Microsoftova gaming veja je v torek objavila finančno poročilo za drugo četrtletje in prekosila vsa pričakovanja analitikov. Skupni Microsoft gaming prihodki so se povzpeli na več kot 43 milijard USD, kar je za 17% več od prejšnjega obdobja. Tudi dobiček iz tega sektorja se je povečal za 33% na 15,5 milijard USD.
Microsoft je tako zabeležil največjo lansiranje konzole v zgodovini podjetja. Podjetje je v zadnjih treh mesecih leta 2020 prvič preseglo 5 milijard dolarjev prihodkov iz video iger. Izvršni direktor Satya Nadella je povedal:
“Lansiranje Xbox Series X in Series S je bilo najuspešnejše v naši zgodovini, saj smo prodali več naprav kot kadarkoli v prvem mesecu prihoda [nove konzole] na trg.”
Poleg tega ima Xbox Game Pass zdaj že 18 milijonov naročnikov, v primerjavi s 15 milijoni, ki so storitev uporabljali leta 2020.
“Pridobivamo na delniški vrednosti konzole, s tem ko igralci video iger prepoznajo vrednost našega širšega ekosistema,” trdi Nadella.
Xbox Game Pass naročnina omogoča igralcem, da si vsak mesec prenesejo in preizkusijo nov nabor iger, ki se nato zamenja. Pri tem se marsikdo sprašuje, kako je tak sistem sploh profitabilen?
Kljub temu poročila neodvisnih razvijalcev naj bi pokazala, da Game Pass dejansko spodbuja prodajo posameznih naslovov v slogu “poskusi, preden kupiš”, kar se zdi, da potrjujejo tudi številke, objavljene v torek.
Vroča ponudba za gamerje
XBOX Carbon White brezžični kontroler
69,99 €