED FOR SPEED: HOT PURSUIT – REMASTERED PS4

39,99

Nadaljuj z branjem

Priljubljeno