Connect with us

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in Lauro Petrinec: Igranje le z modro opremo v Fortnite

Published

on

Ko skočite iz magičnega, na balonih lebdečega avtobusa, vas čaka nekaj pomembnih odločitev – od lokacij dropov, o katerih je govoril ScorpLZ, do strategije napadalnosti in lootanja. A za končno zmago je v vsakem primeru nujno potrebno varno pristati ter nabrati dovolj surovin in pomembneje, oborožitve ter opreme, ki bo omogočila konkurenčno bitko z nasprotniki. Ni hujšega od občutka nemoči, ko na vas streljajo od daleč, v rokah pa imate za odgovor le šibrovko, ki ustreli le do prvega ovinka.

Dobra oprema je temelj – in Laura Petrinec, ena največjih slovenskih vplivnic, ki je pred nekaj tedni pričela tudi z rednim streamanjem in objavljanjem gaming vsebin, si je v tokratnem #IgrajKotPRO videu postavila za potek igre bistveno omejitev, tj. da lahko uporablja in igra le z izdelki, ki so modre barve. Če vam je Fortnite domač, vam je izziv pred njo jasen, a če niste tako vešči – v igri se nabira izdelke, ki so naključno porazdeljeni po igralnem polju, med vsem t.i. lootom pa je najti tu in tam tudi bistveno boljše izdelke, ki pa so temu primerno redki. Od bele, sive in zelene, ki so najpogostejši, do redkih modrih, Epic vijolične, Legendary oranžne in Mitične zlate, ki jih boste videli v večini iger – jih je pa nato še cela kopica, ki so tematski in nekaj izjemno močnih, ki se jih lahko kupi v igri z gorami zlata.

Skratka, misija pred Lauro ni nemogoča, je pa bistveno otežena – a ji bo uspelo doseči Victory Royale? Oglej si video.

Nasvete podaja Laura Petrinec

Lauro Petrinec mediji radi opišejo kot interdisciplinarno ustvarjalko, aktivno na področju glasbe in mode, ki je v zadnjih mesecih vstopila tudi v virtualni svet videoiger. Skozi več let aktivnosti je dosegla 39.000 sledilcev na Instagramu, 172.000 na TikToku ter 9.500 na YouTube ter je s tem ena največjih slovenskih vplivnic.

  • Naroči se na njen YouTube kanal tukaj.
  • Sledi ji na Instagramu tukaj.
  • Spremljaj njene videe na TikToku tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in JureTršanBlondom: Shifty je nazaj

Published

on

“Začel sem kot tekstopisec v krznarstvu, pri izkušenem tekstopiscu, Grku Teddyju. Rekel mi je, da je najpomembnejša zamisel v oglaševanju novost, ki ustvari hrepenenje, tvoj izdelek pa ga poteši. Najpomembnejša zamisel v oglaševanju novost, ki ustvari hrepenenje, tvoj izdelek pa ga poteši.

Govorila sva tudi o globlji navezanosti na izdelek. Nostalgiji. Ta je občutljiva, a močna. Ljubica. Teddy je rekel, da nostalgija v grščini pomeni bolečina stare rane. Je zbadanje v srcu, veliko močnejše od spomina samega.”

To so besede Dona Draperja iz prve sezone serije Oglaševalci. Besede, ki še danes opisujejo sodobno oglaševanje izdelkov. Fortnite kraljuje gaming sceni že četrto leto, kar se za svet izven video iger zdi solidna številka, za vse znotraj gaminga pa cela večnost.

Igre kakršna je Fortnite se morajo večno in venomer prilagajati igralcem, slediti trendom in ostajati v koraku s časom, skratka, ponujati nekaj novega, da bi le bile relevantne. A, da igra ne odtuji veterane, s tem ko si pridobiva nove, ubere klasično zgoraj omenjeno marketinško potezo in se začne sklicevati na igralčeva čustva, predvsem pa nostalgijo.

Jure “JureTršanBlond” Tršan v tokratnem #IgrajkotPRO posnetku premišljuje o tem, da, prav tako kakor Fortnite, tudi druge igre izrabljajo navezanost igralcev na izvirno in izvorno vsebino v igri, da bi ohranile interes svojih privržencev. A kakor se je to zgodilo z World of Warcraft Classic, rožnata očala nostalgije ne pomagajo dolgo.

Nasvete podaja JureTršanBlond (JTB)

Slovenski ustvarjalec vsebin na YouTubu, livestreamer in raper, Jure “JureTršanBlond” Tršan, 20, ima več kot 30.000 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno 10,2 milijona ogledov in več kot 15.000 sledilcev na Instagramu. S tem zagotovo sodi v vrh slovenskih ustvarjalcev na področju gaminga.

  • Naroči se na njegov YouTube kanal tukaj.
  • Sledi mu na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Continue Reading

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in ScorpLZ: Top 5 solo lokacij na Chapter 3 mapi

Published

on

Nabiranje materialov je ključnega pomena v igri Fortnite in poteka skozi celo igro. Materiali so to, kar določi, kdo se bo prebil v zadnjo cono in so ključni faktor ki prispeva h končni zmagi.

Ob pristanku na otok morajo igralci, v pravem duhu battle royale iger, poiskati surovine, s katerimi se lahko obranijo pred nasprotniki. Kamen, les in kovina so trije primarni viri, ki jih je mogoče zelo enostavno najti. A kdor si želi v čim krajšem času zagotoviti vse surovine za preživetje, mora pristati na pravo mesto.

Žiga “ScorpLZ” Lah med Fortnite igralci velja za zanesljiv vir, kadar gre za določanje začetne taktike v igri. V tokratnem #IgrajkotPRO posnetku predstavljarazlične začetne lokacije na Fortnite Chapter 3 mapi, s katerimi si lahko igralci zagotovijo določeno mero prednosti pred konkurenco.

Poglejte si nove pozicije različnih skrinj na mapi, floor spawne in lokacije, kjer lahko najdete lamo. Scorp zelo natančno predstavi tudi najbolj verjetne premike in poteze vaših nasprotnikov ter dogodkov vezanih na igro.

Nasvete podaja ScorpLZ

Slovenski livestreamer in ustvarjalec vsebin na YouTubu, Žiga “ScorpLZ” Lah, 24, ima več kot 32.000 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno skoraj 13 milijoni ogledov, več kot 13.000 sledilcev na Instagramu in 650 na Twitterju. S tem je med največjimi gamerji v Sloveniji.

  • Naroči se na njegov YouTube kanal tukaj.
  • Sledi mu na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Continue Reading

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in Dejlo: Odkrivanje mape

Published

on

“Mapa” je beseda, ki se pogosto pojavlja v igričarski govorici. Mapa je prenesena beseda oziroma natančneje kalk angleške besede map, ki se v igričarskem svetu navezuje tako na zemljevid, kot fizični prostor v katerem se gibljejo igralci.

Zaradi kopice pomenov, ki jih map nosi v video igrah, se izraz s težavo prevede le z eno besedo. Navadno se map v slovenščino prenese razlagalno ali kontekstualno kot zemljevid ali lokacija. Ta dvojni pomen se kaže predvsem v FPS igrah in ostalih streljačinah, kot je na primer Fortnite, kjer morajo igralci vsako sezono na novo odkriti lokacije v igri. Istočasno se jim med raziskovanjem odklepa tudi prekrita “minimapa” ali po slovensko zemljevid.

Otok Battle Royale je sestavljen iz različno poimenovanih zemljišč in manjših zanimivosti. Vsako sezono se uvedejo ali odstranijo nove lokacije ali območja na zemljevidu, igralci pa jih morajo ponovno odkriti.

Dejla Pašić v svojem zadnjem #IgrajkotPRO posnetku letos raziskuje predele Fortnite mape, ki so za njo ostali neodkriti. Med iskanjem nove vsebine se zagleda in navduši nad različne dodatke ali spremembe, kot je na primer predel poln drv.

“Uuu! Kok drv clouk!” je dejala in se zamislila. “Zakaj sm bla vesela za drva?”

Poglejte si tokratni posnetek na Dejlinem kanalu.

Nasvete podaja Dejla

Vedno nasmejana in pripravljena na igro, Dejla Pašić preko platforme YouTube v živo prenaša svoje podvige, spodrsljaje in zabavne momente v igrah Fortnite, World of Warcraft in Paladins. A na njenem kanalu najdete veliko več kot samo prenose iger. Poleg streamanja, ocenjevanja naprav ter gaming in zabavne vsebine Dejla rada posname tudi kakšne vloge. Na Instagramu je nedavno dosegla 1.130 sledilcev v povprečju pa njeni posnetki dobivajo okoli 1000 ogledov. Po letu dni od svojega nastopa na spletu pa je ustvarjalka vsebine uspela nabrati že 2.440 naročnikov.

  • Naroči se na njen YouTube kanal tukaj.
  • Sledi ji na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Continue Reading

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in Lejico: Fortnite CHAPTER 3

Published

on

“Alright. Game face, ON” – Overwatch D.Va

Če še niste slišali za izraz “game face” ali pa ga morda še niste doživeli v živo, nam slovarček urbanih besed Urban Dictionary pojav razloži takole:

Izraz intenzivne koncentracije, ki se pogosto pojavlja na obrazu nekoga, ki se popolnoma osredotoči na igranje videoigre, najpogosteje prvoosebne streljačine.” Primer rabe: “Ne sliši te. Poglej njegov gamerski izraz.”

V tokratnem #IgrajKotPRO posnetku lahko preveriš, kakšen je game face Leje “Lejice” Leskovar. Za svoj najnovejši posnetek si je zadala nalogo, da pomaga soustvarjalki igričarskih vsebin Delji do zmage v tretjem poglavju igre Fortnite.

Igranje s kolegi je dvorezni meč, predvsem, kadar gre za kompetitivne tipe iger. In da, tudi take, v katerih s prijatelji skupaj igraš proti nasprotnikom. Konflikti nastanejo najpogosteje zaradi različnih pričakovanj v igri. Nekateri igrajo za zabavo, spet drugi najbolj uživajo v tem, da popolnoma nadvladajo nasprotnika.

Kakšen tip igralk sta Dejla in Lejica lahko preverite v posnetku [SLO]❤️ Prva zmaga v Fortnite CHAPTER 3! w @Dejla.

Nasvete podaja Lejica

Ena izmed najbolj spretnih igralk strelskih iger pri nas, Leja “Lejica” Leskovar redno prenaša svoje igre v živo. Ima več kot 13.000 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno 500.000 ogledov, pohvali se lahko tudi s skoraj 5.100 sledilci na Instagramu. Lejica sodi v sam vrh slovenskih ženskih ustvarjalk na področju gaminga.

  • Naroči se na njen YouTube kanal tukaj.
  • Sledi ji na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Continue Reading

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in JureTršanBlondom: Fortnite s punco

Published

on

Naj živi ljubezen.

Za študijo, objavljeno v Journal of Leisure Research, so raziskovalci anketirali 349 poročenih igralcev video iger. 217 izmed sodelujočih je povedalo, da oba partnerja v zvezi igrata video igre, izmed ostalih 132 anketiranih pa je igrala le ena oseba, ki je bila v 84 % primerih mož. Tudi ustvarjalec vsebin JureTršanBlond želi svoj hobi deliti s svojo punco Hano.

V tokratnem #IgrajkotPRO posnetku skuša Jure vpeljati Hano v svet spletne streljačine Fortnite, a njena perspektiva na igro je bistveno drugačna od njegove. “Jaz pa nisem zdej padla dol z avtobusa. Mene so verjetno vrgl, k nism mela karte,” je komentirala Hana.

Igranje s osebo, ki se ne spozna na video igre ali pa morda samo ne pozna igre, ki jim jo želimo predstaviti, pogosto vzbuja mešane občutke. Po eni strani smo veseli, ker želimo predstaviti svoj hobi ali neko vsebino, ki nam je pri srcu. Po drugi strani pa smo lahko hitro razočarani, če druga oseba ne deli našega navdušenja.

V tem primeru Hane in Jureta se je vse lepo izšlo. Med igranjem sta se zabavala, Hana pa sedaj nekoliko bolj razume kako in zakaj Jure porabi večino svojega dneva pred računalnikom.

Nasvete podaja JureTršanBlond (JTB)

Slovenski ustvarjalec vsebin na YouTubu, livestreamer in raper, Jure “JureTršanBlond” Tršan, 20, ima več kot 30.000 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno 10,2 milijona ogledov in več kot 15.000 sledilcev na Instagramu. S tem zagotovo sodi v vrh slovenskih ustvarjalcev na področju gaminga.

  • Naroči se na njegov YouTube kanal tukaj.
  • Sledi mu na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Continue Reading

Igraj kot PRO

Igraj kot PRO z Mastercard in ScorpLZ: Reakcija na SypherPK video

Published

on

Leaks. V svetu spletnih iger in video iger nasploh si težko predstavljamo napoved katerega koli večjega gaming naslova brez novic, ki so “ušle” pred uradno najavo. Žvižgači so tako postali del igričarskega ekosistema, ki vestno ustvarja hype tedne in celo mesece pred izidom igre ali razširitve za igro.

Žiga “ScorpLZ” Lah redno spremlja uradne in neuradne Fortnite novice, da bi svojim sledilcem vedno ponujal aktualno vsebino. V tokratnem #IgrajkotPRO posnetku je analiziral video znanega komentatorja SypherPK, ki analizira vse informacije o Fortnite Chapter 3, ki so bile do sedaj na voljo.

Če želiš ostati na vrhu v kompetitivni igri ni dovolj le tvoja sposobnost, potrebno je tudi znanje. ScorpLZ poleg svojih refleksov slovi predvsem po znanju, ki ga ima o igri. S tem znanjem lahko bolj taktično razmišlja znotraj igre ter hitreje odreagira na težke a nepredvidene odločitve.

Nasvete podaja ScorpLZ

Slovenski livestreamer in ustvarjalec vsebin na YouTubu, Žiga “ScorpLZ” Lah, 24, ima več kot 32.000 naročnikov na svojem YouTube kanalu s skupno skoraj 13 milijoni ogledov, več kot 13.000 sledilcev na Instagramu in 650 na Twitterju. S tem je med največjimi gamerji v Sloveniji.

  • Naroči se na njegov YouTube kanal tukaj.
  • Sledi mu na Instagramu tukaj.

#IgrajKotPRO omogoča

Continue Reading

Priljubljeno