5 Lives Studios je skupina petih veteranov igralske industrije. Sprva so skupaj delali v Krome studiu, ki je baziran v Avstraliji. Sčasoma pa je studio zaradi globalne krize zaprl svoja vrata. Tako so začeli svojo lastno zgodbo leta 2015 z igro Satellite Reign, v letu 2020 pa so nas presenetili z Windbound.
Preden začnete novo igro lahko izbirate med Storyteller in Survivalist težavnostjo. Igrala sem na Storyteller, ker sem se hotela osredotočiti bolj na zgodbo, kot pa lastno preživetje. Razlika med težavnostjo je ta, da kadar umreš v Storyteller načinu, ne izgubiš čolna in predmetov. Pri Survivalistu pa vsakič začnete od čisto prvega poglavja.
Igro začnete na samotnem otoku, kjer je vaš edini prijatelj majhen nožek. Vaša naloga je, da čim več raziskujete in nabirate materiale za različne recepte. Izdelujete si lahko orožja in različne pripomočke za vaš čoln. Nimate veliko prostora za shranjevanje materialov, tako da morate dobro razmisliti kaj nabrati in izdelati.
Največji del igre pa je jadranje. Od tod tudi ime igre, saj ste dobesedno odvisni od vetra. Ko si izdelate prvi čoln, morate na žalost veslati, kar zna biti počasno. S pridobivanjem drugih receptov, pa si lahko izdelate jadro. Mehanika jadranja je zelo dobro narejena. Gledati morate kako piha veter in se prilagoditi z zategovanjem ali odtegovanjem jadra. Osebno, mi je bilo zelo všeč, ampak je kar trajalo, da sem se navadila. Jadranje pa ni nič kaj dolgočasno, saj ima igra prelepo grafiko in lahko občudujete sončni zahod ali zvezdnato nebo. Celotna igra po izgledu in estetiki zelo spominja na Zeldo: Breath of the Wild.
Na otokih se sčasoma srečate z živalmi, ki so lahko agresivne. Tako sem se prvič srečala z bojevanjem. Mehanika bojevanja zna biti frustrirajoča, saj brez uporabe avtomatskega merjenja na tarčo ne zadenete ničesar. To je težava, kadar se srečujete z več nasprotniki naenkrat, saj lahko avtomatsko merjenje uporabljate samo na enem. Seveda, pa ne smete pozabiti na hrano, saj je od nje odvisna vaša vzdržljivost. Hrano lahko naberete v grmovjih, ulovite v vodi ali na kopnem. Tako kot v pravem življenju je potrebno hrano potem tudi speči, da se ne zastrupite. Ogenj lahko naredite kar na vašem čolnu, tako da je vedno na voljo.
Zgodba je razdeljena na pet poglavij. V vsakem poglavju se srečujete z novimi izzivi, nasprotniki in otoki. Cilj vsakega poglavja je isti, poiskati stolpe in jih aktivirati. Z aktivacijo pridobite drobce, ki jih lahko porabite za darove od pradavnih bogov. Darovi so lahko v obliki starodavnega orožja ali »powerup« moči, ki vam igro naredi manj frustrirajočo. V vsakem poglavju lahko uporabite en dar. Po aktivaciji vseh stolpov, morate poiskati še portal, kateri vas odpelje v naslednje poglavje. Na koncu vsakega poglavja se odpre en del zgodbe. Glavna ideja je, da karakter Kara išče svoje pleme in se uči o svoji preteklosti.
Da povzamem, igra je estetsko privlačna in zanimiva. Če imate radi igre kot je Zelda, potem boste v Windboundu uživali. Zgodba je kratka in jedrnata. Na začetku je igra zahtevna in ima svoje napake, a glede na to, da igra prejema redne posodobitve, jih bodo razvijalci s časom tudi odpravili. Še posebej je bilo frustrirajoče bojevanje z nožem, saj je z njegovim majhnim dosegom tarčo zelo težko zadeti. Sprostitev proti tej frustraciji sem našla pri jadranju in nabiranju materialov. Pri tem vam priporočam, da igro za vsak slučaj večkrat sami shranite, saj vam bo to prihranilo veliko časa in živcev. Eden izmed »bugov« je bil namreč ta, da me samodejno shranjevanje ni vrnilo na točko shranitve, ampak sem morala začeti poglavje od začetka. K sreči so mi ostale vse stvari, tako da sem morala samo poiskati vse stolpe in jih ponovno aktivirati.
Upam, da je med branjem igra še koga navdušila, da jo preizkusi in podpre razvijalce, saj ima Windbound veliko potenciala. V prihodnje lahko od tega podjetja pričakujemo še kaj več. Sama pa se bom zagotovo še vrnila v čudovit svet Windbounda, v upanju, da postanem Survivalist.
Čakanja je konec. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, ena najbolj pričakovanih iger leta 2024, je končno na voljo za PC v fizičnih trgovinah in na spletu preko GOG, Steam, Epic Games, MS Store in Xbox. Ta preživetveni FPS v odprtem svetu, ki ga je razvil studio GSC Game World, igralce popelje v grozljivo in osamljeno Cono, kjer mutanti, sevanje in eksistencialna groza brišejo mejo med nočno moro in resničnostjo.
Z osupljivo grafiko in napredno umetno inteligenco nas igra potaplja v globoko nelinearno zgodbo z več možnimi zaključki. Osnovni mehanizmi preživetja, kot so lakota, krvavenje in učinki sevanja, še dodatno poglobijo izkušnjo. Igralci se lahko veselimo tudi podpore za modifikacije in večigralskega načina, ki bo brezplačno na voljo po izdaji. Heart of Chornobyl že prejema pohvale od kritikov in igralcev.
IGN je igro označil kot “nekaj posebnega”, medtem ko jo Windows Central vidi kot “igro leta.”
Poleg nove igre je na GOG mogoče dobiti S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl in Call of Pripyat s 75-odstotnim popustom. Igri sta bili vključeni tudi v program ohranjanja iger, kar zagotavlja združljivost s sodobnimi sistemi.
V trgovini Big Bang UAU je poleg navadne izdaje mogoče kupiti tudi verzijo Limited Edition, ki zajema:
zemljevid Cone,
pismo razvijalcev,
nabor nalepk,
vojaški obesek,
simbolično prepustnico za vstop v Cono,
našitke,
poster,
obesek za ključe z vžigalnikom,
kovinsko škatlico.
Oboževalci ukrajinskega razvijalca si lahko ogledajo tudi ozadje razvoja igre v dokumentarcu War Game: The Making of S.T.A.L.K.E.R. 2. Dokumentarec, objavljen na YouTubu, prikazuje vztrajnost razvijalcev med vojno v Ukrajini in njihovo selitev v Prago, da bi dokončali igro. Film je poklon trudu ekipe in ganljiv vpogled v izzive njihove domovine.
S.T.A.L.K.E.R. 2 – THE HEART OF CHERNOBYL – LIMITED EDITION igra za PC
Še ena mobilna igra je pritegnila milijone navdušencev. Jujutsu Kaisen Phantom Parade, igra, ki jo razvija BILIBILI GAME, je dosegla več kot 8 milijonov igralcev po vsem svetu. Ob tem mejniku je igra lansirala tudi nov dogodek in nagrade. Igralci, ki se prijavijo zdaj, prejmejo Cube x 1,000 in lahko sodelujejo v dogodku z žrebom 8 Million Milestone SSR-Character-Guaranteed Gacha.
Thank you very much for supporting "Jujutsu Kaisen Phantom Parade".
The "Enhancement Quest" Double Drop Items campaign will be held starting from November 16, 2024, 12:00 AM (UTC+9)!
During the event period of this campaign, the Obtainment Quantity of Drop Items for clearing… pic.twitter.com/1B6aZuKXGN
— Jujutsu Kaisen Phantom Parade Official (@JJKPP_GL) November 15, 2024
15. novembra se je začela nova zgodba Where Shadows Fall, v kateri nastopa priljubljeni lik Megumi Fushiguro. V izvirni zgodbi se Fushiguro odpravi v skrivnostno vas, kjer izginjajo prebivalci. Igralci lahko opravljajo razne naloge, se spopadejo v Formidable Battle. Vzporedno z dogodkom se je začel tudi Where Shadows Fall Gacha, kjer so povečane možnosti za pridobitev SSR lika Incomplete Domain Megumi Fushiguro in ekskluzivnih SSR Recollection Bits Rest for the Adults.
Igralci, ki se tekom dogodka vsak dan prijavijo v igro, bodo prejeli nagrade v okviru Launch Memo Login Bonus:
1. dan: AP Supplementary Pack * 2
2. dan: Beacon of Training * 50,000
3. dan3: JP * 30,000
4. dan: Beacon of Recollection Bits * 15,000
5. dan: Impure Jujutsu Crystal * 2
6. dan: AP Supplementary Pack * 2
7. dan: Cube * 300
Spletne mobilne igre ponujajo vse več vsebine za vse vrste igralcev. Prejšnji teden je spletna igra Infinity Nikki še pred izidom dosegla 30 milijonov predregistracij, prejšnji mesec pa je mobilna igra Solo Leveling: ARISE obeležila 50 milijonov igralcev.
Podjetje Infold Games je objavilo, da je prihajajoča pustolovščina v odprtem svetu, Infinity Nikki, presegla 30 milijonov globalnih predregistracijza osebne računalnike, PlayStation 5, iOS in Android. Ob dosežku so igralci odklenili posebne nagrade, vključno s 50.000 Blingi, 300 Nitmi čistosti, 20 kristali Resonita in obleko s štirimi zvezdicami, več daril pa bo še razkritih kasneje.
Ob tem mejniku je podjetje Infold Games objavilo tudi nov napovednik igranja z naslovom Unfold Your Whim. Napovednik prikazuje čarobni svet Infinity Nikki, v katerem bodo igralci vodili Nikki, ki zbira Whimstars (Zvezde želja) in uporablja posebne obleke za pridobivanje edinstvenih sposobnosti, kot so lebdenje, drsenje in skrb za živali. Te sposobnosti Nikki omogočajo odkrivanje skritih poti in interakcijo z živahnim svetom okoli nje. Ob strani ji stoji zvesti spremljevalec Momo, ki omogoča igralcem zajemanje spominov s kamero.
Infinity Nikki obljublja poglobljeno doživetje na osebnih računalnikih in PlayStation 5, kar je prva razširitev serije na tradicionalne igralne platforme. Igralci se lahko veselijo tematskih temnic, reševanja ugank v domeni Curio in zanimivih raziskovalnih izzivov.
Igra Infinity Nikki, razvita s pogonom UE5, združuje platformiranje, reševanje ugank in mehaniko preoblačenja ter ustvarja prijetno interaktivno pustolovščino.
Novi fantazijski RPG Dragon Age: The Veilguard, ki ga je razvil kanadski studio BioWare, ob izidu 31. oktobra ni navdušil igričarske skupnosti. Po podatkih SteamDB je igra pred dvema dnevoma dosegla okoli 90.000 sočasnih igralcev, vendar se skupno število igralcev postopoma zmanjšuje. K temu najverjetneje prispevajo tudi številne kritike, ki jih igralci delijo na spletu.
Nekateri igralci so na spletu izrazili občutek, da jih The Veilguard podcenjuje, kot da sami niso sposobni priti do lastnih zaključkov. Ta trend postaja vse pogostejši v sodobni industriji zabave, v igričarski industriji pa izvira iz strahu razvijalcev, da bi se igralci v igri zataknili, izgubili interes ali napačno razumeli socialne teme v zgodbi.
Ena od težav je preveč vodenja pri igranju. Boji in uganke so poenostavljeni, spremljevalci pa pogosto namigujejo na rešitve. Podobno kot v igrah Dragon’s Dogma 2 in God of War spremljevalci igralca usmerjajo skozi okoljske izzive.
“Ne gre toliko za uganke kot za to, da nam spremljevalci natančno povedo, kaj moramo storiti. ‘Uporabite to za to’, ‘zdaj odprite vrata’. Ali pa kako so kar vse stvari označene. Naj [razvijalci] označijo samo eno mesto in me pustijo, da ga najdem, ne potrebujem celotne poti.”
Težave predstavljajo tudi nenehna obvestila na zaslonu. Čeprav mnogi RPG-ji na zaslon izpišejo odzive spremljevalcev na naše akcije, kot na primer “Astarion se s tem ne strinja”, se v The Veilguard prikažejo še dodatna obvestila, ki pojasnjujejo čustva ali dejanja likov.
“Meni osebno niso všeč prizori, kot so tisti, ko je Harding očitno zelo žična zaradi nečesa, igra pa nam to razloži z besedilom.
‘HARDING JE NEMIRNA ZARADI SVOJIH NOVIH MOČI’
Okej… ampak to bi lahko ljudje sklepali sami,“ je v istem pogovoru na Redditu zapisala z-lady.
Nazadnje je moteč tudi splošen način izražanja likov v igri, ki se pogosto zdi pokroviteljski. Youtubar CohhCarnage je tako komuniciranje primerjal z reklamo proti drogam, ki so mu jo učitelji kazali v osnovni šoli.
“Počutil sem se, kot da sedim v občinstvu in gledam skupino odraslih, ki izvajajo predstavo, ki naj bi mi povedala, kaj naj si mislim o nečem.”
Tak način sporočanja primerja z igrami kot so Baldur’s Gate 3 in Cyberpunk 2077, kjer se socialne teme obravnavajo bolj subtilno ter igralcem prepuščajo prostor, da sami raziščejo in premislijo o kompleksnih zgodbah obravnavanih v igri, namesto da jih zgolj pasivno poslušajo.
Oboževalci igre Kingdom Come: Deliverance 2 izražajo svoje nezadovoljstvo zaradi vključitve Denuva, sporne tehnologije DRM, v težko pričakovano nadaljevanje srednjeveškega RPG-ja. Številni so začeli preklicovati prednaročila, saj so zaskrbljeni zaradi vpliva programske opreme na delovanje igre.
Denuvo, ki ga je razvilo podjetje Irdeto, je namenjen preprečevanju piratstva, vendar je zaslovel zaradi padcev hitrosti sličic in težav z zmogljivostjo. Oboževalci so bili še posebej razočarani, ko je bilo razkrito, da igra ne bo na voljo na GOG-u, priljubljeni platformi brez DRM.
Za mnoge je bila vključitev sistema Denuvo problematična, vendar so nekateri na družbenih omrežjih tehnologijo branili.
“Ne podpiram denuva, če ostane, bom potrpežljiv in počakal leto dni, da ga opustijo. Še vedno bom plačal za igro, le pozneje. Jbsh denuvo in njegovo sranje, ki vpliva na zmogljivost,“ je zapisal uporabnik Reddita Nast33.
“Počakal bom, da bo igra izšla na GOG-u brez teh smeti in z vsemi popravki,” se je pridružil nekdo drug.
Spet drugi odgovori kažejo na drugačno javno mnenje:
“Zdi se, da vpliva le na nekatere igre. Verjetno je to posledica nepozornosti razvijalca pri vključevanju. Planet Coaster in MGSV uporabljata Denuvo in nikoli nisem imel težav pri igranju teh iger, prav tako se ni zdelo, da bi se kdo pritoževal, da igri uporabljata Denuvo. Čeprav je pri Planet Coasterju znano, da piratske kopije delujejo kot sranje.”
“Doom ima denuvo in teče bolj gladko kot kcd….“ je dodal še en uporabnik.
Kingdom Come: Deliverance je do sedaj prodal več kot 6 milijonov izvodov, oboževalci pa so že nestrpno pričakovali nadaljevanje.
Bizarna strelska igra v peskovniku, ki je uspela zbrati več igralcev kot Concord, je zdaj na voljo za PlayStation 5 in Xbox Series X|S.
Založnik Maximum Entertainment in razvijalec Dee Dee Creations sta 29. avgusta izdala Squirrel with a Gun za osebne računalnike. Sandbox streljanka z divjim glodavcem je na Steamu dosegla največ okoli 2000 sočasnih igralcev in zdaj upa na uspeh med uporabniki konzol.
V igri Squirrel with a Gun igramo kot glodavec, opremljen z enim od številnih strelnih orožij, ki jih veverice jasno tako pogosto srečujejo v naravi. Z arzenalom orožja se spopadamo z agenti, ki nas lovijo in zganjamo vragolije.
Rešujte zapletene logične uganke, da bi zbrali zlate želode, in premagujte edinstvene izzive, tako da ste ustvarjalni s svojim orožjem. Morate hitro pobegniti? Izstrelite orožje in se s povratnim sunkom premaknite na varno. Preizkusite različna orožja, upravljajte RC avtomobile in pojejte rojstnodnevno kot veverica s pištolo.
Fizične izdaje igre Squirrel with a Gun vključujejo:
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.