fbpx
Connect with us

E-športi

Damwon Gaming zmagali LoL svetovno prvenstvo

Rok Gumzej

Published

on

Včeraj je potekalo finale svetovnega prvenstva v League of Legends. V finalu, kjer sta se pomerila korejski Damwon Gaming in kitajski Suning, je Damwon zmagal s 3:1.

Po mesecu tekem, kjer se je 22 ekip s celega sveta borilo za naslov prvaka, smo včeraj dobili zmagovalca letošnjega svetovnega prvenstva v LoL. V seriji 4 iger je Suning, tretjeuvrščena ekipa iz Kitajske, poskušala premagati korejsko prvouvrščeno ekipo Damwon Gaming in pri tem spodletela.

Damwon je na turnir prišel pripravljen. V skupinski seriji je izgubil le eno igro, v eliminaciji pa skupno dve. Prvo je iz turnirja z rezultatom 3:0 odstranil korejski DRX, nato pa s 3:1 še evropski G2 Esports. Njihove igre so potekale odločilno in pogosto so spominjale na dominantnost korejskih ekip, ki so v preteklosti bile strah in trepet svetovnih tekmovanj.

Suning pa je na drugi strani na turnir prišel dokaj neopazen, zasenčen s strani kitajske prvouvrščene ekipe Top Esports, ki je veljala za jasnega favorita letošnjega tekmovanja. Suning se je prebil skozi skupinski del tekmovanja, premagal kitajski drugouvrščeni JD Gaming in se nato v polfinalni seriji spopadel proti Top Esports ter tudi njih premagal na prepričljiv način.

Velik uspeh za kitajsko ekipo pa se v finalnem obračunu ni ponovil. Prva igra finalne serije je trajala kar 43 minut in dolgo sta bili obe ekipi izenačeni. A Damwonu je po uspešnem zavzetju Baronu in eliminaciji 2 nasprotnikov, le uspelo zlomiti Suningovo bazo.

V drugi igri je Suning udaril nazaj. Njihov jungler SOFM je v igro prinesel Rengarja, njihov toplaner Bin pa Fioro. Fiora se je izkazala za še posebej dobro izbiro, saj si je z njo Bin prislužil celo Pento. Rezultat je bil 1:1.

Tretjo igro je Bin izbral Jaxa in Damwon je izbiro močno kaznoval. Konstanti pritisk na zgornjem delu mape s strani Damwon junglerja Canyona in še posebej slaba izvedba napada pod stolpom s strani Suninga, jih je stala ogromno zlata. Čeprav je Suningu kasneje uspelo vseeno za kratek čas priti nazaj v igro, je bil Damwon vedno en korak pred njimi. Tretjo igro je Damwon zaključil po 35 minutah.

V zadnji igri je Suning podlegel pritiskom in Damwon ni imel večjih težav zaključiti igro, in s tem tudi serijo, hitro in odločilno. Po 26 minutah igre je Damwon postal prvak svetovanega prvenstva v LoL-u 2020.

S to zmago se je pokal vrnil nazaj v korejsko regijo, ki je leta nazaj dominirala LoL e-športno sceno in mogoče je to spet začetek obdobja nadvlade korejskih ekip. V vsakem primeru se regije na svetovnem odru ponovno srečajo jeseni 2021. Upajmo, da se bo pokal kdaj znašel tudi v rokah evropske ekipe.


Vroča ponudba za gamerje

https://www.bigbang.si/upload/catalog/product/680357/4710180768381-1_5f618e48496d7.jpeg

Acer Predator Cestus 350 brezžična gaming miška

123,99 €

E-športi

Kitajska vlada ešport uradno priznava kot poklic

Alja Šavle

Published

on

Azijske države so vedno bile med vodilnimi na področju ešporta. Zanimanje kitajske vlade za ešport pa raste iz dneva v dan.

Aprila 2019 je kitajska potrdila strokovni naziv “ešportni operater” in “ešportni strokovnjak” kot uradna poklica. V zadnjih dneh pa so napovedali, da bodo poklice razvrstili v pet stopenj.

Kitajsko ministrstvo za človeške vire in socialno varnost (CMHRSS) je 19. februarja objavilo standardno klasifikacijo poklicev za 15 novih poklicev, med katerimi sta bila tudi dva ešportna naziva.

Ešportni operater je opredeljen kot izvajalec pri organiziranju ešportnih dogodkov ali ustvarjanju ešportnih vsebin. Ta poklic je odgovoren za oblikovanje in načrtovanje ešportnih dejavnosti in za povečanje komercialne vrednosti ešportnih dogodkov preko promocije.

Naziv ešportnega strokovnjaka ni omejen na igralce, ki sodelujejo na profesionalnih tekmovanjih, ampak vključuje tudi strokovnjake, ki so specializirani za analizo igre ali trening. Poleg tega se lahko tisti, ki sodelujejo na ešportnih nastopih ali preizkušanju ešportnih iger, tudi štejejo za ešportne strokovnjake.

Oba poklica bosta razvrščena v pet stopenj (stopnja 5 je najnižja, stopnja 1 je najvišja), delavci pa bodo med stopnjami prehajali na podlagi njihove uspešnosti in dosežkov.


Vroča ponudba za gamerje

NINTENDO AMIIBO Chrom (SUPER SMASH) figura

19,99 €

Continue Reading

E-športi

Shopify sestavil svojo e-športno ekipo

Alja Šavle

Published

on

Kanadsko podjetje za ustvarjanje spletnih trgovin Shopify vstopa v svet e-športa z ekipo, imenovano Shopify Rebellion. Prvi, ki so z njimi podpisali pogodbo, so profesionalni StarCraft 2 igralci Lambo, Scarlett in Byun.

Prva igra, ki jo bo ekipa Shopify Rebellion podprla je StarCraft 2. Seznamu igralcev so se pridružila tri že ustaljena imena na StarCraft 2 sceni: Julian “Lambo” Brosig, Sasha “Scarlett” Hostyn in Byun “ByuN” Hyun-woo.

Morda najšibkejši člen v trojici, Zerg igralec Lambo, konsistentno zaseda stopničke na Major in Premier turnirjih. Nekoliko bolj obetaven je južnokorejski Terran igralec ByuN, ki je nekdanji svetovni prvak StarCraft 2 in zmagovalec GSL.

Zadnja na seznamu Shopify e-športnikov je Scarlett, znana pod imenom Kraljica Zergov. Scarlett je med najboljšimi “tujimi” igralci na svetu, njen način igranja Zerg rase pa je, ko je v dobri formi, pogosto brezhiben.

Shopify bo v prihodnosti morda razširil nabor podprtih iger. Razlog, da je StarCraft 2 na vrhu seznama pa se skriva v tem, da je direktor Shopify, Tobias Lütke dolgoletni oboževalec Blizzardove strateške igre.

Skupnost Starcraft II po vsem svetu je še danes zelo aktivna, kljub temu, da je Blizzard pred časom ukinil podporo za igro.


Vroča ponudba za gamerje

STARCRAFT II LEGACY OF THE VOID

19,99 €

Continue Reading

E-športi

Valorant komentatorji so obupno plačani

Alja Šavle

Published

on

Avstralski Overwatch komentator je v epizodi oddaje Dusttin Bowerman Show razkril razloge za površno komentiranje na Valorant turnirjih.

Mitch “Uber” Leslie, v e-športni sceni poznan kot kralj rapa, si je slavo priboril s play-by-play komentiranjem Overwatch League v kateri je prisoten že od leta 2016. Pred kratkim je kot gost nastopil v e-športnem podcastu Dusttin Bowerman Show, kjer je pojasnil stanje, v katerem so se znašli tako nadobudni kot profesionalni komentatorji.

Uber je prepričan, da so za trenutno situacijo odgovorne izredne razmere, zaradi katerih je veliko posameznikov ostalo brez dela ali stalnih prihodkov. To je povzročilo influks mladih komentatorjev na sceno, ki so pripravljeni komentirati turnirje za manj kot polovico standardizirane cene.

Povpraševanja za mesto komentatorja na turnirju je veliko, ponudb za delo pa ni dovolj, kar je privedlo do spusta v ceni med amaterskimi komentatorji in težav pri iskanju spodobne ponudbe za že ustaljene profesionalce.

K že tako slabi situaciji pa prispeva tudi dejstvo, da so Valorant dogoki trenutno še precej slabo profitabilni za organizatorje turnirjev. Zaradi omejenih sredstev si preprosto ne morejo privoščiti kvalitetnega kadra, kar poslabša produkcijski nivo, zniža interes v občinstvu in prispeva k začaranemu krogu.


Vroča ponudba za gamerje

Lost Sphear (Switch)

49,99 €

Continue Reading

E-športi

Bo Valorant na naslednjem Twitch Rivals dogodku?

Alja Šavle

Published

on

Twitch Rivals Twitter profil nas draži z enigmatično napovedjo, ki vključuje Valorant glasbo. 

Twitch Rivals je tedenski dogodek na platformi Twitch, v katerem najbolj popularni streamerji tekmujejo v največjih igrah na platformi. Z več kot 100 dogodki v več kot 200 dneh v letu 2021 je Twitch Rivals prvo mesto za tekmovalno zabavo v živo.

Trenutni program za naslednje dni vključuje le špansko obarvan Among Us Showdown, včeraj pa je uradni Twitter profil dogodka namignil, da bi v naslednjih dneh morda videli kaj Valorant akcije. Tweet namreč vsebuje nekaj sekund Valorant glasbe, ki se predvaja med zaslonom za nalaganje v igro.

Konkretnih informacij o datumih, skupinah, nagradnem skladu ali formatu dogodka zaenkrat še ni.


Vroča ponudba za gamerje

PLAYSTATION PS5 igralna konzola

499,99 €

Continue Reading

E-športi

Fortnite izgublja e-športne ekipe, Valorant jih pridobiva

Alja Šavle

Published

on

E-športna organizacija Team Solo Mid zapušča kompetitivno Fortnite sceno in se usmerja v ustvarjanje vsebine.  Alliance, Fnatic in Team Vitality se pridružujejo Valorant Champions Tour.

TSM Fortnite igralci Macwood, Ferrrnando and Safaroonie zapuščajo organizacijo, ki je zdaj dokončno izstopila iz kompetitivne Fortnite scene. Leena Xu, generalna direktorica TSM, je pred leti v videu povedala, da Fortnite kompetitivna scena v resnici ni tako velika priložnost za e-športne organizacije. V primerjavi z drugimi igrami Fortnite morda res ni najbolj primeren za e-športnike, imajo pa veliko potenciala za izdelavo zabavnih video vsebin.

Medtem, ko se ene organizacije odmikajo iz Fortnite, se druge vključujejo v Valorant. Fnatic je ta teden napovedal pridobitev evropske Valorant ekipe SUMN FC, podprvakov First Strike turnirja, na čelu katere je Jake “Boaster” Howlett.

Patrik “cArn” Sättermon, gaming direktor pri Fnatic, je komentiral: “Tako smo navdušeni, da smo se končno pridružili VALORANT. To je zahteva številka ena, ki jo naši navdušenci prosijo od lansiranja igre, zato smo si vzeli čas, da določimo ekipo, ki ustreza naši viziji tekmovanja za najvišje naslove v vsaki igri, v katero vstopimo.”

Tudi francoske ekipa Team Vitality se letos spušča v Valorant vode. Podobno kot Fnatic, tudi Team Vitality si je pridobila obstoječno Valorant  ekipo FrenzyGoKill, ki je že pripravljena na 2021 Champions Tour.


Vroča ponudba za gamerje

PLAYSTATION PS5 igralna konzola

499,99 €

Continue Reading

E-športi

Več kot 50 odstotkov ameriških privržencev e-športa stavi na izide iger

Alja Šavle

Published

on

E-šport je šport v pravem pomenu besede. K profesionalnim ekipam, navijačem, svetovnim prvenstvom in komentatorjem so se pričakovano priključili še igralci na srečo in z njimi tudi goljufije.

Raziskava potrošniških navad, ki jo je opravila skupina Interpret, je pokazala, da več kot polovica (52%) e-športnih spremljevalcev v ZDA stavlja na večje turnirje. 21% anketirancev je bilo nevtralnih glede tega, 28% pa jih najverjetneje ne bi stavilo.

Interpret je pojasnil, da je vzorec za njihov anketni vprašalnik vseboval 9.000 prebivalcev ZDA, starih od 13 do 65 let, od katerih je le 521 bolj ali manj občasno spremljalo e-šport. Poleg tega so se vprašanja nanašala le na uporabo spletnih stavnih storitev, in niso vključevala nedenarnih stav ali stav na kozmetične dodatke.

Z naraščanjem popularnosti e-športa in s tem povezanih iger na srečo, postajajo škandali o prirejanju tekem, podkupovanjem igralcev in goljufijo vse prej kot izjema.


Vroča ponudba za gamerje

OVERCOOKED + OVERCOOKED 2 DOUBLE PAC

25,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno