fbpx
Connect with us

Oprema

Preizkušamo konzolo PlayStation 5

Published

on

Končno smo dodobra preizkusili novo generacijo PlayStation konzol – ter pripravljeni smo, da vam pokažemo, kaj bo prinesla peta serija, kje so slabosti in kakšna je naša splošna ocena v primerjavi z aktualno izdajo.

Izgled izdelka in slot za optične diske

O tem smo že govorili v unboxingu, a tudi sam bi rad podal moje mnenje glede dizajna. Tisto o čemur vsi govorijo je velikost konzole. V primerjavi s prejšnjimi PlayStationi je ta res dosti večji, a po nekaj dnevih uporabe sem se na dodatno velikost navadil brez problema. Sprva se mi je tudi dizajn zdel zgrešen. Navajen sem strnjene, črne barve konzole, ki ne izstopa ne glede na to, kje jo imamo postavljeno. A po parih dneh uporabe sem se na nov dizajn ne samo navadil, ampak celo všeč mi je.

Playstation 4 je štirioglaten, preprost in nevpadljiv, Playstation 3 je imel zaokrožen dizajn z gloss barvo. Playstation 5 pa združuje to dvoje. Center konzole je črn gloss, se pravi, se sveti in je okrogle oblike. Okoli te sta dve beli mat štirikotni plošči, ki konzoli dasta tisti drugačen izgled. Mi imamo standard verzijo s prostorom za CD-je. Tukaj je edini del dizajna, ki mi ni všeč. Ta izboklina zaradi vmesnika za CD-je pokvari linijo, ki jo želita te dve beli plošči izpeljati in zato mi je digital verzija dosti bolj všeč.

Nato pridemo do kontrolerja. Ta je v slogu same konzole večji od svojega predhodnika. Za razliko od PS4 kontrolerja so tukaj tipke tudi bele. Ko sem primerjal kontrolerje sem opazil tudi, da so pri PS5 tipke malce bolj mehke in niso tako trdno pritrjene. Pri PS5 so pustili več prostora za prosto gibanje tipk, če se bo to izkazalo za slabo bo pokazala samo dolga uporaba konzole.

Pomanjkanje prostora bo večen problem

Preden zaženemo PS5 bi malce govoril še o hardwaru. Ne bom vas dolgočasil s specifikacijami, omeniti želim samo, da PS5 najbolje pokaže svojo vrednost, če je vaš TV ali zaslon temu tudi kos. 4K resolucija in hitro osveževanje sta nujni, če želimo imeti prikazano pravo moč te nove konzole. Velik plus novega PlayStationa je seveda izjemno hiter SSD, ki loading čase naredi neopazne in pri igranju nimam niti časa, da si preberem tiste “nasvete”, ki se drugače vedno izpisujejo, kadar smo v t.i loading screenu. Težava je omejena shramba. Za igre ter aplikacije je na voljo samo 667 GB, ki nam omogoča samo slabih ducat iger. Problem je pri meni takoj nastal, ko sem naložil nov Call of Duty, ki je velik več kot 200 GB. 

Popolnoma nov uporabniški vmesnik

No, dovolj sedaj o tem. Pojdimo na trenutek resnice. PS5 smo predhodno nastavili v način spanja. Naprava se prižge iz spanja v parih sekundah. Takoj opazimo, da je že izbira profila dosti bolj elegantna kot pri PS4. Sprva bomo zagnali igro Call of Duty Black Ops, recenzijo katere lahko pričakujete v naslednjih dneh in si pogledali eno izmed večjih novosti novega uporabniškega vmesnika. Ko smo v igri, se nam ob pritisku PS gumba sedaj odpre spodaj na zaslonu orodna vrstica, ki so jo pri Sonyu poimenovali Control center. Tukaj lahko nadziramo koliko baterije ima naš kontroler, downloade, kateri prijatelji so online, jakost zvoka, mikrofon in obvestila. V Control centru tudi ugasnemo konzolo.

Nad orodno vrstico boste videli velike kartice. To je novost, ki so jo Sony omogočili, da razivaljci lahko igralcem prikazujejo določene informacije. Na primer koliko še imamo do konca misije, katere trofeje smo že osvojili in stvar ponuja celo opcijo, vstaviti tukaj videe v pomoč igralcem. Razvijalec Bluepoint je na primer za igro Demon’s Souls pripravil več kot 100 videov, ki jih najdemo v Control centru za pomoč pri igranju. Prej nas je iz igre vrglo direktno na začetni zaslon, sedaj moramo pritisniti na “Home” in smo že pri izboru iger.

Vidimo, da so ločili Games in Media, kjer se nahajajo aplikacije kot so YouTube, Netflix, Twitch in druge. Prva opcija za izbiro ostaja PlayStation Store, ki je dosti lepše izdelan kot je bil pri PlayStation 4, ter dosti lažje najdem igre ali aplikacije, ki me zanimajo. Posebno omembo si zasluži tako imenovani PS Plus Collection. Vsi imetniki PS plus naročnine boste ob nakupu PlayStation 5ke prejeli 20 iger prejšnje generacije zastonj. Vključuje hite kot so na primer God of War, Monster Hunter World, Uncharted, The Last of Us Remastered in še druge. Na koncu menija imamo tudi svoj Game Library z vsemi igrami, ki smo jih imeli za PS4. Dizajn uporabniškega vmesnika je zelo moderniziram in dosti bolj eleganten kot je bil pri PlayStation 4. Je pa veliko stvari ostalo istih.

Na primer meni za nastavitve. Veliko časa boste preživeli v podmeniju Storage, kjer boste pregledovali koliko imate še prostega diska. Če želimo igro izbrisati iz naprave pritisnemo gumb Options na kontrolerju in odpre se nam meni. Tukaj imamo potem opcijo Delete, ki bo igro izbrisala iz sistema. Igra vam seveda ostane v vaši knjižnici, kjer jo lahko po želji ponovno namestite. Če želimo nameščati nove igre moramo iti v game library, klikniti na želeno igro in stisniti “download”. Pri uporabniškem vmesniku sem po nekaj dnevih uporabe prišel do spoznanja, da so pri Sonyu ohranili zelo enostaven način navigacije, ampak so nadgradili dizajn ter prehode med določenimi segmenti. Zaradi novega Control centra se pomikamo med meniji dosti bolj nemoteno. Imamo tudi funkcijo Switcher, ki nam omogoča, da hitro prehajamo med najbolj igranimi igrami ter uporabljenimi aplikacijami.

Večji in težji, a bolj tehnike poln kontroler

Toliko o uporabniškem vmesniku, čas, da se posvetimo kontrolerju. Zato bomo vstopili v Astro’s Playroom, kjer boste lahko tudi vi preizkusili, kaj zmore nov kontroler. Izbrali bomo kontroler demo. Prvo nam bo prikazalo, kako lahko vibrira vsak posamezen del kontrolerja. Začutim, da se vibracije premikajo od spodaj navzgor. Drugo in to, kar je najbolje, so adaptivni sprožilci – adaptive triggers. To lahko najbolje prikažem v videu. Vidite, da mi do neke točke tipka R2 gre, nato se ustavi in začutim upor. Ko pritisnem z malce več moči, lahko pritisnem do konca. To je res izjemno. Samo predstavljam si, kako bo to igrati nov Horizon, kjer bomo napenjali lok, gumb se bo pa vse bolj upiral, da bo enačil napetost loka. Res neverjetna tehnologija, ki igranje dvigne na čisto drugo raven. Touch pad je ostal isti. Tukaj ni veliko govoriti. GG. Naslednja funkcija je Motion sensor oz. sensor gibanja. Ta omogoča, da če nagnem kontroler levo, vibrira samo leva stran kontrolerja. Res imam občutek, da tresem nekaj znotraj kontrolerja in se premika skladno z mojimi gibi. In nazadnje še mikrofon.  V praksi vam iz prve roke povem, da je kontroler izjemen. Je malce težji, ampak nič ne de. 

Nov prestolonaslednik preživi kronanje

PlayStation 5 čeprav je večji in bolj opazen kot njegovi predhodniki, ampak to uravnoteži z novejšim, elegantnejšim dizajnom, hitrostjo, ki je večina osebnih računalnikov ne premore in dokazuje, da je več kot vreden prestolonaslednik PlayStation 4ke.


Vroča ponudba za gamerje

PLAYSTATION PS5 igralna konzola

499,99 €

Oprema

JBL Quantum 800 vs SteelSeries Arctis 1 Wireless – Primerjava brezžičnih headsetov najvišjega ranga

Published

on

Danes si bomo ogledali bitko dveh brezžičnih gaming headsetov višjega cenovnega razreda, JBL Quantum 800 in SteelSeries Arctis 1 Wireless.

JBL je znamka, ki jo pozna vsak in je sinonim za kvalitetno zvočno izkušnjo. Nedavno so z osmimi modeli stopili tudi na trg gaminga. Steelseries je medtem eno starejših imen v svetu videoiger, ki je pričel s podlogami za miške in sčasoma razširil izdelke tudi na gaming headsete – v zadnjih letih to serija Arctis.

Če primerjamo izgleda izdelkov, je razlika očitna – Quantum 800 s 410 grami so svetleče kovinske barve in z debelimi, izjemno mehkimi s spominsko peno napolnjenimi earpadi izgledajo, kot se za gaming izdelek spodobi. Medtem Arctis 1 Wireless z 252 grami in z mat črno plastiko ter zračnimi slušalkami ne izstopajo ter so primerni za vse, ki bi radi dosegli t.i. stealth look. No, ta razlika postane še dosti bolj očitna, ko vklopimo oba izdelka – JBLova rešitev z atraktivno RGB osvetlitvijo proti Steelseriesovi minimalistični.

Sta si pa izdelka podobna po priklopih in gumbih – oba se polnita z USB C kablom, omogočata 3.5mm ožičeno AUX povezavo za starejše naprave, nadzor nad volumnom, vklop in izklop mikrofona ter samega headseta, v primeru Quantum 800 pa tudi za vklop oz. izklop aktivnega izenačevanja zunanjih šumov. Slednje je tehnologija, ki v povezavi z usnjenimi earpadi, tj. pasivno izolacijo, zagotovi boljšo, bolj poglobljeno igralno izkušnjo brez zunanjih zvokov – najsi je to redna avtobusna linija, ki pelje mimo vašega stanovanja ali pa glasni sosedje. Z active noise cancellationom slednje več ne bo faktor pri uporabi headseta. Žal pri Steelseriesu niti najdražji izdelki ne podpirajo te tehnologije, Arctis 1 Wireless pa zaradi zračnih earpadov niti pri pasivni izolaciji ne dobi točk.

Na področju povezljivosti sta oba headseta kompatibilna z večino naprav, ki si jih lahko poželite uporabljati – vendar na popolnoma drugačna načina. JBL Quantum 800 lahko preko brezizgubne 2.4 GHz povezave povežete na PC, PlayStation in Mac, medtem ko s 3.5mm žično povezavo še na mobilne naprave, Nintendo Switch in Xbox. Alternativno z Bluetooth 5.0 omogoča povezavo na vsako, z modrim zobom kompatibilno napravo – vključno z iPhone. Slednjih, za vse tiste, ki bi svoj gaming headset kdaj uporabljali tudi na poti, Arctis 1 Wireless ne podpira – a z USB-C donglom omogoča direktno 2.4 GHz povezavo na PC, Mac, PlayStation, Nintendo Switch, Android naprave, Google Stadia in preko 3.5mm ožičene povezave tudi z Xboxom. Domet je pri obeh napravah omejen na nekaj metrov, a bo več kot dovolj za sprehod do hladilnika.

Pri bateriji je medtem Steelseriesova rešitev boljša, saj po specifikacijah zagotavlja do 20 ur neprekinjene uporabe, medtem ko naj bi JBL Quantum 800 zdržale 14 ur – to je dovolj za še tako dolg igralni maraton. Tu je potrebno izpostaviti, da če po skoraj enodnevni igralni seansi želite headset uporabljati tudi med polnjenjem, vam to Arctis 1 Wireless omogoča, pri Quantum 800 bo pa potrebno počakati dobro uro in pol ter spet ste pripravljeni na nov igralni dan.

A pri gaming headsetu je verjetno najpomembnejše eno – kvaliteta zvoka. Arctis uporablja 40-milimetrske zvočnike s frekvenčnim odzivom od 20 Hz do 20 kHz ter glasnostjo 98 dB pri 32 ohmih, kar je v zadnjih letih postal nek standard v gaming svetu. Medtem JBL kaže poreklo z bistveno večjimi, 50-milimetrskimi dinamičnimi zvočniki v ušesnikih s frekvenčnim odzivom od 20 Hz do 40 kHz pri 93 dB ter isto 32 ohmi. Tudi reprodukcija zvoka je bistveno boljša na Quantum 800, ki ima večjo širino in izjemno natančen odziv v za igralce ključnih srednjih frekvencah s QuantumSOUND, sicer pa tudi poudarjene base ter močan treble. Medtem je zvok Arctis 1 Wireless slabši po obsegu, je manj prisoten se zdi nekoliko oddaljen, a dobro uravnovešen po frekvencah. Specifike zvoka je sicer mogoče nastaviti po lastnih preferencah v nastavitvah headsetov – če so vam všeč basi, si lahko le-te poudarite.

Programska oprema je tako pri obeh proizvajalcih super – Steelseriesu se vidi, da je njihov Engine (sedaj vključen v programsko okolje SteelSeries GG) že izpiljen program, ki omogoča nastavljanje izenačevalnika, občutljivosti mikrofona in še kaj – medtem JBL QuantumEngine dodatno omogoča še podrobno nastavljanje barv ter animacij le-teh, funkcijo DTS X, QuantumSURROUND, status baterije in več. Pomembno je izpostaviti tudi Discord certifikat Quantum 800 ter funkcijo prilagajanja glasnosti zvoka soigralcev v primerjavi z glasnostjo igre, brez da zapustite igro in prilagajate volumen vsakega posebej, kar storite preko namenskega koleščka na strani headseta.

Za vsakega gamerja bo pomembna tudi izkušnja uporabe mikrofona – pri Quantum 800 je to enostransko usmerjen mikrofon občutljivosti -40 dB, ki ga lahko izklopimo s pomikom mikrofonske roke navzdor, medtem ko je na Arctis 1 Wireless dvostransko usmerjen, ki ga lahko fizično izklopimo. Pri obeh je moč vklopiti izenačevanje šumov iz okolice ter zmanjšati odmeve. Noben od njih se ne more primerjati s studijskimi mikrofoni, a bosta vseeno zagotovila kristalno jasno komunikacijo s soigralci.

Ključen faktor pri nakupu ima pa zagotovo tudi cena. Arctis 1 Wireless je preprost, minimalističen in utilitarno zasnovan izdelek, ki predstavlja soliden nakup. Quantum 800 so po drugi strani nekoliko dražje od Steelseriesove rešitve, a to razliko dodatno upravičujejo s podporo Bluetoothu, aktivnim izenačevanjem zvoka, spektakularno RGB osvetlitvijo in boljšim zvokom, skratka, bolj prepričljivim končnim izdelkom. Končna odločitev je pa seveda vaša.

Plačljiva objava naročnika BIG PARTNER d.o.o..


JBL Quantum 800 Black brezžične gaming slušalke

199,99 €

Continue Reading

Oprema

Xbox ima ekskluzivno pogodbo z Dolby Vision and Atmos – ali pač?

Published

on

Internet je poln namernih in nenamernih napak. Določene je mogoče odpraviti takoj, nekatere pa ostanejo za vedno. Najbolj nadležne pa so neprave informacije, ki se razširijo kot požar.

Tako se je zgodilo z najavo na uradnem francoskem Xbox blogu, kjer je Xbox ekipa pomotoma najavila netočne informacije o ekskluzivnosti Dolby Vision and Atmos.

Informacijo so hitro zagrabili Twitter uporabniki ter drugi medijski portali, ki so posredovali lažno informacijo, da naj bi Microsoft ime dvoletno ekskluzivno pravico do uporabe tako Dolby Vision and kot Atmos.

Svojo napako so sicer hitro popravili. Microsoft pa je tačas objavil že uradni popravek:

“Lokalna ekipa za Xbox je pomotoma objavila novico na spletnem portalu, ki je vsebovala netočne informacije o ekskluzivnosti Dolby Atmos in Dolby Vision za Xbox Series X|S. Xbox nima nobenega dogovora o ekskluzivnosti te tehnologije. Ponosni smo, da sodelujemo z Dolby, da ponujamo Dolby Atmos in Dolby Vision igralcem na Xboxu ter da bomo lahko kmalu še več povedali o splošni razpoložljivosti Dolby Vision na Xbox Series X|S.”


FAR CRY 6 ULTIMATE EDITION XB1

119,99 €

Continue Reading

Oprema

Logitech podprl Indijo z donacijo v višini 2 milijona dolarjev

Published

on

COVID-19 smo pri nas zaenkrat zajezili, a drugod se stanje iz dneva v dan se slabša. V Indiji trenutno beležijo drugo najvišje število obolelih takoj po ZDA.

Zbiranje donacij se je že začelo. Nekatera večja imena elektronske industrije so že podprla izbrane dobrodelne organizacije. Krafton je daroval 15.000.000 INR, matična družba Free Fire SEA limited je donirala 1000 kisikovih jeklenk, Samsung je obljubil 5 milijonov dolarjev, zadnji pa je Logitech z dvema milijonoma dolarjev.

Generalni direktor Logitecha, Bracken Darrell, si je v svoji objavi na LinkedInu vzel trenutek in sporočil, da je: “Logitech daroval največjo enkratno donacijo v zgodovini podjetja, 2 milijona dolarjev, za podporo Indiji preko organizacije Oxygen for India.”

“Ta trenutek se v Indiji odvija najhujša kriza na svetu. Država se spopada s skoraj pol milijona aktivnih primerov, med katerimi so najbolj prizadeti Delhi, Maharashtra in Uttar Pradesh. Z več tisoč novimi primeri in smrtnimi primeri vsak dan po državi je zdravstveni sistem v večjem delu države preobremenjen,” je Logitechovo donacijo obrazložil Darrell.

Oxygen for India sodeluje s Centrom za dinamiko bolezni, ekonomijo in politiko (CDDEP), United Airlines, Tech Mahindra in drugimi, da zagotovi kisikove jeklenke in koncentratorje kisika za pomoč tistim, ki jih potrebujejo. Upam, da bodo darovala tudi druga podjetja in posamezniki.”

Če bi tudi vi radi prispevali tudi kisik za Indijo, lahko to storite v ameriških dolarjih ali v drugih valutah tukaj.


Resident Evil Village igra za PS5

69,99 €

Continue Reading

Oprema

Zaloge PS5 bodo še naprej omejene do leta 2022

Published

on

Bloomberg poroča, da se je Sony s “skupino analitikov” pogovarjal o težavah z oskrbo, ki vplivajo na zaloge PlayStation 5. Opozarjajo tudi, da se bo pomanjkanje nadaljevalo najverjetneje do leta 2022.

“Mislim, da se letos povpraševanje ne bo umirilo in tudi, če naslednje leto zagotovimo veliko več naprav in izdelamo veliko več enot PlayStation 5, naša ponudba ne bi mogla dohiteti povpraševanja,” je analistom zaupal Hiroki Totoki podpredsednik in odgovorni za poslovanje z mobilnimi komunikacijami pri Sonyju.

Težavo predstavljajo polprevodniki, ki primanjkujejo na globalni ravni, zaradi ukrepov proti COVID-19 ter trgovinske vojne, ki jo je Trumpova administracija začela proti Kitajski. AMD, ki proizvaja čipe za PS5, pričakuje, da se bo pomanjkanje nadaljevalo v leto 2022.

Kljub vsem težavam, si je PlayStation 5 izboril naslov najhitreje prodajane konzole v ZDA.


Resident Evil Village igra za PS5

69,99 €

Continue Reading

Oprema

PlayStation napovedal novo partnerstvo z Discordom

Published

on

Sonyjev PlayStation se bo v kratkem združil z Discordom, komunikacijsko storitvijo popularno med  igralci računalniških iger. ki jo vsak mesec po vsem svetu uporablja več kot 140 milijonov ljudi.

“Naš cilj je zgodaj prihodnje leto približati Discord in PlayStation izkušnjo na konzolah in mobilnih napravah, tako da se bodo prijatelji, skupine in skupnosti lažje družili, zabavali in komunicirali med skupnimi igrami,” je v izjavi za javnost zapisal Jim Ryan, predsednik in izvršni direktor pri Sony Interactive Entertainment.

Sony Interactive Entertainment je v okviru Discordove serije H izvedel manjšinsko naložbo.

“Že od našega prvega pogovora s soustanoviteljima Jasonom Citronom in Stanom Vishnevskiyem me je navdihnila njuna vseživljenjska ljubezen do video iger in strast, da na nove načine združijo prijatelje in skupnosti, ki je skupna tudi naši ekipi,” nadaljuje Ryan.

Ryan zagotavlja, da je v središču Sonyjevega početja opolnomočenje igralcev za ustvarjanje skupnosti in uživanje skupnih igralnih izkušenj. PlayStation je nadvse navdušen, da začenja skupno pot z eno najbolj priljubljenih komunikacijskih storitev na svetu.


PLAYSTATION PS Plus 365 Days kartica za letno naročnino

64,99 €

Continue Reading

Oprema

PlayStation si je premislil

Published

on

PlayStation igralci bodo vendarle lahko še naprej kupovali igre na PS3 in PS Vita.

Pred kratkim je Sony obvestil igralce, da naj bi PlayStation Store za naprave PS3 in PS Vita zaprli letos poleti. Jim Ryan, Predsednik in izvršni direktor za Sony Interactive Entertainment, je v PlayStation blogu obvestil, da do tega ne bo prišlo.

“Jasno je, da smo se tu napačno odločili,” pravi Ryan. “Z veseljem povem, da bo PlayStation Store še naprej deloval za naprave PS3 in PS Vita.”

Do odločitve, da Sony ne bo več podpiral PS3 in PS Vita trgovin, naj bi prišlo zaradi številnih dejavnikov, vključno z izzivi podpore pri poslovanju za starejše naprave in zmožnostjo osredotočanja naših virov na novejše naprave, na katerih igra večina naših igralcev. 

“Zdaj vidimo, da ste mnogi izredno navdušeni nad tem, da bi lahko v bližnji prihodnosti še naprej kupovali klasične igre na PS3 in PS Vita, zato sem vesel, da smo lahko našli rešitev za nadaljnje delovanje,” je dodal Ryan.

Ali je bila grožnja za zaprtje trgovine načrtovana marketinška poteza ali le zelo nespametna odločitev je vseeno. Prodaja PS3 in PS Vita iger je od napovedi zrasla, saj so (tako kot mi) igralci v zadnjem trenutku panično skušali zgrabiti digitalne kopije kultnih iger, ki jih je fizično veliko težje dobiti.


GIOTECK THUMB GRIPS MEGA PACK ZA PS4

14,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno