fbpx
Connect with us

Igre

Preizkusili smo vlogoigralsko akcijo Mortal Shell: Enhanced Edition

Blaž Cilenšek

Published

on

Pozdravljeni na Game Gangu, moje ime je Blaž Cilenšek in gledate recenzijo za Mortal Shell.

Mortal Shell je akcijski RPG, ki ga je razvil studio Cold Symmetry. Izvirna igra je sicer bil izdana že avgusta 2020, a so sedaj ponovno izdali t.i. “enhanced” verzijo za novo generacijo PlayStaiton in Xbox konzol.

Še ena “Soulslike” igra

Velikokrat uporabimo izraz “Soulslike”, kadar opisujemo tak stil iger. From Software je z igrami kot so Dark Souls, Bloodborne, Demon’s Souls in druge začel popolnoma nov žanr iger. Žanr v katerem so nasprotniki in okolje neizprosni do igralca. Tovrstna igra naj bi bila tudi Mortal Shell.

Prvo kar vam zaupam je to, da se Mortal Shell dovolj razlikuje od klasičnih “Soulslike” iger, da imamo res občutek da igramo nekaj novega. Mehanika t.i. “Shellov”, ali po naše oklepov, nam ponuja raznoliko igranje. Imamo 4 različne oklepe ter 4 različna orožja. Oklepi se po načinu igranja razlikujejo, vsak ima tudi svoj “Skill tree” kjer ga nadgrajujemo. Enako velja za orožja. Jaz osebno sem uporabljal oklep Eredim, ki ga lahko kategoriziramo kot “tanka” z veliko življenja in malo “stamine” ter Marytr’s blade. Prav tako je potrebno omeniti, da ko prvič pademo na 0 življenja nas igra zgolj vrže ven iz oklepa in ne direktno ubije. Potem moramo samo nazaj do oklepa in imamo še drugo možnost za preživetje. Druga izvirna mehanika v igri je “Harden” s katero telo spremenimo v kamen in odbijemo napad nasprotnika. To je že prvi znak, da je Mortal Shell precej lažja in manj neizprosna igra kot so druge v “Soulslike” žanru.

Svet Mortal Shella me je sprva malce razočaral. V sredini je centralna lokacija, iz katere obiskuješ druge kraje, kjer se tudi nahajajo šefi. Kar me je razočaralo je monotonost te centralne lokacije. Ko gledaš okoli sebe opaziš, da so si pokrajine med seboj precej podobne in mine nekaj časa preden se navadiš in uspeš navigirati med posameznimi lokacijami. Prav tako ni jasno definirano katere lokacije je pametneje najprej obiskati in katere kasneje. Igra nima linearne progresije, ampak niti odprtosvetna ni. Je nekaj vmes, kar ni nujno slabo, saj poznamo primere, kot najnovejši God of War, kjer je to odlično izvedeno.

Šefi niso dovolj velik izziv

V igri se boste soočili s 4 glavnimi bossi, ki bi za moj okus lahko bili težji, vsaj za igro, ki jo uvrščamo v “Soulslike” žanr. Ne želim se hvaliti s tem, ko rečem, da me niso niti enkrat premagali. Ampak na žalost izziv ni bil pretirano velik. Razen tega, da dvoboji trajajo nekoliko dlje, lahko rečem, da sem se bolj namučil z določenimi osnovnimi nasprotniki kot pa s šefi.

Bojevanja prinese en velik plus za igro Mortal Shell. Vsa orožja so izredno zanimiva in imajo svoj način bojevanja. Manjši nasprotniki so vsi raznoliki in ponujajo velik izziv, ko se prebijamo skozi posamezne lokacije. Težava je nastala po srečanju z drugim šefom, kjer se je vsaj meni zdelo, da je težavnost drastično upadla in sem si uspel nadgraditi tako oklep kot orožje, s katerima sem se brez težave se prebil skozi mapo. Kar sicer ni velik minus, ampak če ste Souls veterani si boste želeli malo več paranja živcev. 

Kaj prinaša izboljšana različica

Sedaj pa še preverimo kaj nam ponuja “enhanced” verzija. Grafično je igra na solidnem nivoju. Posamezne lokacije so zelo zanimive in na 4k resoluciji se dobro opazijo detajli. Je pa tukaj zopet težava. Naletel sem kar na veliko število hroščev oz. “bugov”. Pogosto se mi je dogajalo, da je orožje, ki sem ga uporabljal, postalo nevidno in edina rešitev je bila, da resetiram igro. Pri enem specifičnem nasprotniku, se zgodi zelo smešen bug ker nas truplo tega NPC-ja katapultira v vesolje, ob pristanku na tla pa jasno umremo. Ne zgodi se vedno, ampak kadar se, ni druge izbire, kot da se nasmeješ. Včasih se tudi zgodi, da lik ostane vkopan in se ne moreš premakniti dokler te nasprotnik ne udari. Enhanced verzija torej izboljša grafiko v zameno za nekaj smešnih, a ne glede na to, nezaželenih hroščev. 

Zaključne misli

Dolžina kampanje je okoli 12 ur, če niste dobro izurjeni v “Soulslike” igrah. Če pa ste, se zna zgoditi, da kampanja traja tudi manj kot 10 ur. Kar vas potem lahko pomirja je dejstvo, da je cena igre zgolj 30 evrov, a je Mortal Shell primerljivo zabavna tudi z nekoliko dražjimi igrami. 

Torej tukaj imamo za vas “Soulslike” igro, ki ni tako zahtevna kot se morda pričakuje, a ne glede na to sem se celotnih 10 ur igranja zelo zabaval. Mortal shell je dovolj raznolik, da se tudi vidim, kako jo večkrat preigravam, da preizkusim različne oklepe in orožja. Lahko rečem, da igro priporočam vsem, saj ni prezahtevna in je tako lahko privlačna vsem gamerjem.


MORTAL SHELL – ENHANCED EDITION PS5

39,99 €

Igre

eBay prepovedal prodajo iger za odrasle

Alja Šavle

Published

on

eBay spreminja svoje pogoje uporabe po katerih bo prodaja izdelov z odraslo vsebino veliko težja. Spremembe bodo vplivale tudi na prodajo določenih video iger.

eBay ne dovoljuje prodajo izdelkov, ki vključujejo nezakonite vsebine. Z novimi spremembami to vključuje tudi fikcijski prikaz take vsebine. Z drugimi besedami to pomeni, da iger, ki prikazujejo mučenje ali poslilstvo ne bojo na voljo na eBayju.

Ne dovoljujemo prodaje izdelkov, ki vključujejo vsebino ali predmete, ki prikazujejo ali opisujejo otroško pornografijo, bodisi resnično ali izmišljeno,” je zapisano v eBayjevih pogojih.

Ne dovoljujemo prodaje izdelkov, ki vključujejo vsebino ali predmete, ki prikazujejo ali opisujejo bestialnost, mučenje, nekrofilijo, posilstvo, scat, snuff, incest ali drugo nezakonito ali nespodobno vsebino, bodisi resnično ali izmišljeno.”

Kako bo to vplivalo na igre kot so GTA ali celo lanskoletno uspešnico The Last of Us Part II ni jasno. Poleg nasilnih scen, ki prikazujejo mučenje, The Last of Us Part II vsebuje tudi eksplicitne scene s spolnostjo. Tudi tega eBay ne dovoljuje več.

“Spolno usmerjeni materiali, vključno z izdelki, ki vsebujejo goloto in prikaze spolnih dejavnosti, niso dovoljeni.” To vključuje naslednje filme in video igre za odrasle z oceno X, XXX, R18 ali neocenjene igre za odrasle ter spolno eksplicitne animeje, stripe, knjige, filme, animacijo, mange, hentai in yaoi.

Tiskovni predstavnik za eBay je pojasnil:

“Izdelke za odrasle želimo dati na voljo tistim, ki jih želijo kupiti na zakonit način, hkrati pa tistim, ki si teh predmetov ne želijo ogledati ali jih kupiti, preprečimo preprost dostop.”


MAFIA DEFINITIVE EDITION

34,99 €

Continue Reading

Igre

Preizkušamo akcijsko pustolovščino Judgement za PS5

Nataša Ujlaki

Published

on

Od razvijalcev Ryu Ga Gotoku Studio, ki so ustvarili Yakuzo, je prišla še ena uspešnica imenovana Judgement. Zgodba govori o odvetniku, ki postane detektiv in išče pravico v korumpiranem svetu. Izšla je v letu 2019 za Playstation 4, tokrat pa je na voljo še za Playstation 5, Xbox serije X/S in Stadio. 

Igrate kot Yagami, nekdanji odvetnik s temno preteklostjo. Nad njim visi oblak krivde, saj je v svojih odvetniških časih, spustil napačnega človeka na prostost. Takoj, ko sem vstopila v igro, sem spoznala kako je Yagamijeva preteklost vplivala na to, kje je zdaj. Spoznala sem nekaj glavnih karakterjev v igri in že sem začela z zgodbo in tutorial. Začela sem kar z sledenjem nekega detektiva od katerega sem morala pobrati denar, ker je bil dolžan. Prvo kar sem se naučila, je kako se pretepati. Kontrolke niso pretirano komplicirane, imate pa kar nekaj norih potez na voljo. Pri pretepanju lahko uporabljate v svojo prid tudi okolje, kot so avti in stene ter naključne predmete v bližini. Lahko se izogibate napadom in se branite, imate pa na voljo razne EX Actions, ki so dejansko finišerji. Yagami obvlada dva stila pretepanja, prvega za boje ena na ena (Tiger), drugega pa za večje skupine (Crane). 

Ko sem opravila s skupino ljudi, ki me je napadla, sem odšla naprej. Tako sem si lahko ogledovala prelepo mesto. Grafika na Playstation 5 je res prelepa in mesto je polno ljudi, zgradb, luči in reklamnih napisov. Dobite pravi pridih Kamurocho mesta, kjer se vse dogaja in je na voljo tudi v Yakuza seriji. Razvijalci imajo odličen občutek za podrobnosti. Dobite pravi izgled temnega japonskega mesta, kjer se dogajajo razni zločini in zabave. Raziskujete lahko vse ulice tega mesta in celo vstopate v določene zgradbe. Najbolj sem bila presenečena nad tem, da lahko ne samo vstopam v zgradbe, ampak tudi v posamezna nadstropja. V igri imate ogromno za raziskati že samo v tem mestu.

Najbolj sem se veselila detektivskega dela igre. Ko sem sledila detektivu, je ta zašel in moj pomočnik mu ni mogel več slediti, ker bi se izdal. Takrat sem prvič spoznala Tailing search mode. Dobila sem sliko osebe, ki jo iščemo in sem morala res podrobno gledati obraze ljudi. Ko sem ga našla pa sem mu dejansko morala slediti in se skrivati, če je slučajno postal sumičav. Na vrhu ekrana je bil merilec sumičavosti, ki se ni smel napolniti, če se je, je bilo konec misije. In to je samo ena izmed mnogih mehanik v tej igri. Ko sem ugotovila kam gre detektiv sem ga lahko pretepla in vzela denar. To je bilo konec prve misije in dobila sem uvodno špico Judgementa. Tukaj je šele začetek igre.

Bolj kot sem napredovala v igri, več stvari sem odklepala in vedno več mehanik, kar me je malo zmedlo in sem včasih pozabila katera kontrolka je uporabljena za kaj. Ugotovila sem, da lahko vozim dron, si nadgrajujem razne spretnosti, spoznavam nove ljudi in jim delam usluge in tako dobim pomoč pri katerih misijah. Lahko sem si dekorirala stanovanje, iskala novo glasbo za poslušati in celo zbirala mačke. Celotna izkušnja je bila nekaj posebnega.

Zaključne misli

Zgodba je ekstremno dolga, saj po skoraj petih urah igranja in raziskovanja nisem vsega raziskala in sem prišla komaj do drugega poglavja igre. Kar naprej se je zgodba zapletala in postajala vedno bolj zanimiva. Malo me je spominjala tudi na Final Fantasy, saj tudi tam uporabljajo različne mehanike. Igra je res vredna svojega denarja, na voljo imate več ur igranja, odlično zgodbo, skorajda ni kar igra ne bi imela. Tako dobro implemenitrane mehanike in zgodbe še nisem srečala. Igra je pustila dober prvi vtis in z veseljem jo bom odigrala do konca. Toplo priporočam čisto vsem igralcem, saj negativnih stvari o igri skorajda ni.


JBL Quantum 100 Black žične gaming slušalke

39,99

Continue Reading

Igre

Tali vendarle dobila svoj pravi obraz

Alja Šavle

Published

on

Mass Effect lik vesoljske nomadinje Tali’Zorah spremlja poveljnika Sheparda skozi vso trilogijo. Tali ni edina nečnoveška članica posadke, a zaradi posebnosti v njenem imunskem sistemu mora ves čas nositi vesoljsko obleko, vključno s čelado. Kaj se skriva pod njo, je bilo glavno vprašanje, na katerega smo dobili odgovor v tretjem delu trilogije.

Igralci, pričakovano, niso bili navdušeni. A tokrat ni šlo le za muhavost gaming populacije. Prvotna fotografija, ki je prikazovala “pravi” obraz Tali’Zorah, je bila ceneno retuširanje slike, ki jo je mogoče kupiti preko spleta.

In ker Mass Effect Legendary Edition odpravlja večino napak in nevšečnosti osnovne tilogije, je tudi obraz Tali’Zorah pristal na seznamu popravkov. Reddit uporabnik Maxgoods je pred kratkim objavil fotografijo in posnetek nove podobe Tali.

Trditev naj bi podprl tudi hrvaški Mass Effect modder Orikon, ki na Nexus Mods že vrsto let objavlja predelave ME iger.

Continue Reading

Igre

Xbox bo dobil novo Dungeons & Dragons igro

Alja Šavle

Published

on

Dungeons & Dragons Dark Alliance prihaja na Xbox Game Pass že prvi dan izida. Dark Alliance bo na voljo za Xbox One, Xbox Series X | S, računalnike z operacijskim sistemom Windows 10 in telefone ter tablične računalnike prek Xbox Cloud Gaming (Beta) za naročnike Xbox Game Pass od 22. junija 2021. Igra bo ob zagonu podpirala tudi navzkrižno igranje med osebnimi računalniki in konzolami.

Zakorakajte v ledeno pokravijo Icewind Dale ter skupaj z do štirimi prijatelji stopite v čevlje ikonične druščine R.A. Salvatore romanov. Postanite eden izmed pustolovcev the Companions of the Hall – Drizzt, Catti-brie, Bruenor in Wulfgar – z več kot 50 različnimi potezami, posebnimi sposobnostmi in timskimi napadi. Boja se hitro navadite, vendar ga je težko obvladati, strategije in taktike pa so odvisne od situacije, spretnosti in pošasti, ki vam grozijo.

Z druščino se znajdete na zamrznjenem severu Icewind Dale, v iskanju starodavnega in močnega kristalnega drobca – Crenshinibon. Kdor z njim razpolaga, ima neizmerno moč. Edina težava so legije pošasti, ki si ga tudi želijo.


DUNGEONS 3: COMPLETE COLLECTION XBOX ONE

36,99 €

Continue Reading

Igre

Čas je za četrtkove napovednike

Alja Šavle

Published

on

Layers of Fear 2 – Nintendo Switch

Nadaljevanje kritično priznane grozljive igre Layers of Fear 2 prihaja na Nintendo Switch 20. maja 2021. Spustite se v strašljiv film skrivnostnega in despotskega režiserja. Raziščite bizarne sobe in hodnike neznane linijske ladje. Sestavite svojo preteklost in razkrijte razlog, zakaj ste bili izbrani za ta film.

Captain ToonHead vs The Punks From Outer Space

Prihaja nova pustolovščina za Oculus Quest. Igrajte kot kapetan ToonHead, junak, s katerim smo moramo shajati v Captain ToonHead vs The Punks From Outer Space križencem med FPS in Tower Defense igrami, zasnovanim izključno za VR.

Sniper Ghost Warrior Contracts 2

Od 4. junija 2021 bo na voljo Sniper Ghost Warrior Contracts 2 je taktična, sodobna vojaška streljačina, postavljena na Bližnjem vzhodu. Igrajte kot Raven, ostrostrelska morilka, ki v dramatični kampanji za enega igralca odstranjuje vrsto tarč.

Causa, Voices of the Dusk

Se še niste naveličali iger s kartami? 26. maja 2021 prihaja na platformo Steam strateška igra Causa. Žrtvujte svoje karte in jih pozneje vrnite na polje, da ustvarite nepričakovane poteze. Dokažite svoje sposobnosti v bitki in začnite svojo pot do zmage v izjemno zahtevnih kampanjah.

Ratchet & Clank: Rift Apart

Ratchet & Clanka se vračata zelo kmalu. V tem 4K posnetku predstavitve igranja si lahko ogledate osupljive začetne lokacije in orožja Rift Apart, najnovejšega prispevka Insomniac Games ikonskemu platformerju!


NI NO KUNI 1+2 COMPILATIO N PS4

59,99 €

Continue Reading

Igre

Paradoxova izvršna direktorica priznala, da s četrtletjem ni zadovoljna

Alja Šavle

Published

on

“Paradox zmore več,” je klavrni dobiček v prvem četrtletju komentirala izvršna direktorica Ebba Ljungerud.

Paradox Interactive je poročal o 9-odstotnem zmanjšanju prihodkov v prvem četrtletju leta 2021 ter o 44-odstotnem padcu dobička v primerjavi z letom 2020. Prihodki od januarja do marca 2021 so dosegli 364,5 milijona SEK (35.8 milijonov EUR) v primerjavi z 400,4 milijona SEK (39,4 milijonov EUR) v enakem obdobju lani.

Ljungerud za slabo četrtletje krivi izredne razmere in delo od doma, ki so razvijalcu preprečile, da bi izdali več iger in dodatkov. Istočasno pa kot razloge navaja spremembe deviznih tečajev.

“Čeprav sta bila dejavnost in rast igralcev med pandemijo močna, smo kljub velikim prizadevanjem vsega osebja in partnerjev zaradi dela od doma izgubili učinkovitost na nekaterih področjih, zato se veselim, da se kmalu spet srečamo z vsemi kolegi v pisarnah,” dodaja izvršna direktorica.

Izmed najbolj uspešnimi nedavnimi potezami je bila brezplačna ponudba igre Surviving Mars v Epic Games Store, ki je obudila vesoljsko strategijo iz leta 2018, Paradoxu pa pripeljala marsikaterega novega igralca.

A spomniti se moramo tudi na kikse kot so odpuščanje Bloodlines 2 ekipe in Europa Universalis IV: Leviathan DLC kot najslabše ocenjen izdelek v Steamu, s katerimi so se močno zamerili svojim dolgoletnim oboževalcem.


REDRAGON Combo S107 3v1 komplet: tipkovnica, miška in podloga za miško

39,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno