fbpx
Connect with us

Igre

DiRT Rally 2.0 dosegel 9 milijonov igralcev

Published

on

Codemasters je razkril, da je DiRT Rally 2.0 odigralo že več kot 9 milijonov igralcev. Vrhunsko rally simulacijo vožnje na asfaltu, snegu, ledu in makadamu je uživalo več igralcev kot kadar koli prej.

Ob tej priložnosti je CodeMasters razkril nekaj statističnih podatkov, kaj so igralci do sedaj skupaj v igri dosegli.

Dokončanih je bilo kar 196 milijonov dirk, skupaj s Time Trials in Rallycross načinom igranja. Do sedaj so igralci prevozili več kot 1,5 milijarde kilometrov. To je enakovredno enemu potovanju od Sonca do Saturna ali približno desetim potovanjem od Sonca do Zemlje.

V igri je na voljo več kot 50 različnih avtomobilov, ki zajemajo celotno zgodovino rally šport. Med njimi so so igralci najraje vozili MINI Cooper S in seveda Volkswagen Polo GTI R5. Še en Volkswagen, Gold GTI 16V, je prišel na tretje mesto pred legendarnim SUBARU Imprezo 1995, ki je tako prišla šele na četrto mesto.

V čast nam je, da je z nami vozilo toliko igralcev, ne glede na to, ali so začeli z MINI Cooper S, mimo Škotske s Ford Fiesta R5 MKII ali sodelovali pri Timmyju Hansenu na svetovnem prvenstvu v FIA World Rallycross Championship. V imenu ekipe vas prosim za nadaljnjo podporo,” je povedal DiRT Rally 2.0 Game Director Ross Gowing.


Vroča ponudba za gamerje

Volan Logitech G923 USB, za Xbox One in PC

399,99 

Continue Reading

Igre

Genshin Impact 3.0 vključuje ogromno razširitev zemljevida, Dendro in še več

Published

on

V posodobitvi Genshin Impact 3.0 bodo igralci lahko potovali v novo regijo Sumeru. Ta regija je razdeljena na dva glavna bioma, od katerih je prvi gost deževni gozd. V deževnem gozdu bodo igralci našli naselji Sumeru City in Port Ormos ter akademsko ustanovo Akademiya.

Deževni gozd je poln visokih dreves in gob, trt in gostega listja ter nenavadne favne. Kar zadeva puščavsko območje regije Sumeru, bo več informacij objavljenih v prihodnjih napovedih Genshin Impact.

Akademiya ima v prihajajoči posodobitvi ključno vlogo, zlasti kar zadeva njeno zgodovino in tehnologijo. Akademiya je pod vodstvom sedanjega arhonta, plemkinje Dendre Kusanali, ki je trenutni upravni organ regije.

Slika: miHoYo

Potrjeno je, da bosta dva prihajajoča igralna lika v okviru posodobitve 3.0 osredotočena na element Dendro. Ta lika vključujeta raziskovalca s 5 zvezdicami in gozdnega čuvaja Tighnarija ter Tighnarijevo učenko s 4 zvezdicami, Collei. Collei bo na voljo tudi kot brezplačna nagrada za tiste, ki bodo opravili sezonski dogodek Graven Innocence. Tighnari in Collei in Zhongli bo v prvi polovici posodobitve 3.0 mogoče dobiti preko mehanike Event Wishes.

Čeprav ni vezan na Dendro, je tretji napovedan lik podpora, ki vihti elektro. Ime ji je Dori in je opisana kot izmuzljiva trgovka iz Sumeruja. Dori bo na voljo v zadnji polovici posodobitve 3.0, v sistemu Event Wishes pa bo na voljo skupaj z Ganyu in Sangonomiyo Kokomi.


NACON CH-350 PLAYSTATION (BELA/ČRNA) gaming stol

249,99 €

Continue Reading

Igre

Return to Monkey Island je ena najbolje ocenjenih iger letos

Published

on

Igre v slogu “point-and-click” so bile od konca 80. do začetka 90. let prejšnjega stoletja vedno priljubljene na trgu iger. Serija, ki je prevladovala v tem žanru, je franšiza Monkey Island. Skupaj je izšlo šest iger, njihov zadnji del, Return to Monkey Island, pa se je uvrstil med najbolj priljubljene videoigre, ki so izšle letos.

Slika: Terrible Toybox

Return to Monkey Island je prva popolnoma nova igra Monkey Island po igri Tale of Monkey Island iz leta 2009. Zgodba se ponovno osredotoča na pirata Guybrusha, ki s pomočjo sina skuša odkriti skrivnost Opičjega otoka, ki ni bila rešena že 32 let.

Return to Monkey Island je trenutno ena najbolje ocenjenih novih izdaj videoiger leta 2022, saj je povprečna ocena kritikov 90, stopnja priporočil kritikov pa je 100-odstotna. V klubu najboljših iger si zasluge deli še z Elden Ringom in še eno point-and-click pustolocščino NORCO.

Žal naj bi bila igra Return to Monkey Island zadnji del dolgoletne franšize in dolgo pričakovani zaključek zgodbe za nekatere najbolj zveste oboževalce.


LENOVO G32qc-10 32” CURVED/QHD/144Hz/DP/HDMI monitor

371,99

Continue Reading

Igre

Gotham Knights razkriva nov napovednik

Published

on

Datum izida se približuje, DC heroji pa še nikoli niso izgledali bolje.

Warner Bros. Games in DC sta nedavno razkrila nov napovednik za Gotham Knights, ki prikazuje prihajajočo akcijsko RPG igro z odprtim svetom za osebne računalnike.

V posnetku so poudarjene različne visokokakovostne vizualne funkcije, ki jih lahko igralci pričakujejo v različici igre za osebne računalnike, vključno z ločljivostjo 4K, izjemno visoko hitrostjo sličic na sekundo, odsevi s sledenjem žarkov ter tehnologijami Nvidia DLSS 2, AMD FSR 2 in Intel Xe Super Sampling (XeSS) za večjo zmogljivost. Igralci osebnih računalnikov se lahko veselijo tudi obsežnih možnosti prilagajanja ter podpore za ultraširoke zaslone in več monitorjev v igri.

V igri sledimo življenju in bitkam štirih mladih herojev, ki poskušajo zaščititi mesto Gotham po Batmanovi smrti. Preverite predstavitev igranja za Batgirl, Nightwinga, Red Hooda in Robina ter prikaze borb z nekaterimi zlobneži kot je Harley Quinn.

Igra Gotham Knights izide 21. oktobra 2022.


UBISOFT Riders Republic – Freeride Edition

65,99 €

Continue Reading

Igre

Igralci, ki sprožijo Dead Silence v igri Modern Warfare 2 začnejo oddajati opozorilni zvok

Published

on

Call of Duty: Modern Warfare 2 beta vikendi so se zaključili, igralci pa so opazili, da sproženje nadgradnje Dead Silence ni tako tiho, kot bi pričakovali.

Skupaj z efektom nadgradnje se sproži opozorilni zvok, ki ga sovražniki slišijo in jih tako opozori, da je nadgradnja v uporabi. Najbolj bizarno pa je, da igralec, ki sproži Dead Silence, ne dobi nobenega opozorila ali namiga, da ga je mogoče slišati v okolju.

Uporabnik Reddita RealMathematician363 je kot dokaz naložil posnetek.

Kot je razvidno iz zgornjega posnetka, je bil sovražnik, ki se ni zavedal, da nekdo leži za njim, opozorjen na zvok in je celo slišal, od kod prihaja. Morda ta novica Dead Silence uporabnikom pojasnjuje, zakaj njihovi sovražniki naenkrat zaznavajo njihovo lokacijo.

Zdi se, da je razvijalec Infinity Ward prikrito dodal slabost nadgradnji, ki pri ostalih napravah ne obstaja. Če je tako, se zdi, da je to le še en korak studia, s katerim želi igralcem preprečiti, da bi med tekmo preveč hiteli.

Brez rdečih pik na mini mapi, z glasnimi koraki in zdaj še z zvoki Dead Silencea je videti, da je edini “varen” način igranja spletne različice Modern Warfare 2 ta, da se namestite na položaj moči.


CALL OF DUTY: MODERN WARFARE II

80,99 €

Continue Reading

Igre

Upamo, da nas v naslednjem Saints Row ponovno pričakajo vesoljci, superjunaki in dildoti

Published

on

Saints Row. Serija iger, ki je v zadnjih letih postala znana po svojih odbitih trenutkih polnih akcije, referencah na pop-kulturo v obliki humorističnih parodij in spolnih vsebinah, ki so pogosto preizkušale meje dobrega okusa, je po sedmih letih dobila novega člana, tokrat enostavno poimenovanega Saints Row. Odprti svet, divja akcija in karizmatični liki so vedno bili temelji dobre Saints Row igre. Se najnovejši brat lahko postavi ob rob svojim uspešnim predhodnikom? Hja, težko. Poglejmo zakaj.

Domozlom

Na začetku igre se znajdemo v južnjaškem podnebju mesta Santo Ileso, kjer skozi različna dela, ki po navadi vključujejo kriminalna dejanja, poskušamo zbrati dovolj denarja, da plačamo svojo najemnimo. Takoj na začetku spoznamo tudi svoje 3 cimre, ki skozi igro služijo kot naši kompanjoni in rdeča nit zgodbe se hitro razjasni: “Dovolj nam je delanja za druge, čas je, da naredimo svojo kriminalno organizacijo.”

Igra poskuša te cimre predstaviti kot like za katere bi nam moralo biti mar, a žal so ti liki predstavljeni na pretirano karikaturen način, ki jih poskuša narediti obenem čudaško prikupne in pretirano stereotipne. Z njimi se posledično težje povežemo in emocionalna vez z njimi, ki bi naj zgodbo potiskala dalje, se nikoli zares ne oblikuje. Pretekle Saints Row igre so ta problem rešile na način, da so mnoge like naredile tako absurdne, da si jih enostavno moral vzljubiti. Tukaj tega ni.

Naši trije cimri so pogosto tudi kurirji, skozi katere igra poskuša do nas dostaviti pakete humorja v obliki stereotipnih šal, a te žal ne pristanejo najbolje. Veliko klišejskega humorja v igri se zdi na prvo žogo, kar je pa seveda škoda za serijo, znano po tem, da se zna na kreativen način norčevati iz aktualne kulture modernega sveta. Smeh je igra izzvala iz mene zgolj takrat, ko sem si to zabavo zagotovil sam. Največkrat pri kostrumizaciji svojega lika.


Nudist, John Wick ali Dr. Disrespect?

Kostumizacija je ogromen del te Saint Row igre. Kadarkoli med igro lahko popolnoma spremenite svoj izgled, telo, obleke, glas in tudi velikost svojih intimnih delov. Lahko se tudi slečete in igrate goli. Skozi spletno funkcijo Saints Row: Boss Factory lahko iz spleta za določeno vsoto zasluženega denarja kupite kreacije drugih članov skupnosti, kar je v resnici izjemno zabavna aktivnost. Pri brskanju skozi predloge boste našli ikonične like iz filmov, iger, znane glasbenike, tudi streamarje.

Na voljo imate tudi ogromno izbire pri predelovanju svojih avtov, orožij in lokacij. Svojo glavno bazo lahko po želji opremite, orožja poljubno pobarvate in nadgradite, avte pa po mili volji predelate v vašega sanjskega konjička.

Igra vam ponudi tudi izbiro na kakšen način boste gradili svoj kriminalni imperij. Po Santo Ileso namreč postavljate svoje kriminalne biznise (od ilegalnega skladišča toksičnih odpadkov do tovarne svojih znamk oblačil) za katere morate izvajati tudi stranske misije, da vam lahko prinesejo še več dobička. Te stranske misije pa so žal pričakovano monotone, pogosto nadležne in pretirano težke, da bi se jih z navdušenjem lotili. Predstavljajo bolj opravek, ki ga obkljukamo, ker ga moramo, ne ker bi ga želeli. In žal teh stranskih misij ne manjka.

Dobesedni peskovnik

Mapa na kateri se ta celotna štorija dogaja je velika, ni pa ogromna. Je zanimiva, ni pa pretirano raznolika. Je polna zanimivih lokacij, a obenem deluje prazno in zapuščeno. Mapa sicer ponuja točke zanimanja, ki so me pogosto odvrgle od moje začrtane smeri, a na njih žal nisem našel zadovoljive vsebine. Velik del zunanjega dela mesta je tudi dokaj prazen in resnično puščavski, ker tudi ne ponuja neke dejanske vsebine.

Peskovnik v katerem se znajdemo obljublja tudi veliko zabave pri interaktiranju z okolico. Streljanje s policaji, lovljenje sovražnih tolp in dirkanje po nasprotni strani ceste, so zgolj ene izmed aktivnosti s katerimi se v igri lahko zamotimo, a žal ne dovolj zabavne. Streljanje je malce nerodno, vožnja vozil pogosto daje občutek lebdenja in med avti nisem opazil prevelikih razlik v njihovi vožnji. Celotna zadeva deluje, kot da bi potrebovala še kanček več poliranja. Še posebej streljanje, katerega je v igri ogromno.

Poliranje bi mogoče pomagalo tudi pri hroščih, ki so se v opazni meri prikradi v igro. Med igranjem sem naletel na dva resnejša hrošča, ki sta mi onemogočila napredovanje misij in povzročila izgubo napredovanja ter več manjših v obliki lebdečih NPC-jev in manjkajočih tekstur. Zabavni peskovnik se je torej izkazal za mravljišče.


Kriza identitete

Saints Row igre so vedno želele vzpostaviti svojo identiteto, stran od očitne primerjave z igrami serije GTA. Saints Row je želel biti svoj. Poskusi odcepitve so v preteklosti pripeljali do tega, da so Saints Row: The Third, Saint Row IV in Gat out of hell svojo absurdnost povečale na 11. V igrah smo srečali vesoljce, bili superjunaki in uporabljali bizarna orožja, ki iz tal prikličejo morskega psa. S tem je Saints Row začel utrjevati svojo pot, ki je svetu dajala jasno sporočilo: “Ej, če hočeš brezglavo zabavo v zanimivem odprtem svetu, je Saints Row zate. Primi bazuko, poleti v zrak in razstreli vesoljca.”

A te norosti v novem Saints Row-u ni, oziroma jo vidimo v veliko bolj mehkejših oblikah. Se sicer pojavi med akcijskimi scenami, ki so me včasih odkrito impresionirale, a ta akcija me je žal kasneje pustila zgolj lačnega po več. Delovalo je, kot da igri manjka poguma, da bi si dovolila biti kar so bili njeni predhodniki. Divje dogodivščine za divjo zabavo. Tako pa igra deluje kot zgolj povprečni klon igre GTA, ki ima sicer svoje momente, obkljuka minimalne zahteve, a ne živi svojega življenja. Nikoli si nisem mislim, da bom to izrekel, ampak upam, da nas v naslednjem delu Saints Row serije ponovno pričakajo vesoljci, superjunaki in dildoti. Človek lahko sanja.

Saint Row posledično dobi oceno 6/10. Povprečno.

Continue Reading

Igre

Atlus toži oboževalce, ki so obudili dolgo ukinjen MMO Shin Megami Tensei

Published

on

Kot je opazil uporabnik Twitterja “Marsh“, je bila tožba prvič vložena decembra 2021, pred kratkim pa je napredovala do te mere, da so bili oboževalci, ki stojijo za projektom REimagine, pozvani na sodišče.

Shin Megami Tensei Imagine Online je bil MMO za osebne računalnike, ki se je odvijal v postapokaliptičnem Tokiu in v katerem so igralci raziskovali lokacije in izpolnjevali naloge v lovu za plenom.

Igra je bila prvič izdana leta 2007 na Japonskem, leta 2008 in 2009 pa še v Severni Ameriki in Evropi. 24. maja 2016, devet let po prvem izidu, je podjetje Atlus sprejelo odločitev, da zapre strežnike igre.

Štiri leta kasneje je skupina oboževalcev, ki je poslovala pod imenom Rekuiemu Games, ponovno obudila igro Imagine Online z zagonskim programom, spletno stranjo in strežniki, ki so posnemali izvirno igro in oboževalcem omogočili vnovično igranje MMO-ja.

Vendar družba Atlus v sodnih dokumentih navaja, da so oboževalci, ki stojijo za igro REimagine, družbi Atlus povzročili in bodo še naprej povzročali nepopravljivo škodo, če jih sodišče ne bo omejilo.

Podjetje zahteva popolno ukinitev vseh spletnih strani in strežnikov, povezanih z oboževalskim projektom, ter do 25.000 USD za vsako kršitev, o kateri odloči sodišče.

Slika: Atlus

Tožba ponovno izpostavlja dolgoletno vprašanje ohranjanja spletnih video iger in drugih vsebin, za katere obstaja nevarnost, da v prihodnosti popolnoma izginejo, če se ukinejo uradni strežniki.


F1® 22 PC

59,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno