Connect with us

Igre

Preizkušamo Zoids Wild: Blast Unleashed

Published

on

Zoids Wild: Blast Unleashed je igra bojevanja, kjer se med seboj spopadajo mehanične živali imenovane Zoids. Predvsem so Zoids popularni na japonskem, sedaj pa se želijo razširiti še globalno. Franšiza Zoids obsega več različnih iger kot so, Zoids Wild: King of Blast, Zoids: Field of Rebellion in Zoids Struggle. Igra je ekskluzivna za konzolo Nintendo Switch, tako da jo lahko s sabo vzamete kamorkoli. 

Na prvi pogled izgleda kot enostavna otroška igra, ki pa v resnici pod površjem skriva nekoliko več. Spominja me na serijo Bakugani, kjer ima vsak otrok svojo mehanično žival s katero se poda v boj. Tudi v tej igri ima vsak otrok svojega Zoida, s katerim je povezan. Tako si lahko tudi vi izberete svojega najljubšega Zoida in z njegovo pomočjo, bo v vas spet zaživela vaša otroška stran.

Ob zagonu igre sem za začetek poskusila »Practice« način, da sem se seznanila s kontrolami. Kot v vsaki bojni igri, imate na voljo hitre in težke napade, implementirano pa je tudi umikanje in blokiranje. Igrate se lahko s kombinacijami tipk, da nasprotniku povzročate tem večjo škodo. Vsak Zoid ima tri unikatne napade, ki jih lahko uporabite samo takrat, kadar imate poln bojni merilec. Napolnite ga lahko tako, da sprejemate ali dajete udarce. Ko je merilec enkrat do konca napolnjen, ta omogoča uporabo čisto posebnega napada »Blast move«, ki ima svojo dramatično animacijo. Boji izgledajo fantastično z raznimi efekti in gladkimi animacijami.

Igra ima poleg »Practice« načina tudi »Story« in »Continuous Battle«. Story način predstavi celotno Zoids zgodbo in omogoča odklepanje novih karakterjev. Igrate ga lahko z različnimi liki in z njimi raziskujete svet Zoidsov. Če želite igrati s prijateljem, pa lahko poskusite »Battle« način z lokalnim co-op bojevanjem. Na žalost večigralstvo preko spleta ni na voljo, kar se mi zdi izgubljena priložnost, še posebej v letu 2020, kjer večina tovrstnih iger to že podpira. Potem je tu še »Continuous Battle« način, kjer pa se spopadete s sedmimi izzivalci, ki jih ni težko premagati.

Na koncu koncev je igra usmerjena k mlajši starostni skupini. Stil igranja je ponavljajoč in hitro postane dolgočasen. Kadar sem igrala v Story načinu sem bila navdušena nad novimi Zoidsi, a sem hitro izgubila pozornost. Primanjkuje igralnih načinov in raznolikosti, še posebej za ceno, ki jo ponujajo. Pozitivna stran pa je ta, da igra izgleda lepo in ima gladke animacije. Na žalost, pa igra težko zadovolji potrebe starostne skupine nad sedem let in je ne bi priporočala starejšim igralcem.

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/679945/zoids-wild-blast-unleashed-nintendo-switch-box-455_5f530dbaa44aa.jpg

ZOIDS WILD: BLAST UNLEASHED NINTENDO SWITCH

31,99 €

Igre

ELDEN RING NIGHTREIGN v novem napovedniku razkriva lika Iron Eye 

Published

on

By

Bandai Namco in FromSoftware sta predstavila novega Nightfarerja z imenom Iron Eye, smrtonosnega lokostrelca, ki bo igralcem pomagal preživeti v brutalnem svetu ELDEN RING NIGHTREIGN. Ta spretni bojevnik je specializiran za boj na daljavo, pri čemer uporablja lok in orožja, ki temeljijo na dexterityju. Posebna prednost Iron Eya je možnost oživljanja padlih tovarišev na daljavo, kar je ključno za preživetje v nočnih bitkah proti strašnim sovražnikom Limvelda. Čeprav je Iron Eya najbolje igrati z razdalje, lahko – tako kot vsi Nightfarerji – uporablja katerokoli orožje, ki ga najde v igri.

Med nedavnim preizkusom omrežja so se nekateri igralci že spustili v igro, v kateri so premagali prvega Nightlorda in številne druge nevarne sovražnike, med njimi so 194.996-krat pregnali Zlatega povodnega konja in kar 147.202-krat Letečega zmaja s hribovja.

Navdušenci Elden Ringa lahko pričakujejo intenzivne boje, strateško sodelovanje in srhljiv svet, kjer sta vsak napad in odločitev ključna za preživetje.

ELDEN RING NIGHTREIGN izide 30. maja 2025 na PS5, Xbox Series X|S, PC, PS4 in Xbox One.

Continue Reading

Igre

Najbolj pričakovana igra na Steamu inZOI na voljo v zgodnjem dostopu

Published

on

KRAFTON je danes izdal inZOI, novo simulacijo življenja, ki je na voljo v zgodnjem dostopu na Steamu. Igra je trenutno na vrhu seznama najbolj zaželenih na platformi in je na voljo po ceni 39,99 €. Vse posodobitve in DLC-ji bodo brezplačni do izida polne izdaje.

Zgodnji dostop prihaja po uspešni predstavitvi igre, kjer je globalni dogodek 19. marca pritegnil več kot 450.000 gledalcev. Preizkusna različica, ki je igralcem omogočila dostop do načinov Character Studio in Build Studio, je še dodatno povečala pričakovanja. Igra je že 5. najbolj gledana igra na Twitchu, kar kaže na močan interes igralcev.

inZOI ponuja bogato izkušnjo z več kot 250 možnostmi prilagajanja, 400 mentalnimi elementi in napredno umetno inteligenco. Igra temelji na pogonu Unreal Engine 5, prihodnje posodobitve pa bodo prinesle modding podporo in nova mesta.

Hyungjun ‘Kjun’ Kim, direktor inZOI Studio, je ob izidu povedal: “To igro sem ustvarjal kot svojega otroka. Upam, da jo bodo igralci sprejeli z naklonjenostjo in podporo.”

Zgodnji dostop podpira 13 jezikov, KRAFTON pa obljublja nadaljnje izboljšave. Ali bo inZOI res nov velikan žanra? Le čas bo pokazal.

Continue Reading

Igre

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 znova prestavljen, igralci še vedno nezadovoljni

Published

on

Paradox Interactive je sporočil, da bo dolgo pričakovani Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 izšel šele oktobra 2025. Razvijalci iz The Chinese Room zagotavljajo, da je igra že v zaključni fazi, vendar potrebuje dodatno optimizacijo, odpravo hroščev in izboljšanje stabilnosti – kar je nekaj, kar smo že slišali v prejšnjih izjavah.

To je že večkratna zamuda igre, ki je bila prvotno v razvoju pri Hardsuit Labs, preden je Paradox leta 2021 projekt predal novemu studiu. The Chinese Room je sicer znan po pripovednih igrah, kot so Dear Esther, Amnesia: A Machine for Pigs in Everybody’s Gone to the Rapture, vendar zadnji predstavitveni posnetki igre kažejo na nekoliko drugačno usmeritev.

Oboževalci serije, vključno z nami, so vedno bolj skeptični glede končnega izdelka. Največ kritik leti na omejeno svobodo izbire, saj bo igralec vezan na fiksno protagonistko in bo lahko igral le kot eden izmed štirih (od trinajstih) vampirskih klanov – kar je bistveno manj kot v namizni igri in celo predhodniku iz leta 2004.Čeprav Paradox trdi, da želijo zagotoviti najvišjo tehnično kakovost, ostaja vprašanje, ali bo končni izdelek zadostil pričakovanjem oboževalcev.

O problematičnem razvoju igre poročamo že od leta 2021, zamuda pa je del širšega trenda pri Paradox Interactive, ki je v zadnjem času preložil več projektov, vključno s Cities: Skylines 2 in Prison Architect 2.

Continue Reading

Igre

inZOI razkril ceno, načrte za prihodnost in brezplačne DLC-je do polne izdaje

Published

on

Med nedavno predstavitvijo inZOI Online Showcase je razvijalec Enjoy Studio razkril nove podrobnosti o prihajajoči življenjski simulaciji inZOI, vključno s ceno, načrti za prihodnje posodobitve in dostopnostjo demo verzije.

Direktor igre Hyungjun “Kjun” Kim je poudaril, da gre pri razvoju igre te velikosti za ogromen izziv, zato se bo inZOI najprej izdal v zgodnjem dostopu po ceni 44.800 KRW (okoli 29 evrov) – primerljivo s ceno razširitvenega paketa za trenutno prevladajočo simulacijo življenjaThe Sims 4. Do uradne izdaje bo igra prejemala tudi vse posodobitve in DLC-je brezplačno.

Za vse, ki želijo preizkusiti igro pred izidom, bo od 20. do 27. marca na voljo brezplačna demo različica inZOI: Creative Studio, ki omogoča ustvarjanje likov in gradnjo.

Poleg tega bo od 20. do 22. marca na platformah Twitch, Chzzk, Steam in SOOP potekala posebna promocija. Če boste v tistih dneh gledali prenos igre vsaj 15 minut, boste imeli možnost pridobiti brezplačen ključ na platformi Steam za inZOI: Creative Studio. Kdor bo zamudil Twitch drop promocijo, bo lahko dostopal do demo verzije programa od 23. do 27. marca.

Polna izdaja igre v zgodnjem dostopu je predvidena 28. marca 2025. Cena za evropski trg še ni bila potrjena.

Continue Reading

Igre

Undertale po desetih letih z novim rekordom sočasnih igralcev na Steamu

Published

on

Deset let po izidu je RPG igra Undertale podrla svoj rekord sočasnih igralcev na Steamu, kar je posledica trenutne 90-odstotne razprodaje, ki igro do 20. marca ponuja za samo 0,99 €.

V soboto je njen avtor Toby Fox na X objavil, da je igro hkrati igralo 10.739 igralcev, naslednji dan pa je SteamDB poročal o novem vrhuncu 11.071 igralcev. Čeprav je to več kot prejšnji rekord iz decembra 2015 (10.473 igralcev), se zdi število nizko, če upoštevamo, da je Undertale skozi leta zgradil eno najbolj predanih skupnosti na spletu.

Od izida leta 2015 je igra prerasla v kultni fenomen z ogromno bazo oboževalcev na Tumblrju, YouTubu in drugih platformah. Navdihnila je številne fanfike, umetnine in alternativna vesolja s preoblikovanimi liki. Leta 2015 je celo premagala Zeldo: Ocarina of Time v anketi GameFAQs za najboljšo igro vseh časov.

ndertale je na voljo na PC, Switch, PS4, Xbox One in PS Vita, na Metacriticu pa ima oceno 92 in splošno priznanje platforme. Samostojni razvijalec Toby Fox medtem pripravlja nova poglavja igre Deltarune.

Continue Reading

Igre

Split Fiction presegel dva milijona prodanih izvodov v enem tednu

Published

on

Hazelight Studios je z najnovejšo kooperativno igro Split Fiction dosegel izjemen prodajni uspeh – v samo enem tednu je igra presegla dva milijona prodanih kopij. Studio je novico delil na platformi BlueSky in izrazil navdušenje nad odzivom igralcev.

Igra je izšla 6. marca 2025, že v prvih 48 urah pa se je prodala milijon izvodov, do konca tedna pa skupno dva milijona. Zdaj je jasno, da gre za najhitreje prodajano igro v zgodovini studia Hazelight – njihov prejšnji hit, It Takes Two, je za en milijon prodanih izvodov potreboval tri tedne, za dva milijona pa kar tri mesece.

“Osupnjeni smo! To je neverjetno,” so zapisali pri Hazelight. “Hvala vsem starim in novim oboževalcem – naravnost obožujemo vaše navdušenje nad igro!”

Ob prejšnjem prodajnem mejniku so pri studiu zapisali: “Ljubezen, ki nam jo izkazujete, je neverjetna. Celotna ekipa Hazelighta je presrečna – ne moremo se naveličati vaših neverjetnih reakcij!”

Igra je prejela odličen odziv tudi na Steamu, kjer ima oceno Nadvse pozitivno (98% od 27.054 ocen je pozitivnih). Navdušenje je opaziti tudi v komentarjih:

“10/10. Količina izvirnih igralnih mehanik je osupljiva, obvezna igra za vsakogar!” – Auris.

“Obvezna igra za vse ljubitelje sodelovalnih iger, še posebej če ste oboževalci prejšnjih iger studia!” – X3Na.

SPLIT FICTION has sold 2 MILLION copies in 1 WEEK!!Holy crap, we’re blown away! Simply amazing…Thank you to all of our new and old fans – we love how excited you are for our game! 😍

Hazelight (@hazelightgames.bsky.social) 2025-03-13T15:12:21.184Z

“Ta igra je bila tako neverjetna. Definitivno je bolj zrela zgodba kot It Takes Two in zaradi tega mi je všeč. Poleg tega je zelo nepozabna, zlasti končni del. WOW. Odlična igra, odlični zvočni učinki, odličen konec. SUPER VSE!” je zapisal uporabnik Burnt Offering.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Priljubljeno