Poveži se z nami

Igre

Genshin Impact zaslužil več kot 100 milijonov v dveh tednih

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Zelo priljubljena RPG igra razvijalca miHoYo je postavila še en rekord za brezplačne igre iz Kitajske. Genshin Impact je v manj kot dveh tednih zaslužil več kot 100 milijonov dolarjev.

Microtransactions Guide - In Game Purchases List | Genshin Impact - GameWith

Čeprav je priljubljenost igre vidna po vsem svetu, so največji trgi Kitajska, Japonska, Koreja in ZDA. Kot je omenil analitik Daniel Ahmad, “to je bil brez dvoma najuspešnejši zagon originalnega IP-ja kitajskega proizvajalca”.

V prvem tednu je Genshin Impact na vseh platformah ustvaril več kot 50 milijonov dolarjev skupnega prihodka. V igri je bilo tudi več kot 20 milijonov pred-registriranih uporabnikov. Igra je v štirih dneh zbrala kar 17 milijonov prenosov.

https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Uv87DR9ViWAptPHakAFMJM.jpg

Po podatkih Sensor Tower je bil Genshin Impact v prvem tednu druga največja igra na svetu na iOS napravah. Drugi podatki pravijo, da je bila igra v prvem tednu prenesena več kot 23 milijonov krat samo na mobilnih napravah iOS in Android.

V zadnjih letih vidimo več in več iger, ki so brezplačne in tako svoj prihodek ustvarijo z mikrotransakcijami. Na drugi strani pa imamo igre, ki še vedno postavijo prodajno ceno prek 50€ in nato uporabnika prisilijo še v dodatne nakupe v igri.


Vroča ponudba za gamerje

DELL Gaming G3 15 i7-10750H/16GB/1TB/1660Ti/W10 prenosni računalnik

1.899,99 

Nadaljuj z branjem
Klikni za komentiranje

Pusti komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Igre

Preizkušamo Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Blaž Cilenšek

Objavljeno

v

Crash Bandicoot 4: It’s about Time je dolgo pričakovano nadaljevanje priljubljene trilogije iz leta 1998. Čeprav je bilo od takrat kar nekaj izidov iger pod tem imenom, je to uradno nadaljevanje originalne trilogije.

Crash Bandicoot je igra tipa platformer zato sama zgodba ni v ospredju, me je pa vseeno presenetilo koliko truda so razvijalci vložili v vmesne videje, t.i. “cut scene”, katere so samemu gameplayu zelo dobro dajale smisel in cilj.

https://www.crashbandicoot.com/content/dam/atvi/Crash/crash-touchui/quantum/home/gallery/CB4_Screenshot_Launch_1_Crash.jpg

Enostavna, a dinamična zgodba

Po 22 letih je Crash ponovno vpoklican v boj proti zlikovcem, ki so se tokrat poigrali s časom. V ta namen mora zbrati 4 kvantne maske in na vsakem koraku premagati nasprotnika. Jedro igre je ostalo enako, Crash skače, drsi in se vrti. Razvijalci so odlično vpeljali nove mehanike kot so skakanje z vrvjo, drsenje po tirih in seveda uporaba kvantnih mask. Vsaka kvantna maska doda novo plast, kako se moramo lotiti nivoja. Lahko letimo, ustavimo čas in še več.

Tisti, ki ste že igrali tovrstne igre veste, da so vsi naslovi Crash Bandicoot pravzaprav zelo zahtevni. Tudi tukaj ni nič drugače. Najbolje, da se pripravite na neuspeh, kajti z njim se boste srečali velikokrat. Na vsakem koraku nas čakajo morski psi, ki nas želijo požreti, pirati, ki nas želijo razrezati, dinozavri, ki niso nič kaj veseli, da smo vstopili v njihovo obdobje in še mnogo drugih nevarnosti.

Novosti, ki so jih vpeljali razvijalci so drzne, a po mojem mnenju izboljšajo celotno izkušnjo. Takoj na začetku imamo možnost izbire modernega načina, ki igralcu dovoli, da ima na nivojih tako imenovane check pointe, kjer, v primeru, da umre, začne z določene točke. Če izberemo retro način boste vedeli, da imamo na voljo določeno število življenj, in če porabimo vsa moramo nazaj na začetek nivoja. Druga zelo dobrodošla sprememba je senca, ki nam kaže kje bo Crash pristal, ko je v zraku. To je v 3D platformerji izjemen dodatek, ki mi je prikrajšal veliko muk in živcev.

Razvijalci so v igro tudi vnesli nivoje, kjer igramo kot drugi že dobro znani liki. Tawna, ki ima “grappling hook” s katerim lahko uničuje škatle, se bori proti nasprotnikom in skače z enega mesta na drugo. Dingodile, ki ima sesalec s katerim škatle dobesedno posesa. Lahko pa tudi uporabi sesalec kot pištolo s katero meče TNT zaboje v ovire ali nasprotnike. Zadnji je še Cortex s pištolo, ki nasprotnike spreminja v platforme.

S tem so razvijalci želeli dodati svežino kadar igranje istega lika postane monotono. Priznati je treba, da jim je v veliki meri uspelo, ampak s tem so tudi težave. Na težavo sem naletel precej pri ciljanju kajti ni označeno kam točno bo lik ustrelil. Vsak od teh likov ima nekaj kar jih naredi posebne in z veseljem bi igral igre posvečeno zgolj njim. Le malce bi bilo potrebno spolirati določene mehanike.

Zanimivi, dinamični nivoji

Tukaj si razvijalci zaslužijo posebno priznanje. Vsak nivo je drugačen od prejšnjega, a se vseeno odlično povezujejo. Vsakič, ko grem ponovno igrati kakšen nivo, opazim nov detajl, ki ga prejšnjič nisem.

Vsak nivo skrbno vpeljuje svoje načine kako ga premagati, in tako imaš občutek, da nikoli ne igraš istega nivoja dvakrat. V mojih prvih šestih urah igranja nisem enkrat pomislil, da je igra dolgočasna. Tudi ko sem se spotaknil ob kakšnem nivoju nisem nikoli imel občutka, da je to zaradi slabega dizajna igra, temveč sem se vedno zavedal svojih napak in se enostavno moral izboljšati. Igra je zelo zahtevna, ampak poštena do igralca.

Razvijalci so dodali še eno plast igranja, in to so flashback nivoji, kjer igramo nivoje z leta 1998 oz. s filtrom tistih časov ter prezrcaljeni nivoji, kjer igramo nivoje v posebni preobleki.

Piko na i so razvijalci postavili z glasbeno podlago. Glasba v ozadju je premišljeno razvita za vsak nivo in kaj se v njem dogaja. Meni osebno je najbolj všeč nivo, ki poteka na festivalu. Glasba in scenografija se v tem nivoju odlično povezujeta, tudi liki se ravnajo v skladu z ritmom.

Če želimo, da igra uspe, mora biti zadoščena tudi mera adrenalina. Tega ne primanjkuje. Imamo nivoje kjer nas lovi Tiranozaver, fantom in še mnogo drugih ter nivoje, kjer se borimo proti glavnim zlikovcem. T.i “boss battle” je vsak unikaten in ima svoje mehanike, ki jih mora igralec osvojiti, če želi nivo premagati. Šefovske bitke so lahko zelo zahtevne, če smo nepotrpežljivi in vsaka naša nepazljivost je kaznovana.

Platformer brez primerjave

Remaki, remasterji in nadaljevanja iger izpred 20ih let so danes postali vsakdanjik gaming industrije. Jaz osebno redko posežem po katerem izmed njih, kajti že pri prvih sem opazil, da ne glede na to kako se razvijalci trudijo, nikoli ne bodo v meni vzbudili istega občutka, kot sem ga imel, ko sem igro igral prvič 10, 15 ali 20 let nazaj. Z veseljem lahko rečem, da je to razvijalcem Crash Bandicoot 4: It’s about time uspelo!

Igra odlično zajame vse kar je 20 let nazaj Crasha naredilo unikatnega in doda dovolj novih mehanik, da igro ohranja svežo. Seveda igra ni popolna. Nivoji s tremi stranskimi liki bi lahko bili bolje dodelani, ampak to je pa edina negativna stran, ki sem jo opazil. Podajamo oceno 9/10 in igro priporočamo vsem, ki želijo igrati zelo zabaven, zahteven in unikaten platformer.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/678607/678607_5f61b959cbd3e.jpeg

CRASH BANDICOOT 4: IT’S ABOUT TIME PS4

69,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Microsoft Flight Simulator dobiva tudi vojaška letala

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Microsoft Flight Simulator se osredotoča na civilno letalstvo, vendar to ne pomeni, da ni prostora za hitra vojaška letala.

Včeraj je izšel prvi dodatek, ki se osredotoča na vojaška letala in kot kaže bodo Italijani prvi igralci, ki bodo dobili svoje letalo. Letalo Aermacchi MB.339, znan predvsem po različici PAN, ki jo uporablja vojaška akrobatska ekipa “Frecce Tricolori”.

Aermacchi MB-339 je vojaški reaktivni trenažer in letalo za lahke napade, ki jih je zasnovalo in izdelalo italijansko letalsko podjetje Aermacchi. MB-339 je bil razvit v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja kot odgovor na zahteve italijanskih letalskih sil, ki so iskale zamenjavo za obstoječo floto službe Aermacchi MB-326.

Njegova zasnova je izhajala iz oblike MB-326 in ne iz nove zasnove, zato imata letali po svoji zasnovi precej podobnosti. Aermacchi je ugotovil, da MB-339 lahko izpolni vse zahteve, hkrati pa je najcenejša razpoložljiva možnost. Prvi polet letala MB-339 je potekal 12. avgusta 1976, njegova prva serijska letala pa so bila dostavljena dve leti kasneje.

DC Designs je pa sedaj začel s polnim zagonom razvijati svoj F-15 za Microsoft Flight Simulator, saj pričakuje, da bo trajalo vsaj mesec ali dva, da bo vse delovalo pravilno. Pred kratkim je Microsoft sporočil, da bo naslednja brezplačna svetovna posodobitev vključevala ZDA. Prejšnja posodobitev pa je dodala Japonsko.


Vroča ponudba za gamerje

MICROSOFT FLIGHT SIMULATOR 2020 – PREMIUM DELUXE PC

136,99 

Nadaljuj z branjem

Igre

Fallout 4: New Vegas – klasika v novi preobleki

Rok Gumzej

Objavljeno

v

Avtor

Projekt Fallout 4: New Vegas bo skozi Creation Engine 2.0 obnovil kultni New Vegas v novi grafični podobi. Čas je, da se vrnemo v puščavo Mojave.

Zgornji posnetek predstavlja napredek ekipe, ki se imenuje Fallout 4: New Vegas Project. Skupina želi zadovoljiti svojo strast do Fallout: New Vegas, ki je izšel na današnji dan pred natanko 10 leti in igro v celoti zgraditi od znova. Želja po obnovitvi je razumljiva, F:NV je bil namreč razvit s strani studia Obsidian Entertainment, ki so mojstri RPG žanra in mnogi menijo, da je ravno New Vegas najboljši Fallout v Fallout seriji.

Sedaj torej stari igralci poskušajo zadovoljiti svojo nostalgijo, in tako so se odločili, da bodo celotno igro zgradili iz nule v novem grafičnem pogonu Creation Engine 2.0, v katerem sta nastala tudi Fallout 4 in Skyrim Special Edition.

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/t_original/ycnfkgcmfacssf7zfw13.jpg

Kdaj bo stvar na voljo širši javnosti je odlično vprašanje, na katerega še en čas verjetno ne bomo imeli odgovora. Razvijalci pri projektu sodelujejo prostovoljno in naprej jih žene le strast do starega naslova. Prejšnji tovrstni projekti (Oblivion, Skyrim) so lahko trajali več let preden je zadeva prišla do izida.

Če želite prispevati pomoč k uresničitvi tega ambicioznega cilja ali pa vas samo zanima potek projekta, se jim lahko pridružite na njihovi spletni strani.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/679767/1-58_5f4881be44950.jpg

Miška Razer DeathAdder V2 Mini + protizdrsne nalepk

59,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Stardew Valley dobiva splitscreen!

Rok Gumzej

Objavljeno

v

Avtor

Priljubljena indie igra Stardew Valley, bo v svoji novi 1.5 posodobitvi dodala možnost igranja za več igralcev preko razdeljenega zaslona s funkcijo splitscreen.

Svojo farmo boste sedaj lahko igrali skupaj s prijatelji kar na isti napravi. Na PC platformi bodo isto igro lahko igrali kar do 4 igralci naenkrat, za druge sisteme število hkratnih igralcev še ni znano. Twitt razvijalca ConcernedApe, ki ga sestavlja ekipa le 3 oseb, pa v sebi nosi še več vsebina kaj lahko v posodobitvi pričakujemo.

Prikazana je farma na pesku, verjetno prihaja kmetija v puščavi o kateri so že krožile govorice. Vidi se tudi novo škatlo, novo pošast v rudniku, ki nosi sončna očala in nove naprave, kot je stvar pred vhodom, ki ima na sebi nekakšno kost. Funkcija naprave bo še razkrita.

Posodobitev bo prinesla tudi nova drevesa za gojenje banan in misteriozna vrata v Willyjevi delavnici, za katera pa še ne vemo kam vodijo. Govorice pravijo, da lahko pričakujemo tudi mango drevesa.

Posodobitev je pričakovana nekje do konca tega leta.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/680239/gaming-brezina-mika-redragon-shark2-m688-1-box-458_5f5af7a9d39b8.jpg

GAMING SET 4 IN 1 REDRAGON COMBO S101-BA-2

44,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Prva igra: Call Of Duty: Black Ops Cold War

Samo Zavašnik

Objavljeno

v

Novo leto, nov Call of Duty. Z lanskoletnim, izjemno uspešnim igralnim modusom Warzone, ki ga še zdaj igra ogromno ljudi, pri Activisionu spet vidijo potrebo, da plačajo delničarjem in posledično prihaja Call of Duty: Black Ops Cold War. To je sedaj šesta izdaja v Black Ops zgodbi in prva po letu 2018 za Black Ops 4. Kaj bo novega, če sploh kaj, se vprašate?

Call of Duty je verjetno ena najbolj prepoznavnih igričarskih oz. gaming franšiz sploh. Na začetku se je ukvarjala z drugo svetovno vojno, natančneje v Call of Duty 1, 2 in 3 na Xbox 360 in PlayStationu, ter nato s četrtim, tj. Modern Warfare, presedlala v moderni čas. Živo se še spomnim hypea, ko je bila izdana prva Call of Duty: Black Ops – a gre tudi v peto?

Sedaj naj bi se s Cold War selili nazaj v svet takoj po originalnem – tako bo igra postavljena v začetek 80. let prejšnjega tisočletja in vrnilo naj bi se kar nekaj znanih imen, med njimi Frank Woods, Alex Mason in Jason Hudson, kot karakterji, ki jih lahko igramo in so vključeni v kampanjski način.

Mehanika igranja, perki in celotna izkušnja je izjemno podobna preteklim Call of Duty naslovom in je milo rečeno dodelana do te točke, da bi sam gameplay lahko izdali kar jutri, pa se ne bi videlo, da je zadeva še v razvoju. A konec koncev je to tudi posledica tega, da se bolj malo spremeni iz ene v drugo izdajo – nekaj grafik, nekaj tekstur, malce prilagodijo animacije in imajo novo igro.

Glavne novosti, ki bi nas naj čakale so:

  1. Nadaljuje se Warzone in bo ostal kot ločen gameplay mode, a znotraj Black Ops Cold War. Igralcem bo ponujen DLC in dodanih bo nekaj novih mehanik, a na koncu bo ostal kot ločen produkt, kar je izjemno dobra novica za vse tiste, ki igrate Warzone. Ne bo tako, kot je bilo v Black Ops 4 z Blackoutom, ki je bil in ga nato naenkrat več ni bilo.
  2. Še ena novica, ki je bila pogosto zahtevana in v nekem obsegu že implementirana v zadnjem Modern Warfare, je crossplay. Na enem strežniku bodo lahko igrali PC, Xbox in PlayStation gamerji – kar dostikrat ni pošteno za t.i. konzolaše, a vseeno lahko igrate s prijatelji, tudi če ti nimajo iste konzole ali računalnika kot vi.
  3. Že v Open Beti je bilo opaziti hitrejši gameplay, ki več ne bo podpiral animacij montiranja orožij ali počasnega preverjanja kotov pri prehajanju skozi vrata. S tem mislijo poenostaviti izkušnjo ter jo bistveno pohitriti – z več šprintanja in manj počasnega gledanja okoli vogalov, lahko pričakujete manj kemperjev in več akcijske igre, ki je od Call of Duty tudi pričakujemo.
  4. Vrača se Gunsmith, ki je sedaj nadgrajen z do 54 nadgradnji za orožja, kar omogoča igralcem, da si poosebijo orožje do potankosti. Istočasno se vračajo tudi WildCardi, ki bodo omogočili do osem dodatkov na posamezno orožje. Nas prav zanima, kakšne kombinacije bomo videli v prihodnosti na strežnikih.
  5. Zadnja sprememba, a tudi tista, ki bo za kampanjske navdušence tudi najpomembnejša, je vključitev več možnih zaključkov kampanjskega dela v sam enoigralski mode. Igro želijo razvijalci narediti manj premočrtno in linearno ter jo bolj odpreti igralčevim odločitvam in izbiram. Nekaj, kar še ni bilo preizkušeno nikoli prej. Vedno si šel skozi iste korake, iste misije, streljal na iste nasprotnike. Sedaj se to konkretno spreminja. Mislim, da bo ta sprememba ključna za uspeh novega Call of Duty: Black Ops Cold War.

Na portalu Game Gang lahko pričakujete poglobljeno, in-depth recenzijo, ko igra enkrat izide sredi novembra.


Vroča ponudba za gamerje

CALL OF DUTY: BLACK OPS COLD WAR PS5

84,99 €

Nadaljuj z branjem

Igre

Among Us – igra laži sedaj dobila še hekerske goljufe

Žan Zupančič

Objavljeno

v

Vsakič, ko večigralska igra postane priljubljena in pridobi ogromno število igralcev, se bodo med njimi zagotovo znašli tudi takšni, ki poskušajo goljufati. Among Us ni nobena izjema in po ogromnem uspehu v zadnjih nekaj mesecih je bilo razvitih več orodij za goljufijo, vključno z nevidnostjo, insta-killing, povečanje hitrosti igralca in drugimi neprijetnimi metodami za uničenje igre.

Among Us developers drop the ban hammer on hackers for the first time

Ena od hekerskih goljufij razvitih za Among Us dopušča igralcu, da vsako igra prejme vlogo imposterja. Ta je povzročila zmedo, ko so določeni igralci več iger zapored postajali imposterji. Drugi igralci so ta vzorec opazili in se jim je zdel dovolj sumljiv, da so začeli razmišljati, da verjetno goljufajo.

V nekaterih primerih so obtožbe seveda posledica hekanja. Več igralcev je poročalo o incidentih, kjer so njihovi karakterji bili pod kontrolo hekerjev, ki so upravljali njihova dejanja in klepet. “Igral sem Among Us na InnerSloth Discordu, ko sem nenadoma izgubil nadzor nad svojim likom,” je dejal eden od igralcev na Redditu. “Moj lik je nadaljeval z ubijanjem štirih ljudi, vključno z mojim soigralcem in vsi so se jezili,” je zapisal igralec.

Hekanje in obtožbe hekanja so seveda pogoste pri mnogih večigralskih igrah, vendar se zdi še posebej smešno, da je Among Us zdaj razvil še en sloj socialne dedukcije, v katerem ljudje poskušajo izkoreniniti dejanske hekerje in jih iztrebiti. Vzdušje v igri je že tako ali tako sumljivo, zaradi česar se sprašujem ali so Among Us igralci še posebej pozorni pri iskanju goljufivega početja v igri.


Vroča ponudba za gamerje

BIGBEN STEREO GAMING ŽIČNE SLUŠALKE V3, RDEČE

29,99 

Nadaljuj z branjem

Priljubljeno