Connect with us

Igre

Preizkušamo Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Published

on

Crash Bandicoot 4: It’s about Time je dolgo pričakovano nadaljevanje priljubljene trilogije iz leta 1998. Čeprav je bilo od takrat kar nekaj izidov iger pod tem imenom, je to uradno nadaljevanje originalne trilogije.

Crash Bandicoot je igra tipa platformer zato sama zgodba ni v ospredju, me je pa vseeno presenetilo koliko truda so razvijalci vložili v vmesne videje, t.i. “cut scene”, katere so samemu gameplayu zelo dobro dajale smisel in cilj.

https://www.crashbandicoot.com/content/dam/atvi/Crash/crash-touchui/quantum/home/gallery/CB4_Screenshot_Launch_1_Crash.jpg

Enostavna, a dinamična zgodba

Po 22 letih je Crash ponovno vpoklican v boj proti zlikovcem, ki so se tokrat poigrali s časom. V ta namen mora zbrati 4 kvantne maske in na vsakem koraku premagati nasprotnika. Jedro igre je ostalo enako, Crash skače, drsi in se vrti. Razvijalci so odlično vpeljali nove mehanike kot so skakanje z vrvjo, drsenje po tirih in seveda uporaba kvantnih mask. Vsaka kvantna maska doda novo plast, kako se moramo lotiti nivoja. Lahko letimo, ustavimo čas in še več.

Tisti, ki ste že igrali tovrstne igre veste, da so vsi naslovi Crash Bandicoot pravzaprav zelo zahtevni. Tudi tukaj ni nič drugače. Najbolje, da se pripravite na neuspeh, kajti z njim se boste srečali velikokrat. Na vsakem koraku nas čakajo morski psi, ki nas želijo požreti, pirati, ki nas želijo razrezati, dinozavri, ki niso nič kaj veseli, da smo vstopili v njihovo obdobje in še mnogo drugih nevarnosti.

Novosti, ki so jih vpeljali razvijalci so drzne, a po mojem mnenju izboljšajo celotno izkušnjo. Takoj na začetku imamo možnost izbire modernega načina, ki igralcu dovoli, da ima na nivojih tako imenovane check pointe, kjer, v primeru, da umre, začne z določene točke. Če izberemo retro način boste vedeli, da imamo na voljo določeno število življenj, in če porabimo vsa moramo nazaj na začetek nivoja. Druga zelo dobrodošla sprememba je senca, ki nam kaže kje bo Crash pristal, ko je v zraku. To je v 3D platformerji izjemen dodatek, ki mi je prikrajšal veliko muk in živcev.

Razvijalci so v igro tudi vnesli nivoje, kjer igramo kot drugi že dobro znani liki. Tawna, ki ima “grappling hook” s katerim lahko uničuje škatle, se bori proti nasprotnikom in skače z enega mesta na drugo. Dingodile, ki ima sesalec s katerim škatle dobesedno posesa. Lahko pa tudi uporabi sesalec kot pištolo s katero meče TNT zaboje v ovire ali nasprotnike. Zadnji je še Cortex s pištolo, ki nasprotnike spreminja v platforme.

S tem so razvijalci želeli dodati svežino kadar igranje istega lika postane monotono. Priznati je treba, da jim je v veliki meri uspelo, ampak s tem so tudi težave. Na težavo sem naletel precej pri ciljanju kajti ni označeno kam točno bo lik ustrelil. Vsak od teh likov ima nekaj kar jih naredi posebne in z veseljem bi igral igre posvečeno zgolj njim. Le malce bi bilo potrebno spolirati določene mehanike.

Zanimivi, dinamični nivoji

Tukaj si razvijalci zaslužijo posebno priznanje. Vsak nivo je drugačen od prejšnjega, a se vseeno odlično povezujejo. Vsakič, ko grem ponovno igrati kakšen nivo, opazim nov detajl, ki ga prejšnjič nisem.

Vsak nivo skrbno vpeljuje svoje načine kako ga premagati, in tako imaš občutek, da nikoli ne igraš istega nivoja dvakrat. V mojih prvih šestih urah igranja nisem enkrat pomislil, da je igra dolgočasna. Tudi ko sem se spotaknil ob kakšnem nivoju nisem nikoli imel občutka, da je to zaradi slabega dizajna igra, temveč sem se vedno zavedal svojih napak in se enostavno moral izboljšati. Igra je zelo zahtevna, ampak poštena do igralca.

Razvijalci so dodali še eno plast igranja, in to so flashback nivoji, kjer igramo nivoje z leta 1998 oz. s filtrom tistih časov ter prezrcaljeni nivoji, kjer igramo nivoje v posebni preobleki.

Piko na i so razvijalci postavili z glasbeno podlago. Glasba v ozadju je premišljeno razvita za vsak nivo in kaj se v njem dogaja. Meni osebno je najbolj všeč nivo, ki poteka na festivalu. Glasba in scenografija se v tem nivoju odlično povezujeta, tudi liki se ravnajo v skladu z ritmom.

Če želimo, da igra uspe, mora biti zadoščena tudi mera adrenalina. Tega ne primanjkuje. Imamo nivoje kjer nas lovi Tiranozaver, fantom in še mnogo drugih ter nivoje, kjer se borimo proti glavnim zlikovcem. T.i “boss battle” je vsak unikaten in ima svoje mehanike, ki jih mora igralec osvojiti, če želi nivo premagati. Šefovske bitke so lahko zelo zahtevne, če smo nepotrpežljivi in vsaka naša nepazljivost je kaznovana.

Platformer brez primerjave

Remaki, remasterji in nadaljevanja iger izpred 20ih let so danes postali vsakdanjik gaming industrije. Jaz osebno redko posežem po katerem izmed njih, kajti že pri prvih sem opazil, da ne glede na to kako se razvijalci trudijo, nikoli ne bodo v meni vzbudili istega občutka, kot sem ga imel, ko sem igro igral prvič 10, 15 ali 20 let nazaj. Z veseljem lahko rečem, da je to razvijalcem Crash Bandicoot 4: It’s about time uspelo!

Igra odlično zajame vse kar je 20 let nazaj Crasha naredilo unikatnega in doda dovolj novih mehanik, da igro ohranja svežo. Seveda igra ni popolna. Nivoji s tremi stranskimi liki bi lahko bili bolje dodelani, ampak to je pa edina negativna stran, ki sem jo opazil. Podajamo oceno 9/10 in igro priporočamo vsem, ki želijo igrati zelo zabaven, zahteven in unikaten platformer.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/678607/678607_5f61b959cbd3e.jpeg

CRASH BANDICOOT 4: IT’S ABOUT TIME PS4

69,99 €

Continue Reading

Igre

Posebna izdaja S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl zdaj na voljo v Big Bangu

Published

on

Čakanja je konec. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, ena najbolj pričakovanih iger leta 2024, je končno na voljo za PC v fizičnih trgovinah in na spletu preko GOG, Steam, Epic Games, MS Store in Xbox. Ta preživetveni FPS v odprtem svetu, ki ga je razvil studio GSC Game World, igralce popelje v grozljivo in osamljeno Cono, kjer mutanti, sevanje in eksistencialna groza brišejo mejo med nočno moro in resničnostjo.

Z osupljivo grafiko in napredno umetno inteligenco nas igra potaplja v globoko nelinearno zgodbo z več možnimi zaključki. Osnovni mehanizmi preživetja, kot so lakota, krvavenje in učinki sevanja, še dodatno poglobijo izkušnjo. Igralci se lahko veselimo tudi podpore za modifikacije in večigralskega načina, ki bo brezplačno na voljo po izdaji. Heart of Chornobyl že prejema pohvale od kritikov in igralcev.

IGN je igro označil kot “nekaj posebnega”, medtem ko jo Windows Central vidi kot “igro leta.”

Poleg nove igre je na GOG mogoče dobiti S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl in Call of Pripyat s 75-odstotnim popustom. Igri sta bili vključeni tudi v program ohranjanja iger, kar zagotavlja združljivost s sodobnimi sistemi.

V trgovini Big Bang UAU je poleg navadne izdaje mogoče kupiti tudi verzijo Limited Edition, ki zajema:

  • zemljevid Cone,
  • pismo razvijalcev,
  • nabor nalepk,
  • vojaški obesek,
  • simbolično prepustnico za vstop v Cono, 
  • našitke,
  • poster,
  • obesek za ključe z vžigalnikom,
  • kovinsko škatlico.

Oboževalci ukrajinskega razvijalca si lahko ogledajo tudi ozadje razvoja igre v dokumentarcu War Game: The Making of S.T.A.L.K.E.R. 2. Dokumentarec, objavljen na YouTubu, prikazuje vztrajnost razvijalcev med vojno v Ukrajini in njihovo selitev v Prago, da bi dokončali igro. Film je poklon trudu ekipe in ganljiv vpogled v izzive njihove domovine.

Continue Reading

Igre

Igra Jujutsu Kaisen Phantom Parade dosegla 8 milijonov igralcev

Published

on

Še ena mobilna igra je pritegnila milijone navdušencev. Jujutsu Kaisen Phantom Parade, igra, ki jo razvija BILIBILI GAME, je dosegla več kot 8 milijonov igralcev po vsem svetu. Ob tem mejniku je igra lansirala tudi nov dogodek in nagrade. Igralci, ki se prijavijo zdaj, prejmejo Cube x 1,000 in lahko sodelujejo v dogodku z žrebom 8 Million Milestone SSR-Character-Guaranteed Gacha.

15. novembra se je začela nova zgodba Where Shadows Fall, v kateri nastopa priljubljeni lik Megumi Fushiguro. V izvirni zgodbi se Fushiguro odpravi v skrivnostno vas, kjer izginjajo prebivalci. Igralci lahko opravljajo razne naloge, se spopadejo v Formidable Battle. Vzporedno z dogodkom se je začel tudi Where Shadows Fall Gacha, kjer so povečane možnosti za pridobitev SSR lika Incomplete Domain Megumi Fushiguro in ekskluzivnih SSR Recollection Bits Rest for the Adults.

Igralci, ki se tekom dogodka vsak dan prijavijo v igro, bodo prejeli nagrade v okviru Launch Memo Login Bonus:

  • 1. dan: AP Supplementary Pack * 2
  • 2. dan: Beacon of Training * 50,000
  • 3. dan3: JP * 30,000
  • 4. dan: Beacon of Recollection Bits * 15,000
  • 5. dan: Impure Jujutsu Crystal * 2
  • 6. dan: AP Supplementary Pack * 2
  • 7. dan: Cube * 300 

Spletne mobilne igre ponujajo vse več vsebine za vse vrste igralcev. Prejšnji teden je spletna igra Infinity Nikki še pred izidom dosegla 30 milijonov predregistracij, prejšnji mesec pa je mobilna igra Solo Leveling: ARISE obeležila 50 milijonov igralcev.

Continue Reading

Igre

Spletna igra Infinity Nikki je še pred izidom dosegla 30 milijonov predregistracij

Published

on

Podjetje Infold Games je objavilo, da je prihajajoča pustolovščina v odprtem svetu, Infinity Nikki, presegla 30 milijonov globalnih predregistracij za osebne računalnike, PlayStation 5, iOS in Android. Ob dosežku so igralci odklenili posebne nagrade, vključno s 50.000 Blingi, 300 Nitmi čistosti, 20 kristali Resonita in obleko s štirimi zvezdicami, več daril pa bo še razkritih kasneje.

Ob tem mejniku je podjetje Infold Games objavilo tudi nov napovednik igranja z naslovom Unfold Your Whim. Napovednik prikazuje čarobni svet Infinity Nikki, v katerem bodo igralci vodili Nikki, ki zbira Whimstars (Zvezde želja) in uporablja posebne obleke za pridobivanje edinstvenih sposobnosti, kot so lebdenje, drsenje in skrb za živali. Te sposobnosti Nikki omogočajo odkrivanje skritih poti in interakcijo z živahnim svetom okoli nje. Ob strani ji stoji zvesti spremljevalec Momo, ki omogoča igralcem zajemanje spominov s kamero.

Infinity Nikki obljublja poglobljeno doživetje na osebnih računalnikih in PlayStation 5, kar je prva razširitev serije na tradicionalne igralne platforme. Igralci se lahko veselijo tematskih temnic, reševanja ugank v domeni Curio in zanimivih raziskovalnih izzivov.

Igra Infinity Nikki, razvita s pogonom UE5, združuje platformiranje, reševanje ugank in mehaniko preoblačenja ter ustvarja prijetno interaktivno pustolovščino.

Igra bo ob izidu brezplačna za igranje.

Continue Reading

Igre

Zakaj se Dragon Age: The Veilguard zdi pokroviteljski

Published

on

Novi fantazijski RPG Dragon Age: The Veilguard, ki ga je razvil kanadski studio BioWare, ob izidu 31. oktobra ni navdušil igričarske skupnosti. Po podatkih SteamDB je igra pred dvema dnevoma dosegla okoli 90.000 sočasnih igralcev, vendar se skupno število igralcev postopoma zmanjšuje. K temu najverjetneje prispevajo tudi številne kritike, ki jih igralci delijo na spletu.

Nekateri igralci so na spletu izrazili občutek, da jih The Veilguard podcenjuje, kot da sami niso sposobni priti do lastnih zaključkov. Ta trend postaja vse pogostejši v sodobni industriji zabave, v igričarski industriji pa izvira iz strahu razvijalcev, da bi se igralci v igri zataknili, izgubili interes ali napačno razumeli socialne teme v zgodbi.

Ena od težav je preveč vodenja pri igranju. Boji in uganke so poenostavljeni, spremljevalci pa pogosto namigujejo na rešitve. Podobno kot v igrah Dragon’s Dogma 2 in God of War spremljevalci igralca usmerjajo skozi okoljske izzive.

Uporabnik Reddita, Desperate_Dress_1527, se je pritožil:

“Ne gre toliko za uganke kot za to, da nam spremljevalci natančno povedo, kaj moramo storiti. ‘Uporabite to za to’, ‘zdaj odprite vrata’. Ali pa kako so kar vse stvari označene. Naj [razvijalci] označijo samo eno mesto in me pustijo, da ga najdem, ne potrebujem celotne poti.”

Težave predstavljajo tudi nenehna obvestila na zaslonu. Čeprav mnogi RPG-ji na zaslon izpišejo odzive spremljevalcev na naše akcije, kot na primer “Astarion se s tem ne strinja”, se v The Veilguard prikažejo še dodatna obvestila, ki pojasnjujejo čustva ali dejanja likov.

“Meni osebno niso všeč prizori, kot so tisti, ko je Harding očitno zelo žična zaradi nečesa, igra pa nam to razloži z besedilom.

‘HARDING JE NEMIRNA ZARADI SVOJIH NOVIH MOČI’

Okej… ampak to bi lahko ljudje sklepali sami,“ je v istem pogovoru na Redditu zapisala z-lady.

Nazadnje je moteč tudi splošen način izražanja likov v igri, ki se pogosto zdi pokroviteljski. Youtubar CohhCarnage je tako komuniciranje primerjal z reklamo proti drogam, ki so mu jo učitelji kazali v osnovni šoli.

“Počutil sem se, kot da sedim v občinstvu in gledam skupino odraslih, ki izvajajo predstavo, ki naj bi mi povedala, kaj naj si mislim o nečem.”

Tak način sporočanja primerja z igrami kot so Baldur’s Gate 3 in Cyberpunk 2077, kjer se socialne teme obravnavajo bolj subtilno ter igralcem prepuščajo prostor, da sami raziščejo in premislijo o kompleksnih zgodbah obravnavanih v igri, namesto da jih zgolj pasivno poslušajo.

Continue Reading

Igre

Oboževalci preklicali prednaročila Kingdom Come: Deliverance 2 zaradi Denuva

Published

on

Oboževalci igre Kingdom Come: Deliverance 2 izražajo svoje nezadovoljstvo zaradi vključitve Denuva, sporne tehnologije DRM, v težko pričakovano nadaljevanje srednjeveškega RPG-ja. Številni so začeli preklicovati prednaročila, saj so zaskrbljeni zaradi vpliva programske opreme na delovanje igre.

Denuvo, ki ga je razvilo podjetje Irdeto, je namenjen preprečevanju piratstva, vendar je zaslovel zaradi padcev hitrosti sličic in težav z zmogljivostjo. Oboževalci so bili še posebej razočarani, ko je bilo razkrito, da igra ne bo na voljo na GOG-u, priljubljeni platformi brez DRM.

Za mnoge je bila vključitev sistema Denuvo problematična, vendar so nekateri na družbenih omrežjih tehnologijo branili.

“Ne podpiram denuva, če ostane, bom potrpežljiv in počakal leto dni, da ga opustijo. Še vedno bom plačal za igro, le pozneje. Jbsh denuvo in njegovo sranje, ki vpliva na zmogljivost,“ je zapisal uporabnik Reddita Nast33.

“Počakal bom, da bo igra izšla na GOG-u brez teh smeti in z vsemi popravki,” se je pridružil nekdo drug.

Spet drugi odgovori kažejo na drugačno javno mnenje:

“Zdi se, da vpliva le na nekatere igre. Verjetno je to posledica nepozornosti razvijalca pri vključevanju. Planet Coaster in MGSV uporabljata Denuvo in nikoli nisem imel težav pri igranju teh iger, prav tako se ni zdelo, da bi se kdo pritoževal, da igri uporabljata Denuvo. Čeprav je pri Planet Coasterju znano, da piratske kopije delujejo kot sranje.”

“Doom ima denuvo in teče bolj gladko kot kcd….“ je dodal še en uporabnik.

Kingdom Come: Deliverance je do sedaj prodal več kot 6 milijonov izvodov, oboževalci pa so že nestrpno pričakovali nadaljevanje.

Preverite tudi, kaj si je o igri mislil Žiga, ki se je udeležil novinarskega predogleda Kingdom Come: Deliverance 2.

Continue Reading

Igre

Igra Squirrel with a Gun je prišla na konzole

Published

on

Bizarna strelska igra v peskovniku, ki je uspela zbrati več igralcev kot Concord, je zdaj na voljo za PlayStation 5 in Xbox Series X|S.

Založnik Maximum Entertainment in razvijalec Dee Dee Creations sta 29. avgusta izdala Squirrel with a Gun za osebne računalnike. Sandbox streljanka z divjim glodavcem je na Steamu dosegla največ okoli 2000 sočasnih igralcev in zdaj upa na uspeh med uporabniki konzol.

V igri Squirrel with a Gun igramo kot glodavec, opremljen z enim od številnih strelnih orožij, ki jih veverice jasno tako pogosto srečujejo v naravi. Z arzenalom orožja se spopadamo z agenti, ki nas lovijo in zganjamo vragolije.

Rešujte zapletene logične uganke, da bi zbrali zlate želode, in premagujte edinstvene izzive, tako da ste ustvarjalni s svojim orožjem. Morate hitro pobegniti? Izstrelite orožje in se s povratnim sunkom premaknite na varno. Preizkusite različna orožja, upravljajte RC avtomobile in pojejte rojstnodnevno kot veverica s pištolo.

Fizične izdaje igre Squirrel with a Gun vključujejo:

  • Obleko Nuts for Nuts
  • 2 preobleki za veverico
  • List z nalepkami
  • Filmski plakat

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno