fbpx
Connect with us

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in Aljažkom: Najboljša mesta za pristanek v 5. sezoni Fortnite

Samo Zavašnik

Published

on

Po tem, ko je v zadnjih treh videih govoril o izboljšanju osnovnih mehanik, tj. merjenja, grajenja in urejanja elementov v najpopularnejši Battle Royale igri na svetu, Fortnite, se tokrat Aljaž “Aljažek” Radovan posveča aktualnim nasvetom za boljše rezultate v peti tekmovalni sezoni znotraj igre, in sicer je celoten video namenjen prikazu najboljših mest za pristanek.

Mesto, kjer pristanete, je ključno za uspeh v igri, saj definira ter postavi temelj za celotno nadaljnjo igro – od opreme, ki je običajno locirana na teh mestih, drugih igralcev oz. frekvenco le-teh, do poti, ki se jih nato ubere do središča venomer manjšega igralnega polja.

V videu pokaže začetne korake, ki se jih med svojo tekmovalno igro poslužuje tudi sam ter podrobno predstavi pozitivne in negativne strani posameznega pristajalnega mesta oz. kot jim rečejo redni igralci, landing spota.

Če se želite pogosteje prebiti do končne, zmagovalne grafike z napisom Victory Royale, bo ta video kot nalašč za vas.

Nasvete podaja Aljažek

Eden najmlajših slovenskih livestreamerjev in ustvarjalcev gaming vsebin na YouTubu, Aljaž “Aljažek” Radovan, 16, ima več kot 11.000 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno več kot 800.000 ogledi, kot tudi se lahko pohvali s 4000 sledilci na Instagramu. Te številke so še posebej obetavne, saj je videoposnetke na svoj kanal začel redno nalagati šele pred dobrim letom dni.

  • Naroči se na njegov YouTube kanal tukaj.
  • Sledi mu na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in JureTršanBlondom ter Aljažkom: Kako zmagata profesionalna Fortnite igralca

Samo Zavašnik

Published

on

V tokratnem videu #IgrajKotPRO nekaj drugačnega, in sicer collab dveh naših najpopularnejših vplivnežev, Jure “JureTršanBlond” Tršana in Aljaža “Aljažek” Radovana, v katerem bosta skušala zmagati v Fortnite Duos. Cilj igranja je, kot se za pravi battle royale spodobi, ostati zadnja živa med 50 ekipami, sočasno vrženimi na venomer manjše igralno polje otoka Apollo.

Oglej si obilo napak Jureta in odličnih playjev Aljažka v tem skoraj 8 minut dolgem videu, ki se pa konča bistveno drugače, kot bi lahko predvidevali – kako, se vprašate?

Toplo priporočamo ogled vsem, ki bi se radi iz srca nasmejali.

Nasvete podaja Aljažek

Slovenski ustvarjalec vsebin na YouTubu, livestreamer in raper, Jurij “JureTršanBlond” Tršan, 19, ima skoraj 29.000 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno 9,3 milijona ogledov in več kot 14.900 sledilcev na Instagramu. S tem zagotovo sodi v vrh slovenskih ustvarjalcev na področju gaminga.

  • Naroči se na njegov YouTube kanal tukaj.
  • Sledi mu na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Continue Reading

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in Lejico ter JureTršanBlondom: Fortnite Creative

Samo Zavašnik

Published

on

Fortnite je zagotovo najpopularnejša Battle Royale igra zadnjih nekaj let. Ta je s svojimi animacijami, skini ter dogodki znotraj nje najvidneje vplivala na celotno popularno kulturo. Razlogov za uspeh je zagotovo več, eden njih pa je nedvoumno tudi Creative igralni način.

Znotraj tega lahko ustvarjalec na “svojem” otoku spremeni vsa pravila igre – od izgledov okolja, skinov in orožja, do vseh drugih funkcij, ki si jih lahko zamisli. Tako je skupnost t.i. modderjev razvila Death Run izzive, sniperske dvoboje, Jailbreak, Box PvP in še na tisoče drugih tipov virtualnih svetov, v katerih se lahko bodisi za zabavo, bodisi za trening, pomerite z drugimi igralci.

Danes se bosta prav na teh otokih pomerila Leja “Lejica” Leskovar in Jure “JureTršanBlond” Tršan ter merila moči do naziva najboljšega – kateri bo boljši? Toplo priporočamo ogled vsem, ki bi se radi iz srca nasmejali.

Nasvete podaja Lejica

Ena redkih predstavnic nežnejšega spola, ki ustvarja vsebine ter prenaša svojo igro na YouTube, Leja “Lejica” Leskovar, 21, ima več kot 12.000 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno 500.000 ogledov, kot tudi se lahko pohvali s skoraj 4600 sledilci na Instagramu. S tem zagotovo sodi v vrh slovenskih ženskih ustvarjalk na področju gaminga.

  • Naroči se na njen YouTube kanal tukaj.
  • Sledi ji na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Continue Reading

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in Jack on the Box: 5 najboljših brezplačnih iger

Samo Zavašnik

Published

on

Medtem, ko je bilo še pred nekaj leti potrebno vsako igro fizično kupiti v najbližjem Big Bangu, je dandanes poslovni model razvijalcev postal bistveno drugačen – tako so igre pogosto popolnoma zastonj za igranje. Seveda nam nato znotraj igre predvajajo reklame v primeru iger v brskalnikih ali na mobilnih napravah, bodisi nas skušajo prepričati v mikrotransakcije za hitrejše nabiranje točk, izkušenj, odklep dodatnih orožij ali sposobnosti, s katerimi nato ustvarjajo pogosto še več prihodkov, kot z direktno prodajo licenc.

V prvem #IgrajKotPRO videu nam tokrat starosta slovenske YouTube scene, Jaka “Jack on the Box” Krčovnik, predstavlja pet najboljših alternativ plačljivim videoigram, ki ne zahtevajo plačila za igranje in v katerih boste lahko nedvoumno preigrali na stotine ur sami ali s soigralci. Tako predstavi njegovo mnenje in pokaže par igralnih posnetkov za:

  • Krunker.io
  • Sector’s Edge
  • Rocket League
  • Paladins
  • Valorant

Za vse, ki morebiti nimate globoke denarnice, si pa vseeno želite doživeti odlično igralno izkušnjo, bo ta video kot narejen za vas!

Nasvete podaja Jack on the Box

Jaka “Jack on the Box” Krčovnik, 17, je eden originalnih, old school ustvarjalcev vsebin na YouTube, s katerim je odrastel marsikateri slovenski navdušenec nad videoigrami in zabavno tehnologijo. V skoraj 8 letih ustvarjanja si je prislužil 28.600 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno več kot 8 milijoni ogledov, 16.600 sledilci na Instagramu in 3500 na Facebooku.

  • Naroči se na njegov YouTube kanal tukaj.
  • Sledi mu na Instagramu tukaj.
  • Followaj mu na Facebooku tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Continue Reading

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in ScorpLZ: 6 najboljših drop lokacij v 6. sezoni Fortnite

Samo Zavašnik

Published

on

Načeloma je igranje Fortnite, najpopularnejše Battle Royale igre na svetu, enostavno. Vseh 100 igralcev na strežniku skoči iz letečega avtobusa na igralni poligon, mapo, veliko 2 kvadratna kilometra, sestavljeno iz nekaj desetih mest in drugih v virtualnem svetu slavnih mest, na katerih se odbija bitka za najboljšega. Igra nato postopoma krči igralno polje in s tem sili igralce v bitko – zmaga posameznik, ki ostane zadnji živ.

Navkljub temu, da je enostavno začeti z igranjem, je za zmagovanje državnih, kaj šele svetovnih turnirjev, potrebne ogromno prakse in vrhunske sposobnosti izkoriščanja mehanik igre v svojo prid ter s tem, poleg natančnega streljanja, nadvladati konkurenco. S šesto sezono je prišlo do nekaj ključnih sprememb igralne mape v Fortnite, ki jih Žiga “ScorpLZ” Lah predstavi v tokratnem videu, kot tudi izpostavi 6 najboljših lokacij za pristanek ter pričetek igre.

Za vse, ki želite nadgraditi svoje znanje na tem področju in želite postati e-športni profesionalci, bo ta video kot narejen za vas.

Nasvete podaja ScorpLZ

Slovenski livestreamer in ustvarjalec vsebin na YouTubu, Žiga “ScorpLZ” Lah, 24, ima več kot 29.000 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno skoraj 12 milijoni ogledov, več kot 13.000 sledilcev na Instagramu in 650 na Twitterju. S tem je med največjimi gamerji v Sloveniji.

  • Naroči se na njegov YouTube kanal tukaj.
  • Sledi mu na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Continue Reading

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in Aljažkom ter JureTršanBlondom: Profesionalna Deathrun Igralca

Samo Zavašnik

Published

on

V tokratnem videu #IgrajKotPRO nekaj drugačnega, in sicer collab dveh naših najpopularnejših vplivnežev, Aljaža “Aljažek” Radovana in Jure “JureTršanBlond” Tršana, v katerem bosta skušala preigrati enega uvodnih levelov igralnega modusa Deathrun v Fortnite. Cilj slednjega? Preizkusiti sposobnosti ter potrpežljivosti – vendar ne v grajenju elementov ali streljanju, marveč v reševanju izzivov, gibalne motorike znotraj igre in seveda hitrem odločanju!

V nekaj več kot 9 minut dolgem videu lahko vidimo tako enega, kot tudi drugega, umreti iz širokega spektra razlogov – od paničarjenja, nepoznavanja izziva, slabih refleksov do verjetno najpogostejše metode, sabotaže z blokiranjem.

Toplo priporočamo ogled vsem, ki bi se radi iz srca nasmejali.

Nasvete podaja Aljažek

Eden najmlajših slovenskih livestreamerjev in ustvarjalcev gaming vsebin na YouTubu, Aljaž “Aljažek” Radovan, 16, ima več kot 13.700 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno več kot 1 miljonom ogledov, kot tudi se lahko pohvali s 4600 sledilci na Instagramu. Te številke so še posebej obetavne, saj je videoposnetke na svoj kanal začel redno nalagati šele pred dobrim letom dni.

  • Naroči se na njegov YouTube kanal tukaj.
  • Sledi mu na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Continue Reading

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in Lejico: Kako dobiti prvih 1000 sledilcev na gaming kanalu

Samo Zavašnik

Published

on

Ste si kdaj želeli biti PewDiePie, Shroud ali Ninja? Družbena omrežja, najsi je to YouTube za nalaganje posnetkov, prenose v živo s Twitch, objavljanjem slik in utrinkov z Instagramom, so korenito spremenila navade uporabnikov – kaj gledamo, spremljamo in komu sledimo.

Kot ena najpomebnejših kategorij so se v zadnjih letih uveljavile tudi videoigre in z njimi so ustvarjalci, ki prenašajo igranje, ustvarjajo reakcije na druge vsebine, prenašajo turnirje ali preizkušajo nove igre, postali novi zvezdniki.

A začetki so pogosto najtežji – vsi pravijo, da je huronski napor dobiti prvih 1000 sledilcev. No, v tokratnem #IgrajKotPRO videu ena najuspešnejših ženskih slovenskih gaming streamerk, Leja “Lejica” Leskovar, govori prav o tem ter podaja praktične nasvete, katere korake mora nadobudni ustvarjalec vsebin opraviti, da lahko uspe. Predstavi sledeče:

  • pomembnost opreme (predvsem osvetlitve, kamere in mikrofona),
  • urejenost ter celostni izgled kanala in vsebin,
  • nujnosti promocije kanala na vseh možnih platformah in
  • ključnostjo kvalitetne vsebine.

Nasvete podaja Lejica

Ena redkih predstavnic nežnejšega spola, ki ustvarja vsebine ter prenaša svojo igro na YouTube, Leja “Lejica” Leskovar, 21, ima več kot 11.500 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno 500.000 ogledov, kot tudi se lahko pohvali s skoraj 4000 sledilci na Instagramu. S tem zagotovo sodi v vrh slovenskih ženskih ustvarjalk na področju gaminga.

  • Naroči se na njen YouTube kanal tukaj.
  • Sledi ji na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Continue Reading

Priljubljeno