Connect with us

Oprema

JBL Quantum 800 vs SteelSeries Arctis 1 Wireless – Primerjava brezžičnih headsetov najvišjega ranga

Published

on

Danes si bomo ogledali bitko dveh brezžičnih gaming headsetov višjega cenovnega razreda, JBL Quantum 800 in SteelSeries Arctis 1 Wireless.

JBL je znamka, ki jo pozna vsak in je sinonim za kvalitetno zvočno izkušnjo. Nedavno so z osmimi modeli stopili tudi na trg gaminga. Steelseries je medtem eno starejših imen v svetu videoiger, ki je pričel s podlogami za miške in sčasoma razširil izdelke tudi na gaming headsete – v zadnjih letih to serija Arctis.

Če primerjamo izgleda izdelkov, je razlika očitna – Quantum 800 s 410 grami so svetleče kovinske barve in z debelimi, izjemno mehkimi s spominsko peno napolnjenimi earpadi izgledajo, kot se za gaming izdelek spodobi. Medtem Arctis 1 Wireless z 252 grami in z mat črno plastiko ter zračnimi slušalkami ne izstopajo ter so primerni za vse, ki bi radi dosegli t.i. stealth look. No, ta razlika postane še dosti bolj očitna, ko vklopimo oba izdelka – JBLova rešitev z atraktivno RGB osvetlitvijo proti Steelseriesovi minimalistični.

Sta si pa izdelka podobna po priklopih in gumbih – oba se polnita z USB C kablom, omogočata 3.5mm ožičeno AUX povezavo za starejše naprave, nadzor nad volumnom, vklop in izklop mikrofona ter samega headseta, v primeru Quantum 800 pa tudi za vklop oz. izklop aktivnega izenačevanja zunanjih šumov. Slednje je tehnologija, ki v povezavi z usnjenimi earpadi, tj. pasivno izolacijo, zagotovi boljšo, bolj poglobljeno igralno izkušnjo brez zunanjih zvokov – najsi je to redna avtobusna linija, ki pelje mimo vašega stanovanja ali pa glasni sosedje. Z active noise cancellationom slednje več ne bo faktor pri uporabi headseta. Žal pri Steelseriesu niti najdražji izdelki ne podpirajo te tehnologije, Arctis 1 Wireless pa zaradi zračnih earpadov niti pri pasivni izolaciji ne dobi točk.

Na področju povezljivosti sta oba headseta kompatibilna z večino naprav, ki si jih lahko poželite uporabljati – vendar na popolnoma drugačna načina. JBL Quantum 800 lahko preko brezizgubne 2.4 GHz povezave povežete na PC, PlayStation in Mac, medtem ko s 3.5mm žično povezavo še na mobilne naprave, Nintendo Switch in Xbox. Alternativno z Bluetooth 5.0 omogoča povezavo na vsako, z modrim zobom kompatibilno napravo – vključno z iPhone. Slednjih, za vse tiste, ki bi svoj gaming headset kdaj uporabljali tudi na poti, Arctis 1 Wireless ne podpira – a z USB-C donglom omogoča direktno 2.4 GHz povezavo na PC, Mac, PlayStation, Nintendo Switch, Android naprave, Google Stadia in preko 3.5mm ožičene povezave tudi z Xboxom. Domet je pri obeh napravah omejen na nekaj metrov, a bo več kot dovolj za sprehod do hladilnika.

Pri bateriji je medtem Steelseriesova rešitev boljša, saj po specifikacijah zagotavlja do 20 ur neprekinjene uporabe, medtem ko naj bi JBL Quantum 800 zdržale 14 ur – to je dovolj za še tako dolg igralni maraton. Tu je potrebno izpostaviti, da če po skoraj enodnevni igralni seansi želite headset uporabljati tudi med polnjenjem, vam to Arctis 1 Wireless omogoča, pri Quantum 800 bo pa potrebno počakati dobro uro in pol ter spet ste pripravljeni na nov igralni dan.

A pri gaming headsetu je verjetno najpomembnejše eno – kvaliteta zvoka. Arctis uporablja 40-milimetrske zvočnike s frekvenčnim odzivom od 20 Hz do 20 kHz ter glasnostjo 98 dB pri 32 ohmih, kar je v zadnjih letih postal nek standard v gaming svetu. Medtem JBL kaže poreklo z bistveno večjimi, 50-milimetrskimi dinamičnimi zvočniki v ušesnikih s frekvenčnim odzivom od 20 Hz do 40 kHz pri 93 dB ter isto 32 ohmi. Tudi reprodukcija zvoka je bistveno boljša na Quantum 800, ki ima večjo širino in izjemno natančen odziv v za igralce ključnih srednjih frekvencah s QuantumSOUND, sicer pa tudi poudarjene base ter močan treble. Medtem je zvok Arctis 1 Wireless slabši po obsegu, je manj prisoten se zdi nekoliko oddaljen, a dobro uravnovešen po frekvencah. Specifike zvoka je sicer mogoče nastaviti po lastnih preferencah v nastavitvah headsetov – če so vam všeč basi, si lahko le-te poudarite.

Programska oprema je tako pri obeh proizvajalcih super – Steelseriesu se vidi, da je njihov Engine (sedaj vključen v programsko okolje SteelSeries GG) že izpiljen program, ki omogoča nastavljanje izenačevalnika, občutljivosti mikrofona in še kaj – medtem JBL QuantumEngine dodatno omogoča še podrobno nastavljanje barv ter animacij le-teh, funkcijo DTS X, QuantumSURROUND, status baterije in več. Pomembno je izpostaviti tudi Discord certifikat Quantum 800 ter funkcijo prilagajanja glasnosti zvoka soigralcev v primerjavi z glasnostjo igre, brez da zapustite igro in prilagajate volumen vsakega posebej, kar storite preko namenskega koleščka na strani headseta.

Za vsakega gamerja bo pomembna tudi izkušnja uporabe mikrofona – pri Quantum 800 je to enostransko usmerjen mikrofon občutljivosti -40 dB, ki ga lahko izklopimo s pomikom mikrofonske roke navzdor, medtem ko je na Arctis 1 Wireless dvostransko usmerjen, ki ga lahko fizično izklopimo. Pri obeh je moč vklopiti izenačevanje šumov iz okolice ter zmanjšati odmeve. Noben od njih se ne more primerjati s studijskimi mikrofoni, a bosta vseeno zagotovila kristalno jasno komunikacijo s soigralci.

Ključen faktor pri nakupu ima pa zagotovo tudi cena. Arctis 1 Wireless je preprost, minimalističen in utilitarno zasnovan izdelek, ki predstavlja soliden nakup. Quantum 800 so po drugi strani nekoliko dražje od Steelseriesove rešitve, a to razliko dodatno upravičujejo s podporo Bluetoothu, aktivnim izenačevanjem zvoka, spektakularno RGB osvetlitvijo in boljšim zvokom, skratka, bolj prepričljivim končnim izdelkom. Končna odločitev je pa seveda vaša.

Plačljiva objava naročnika BIG PARTNER d.o.o..


FIFA 23 igra za PS5

79,99 €

Igre

PC igre prihajajo na PlayStation VR2 očala

Published

on

PlayStation je naznanil, da bodo njihova VR očala letos dobila podporo za igranje PC iger.

Pred kratkim je Sony naznanil več novosti za njihov VR sistem. Njihova najnovejša očala PS VR2 bodo po enem letu od izida namreč dobila kup novih iger in posodobitev. Med novimi napovedanimi igrami izstopata Metro Awakening in Legendary Tales.

Sony je od tem napovedal še kup drugih VR iger. The Wizards Dark Times Brotherhood in Arizona Sunshine 2 DLC sta zunaj že danes, medtem ko Wanderer: The Fragments of Fate – zanimiva igra skakanja skozi časovna obdobja in reševanja ugank, Zombie Army – standardna zombi streljačina in Little Cities: Bigger! – igra grajenja mest v stilu Cities: Skylines, prihajajo kasneje v letu.

Poleg vseh teh napovedi iger, pa je Sony na svojem blogu zapisal tudi sledeče.

“Z veseljem delimo novico, da trenutno testiramo priložnosti, da bi PS VR2 igralcem omogočili dostop do več PC iger in jim s tem podali še več izbire.”

Kako točno želijo to implementirati še zaenkrat ni znano. Najverjetneje bi šlo za poseben PlayStation zagajalni program, ki ga naložite na svoj PC in znotraj njega dobite dostop do izbranih PC iger. Povezava PS VR2 očal s SteamVR programom najverjetneje Sonyiju ni v interesu.

Podpora za določene PC igre bi naj prišla enkrat letos. S specifikacijami, ki jih VR2 ponuja – 4K zaslon, sledenje očem, 120 fps hitrostjo osvežitve zaslona in 110-stopinjskim vidnim poljem – bo s to potezo VR2 postal močna konkurenca v PC VR marketu.

Continue Reading

Oprema

Preizkusili smo pošasten Asus ROG STRIX SCAR 18!

Published

on

By

Je sploh mogoče narediti bolj zmogljiv laptop?

Na test so nam poslali ROG STRIX SCAR 18 gaming prenosnik, ki je prišel v čisto normalni, standard “gejmerski” škatli. Prvi opozorilni znak je bil, ko smo uzrli napajalno škatlo – le-ta je večja od dveh NUCov in bi za njo skorajda potrebovali orožni list. Druga je bil seveda sam laptop, ki je res velik (a istočasno v roki dosti lažji, kot smo pričakovali) in ima vse stranice polne prezračevalnih lukenj. No, popolnoma nas je pa odneslo, ko smo ga odprli in ga preizkusili v igrah – to je res mašina brez primerjave.

Specifikacije, da te kap

V notranjost prenosnika je Asusu uspelo stlačiti i9 procesor 13. generacije z 8 zmogljivimi in 16 učinkovitimi jedri, 64GB najnovejšega DDR5 spomina, 4×4 PCIe SSD diske s hitrostjo 7 gigabytov na sekundo in nenazadnje grafično kartico Nvidia Geforce RTX 4090 s TDPjem 175W.

Next-gen hlajenje

Predvsem za optimalno delovanje slednje je potrebno imeti res impresivno hlajenje – to dosegajo s celo serijo dejanskih in nekaj marketinško obogatenih tehnologij – med njimi liquid metal hladilna tekočina na procesorju in grafični, ki vodi vročino po sedmih ločenih “vročih ceveh” do heatsinka oz. izmenjevalnika toplote. Ta poteka po celotni širini prenosnega računalnika, in iz katerega trije ventilatorji na obe stranici in predvsem zadnjo stran prenosnika odpihujejo vroč zrak. Kar zapletena zadeva, a deluje.

Cena zmogljivosti? Glasnost.

Tako pri igranju in zahtevnih opravilih na računalniku enkrat nismo doživeli upočasnitve zaradi pregrevanja – je pa res, da to ni Macbook, ki bi bil sorazmerno zmogljiv in brezslišen, SCAR pri igranju iger preklopi v Game mode in poveča hitrost vrtenja ventilatorjev, ki pohendlajo vročino, a so občutno glasni.

No, tu moram izpostaviti, da prenosnik NI neprestano glasen. Ko scrollamo po Redditu, gledamo videe na YouTube ali se pogovarjamo na Discordu in ga ne obremenjujemo pretirano, se vklopi Silent način in je prenosnik čisto tih ter se sliši le zvok iz zvočnikov. Le-ti imajo celo serijo certifikatov in funkcij (Dolby Atmos, Hi-Res, AI izenačevanje šuma) in so čisto dovolj za gledanje kakšnega streama ali filma, glasni so več kot dovolj in tudi nizki toni so sprejemljivi, pri igranju pa so pač neuporabne, saj se vklopi “turbina” na hlajenju in je za zvok treba fizično priklopiti slušalke.

Povezljivosti je več kot dovolj

Če smo že pri povezljivosti – je le-te dovolj, in sicer:

  • Dva USB 3.2 Gen2 tip A,
  • dva USB tip C (en od teh tudi napaja prenosnik z do 100W), en od teh s podporo Thunderbolta 4 en pa “le” USB 3.2 Gen2 s power inputom do 100W in outputom do 5V 3A,
  • 3.5mm TRRS jack za headset
  • RJ45 za ethernet z 2.5G hitrostjo in seveda
  • HDMI izhod z 2.1 podporo

Pri tej je treba izpostaviti, da smo trenutno še v obdobju, ko je A konektorjev ogromno in to, da sta oba “ta velika” konektorja na strani, kjer desničarji imajo miško, ki se neprestano mlati v priklopljene kable, res ni optimalno. Vedno so mi bile všeč opcije z IO povezavami na zadnji strani, a razumem, da je nekje treba odpihovati vroč zrak.

Gejmerski design

Tudi sicer design zame osebno preveč kriči “gamer”, a okusi so različni. Drugim verjamem, da bodo ostri robovi, RGB osvetljeni logotipi na pokrovu in na spodnjem robu ohišja, kot tudi RGB nastavljiva tipkovnica najboljša stvar ever.

Vse lučke so seveda popolnoma nastavljive in jih je možno povezati za uniformno barvno podobo in efekte, aja pa tudi ugasnemo jih lahko čisto vse. Pomembno za izpostaviti je tudi samo plastično površino, ki je narejena iz malce prosojnega materiala, ki pokažejo notranjost komponent – le-ta je super kul kot zanimiv efekt, a se na tej teksturi res vidi vsak madež in odtis rok. 

Resnično izjemen ekran

A v vsakodnevni uporabi je design manj pomemben, kot to v kaj dejansko gledamo – in tu ima SCAR 18, kot pove že ime, vgrajen izjemno velik in res zmogljiv Nebula ekran, ki se ponaša z 240 Hz hitrostjo osveževanja, prikazovanjem 100% DCI-P3 barvnega spektra in 500 nitov svetlosti, vse to na ekranu 2560x1600px v 16:10 razmerju. Seveda ima podporo vsem aktualnim tehnologijam – Dolby Vision, Pantone Validated certifikat, G-Sync in seže skorajda od roba do roba ter tako zagotovi res impresivno izkušnjo.

Brez heca, ta monitor je (po mašineriji znotraj njega) moj najljubši del  STRIX SCAR 18, saj je dovolj velik, da si sploh nisem želel priklopiti ločenega ekrana, specifikacije boljše od najbolj high-end gaming monitorjev in res kvaliteten prikaz barv.

Največje razočaranje

Medtem sem bil pa razočaran s tipkovnico. Le-ta je navadna “chiclet” prenosniška, s petimi dodatnimi makro tipkami in ni nič posebnega, razen osvetlitve ter vgrajenih efektov, seveda. Naj bi uporabljala neko posebno Overstroke tehnologijo, da prej registrira klik, a jaz osebno nisem opazil razlike. Tudi touchpad je sprejemljiv – dovolj velik in s stekleno zgornjo površino, a razume se, da boste pri takem prenosniku uporabljali namensko miško. Za res zasoljeno ceno STRIXa sem pričakoval več.

Narejen za igre

Tega pa ni mogoče povedati za končno zmogljivost v igrah, saj je bila le-ta izjemna. Postavili smo stress test situacijo, in sicer najnovejši Call of Duty: Modern Warfare 3 na najvišjih možnih nastavitvah in istočasno streamanje na YouTube z OBS ter še istočasno ločene poglede s TikTok studiem. S povezanimi miškami, studijskimi mikrofoni, USB capture karticami in še – pa ni bilo zaznati ene same upočasnitve, laggiranja, kakršnekoli neodzivnosti. Računalnik je delal, kot da ga ne mučimo namerno.

Tudi v vseh drugih igrah je bila izkušnja gladka – le v CS2 je tu in tam FPS nepojasnjeno padel iz zgornje omejitve 239, kar bi pa pripisal  igri bolj, kot čemurkoli drugemu, saj teh težav ni bilo v nobeni drugi igri. Če navedemo še nekaj benchmarkov – je pri 2K resoluciji:

  • Counter Strike 2 povprečno 360 FPS,
  • Cyberpunk 100 FPS
  • Rainbow 6 Siege 440 FPS.

Pač, pošast, ki bo v večini primerov brez težav nadvladala še tako zmogljivo igro in visoke nastavitve.

Aja, pozabil sem na 90Wh baterijo v notranjosti – le-ta zdrži 14 ur na economy načinu in cca 7 pri normalni uporabi iz igre, v igri pa itak ne priporočamo igrati.

Pod črto? Zmogljivost namiznega računalnika, v laptopu, z vgrajenim monitorjem in periferijo.

Sedaj sem govoril zadnjih deset minut o res impresivni zmogljivosti STRIX SCAR 18. Če vam pa to ni dovolj, se je treba spomniti, da to ni kišta s 30 kilogrami, ampak je na koncu ves  ta “horsepower” skrit v škatli z le nekaj več kot 3 kilogrami, ki jo brez težav spravimo v nahrbtnik in ki že vključuje vrhunski monitor.

Potem boste rekli, “glej kako je drag”, ampak poizkusite sestaviti gaming računalnik s takšnimi specifikacijami, dodajte tako kvaliteten monitor, komplet periferije in vam lahko povemo, da bo kar težko upravičiti, kaj naredi kišto toliko boljšo – pa za transport recimo na lanparty rabite avto, ne vrečke. In to, to bi moralo biti dovolj.

Continue Reading

Oprema

Na družbenih omrežjih že krožijo prve fotografije novega PS5

Published

on

Do izida slim verzije konzole PlayStation 5 je še nekaj tednov, vendar se zdi, da so nekateri igralci posodobljeno konzolo že dobili v roke. Na vrsti slik, objavljenih na omrežju X (nekdanji Twitter), si lahko ogledamo, kako se posodobljena konzola razlikuje od svojega debelejšega predhodnika.

Zdi se, da bo imela nova konzola PS5 v primerjavi s prvotno konzolo nekoliko manjše dimenzije. Ne le, da je tanjša od standardne konzole PS5, ampak je tudi nekaj centimetrov krajša. Kljub tanjši zasnovi se zdi, da so na zadnji strani naprave ohranjeni enaki priključki kot pri predhodniku, vključno s priključkom HDMI, dvema priključkoma USB, priključkom za napajanje in priključkom za ethernet.

Slike tudi potrjujejo govorice, da bo snemljiv čitalec optičnih diskov za novo konzolo PS5 med nastavitvijo zahteval internetno povezavo. Na eni izmed fotografij, ki jih je naložil uporabnik @phantompainss, je prikazano obvestilo, ki se glasi: “Ne morete uporabljati optičnega pogona. PS5 morate povezati z omrežjem, da bi lahko optični pogon registrirali v PS5.” Neprijetna novica, a govorice kažejo, da bo treba konzolo z optičnim pogonom povezati le enkrat.

Prvotna objava uporabnika @phantompainss je bila že izbrisana, vendar je podoben niz slik, ki jih je objavil uporabnik @Zuby_Tech, še vedno na voljo na platformi.

Sony namerava novo konzolo PS5 izdati nekje novembra, vendar podjetje še vedno ni potrdilo točnega datuma začetka prodaje.


FINAL FANTASY XVI PLAYSTATION 5

79,99 €

Continue Reading

Oprema

Kako postaviti domači strežnik?

Published

on

By

Ste se kdaj vprašali, kaj je sploh potrebno, da vaša igra Fortnita, Counter Strika, Overwatcha, Valoranta sploh poteka?

To ni en Raspberry Pi ampak je nekaj bistveno, bistveno več. Danes vam bomo pokazali kako si lahko postavite svoj gaming server, svoj network, svoj NAS in še mnogo, mnogo več. Bi imel/a svoj server za igre, datoteke in še kaj?

Sestavljamo 72TB domač strežnik z Unraid!


EK-Nucleus AIO CR360 Lux D-RGB

233,07 €

Continue Reading

Oprema

PS5 Slim: Sonyjeva nova konzola s priloženim diskom in višjo ceno

Published

on

Sony je včeraj na blogu razkril novo zasnovo konzole PS5. Je tanjša in lažja, ima 1 TB prostora za shranjevanje podatkov in snemljiv disk. Podjetje je potrdilo, da bo to nova oblika modelov PS5 tudi v prihodnje. Prejšnja zasnova bo postopoma ukinjena, ko bodo prodani vsi razpoložljivi modeli. Nova tanka različica PS5 bo v druge države poslana v mesecih, ki bodo sledili novembrski izdaji v ZDA.

Novi PS5 je v primerjavi s prejšnjimi modeli zmanjšal prostornino za več kot 30 %, težo pa za 18 % in 24 %. Najbolj zanimiva sprememba nove zasnove je prej omenjeni snemljivi pogon za diske Blu-Ray. V preteklosti so lahko kupci izbirali med standardno konzolo PS5 in digitalno različico, ki je zaradi nižje cene v celoti odstranila pogon za diske.

Slika: Sony

Sony je v svoji objavi povedal, da lahko tisti, ki kupijo novo konzolo samo za digitalno tehnologijo, priloženi diskovni pogon kupijo za 119,99 EUR. Novemu modelu PS5 bo že priloženo vodoravno stojalo, a navpično stojalo, združljivo z vsemi modeli PS5, se bo prodajalo ločeno za 29,99 EUR.

Priporočene maloprodajne cene novega modela PS5 v Evropi znašajo 549,99 EUR za PS5 z diskom Ultra HD Blu-ray in 449,99 EUR za PS5 Digital Edition.


PlayStation PS5 C Chassis + FC24 VCH

499,99 €

Continue Reading

Oprema

5 glavnih nadgradenj v igri EA Sports FC 24

Published

on

By

Oglej si video, kjer predstavljamo 5 glavnih nadgradenj v igri EA Sports FC 24, ki kažejo na to, da razvijalci niso zgolj spreminjali številke v logotipu in dodajali mikrotransakcij.

Med glavnimi nadgradnjami so dinamični vremenski in igriščni pogoji, izboljšave v Ultimate Team načinu, karierni način, ki se primerja s konkurenčno igro Football Manager, realistično gibanje igralcev s HyperMotionV tehnologijo ter nadgradnje spletnega igranja, vključno s crossplay in možnostjo igranja s prijatelji. Igralci bodo tako lahko doživeli bolj realistično in napredno izkušnjo virtualnega nogometa, kar predstavlja pomemben korak naprej v svetu nogometnih videoiger.

Poleg tega gre izpostaviti posebno promocijo za nakup PlayStation 5 C različice in igre EA Sports FC 24, ki jo ponuja Big Bang – več o tem pa najdete na povezavi.


EA SPORTS: FC 24 igra za PLAYSTATION 4

79,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno