Zoids Wild: Blast Unleashed je igra bojevanja, kjer se med seboj spopadajo mehanične živali imenovane Zoids. Predvsem so Zoids popularni na japonskem, sedaj pa se želijo razširiti še globalno. Franšiza Zoids obsega več različnih iger kot so, Zoids Wild: King of Blast, Zoids: Field of Rebellion in Zoids Struggle. Igra je ekskluzivna za konzolo Nintendo Switch, tako da jo lahko s sabo vzamete kamorkoli.
Na prvi pogled izgleda kot enostavna otroška igra, ki pa v resnici pod površjem skriva nekoliko več. Spominja me na serijo Bakugani, kjer ima vsak otrok svojo mehanično žival s katero se poda v boj. Tudi v tej igri ima vsak otrok svojega Zoida, s katerim je povezan. Tako si lahko tudi vi izberete svojega najljubšega Zoida in z njegovo pomočjo, bo v vas spet zaživela vaša otroška stran.
Ob zagonu igre sem za začetek poskusila »Practice« način, da sem se seznanila s kontrolami. Kot v vsaki bojni igri, imate na voljo hitre in težke napade, implementirano pa je tudi umikanje in blokiranje. Igrate se lahko s kombinacijami tipk, da nasprotniku povzročate tem večjo škodo. Vsak Zoid ima tri unikatne napade, ki jih lahko uporabite samo takrat, kadar imate poln bojni merilec. Napolnite ga lahko tako, da sprejemate ali dajete udarce. Ko je merilec enkrat do konca napolnjen, ta omogoča uporabo čisto posebnega napada »Blast move«, ki ima svojo dramatično animacijo. Boji izgledajo fantastično z raznimi efekti in gladkimi animacijami.
Igra ima poleg »Practice« načina tudi »Story« in »Continuous Battle«. Story način predstavi celotno Zoids zgodbo in omogoča odklepanje novih karakterjev. Igrate ga lahko z različnimi liki in z njimi raziskujete svet Zoidsov. Če želite igrati s prijateljem, pa lahko poskusite »Battle« način z lokalnim co-op bojevanjem. Na žalost večigralstvo preko spleta ni na voljo, kar se mi zdi izgubljena priložnost, še posebej v letu 2020, kjer večina tovrstnih iger to že podpira. Potem je tu še »Continuous Battle« način, kjer pa se spopadete s sedmimi izzivalci, ki jih ni težko premagati.
Na koncu koncev je igra usmerjena k mlajši starostni skupini.Stil igranja je ponavljajoč in hitro postane dolgočasen. Kadar sem igrala v Story načinu sem bila navdušena nad novimi Zoidsi, a sem hitro izgubila pozornost. Primanjkuje igralnih načinov in raznolikosti, še posebej za ceno, ki jo ponujajo. Pozitivna stran pa je ta, da igra izgleda lepo in ima gladke animacije. Na žalost, pa igra težko zadovolji potrebe starostne skupine nad sedem let in je ne bi priporočala starejšim igralcem.
Netflix je razkril napovednik za 2. sezono priljubljene serije Wednesday, ki bo tokrat še bolj družinsko obarvana. Premiera prvih epizod prihaja 6. avgusta, zaključek sledi 3. septembra.
V novi sezoni se Wednesday Addams (Jenna Ortega) vrača v akademijo Nevermore, kjer se ji bo pridružil mlajši brat Pugsley (Isaac Ordonez), ki kaže znake nadnaravnih sposobnosti – morda podedovanih po stricu Festerju. Starša Morticia (Catherine Zeta-Jones) in Gomez (Luis Guzmán) bosta prav tako prisotna na šoli, kar naj bi bilo za Pugsleyja prava “nova oblika mučenja” pravi ustvarjalec serije Tim Burton.
Med novimi obrazi je tudi Hester Frump, znana kot Grandmama (Joanna Lumley), ki naj bi bila najbližja zaveznica Wednesday, ter novi ravnatelj Barry Dort, skrivnostni lik, ki ga igra Steve Buscemi.
Napovednik razkriva tudi povratek priljubljenih likov, kot so Enid (Emma Myers), Tyler (Hunter Doohan), Bianca (Joy Sunday) in seveda Stvor, znamenita odrezana roka.
Čeprav v napovedniku še ni zaslediti Lady Gage, ki je bila potrjena kot gostujoča zvezda, oboževalci ugibajo, da bi lahko zaigrala Ophelio – svetlolaso sestro Morticie.
Skoraj pet let po izidu uspešnice Ghost of Tsushima se Sucker Punch vrača z novim samurajskim akcijskim doživetjem – Ghost of Yōtei, ki bo izšel ekskluzivno za PlayStation 52. oktobra 2025.
Čeprav zgodba ni neposredno povezana z Džinom Sakaijem, razvijalci obljubljajo duhovnega naslednika, ki bo enako čustveno in akcijsko nabit. Tokrat sledimo Atsu, bojevnici, ki se po šestnajstih letih vrne v rodni Ezo (današnji Hokkaido), da se maščuje za pokol svoje družine. Njeno maščevanje vodi seznam sovražnikov: Kača, Oni, Lisica, Pajek, Zmaj in gospod Saito.
Splet že vneto primerja to samurajsko pustolovščino z nedavno izdanim Assassin’s Creed Shadows, nas pa celotni koncept in Atsujin rumen kimono nas prej spominjata na film Ubila bom Billa. Upamo, da se bomo ob igranju te zgodbe veliko manj kremžili.
Igra prinaša izboljšano odprtosvetno raziskovanje, nove mehanike, možnost izbire vrstnega reda lova na svoje tarče, nova orožja in vizualno osupljivo pokrajino. Atsu bo lahko naletela na nepričakovane zaveznike, iskala učitelje veščin, sprejemala stranske naloge in postavljala taborišča kjerkoli v divjini.
Prednaročila igre se začnejo 2. maja, na voljo pa bodo standardna (€79.99), digitalna deluxe (€89.99) in bogato opremljena zbirateljska različica (€249.99) z replikami maske, kovancev in drugih dodatkov.
Manj kot 24 ur po izidu je The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered že osvojil vrhove Steam lestvic in očitno znova očaral RPG občinstvo po vsem svetu. Bethesda je s prenovo svoje kultne igre iz leta 2006 zadela v polno – odzivi so izjemni, igralci pa množično hitijo v svet Cyrodiila.
Na Steamu je Oblivion Remastered s ceno 54,99 € dosegel več kot 182.000 sočasnih igralcev že v prvih šestih urah od izida. Ocene na platformi so zaenkrat zelo pozitivne, kar kaže na to, da so izboljšave – od osvetlitve in tekstur do post-procesnih učinkov – dobrodošle med ljubitelji RPG-jev.
Uspeh igre je še bolj očiten v primerjavi z nedavnimi RPG izidi. Dragon Age: The Veilguard je na Steamu denimo dosegel vrh s 89.000 sočasnimi igralci, Avowedpa le 19.000. Predelava za zdaj še ni uspela doseči številk Bethesdine vesoljske pustolovščine Starfield, ki je lani na Steamu zbrala največ 330,723 sočasnih igralcev kot tudi ne igre leta 2023. Baldur’s Gate 3še vedno drži krono s skoraj 875.000 sočasnimi igralci ob svojem vrhuncu in tudi skoraj dve leti po izidu dosega številke Oblivion Remastered s123,814 sočasnimi igralci v zadnjih 24 urah.
Oblivion Remastered je poleg verzije za PC na voljo tudi za PS5 in Xbox Series X/S ter brezplačno znotraj naročnine Xbox Game Pass. Natančnih številk o številu igralcev na konzolah ni, a glede na odziv na družbenih omrežjih zgleda, da se bo tudi na drugih platformah predalava skoraj 20 let stare igre bolje odrezala kot novejši RPG-ji.
KINGDOM COME: DELIVERANCE II – DAY ONE EDITION igra za PLAYSTATION 5
Bethesda je uradno potrdila, da bo danes razkrila nekaj povezanega z legendarno igroThe Elder Scrolls IV: Oblivion. Po številnih govoricah in nedavnih spletnih puščanj slik je skoraj gotovo, da gre za težko pričakovani remaster kultne RPG igre iz leta 2006.
Prenovljena različica naj bi prinesla številne tehnične izboljšave, kot so povsem nova osvetlitev, izboljšana geometrija in teksture, nadgrajena vegetacija, realističnejše sence in ambientalna osvetlitev ter drugi sodobni vizualni učinki. Čeprav Bethesda uradno uporablja izraz remaster, glede na obseg izboljšav gre bolj za remake.
Igro bodo, kot poroča MP1st, po vsej verjetnosti “shadowdropali” – torej izdali takoj po današnji predstavitvi, ki bo ob 17.00 na YouTube kanalu Bethesde. Oblivion Remastered bo najverjetneje na voljo za PC, Xbox Series X|S (vključno z Game Passom) in kot samostojni nakup za PS5.
V izvirni igri, ki se odvija v pokrajini Cyrodiil, igralci skušamo ustaviti kult Mythic Dawn pri odpiranju portalov v demonski svet Oblivion. Ob izidu je igra prejela številne pohvale in danes velja za eno najbolj vplivnih RPG-jev svojega časa.
Poljski CD Projekt je izdal uradno opozorilo glede nove prevare, ki kroži med oboževalci franšize The Witcher. Gre za domnevna vabila k beta testiranju igre The Witcher 4, ki pa so po zagotovilih razvijalcev popolnoma lažna.
“Pred kratkim smo od nekaterih članov skupnosti prejeli poročila, da so bili povabljeni na beta test igre The Witcher 4 – to je prevara!” je studio zapisal na družbenih omrežjih.
Recently, we've been getting reports from some community members that they've been invited to a beta test of The Witcher 4 — this is a scam! 🚨
We've been taking the necessary steps to take this fraudulent messaging down. That said, if you receive any invites to or stumble… pic.twitter.com/nVmHnDSH2M
“Sprejeli smo potrebne ukrepe za odpravo tega goljufivega sporočanja. Kljub temu vas prosimo, da – če prejmete vabila ali naletite na novice o njih – prevaro prijavite z orodji, ki so vam na voljo v vašem e-poštnem odjemalcu ali na platformi družbenih medijev, ki jo uporabljate.”
Da gre za lažno sporočilo, je jasno že zaradi dejstva, da je bila najnovejša igra v seriji predstavljena šele decembra lani med podelitvijo nagrad The Game Awards, njen izid pa ni predviden še nekaj let. Studio dodaja, da bo o morebitnih prihodnjih beta testiranjih vedno najprej obvestil prek svojih uradnih kanalov.
The Witcher 4 naj bi bil zdaj v fazi polnega razvoja. V pripravi so tudi projekt Sirius, remake prve igre The Witcher in nadaljevanje Cyberpunk 2077, znano kot Project Orion.
O odzivih na napovednik novega Witcherja smo poročali decembra, a trenutno nas še bolj kot prihajajoči projekti CD Projekta navdušuje fantazijski RPG The Blood of Dawnwalkerstudia Rebel Wolves. Studio je ustanovil Konrad Tomaszkiewicz, nekdanji direktor The Witcher 3: Wild Hunt in vodja produkcije pri Cyberpunk 2077, ki je okoli sebe zbral ekipo izkušenih razvijalcev, s katerimi želi uresničiti svojo ustvarjalno vizijo.
V vrstah Rebel Wolves najdemo več nekdanjih članov CD Projekt Reda: kreativnega direktorja Mateusza Tomaszkiewicza, direktorja oblikovanja Daniela Sadowskega, vodjo pripovedi Jakuba Szamaleka in umetniškega vodjo Bartłomieja Gaweła. Vsi so v preteklosti sodelovali pri serijah The Witcher in Cyberpunk 2077, zato so naša pričakovanja glede njihovega novega projekta še toliko višja.
KINGDOM COME: DELIVERANCE II – DAY ONE EDITION igra za PLAYSTATION 5
Warhorse Studios je včeraj razveselil najbolj pogumne igralce z izdajo hardcore načinaza igro Kingdom Come: Deliverance II, ki bo srednjeveško Češko spremenil v neizprosen boj za preživetje. V tem načinu ni hitrega potovanja, kompasa ali označene lokacije na zemljevidu. Če se izgubite, boste morali vprašati mimoidoče – če vam bodo sploh hoteli pomagati.
Na začetku igre morate izbrati vsaj tri stalne negativne lastnosti, kot so “Slaba hrbtenica“, ki zmanjša vašo nosilnost, ali “Mesečnik“, kjer se lahko zbudite na naključni lokaciji. Kombinacije lastnosti lahko ustvarijo kaotične in izredno zahtevne situacije, kar dodatno poudari realističen pristop igre.
— Kingdom Come: Deliverance II (@KingdomComeRPG) April 15, 2025
Karel Kolmann, višji oblikovalec igre v studiu Warhorse Studios, je pojasnil, da so razvijalci želeli ustvariti tako dober način Hardcore, kot je bil v prvi igri, vendar ne kopije.
“Ohranili smo le nekaj lastnosti iz prve igre, nato pa smo ustvarili nove, da bi zagotovili povsem nov izziv,” je dejal. “Ne gre samo za to, da bi bila igra težja, ampak tudi za to, da bi bila bolj poglobljena.”
Z igro je zdaj na voljo tudi DLC Gallant Huntsman Kit, ki doda elegantno lovsko opremo, kot sta Hubertova čepica in Artemisov samostrel. Dodatna vsebina je bila prvotno del izdaje Kingdom Come: Deliverance II Gold Edition.
KINGDOM COME: DELIVERANCE II – DAY ONE EDITION igra za PLAYSTATION 5
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.