Včeraj je Bloomberg objavil članek v katerem razkriva kaj se je dogajalo v zakulisju razvoja igre Cyberpunk 2077.
Jason Schreier, novinar, ki je pripravil članek, povzema pogovore z 20 trenutnimi in nekdanjimi uslužbenci razvijalca CD Projekt, ki so večinoma prosili za anonimnost, da ne bi tvegali svoje kariere. Informanti so priznali, da so se jasno zavedali stanja projekta, ki kljub mnogim zamikom, še vedno ni bil pripravljen na javno objavo.
CD Projekt se je po slavi igre Witcher 3 odločil za vsebinski preskok iz fantazije v znanstveno fantastiko. Vendar je Cyberpunk 2077 projekt prinesel veliko več sprememb kot le menjavo žanra.
Namesto tretjeosebne kamere, pri kateri na zaslonu vidimo igralčev lik, Cyberpunk uporablja pogled v prvi osebi. Poleg tega je za izdelavo Cyberpunka CD Projekt investiral v novo tehnologijo, novo osebje in nove tehnike, s katerimi ekipa še ni bila seznanjena. Schreier tudi omenja največjo napako, ki jo je studio zagrešil. Poskušali so razviti nov igralni pogon, sočasno z ustvarjanjem igre.
Schreier je v svojem članku razvijalcem tudi očital, da je bila E3 predstavitev iz leta 2018 skoraj v celoti ponarejena. Poleg tega naj bi nekateri uslužbenci med delom govorili poljsko, namesto angleško, kakor zahtevano, kar naj bi v drugih vzbudilo občutek izobčenosti.
Adam Badowski, vodja studia CD Projekt Red, je preko Twitterja odgovoril Schreierjevim očitkom. Obrazložil je, da ni nič nenavadnega, kadar se predstavitev ne ujema popolnoma s končnim produktom.
Na komentar glede izbire jezika med uslužbenci pa je propomnil, da je CD Projekt multikulturno okolje v katerem je delovni jezik angleščina, od posameznikov pa je odvisno, kako bodo komunicirali v zasebnih debatah. Schreier je pripombo najverjetneje upošteval, saj izvirnega očitka ni več mogoče zaslediti v trenutni verziji članka.
Vroča ponudba za gamerje
JINX CYBERPUNK 2077 LASER LOGO PULLOVER HOODIE ČRN 2XL
59,99 €