fbpx
Connect with us

Igre

Preizkusili smo vlogoigralsko akcijo Mortal Shell: Enhanced Edition

Published

on

Pozdravljeni na Game Gangu, moje ime je Blaž Cilenšek in gledate recenzijo za Mortal Shell.

Mortal Shell je akcijski RPG, ki ga je razvil studio Cold Symmetry. Izvirna igra je sicer bil izdana že avgusta 2020, a so sedaj ponovno izdali t.i. “enhanced” verzijo za novo generacijo PlayStaiton in Xbox konzol.

Še ena “Soulslike” igra

Velikokrat uporabimo izraz “Soulslike”, kadar opisujemo tak stil iger. From Software je z igrami kot so Dark Souls, Bloodborne, Demon’s Souls in druge začel popolnoma nov žanr iger. Žanr v katerem so nasprotniki in okolje neizprosni do igralca. Tovrstna igra naj bi bila tudi Mortal Shell.

Prvo kar vam zaupam je to, da se Mortal Shell dovolj razlikuje od klasičnih “Soulslike” iger, da imamo res občutek da igramo nekaj novega. Mehanika t.i. “Shellov”, ali po naše oklepov, nam ponuja raznoliko igranje. Imamo 4 različne oklepe ter 4 različna orožja. Oklepi se po načinu igranja razlikujejo, vsak ima tudi svoj “Skill tree” kjer ga nadgrajujemo. Enako velja za orožja. Jaz osebno sem uporabljal oklep Eredim, ki ga lahko kategoriziramo kot “tanka” z veliko življenja in malo “stamine” ter Marytr’s blade. Prav tako je potrebno omeniti, da ko prvič pademo na 0 življenja nas igra zgolj vrže ven iz oklepa in ne direktno ubije. Potem moramo samo nazaj do oklepa in imamo še drugo možnost za preživetje. Druga izvirna mehanika v igri je “Harden” s katero telo spremenimo v kamen in odbijemo napad nasprotnika. To je že prvi znak, da je Mortal Shell precej lažja in manj neizprosna igra kot so druge v “Soulslike” žanru.

Svet Mortal Shella me je sprva malce razočaral. V sredini je centralna lokacija, iz katere obiskuješ druge kraje, kjer se tudi nahajajo šefi. Kar me je razočaralo je monotonost te centralne lokacije. Ko gledaš okoli sebe opaziš, da so si pokrajine med seboj precej podobne in mine nekaj časa preden se navadiš in uspeš navigirati med posameznimi lokacijami. Prav tako ni jasno definirano katere lokacije je pametneje najprej obiskati in katere kasneje. Igra nima linearne progresije, ampak niti odprtosvetna ni. Je nekaj vmes, kar ni nujno slabo, saj poznamo primere, kot najnovejši God of War, kjer je to odlično izvedeno.

Šefi niso dovolj velik izziv

V igri se boste soočili s 4 glavnimi bossi, ki bi za moj okus lahko bili težji, vsaj za igro, ki jo uvrščamo v “Soulslike” žanr. Ne želim se hvaliti s tem, ko rečem, da me niso niti enkrat premagali. Ampak na žalost izziv ni bil pretirano velik. Razen tega, da dvoboji trajajo nekoliko dlje, lahko rečem, da sem se bolj namučil z določenimi osnovnimi nasprotniki kot pa s šefi.

Bojevanja prinese en velik plus za igro Mortal Shell. Vsa orožja so izredno zanimiva in imajo svoj način bojevanja. Manjši nasprotniki so vsi raznoliki in ponujajo velik izziv, ko se prebijamo skozi posamezne lokacije. Težava je nastala po srečanju z drugim šefom, kjer se je vsaj meni zdelo, da je težavnost drastično upadla in sem si uspel nadgraditi tako oklep kot orožje, s katerima sem se brez težave se prebil skozi mapo. Kar sicer ni velik minus, ampak če ste Souls veterani si boste želeli malo več paranja živcev. 

Kaj prinaša izboljšana različica

Sedaj pa še preverimo kaj nam ponuja “enhanced” verzija. Grafično je igra na solidnem nivoju. Posamezne lokacije so zelo zanimive in na 4k resoluciji se dobro opazijo detajli. Je pa tukaj zopet težava. Naletel sem kar na veliko število hroščev oz. “bugov”. Pogosto se mi je dogajalo, da je orožje, ki sem ga uporabljal, postalo nevidno in edina rešitev je bila, da resetiram igro. Pri enem specifičnem nasprotniku, se zgodi zelo smešen bug ker nas truplo tega NPC-ja katapultira v vesolje, ob pristanku na tla pa jasno umremo. Ne zgodi se vedno, ampak kadar se, ni druge izbire, kot da se nasmeješ. Včasih se tudi zgodi, da lik ostane vkopan in se ne moreš premakniti dokler te nasprotnik ne udari. Enhanced verzija torej izboljša grafiko v zameno za nekaj smešnih, a ne glede na to, nezaželenih hroščev. 

Zaključne misli

Dolžina kampanje je okoli 12 ur, če niste dobro izurjeni v “Soulslike” igrah. Če pa ste, se zna zgoditi, da kampanja traja tudi manj kot 10 ur. Kar vas potem lahko pomirja je dejstvo, da je cena igre zgolj 30 evrov, a je Mortal Shell primerljivo zabavna tudi z nekoliko dražjimi igrami. 

Torej tukaj imamo za vas “Soulslike” igro, ki ni tako zahtevna kot se morda pričakuje, a ne glede na to sem se celotnih 10 ur igranja zelo zabaval. Mortal shell je dovolj raznolik, da se tudi vidim, kako jo večkrat preigravam, da preizkusim različne oklepe in orožja. Lahko rečem, da igro priporočam vsem, saj ni prezahtevna in je tako lahko privlačna vsem gamerjem.

Igre

Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način

Published

on

Da bi naredili prijetno strašljivo igro, niso dovolj le grozljive pošasti in moreče vzdušje. Razvijalec Striking Distance je strašenje spremenil v pravo znanost s postopkom, ki ga ekipa imenuje inženiring grozljivk.

Inženiring grozljivk opredeljuje natančen način, na katerega ekipa konstruira svoje strašne trenutke, tako da imajo največji učinek na igralce. To sega od oblikovanja sobe s strateško postavljenimi vstopnimi točkami za pošasti do obsedenosti s tako majhnimi detajli, kot je, ali naj žarnica utripne dvakrat ali trikrat.

Inženiring grozljivk izvira iz želje ekipe, da bi strahovi v The Callisto Protocol bili nepredvidljivi tudi za ljubitelje žanra. Na primer, lahko zgodi, da zastrašujočemu napadu le nekaj sekund pozneje sledi še eno grozljivo presenečenje. Vaše slušalke lahko zaznajo moteč hrup z leve strani, pošasti pa vas lahko napadejo z desne.

“Želimo ustvariti čim bolj nepredvidljiv timing,” pravi kreativni direktor Glen Schofield. “Obstajajo trenutki, ko si rečeš: ‘Vem, da me bodo prestrašili, vem, da me bodo dobili,’ kajne? In potem te morda ne.”

Primer, ki ga je navedel Schofield, je, da zgodaj v igri igralec odpre vrata in ga nekaj napade. S tem postane igralec previden pri vstopu v nove sobe, toda po več stopnjah varnega odpiranja vrat se igralec sprosti. In takrat ga pošasti znova napadejo, ko to najmanj pričakuje.

A Striking Distance se zaveda, da je treba igralcem omogočiti tudi odmor. Vendar igralci med temi odmori se nikoli ne smejo popolnoma sprostiti. Schofield je namignil, da nas lahko tudi takrat kaj preseneti.


TOM CLANCY’S RAINBOW SIX: EXTRACTION – GUARDIAN EDITION igra za PS4

65,99 €

Continue Reading

Igre

Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev

Published

on

Bungie je tožil izdelovalce cheatov Elite Boss Tech in zmagal, saj naj bi programska oprema slednjega kršila zakone o avtorskih pravicah.

Po besedah ​​Torrent Freaka sta se obe strani dogovorili za razrešitev tožbe, vložene avgusta 2021, po kateri bo proizvajalec programske opreme Bungieju plačal 13,5 milijona dolarjev odškodnine.

Programska oprema za goljufanje Elite Boss Tech za Destiny 2 prikazuje grafični prekrivni element, ki se integrira v avtorsko zaščiteno delo Bungieja, da ustvari nelicenciran derivat, kar krši pravice razvijalca Destiny iger. Elite Boss Tech so tudi priznali namerno kršitev zakona DMCA.

Programska oprema je bila po poročanju prenesena 6765-krat, pri čemer je vsak posamezen primerek Elite Boss Tech stal 2.000 dolarjev. Poleg finančne nagrade je družbi Elite Boss Tech prav tako prepovedano ustvarjati ali distribuirati kakršno koli programsko opremo, ki krši pravice Bungieja ali pravice njegovih starševskih družb, podružnic ali hčerinskih družb.

Elite Boss Tech tudi ne sme izvajati povratnega inženiringa iger, ki so v lasti ali izdani pri Bungieju.

To ni bila prva tožba, ki jo je Bungie proti izdelovalcem opreme za goljufanje – lani avgusta je studio skupaj z Ubisoftom vložil pritožbo proti Ring-1, ki je takrat prodajal heke za Destiny 2 in Rainbow Six: Siege.


HALO INFINITE XBOX ONE & XBOX SERIES X

79,99 €

Continue Reading

Igre

Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev

Published

on

Kdor igra Counter-Strike: Global Offensive, ve, da so preobleke za orožja v igri donosen posel. Nekateri igralci zelo resno jemljejo svoj kozmetični inventar, s katerim lahko trgujejo za stotine evrov.

Zdaj en nesrečni zbiratelj trdi, da so mu hekerji ukradli celotno zbirko, vredno približno 2 milijona dolarjev. V tvitu uporabnik ohnePixel, ki naj bi bil seznanjen z žrtvijo, trdi, da gre za najdražjo zbirko vseh časov, ki je vsebovala nekaj najbolj legendarnih predmetov v meta CS:GO, kot so souvenir dragon lore, no-star karambit in #1 blue gem.

No-star karambit in #1 blue gems karambit sta različici noža, ki naj bi bili skupaj vredni približno 1,4 milijona dolarjev.

Po besedah ​​ohnePixela, ki je težavo delil na Twitterju, je polovica preoblek že bila prodanih, druga polovica pa naj bi bila prenesena na hekerjev račun Steam in je trenutno na čakanju.

Ni jasno, kako je bil žrtvin račun Steam ogrožen in ali se bo Valve sploh vpletel v iskanje krivca.


FAR CRY 6 ULTIMATE EDITION XB1

119,99 €

Continue Reading

Igre

Razkrit video posnetek igranja Warzone Mobile prikazuje celotno tekmo

Published

on

Na spletu so objavljeni posnetki, ki so pricurljali iz zaprtega alfa testa Call of Duty Warzone Mobile.

Activision je v začetku leta objavil, da dela na mobilni različici Call of Duty Warzone, brezplačne igre, ki je bila izdana marca 2020 in je v 13 mesecih pritegnila 100 milijonov igralcev. Maja je mobilna igra vstopila v zaprto alfa testiranje.

Mobilna igra battle royale uporablja zemljevid Verdansk, ki je bil prvotno predstavljen v konzolni in računalniški različici Warzone.

“Naše poslanstvo s projektom Aurora, kodnim imenom za naš novi mobilni naslov, je združiti prijatelje, družine in ljudi po vsem svetu v globalno skupnost raznolikih igralcev s hitro, natančno in visokokakovostno battle royale akcijsko izkušnjo, ki prinaša nov način igranja [mobilnih iger],” je dejal Activision.

Igra je v delu v novem internem studiu za razvoj mobilnih iger Solid State, pa tudi pri Beenoxu, Activision Shanghai in Digital Legends. Čeprav Activision ni potrdil točnega izida igre, se zdi, da bo mobilna verzija Call of Duty Warzone izšla leta 2022.

Activision je pred kratkim objavil, da bo Warzone 2.0 lansiran pozneje letos, kmalu po izidu Call of Duty Modern Warfare 2 28. oktobra. Izvirni Warzone se bo nadaljeval kot ločena izkušnja, ko bo Warzone 2.0 lansiran.

Z novim načinom peskovnika in popolnoma novim igralnim prostorom bo Warzone 2.0 na voljo za PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One in PC prek Battle.net in Steam.

Try Hard Guides so pred kratkim objavili sliko, ki naj bi razkrila glavni zemljevid Warzone 2, vključno z vsemi pomembnimi značilnostmi, kot je reka in morje, po katerem lahko igralci dejansko plavajo.


BYTEZONE ELITE Sit-Stand gaming dvižna miza

359,99 €

Continue Reading

Igre

Pohiti! Še dva dni lahko brezplačno poskusiš igro Outriders

Published

on

V pričakovanju prve večje razširitve, lahko igro Outriders – prijetno tretjeosebno znanstveno-fantastično streljačino razvijalca People Can Fly – ta teden brezplačno preizkusite na Steamu.

Outriders, ki so bili predstavljeni za PC, Xbox in PlayStation lanskega aprila, prinašajo delček skupne strelske akcije, ki se igra podobno kot številne igre istega žanra. Igra ponuja solidno in zadovoljivo strelsko igro ter vrsto dodatnih moči in sposobnosti, da ostane boj svež in razburljiv.

Če vas zanima, a se bojite zaveze, lahko prenesete Outriders in igrate celotno igro – ali vsaj toliko, kolikor lahko iztisnete, preden se promocija zaključi ta četrtek, 23. junija – brezplačno na Steamu. Za čas dogodka velja tudi 45 % popust, ki zniža redno ceno igre z 39,99 € na 21,99 €.

Brezplačna promocija Outriders prihaja pred prvo večjo razširitvijo, Worldslayer, ki naj bi izšla prihodnji četrtek, 30. junija, na platformah PlayStation 4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S in PC. Obljublja nove funkcije, nova okolja, nove sovražnike, nove puške in novo opremo.


GHOSTWIRE: TOKYO igra za PS5

69,99 €

Continue Reading

Igre

Streamer je naredil kontroler za Sifu, ki ga upravlja s pestmi

Published

on

Sifu nam že omogoča, da izživimo svojo kung-fu fantazijo kot 3D beat-em-up igri. Kaj pa, če bi igro lahko nadzorovali z gibanjem celega telesa?

Streamer Rudeism, znan po svojih čudnih in čudovitih ploščkih ter izzivih, je kot svoj zadnji projekt ustvaril kontroler gibanja za Sifu in rezultate predvajal čez vikend.

Kako deluje? Nosi dve rokavici s senzorji gibanja in palico v vsaki roki za prepoznavanje gibov. Preprosto udarjanje po zraku je dovolj za lahke napade, drugi gibi pa se uporabljajo za težke napade in pariranja, pobiranje predmetov in druge interakcije potekajo s klikom na palice.

Rudeism se je predvajal le 30 minut po zaključku ploščka, pri čemer je opazil, da je lahko nekoliko temperamenten, saj se sprva ni najbolje odzival. Rudeism je igro igral na easy, ker bi bilo gibanje na višjih težavnostih preveč zahtevno.

Enostavna težavnost je bila v Sifu dodana maja, saj igra res ni mačji kašelj, kakor je tudi v svoji recenziji povedal tudi naš ŽigaWickedLinx”:

“V kolikor [igro] igramo na normal ali hard težavnosti, bomo deležni napadov iz vseh strani, saj se v večini primerov na nas spravijo kar vsi nasprotniki in moramo biti res pozorni pri umikanju in pariranju udarcev.”


SIFU – VENGEANCE EDITION PLAYSTATION 5

43,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno