Connect with us

Igre

Ali Capcom v svojih igrah res uporablja ukradene slike?

Published

on

Capcom naj bi za vizualne elemente v serijah Resident Evil in Devil May Cry uporabljal nelicencirane avtorsko zaščitene fotografije, na podlagi katerih naj bi oblikovali okolja, podrobnosti in celo logotip Resident Evil 4.

Dizajnerka Judy A. Juracek je je v petek vložila tožbo proti Capcomu, ki naj bi njene fotografije uporabil brez dovoljenja. S tožbo želi Juracek dokazati,  da je Capcom uporabil fotografije iz njene avtorsko zaščitene knjige Surfaces v več igrah, vključno z Resident Evil 4, Devil May Cry in drugimi igrami Capcom. Surfaces (Površine) je zbirka 1.200 fotografij tekstur, ki jih je Juraček fotografirala sama. Knjiga je namenjena vizualnim raziskavam za umetnike, arhitekte in oblikovalce in je bila prvotno objavljena leta 1996.

Zbirki je priložen CD-ROM s slikami, toda Juracek zahteva, da ji ljudje licencirajo slike za komercialno uporabo, tako da se obrnejo neposredno nanjo. Juracek pravi, da Capcom z njo ni nikoli stopil v stik in jo prosil za dovoljenje.

Juracek je izpostavila vsaj 80 fotografij, ki se uporabljajo v različnih Capcomovih igrah, z več kot 100 stranmi dokumentacije. En primer, ki je naveden v tožbi, je uporaba razbite steklene teksture v logotipu Resident Evil 4.

Juracek si od Capcoma želi 12 milijonov dolarjev odškodnine zaradi kršitve avtorskih pravic. Zahteva tudi odškodnino za “lažno upravljanje avtorskih pravic in odstranitev upravljanja avtorskih pravic” – od 2.500 do 25.000 dolarjev za vsako uporabljeno fotografijo.

Nahdih pa naj bi vzeli tudi od drugod. Resident Evil Village šef Sturm je praktično identičen pošasti, ki jo je ustvaril Nizozemski režiser Richard Raaphorst za grozljivko Frankenstein’s Army iz leta 2013.


THE CHANT – LIMITED EDITION igra za PLAYSTATION 5

39,99 €

Continue Reading

Igre

Undertale po desetih letih z novim rekordom sočasnih igralcev na Steamu

Published

on

Deset let po izidu je RPG igra Undertale podrla svoj rekord sočasnih igralcev na Steamu, kar je posledica trenutne 90-odstotne razprodaje, ki igro do 20. marca ponuja za samo 0,99 €.

V soboto je njen avtor Toby Fox na X objavil, da je igro hkrati igralo 10.739 igralcev, naslednji dan pa je SteamDB poročal o novem vrhuncu 11.071 igralcev. Čeprav je to več kot prejšnji rekord iz decembra 2015 (10.473 igralcev), se zdi število nizko, če upoštevamo, da je Undertale skozi leta zgradil eno najbolj predanih skupnosti na spletu.

Od izida leta 2015 je igra prerasla v kultni fenomen z ogromno bazo oboževalcev na Tumblrju, YouTubu in drugih platformah. Navdihnila je številne fanfike, umetnine in alternativna vesolja s preoblikovanimi liki. Leta 2015 je celo premagala Zeldo: Ocarina of Time v anketi GameFAQs za najboljšo igro vseh časov.

ndertale je na voljo na PC, Switch, PS4, Xbox One in PS Vita, na Metacriticu pa ima oceno 92 in splošno priznanje platforme. Samostojni razvijalec Toby Fox medtem pripravlja nova poglavja igre Deltarune.

Continue Reading

Igre

Split Fiction presegel dva milijona prodanih izvodov v enem tednu

Published

on

Hazelight Studios je z najnovejšo kooperativno igro Split Fiction dosegel izjemen prodajni uspeh – v samo enem tednu je igra presegla dva milijona prodanih kopij. Studio je novico delil na platformi BlueSky in izrazil navdušenje nad odzivom igralcev.

Igra je izšla 6. marca 2025, že v prvih 48 urah pa se je prodala milijon izvodov, do konca tedna pa skupno dva milijona. Zdaj je jasno, da gre za najhitreje prodajano igro v zgodovini studia Hazelight – njihov prejšnji hit, It Takes Two, je za en milijon prodanih izvodov potreboval tri tedne, za dva milijona pa kar tri mesece.

“Osupnjeni smo! To je neverjetno,” so zapisali pri Hazelight. “Hvala vsem starim in novim oboževalcem – naravnost obožujemo vaše navdušenje nad igro!”

Ob prejšnjem prodajnem mejniku so pri studiu zapisali: “Ljubezen, ki nam jo izkazujete, je neverjetna. Celotna ekipa Hazelighta je presrečna – ne moremo se naveličati vaših neverjetnih reakcij!”

Igra je prejela odličen odziv tudi na Steamu, kjer ima oceno Nadvse pozitivno (98% od 27.054 ocen je pozitivnih). Navdušenje je opaziti tudi v komentarjih:

“10/10. Količina izvirnih igralnih mehanik je osupljiva, obvezna igra za vsakogar!” – Auris.

“Obvezna igra za vse ljubitelje sodelovalnih iger, še posebej če ste oboževalci prejšnjih iger studia!” – X3Na.

SPLIT FICTION has sold 2 MILLION copies in 1 WEEK!!Holy crap, we’re blown away! Simply amazing…Thank you to all of our new and old fans – we love how excited you are for our game! 😍

Hazelight (@hazelightgames.bsky.social) 2025-03-13T15:12:21.184Z

“Ta igra je bila tako neverjetna. Definitivno je bolj zrela zgodba kot It Takes Two in zaradi tega mi je všeč. Poleg tega je zelo nepozabna, zlasti končni del. WOW. Odlična igra, odlični zvočni učinki, odličen konec. SUPER VSE!” je zapisal uporabnik Burnt Offering.

Continue Reading

Igre

Največje videoigre, ki izidejo marca 2025

Published

on

Marec poleg lepšega vremena prinaša tudi nekaj zanimivih izidov videoiger, ki se bodo potegovale za našo pozornost. Najbolj odmevni sta večkrat prestavljeni Assassin’s Creed Shadows in južnokorejski Inzoi razvijalca KRAFTON, ki želi konkurirati seriji The Sims. Ljubitelji kooperativnih akcij in RPG-jev bodo prav tako prišli na svoj račun.

Ta mesec lahko pričakujemo:

  • Split Fiction (6. marec) – Kooperativna pustolovščina studia Hazelight, kjer se znanstvenofantastični in fantazijski svetovi prepletajo v edinstveno izkušnjo.
  • Assassin’s Creed Shadows (20. marec) – Nova Assassin’s Creed igra, postavljena v pozno Sengoku obdobje na Japonskem, kjer spremljamo shinobi morilko Naoe in legendarnega samuraja Yasukeja.
  • Killing Floor 3 (25. marec) – Intenziven FPS, v katerem se igralci borijo proti valovom biotehnično zasnovanih pošasti v distopični prihodnosti.
  • Inzoi (28. marec, zgodnji dostop) – Ambiciozna simulacija življenja z obsežnimi možnostmi prilagajanja in večjo mero realizma kot The Sims.

April pa bo prinesel še več zanimivih naslovov, med drugim The Last of Us Part II Remastered (3. april), nadnaravno pustolovščino South of Midnight (8. april) in nostalgični Lunar Remastered Collection (18. april). Ljubitelji pretepačin pa bodo konec meseca lahko preizkusili Fatal Fury: City of the Wolves (24. april).

Continue Reading

Igre

Monster Hunter Wilds postavil nov rekord na Steamu

Published

on

Monster Hunter Wilds je ta konec tedna dosegel pomemben mejnik na Steamu, saj je v soboto presegel 1,38 milijona sočasnih igralcev, kažejo podatki SteamDB. S tem se je uvrstil na 5. mesto med igrami z najvišjim številom sočasnih igralcev v zgodovini platforme, prehitel pa je naslove, kot so Elden Ring, Cyberpunk 2077 in Dota 2.

Kljub impresivnim številkam igra prejema mešane ocene zaradi tehničnih težav. Na Steamu ima trenutno 57 % pozitivnih ocen od več kot 57.000 uporabnikov, pri čemer mnogi poročajo o slabi optimizaciji. Capcom je igralcem svetoval posodobitev gonilnikov, izklop združljivostnega načina in prilagoditev grafičnih nastavitev.

Najvišje število sočasnih igralcev, ki ga je igra dosegla pred dvema dnevoma, znaša 1.384.608, medtem ko številke ostajajo visoke tudi v zadnjih 24 urah, ko je igra dosegla 1.373.805 igralcev.

Poleg uspeha Monster Hunter Wilds je Steam ta vikend dosegel tudi nov rekord v številu sočasnih uporabnikov. V nedeljo ob 14. uri po GMT je platforma zabeležila 40,27 milijona sočasnih uporabnikov, kar je prvič v zgodovini preseglo mejo 40 milijonov.

Vir.

Continue Reading

Igre

EA odprl izvorno kodo za Command & Conquer: Red Alert in druge igre

Published

on

Ljubitelji Command & Conquer so dočakali pomemben trenutek – EA je izdal izvorno kodo za štiri igre iz kultne strateške serije. Command & Conquer, Command & Conquer: Red Alert, Command & Conquer: Renegade in Command & Conquer: Generals so zdaj na voljo pod licenco GPL, kar pomeni, da jih lahko skupnost razvijalcev in modderjev prosto raziskuje in nadgrajuje. Koda je dostopna na uradnem GitHub profilu Electronic Arts.

Poleg tega EA širi podporo za Steam Workshop, kar omogoča igralcem, da enostavno delijo svoje prilagojene mape in modifikacije. Ta funkcionalnost je zdaj na voljo za več iger iz serije, vključno z C&C Renegade, Generals, Red Alert 3 in Tiberium Wars. Poleg tega je bil izdan tudi C&C Modding Support paket, ki vsebuje pomembne datoteke za razvijalce modov.

Gre za pomemben korak pri ohranjanju legendarne serije, ki je zaznamovala 90. leta in leta 2000, a do danes ostaja priljubljena v RTS skupnosti. EA s to potezo daje priložnost novim generacijam igralcev in razvijalcev, da ustvarijo sveže vsebine in oživijo klasične igre.

Continue Reading

Igre

Jared Padalecki in Misha Collins se pridružujeta zadnji sezoni serije Fantje

Published

on

Zadnja sezona serije Fantje (The Boys) bo poskrbela za oboževalce okultnega, saj se ji v gostujočih vlogah pridružujeta Jared Padalecki in Misha Collins. Skupaj z Jensenom Acklesom bo to pravo srečanje igralcev serije Nadnaravno (Supernatural), ki jo režiser Eric Kripke – ustvarjalec obeh serij – zagotovo ni dodal po naključju.

Novico je potrdil Ackles, ki je v Nadnaravno igral Deana Winchesterja. Na na svojem profilu omrežja Instagram je objavil video, v katerem je nagovoril prejšnje soigralce:

“Hej, Jared. Spet imamo delo…”, na kar mu je Padalecki odgovoril: “V redu, povem Mishi.” Nato je Collins pogovor zakljičil z: “Okej, kaj delamo?”

Koga bosta Padalecki in Collins igrala, zdaj ostaja skrivnost, a oboževalci že ugibajo, ali bosta morda povezana s prihajajočim spin-offom The Boys: Vought Rising, kjer bo Ackles še naprej igral Soldier Boya.

Serija Fantje se bo tako zaključila v velikem slogu. Datum premiere finalne sezone in nove serije še ni znan, a obe bosta predvajani na Prime Video.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno