fbpx
Connect with us

Igre

I am Jesus Christ je še vedno v razvoju

Published

on

Razvijalec simulacijskih iger SimulaM je decembra 2019 napovedal razvoj simulacije življenja in smrti Jezusa Kristusa z imenom I am Jesus Christ. Od takrat je ekipa SimulaM na svojem YouTube kanalu objavila in predstavila napredek v razvoju igre, pred nekaj tedni pa smo izvedeli, da se je pogon, v katerem bo igra pripravljena, zamenjal.

Razvijalec je igro preselil iz pogona Unity na Unreal Engine, razliko pa je demonstriral z epizodo, ki prikazuje Jezusovo pot skozi puščavo. Igra obljublja, da je tekom zgodbe mogoče narediti 30 čudežev, nahraniti 5.000 ljudi, ozdraviti gobavost in slepoto ter ukazati morju, naj se umiri. 

Na Steamu je igra izjemno živo opisana:

“Sledite Jezusovi poti v tej neverjetni prvoosebni pripovedi zgodbe o Kristusu od rojstva do vstajenja. Naredite neverjetne čudeže, sodelujte z zasedbo svetopisemskih oseb in potujte po Sveti deželi od Jeruzalema do Galileje. Postanite Mesija v I am Jesus Christ.”

Video igra o življenju Jezusa se morda sliši bizarno, a je popolnoma resnična. Igra je za prednaročilo dosegljiva na platformi Steam, v projekt pa je vložila tudi poljska založbe 

PlayWay S.A., ki razvija PC igre in podpira manj popularne igre kot do The Pope: Power & Sin. Predviden datum izida I am Jesus Christ še ni znan, se pa vrti okoli 2022.


JBL Quantum 100 Black žične gaming slušalke

39,99

Continue Reading

Igre

Diablo 4 ima prvega igralca 100. stopnje

Published

on

Twitch streamer in YouTuber Rob ‘Rob2628’ je po skoraj treh dneh praktično neprekinjenega igranja igre Diablo 4 dosegel 100. stopnjo (v običajnem načinu) v Blizzardovi RPG igri. S tem uspehom je postal prva oseba, ki je dosegla ta mejnik in ga javno objavila.

Rob je od začetka igre do najvišje ravni igral približno 54 ur, zaradi eksponentnega naraščanja potrebnega XP pa je po ocenah zadnjih deset ravni skoraj tako dolgih kot prvih 90 skupaj.

“Hvala, prijatelji. GG. Kakšno potovanje. 54 ur, 29 minut, 8 ur spanja,” je med izdelavo posnetka zaslona komentiral Rob2628.

Rob, ki je uporabljal sestavo, splošno znano kot najboljšo za barbara, je večino časa igral skoraj izključno v skupini. Vendar nekateri niso zadovoljni s tem, kako je Robova ekipa igrala igro. 

Slika: Blizzard

Družba je izkoristila taktiko, pri kateri vodilni igralec zapusti druščino in tako hitro in enostavno ponastavi trenutni primerek temnice, v kateri se nahajajo. To je Robovi ekipi omogočilo, da je vedno znova obdelovala temnico Champion’s Demise in v hitrem zaporedju uničila ogromno število elitnih pošasti. Ta taktika in moč Robovega lika, pred okrnitvijo barbarov v popravku 1.0.2d, sta ga v rekordnem času izstrelila na prvo mesto.

Na hardcore področju, kjer se morajo igralci spopasti z nenehno grožnjo trajne smrti, je tekma še vedno v teku. Max ‘wudijo’ je trenutno še vedno na vrhu lestvice z 92. stopnjo na svojem zmikavtu. V izračun, da je zadnjih deset ravni skoraj tako dolgih kot prvih 90 skupaj velja, potem ima wudijo še dolgo pot pred sabo.

Slika: Blizzard


DIABLO IV PLAYSTATION 5

79,99 €

Continue Reading

Igre

Square Enix se je končno spomnil, da Final Fantasy 7 Rebirth obstaja

Published

on

Podjetje Square Enix je po dolgem molku končno izdalo majhno posodobitev o igri Final Fantasy 7 Rebirth – prihajajočem drugem poglavju trilogije FF7 Remake. Trenutno razmišljajo o datumu izida, ki naj bi bil okoli zime 2023. 

V novem komentarju razvijalcev, objavljenem na uradnem računu igre na Twitterju, sta režiser Naoki Hamaguchi in producent Yoshinori Kitase odgovorila na nekaj pogostih vprašanj.

Vir: SQUARE ENIX

“Igralci bodo lahko z veliko mero svobode potovali po širokem in večplastnem svetu ter na poti doživeli nešteto različnih zgodb,” je dejal Hamaguchi v odgovoru na vprašanje, kako bodo igralci potovali po svetu zunaj Midgarja.

Producent Yoshinori Kitase je komentiral splošni razvoj igre: “Razvoj poteka gladko in v skladu z načrtom. Trenutno si prizadevamo določiti datum izida igre.”

V intervjuju v začetku leta je Kitase delil tudi svoja razmišljanja o naravi predelav iger in o tem, zakaj je treba narediti spremembe.

“K projektu predelave igre FF7 smo pristopili z namenom, da bi naredili nekaj, v čemer bi lahko uživali tako ljubitelji izvirne igre kot tudi ljudje, ki je niso poznali,” je dejal.

Final Fantasy 7 Rebirth bo nadaljevanje igre Remake in drugi od treh načrtovanih delov zbirke. Ni jasno, kdaj bomo izvedeli več informacij o igri ali njenem datumu izida, vendar bomo verjetno morali počakati do izida Final Fantasy 16 konec tega meseca.

Vir: SQUARE ENIX

RESIDENT EVIL 4: REMAKE PLAYSTATION 5

69,99 €

Continue Reading

Igre

Dirka do 100. nivoja v Diablu 4 že uničuje duše in telesa

Published

on

Od izida Blizzardovega Diabla 4 se hardcore igralci brez postanka borijo, da bi čim prej dosegli 100. stopnjo v igri, in prvi rezultati kažejo, kako kruto je lahko to tekmovanje.

V načinu Hardcore Mode igre Diablo 4 igrate kot običajno, le da je vaš lik ob smrti izbrisan iz strežnika. To pomeni, da izgubite vse – lik, predmete in ves napredek.

Hardcore Mode ni nič novega za Blizzardove igre, vendar si bo v Diablu 4 prvih 1.000 igralcev, ki bodo dosegli 100. stopnjo, prislužilo mesto v Diablovi zgodovini. Razvijalci so obljubili, da bodo uporabniško ime stotih najhitrejših uporabnikov vklesali v resnični kip glavne zlobnice v igri, Lillith. V teoriji imajo igralci čas do 1. septembra, da dokončajo izziv. Vendar nekateri oboževalci ne želijo tvegati in bi s konkurenco radi opravili čim prej.

Ekipa igre Diablo 4 ocenjuje, da bo večina igralcev potrebovala približno 150 ur, da z enim likom doseže najvišjo raven. Od tega bo približno 20-30 ur porabljenih v kampanji igre. Kdor bo želel od tam naprej dvigniti raven, se bo moral potopiti v hudo zahtevno končno vsebino igre in povečati njeno težavnost, da bo si pridobi več točk izkušenj. To pa je lahko smrtonosno.

Eden izmed prvih streamerjev na Twitchu, ki so to poskušali storiti, je že padel v boju. Nekdanji profesionalni igralec Valoranta Shroud je s prijatelji celo noč igral igro Diablo 4 in premagal kampanjo. Nato je praktično takoj za tem umrl v prvem delu endgame vsebine.

Spet drugi, kot je pisec Maxrolla Wudijo, si od izida igre niso še vzeli konkretnega odmora. Wudijo je po 26 urah igranja končal svojo prvo sejo na 63. stopnji, preden se je od računalnika umaknil le za krajši počitek. Zdaj se je že vrnil k igri, in je po skoraj dveh urah igranja že na 67. stopnji.

Držimo pesti, da Wudiju podvig uspe še danes. Toda z naraščajočo utrujenostjo se zagotovo povečuje tudi možnost, da igralci naredijo usodno napako.



DIABLO IV PLAYSTATION 5

79,99 €

Continue Reading

Igre

Bo Netflix dobil svojo prvo AAA igro?

Published

on

Raf Grasetti, ki je kot umetniški direktor delal na franšizi God of War pri razvijalcu Sony Santa Monica, je sporočil, da se je pridružil podjetju Netflix Games pri razvoju nove izvirne igre AAA.

“Z veseljem sporočam, da sem se pridružil Netflixu, da bi razvil novo izvirno igro AAA,” je dejal Grasetti. “Zelo sem navdušen, da bom lahko sestavil ekipo in sodeloval z izjemnimi Josephom Statenom, Jerryjem Edsallom in Chacko Sonny, da bi oživil nov svet.”

Grasetti se pridružuje Josephu Statenu, Jerryju Edsallu in Chacku Sonnyju v studiu Netflix Games.

Staten je najbolj znan po tem, da je bil vodja ustvarjalnega oddelka pri igri Halo Infinite in filmski režiser pri izvirni trilogiji Halo. Edsall je bil glavni programer pri igri Gears 5 in glavni inženir kampanje pri igri Gears of War 4. Sonny je pred tem delal kot izvršni producent pri franšizi Overwatch, vodja studia Beachhead Studio pri družbi Activision in še več.

Vir.


HOGWARTS LEGACY igra za PLAYSTATION 5

74,99 €

Continue Reading

Igre

Assassin’s Creed Mirage stane 50 dolarjev in vključuje brezplačno nadgradnjo za PS5

Published

on

Ubisoft je svojo naslednjo igro Assassin’s Creed pocenil pod 70 USD, kolikor je običajna priporočena cena za AAA igre trenutne generacije. Poleg tega bo igro mogoče brezplačno nadgraditi za konzole nove generacije.

Vir: Ubisoft

Assassin’s Creed Mirage bo na vseh platformah stal 50 dolarjev, kar močno upamo, da se bo pri nas pretvorilo v 50 evrov. To je precej pod sedanjo ceno 70 dolarjev (79,99 €) za igre za PS5 in Xbox Series X/S. Mirage bo poleg tega “medgeneracijska” igra, kar pomeni, da bo vključevala kopijo igre zadnje generacije za PlayStation 4 in Xbox One ter pravico do prenosa nadgradnje za aktualno generacijo za PS5 in Xbox Series X/S.

Omeniti velja, da igra Assassin’s Creed Mirage ni tako velika kot Valhalla in je bila prvotno mišljena kot razširitev, preden se je odcepila v samostojen projekt. Odvija se v Bagdadu, v njej pa bo v samostojni pustolovščini nastopal Basim, eden od glavnih likov iz igre Valhalla. Mirage naj bi se vrnil h klasičnim misijam parkour in tihim ubojem, ki so bili značilni za igre pred AC Origins

Čeprav gre za manjšo igro, je mogoče, da želi Ubisoft to razliko v ceni nadoknaditi z mikrotransakcijami, saj se zdi, da bo Mirage omogočal nakupe v igri, digitalna deluxe različica pa vključuje tudi kozmetiko in predmete.

Vir.

Continue Reading

Igre

Final Fantasy 16 je dokazal, da igralci nimajo vedno prav

Published

on

Uporabniški vmesnik igre Final Fantasy 16 je bil začasno spremenjen zaradi pritožb FF navdušencev, a se je družba Square Enix kasneje odločila, da bo ignorirala spremembe in ponovno vzpostavila prvotno podobo.

V intervjuju za Video Games Chronicle s Final Fantasy Union je producent Naoki Yoshida odgovoril na vprašanje, ali je ekipa spremenila uporabniški vmesnik igre na podlagi komentarjev spletnih uporabnikov, zlasti v zvezi s številkami za škodo.

Vir: Square Enix

“Vsekakor smo slišali povratne informacije, ko smo objavili prvi napovednik in so ljudje videli uporabniški vmesnik ter komentirali, da je morda preveč podoben pretepaški igri,” je odgovoril Yoshida. “Bil je preveč znanstvenofantastičen, ni ustrezal slogu igre.”

Vmesnik sta zasnovala direktor boja in vodja ekipe za uporabniški vmesnik, ki sta pred tem delala za Capcom, kar bi lahko bil razlog za tako izbiro.

“Razumeli smo [pritožbe], zato smo predelali uporabniški vmesnik in ga spremenili v nekaj, kar se nekoliko bolje ujema s [srednjeveškim] slogom, vendar smo ugotovili, da se je preveč zlil z dogajanjem in ga je bilo težko videti.

“Konec koncev je igra Final Fantasy 16 akcijski RPG, dogajanje je zelo hitro in stvari se premikajo. Zato morajo številke in grafika izstopati, sicer jih boste sredi dogajanja spregledali.

“Zato smo se odločili, da se vrnemo k tistemu, kar smo imeli na začetku, saj je bilo bolje. In ugotovili smo, da, ja, prvič ko ga vidiš, te zmoti. Toda dlje ko ga gledaš, bolj se ga navadiš in bolj se zavedaš, da dejansko ustreza temu, kar se dogaja.

“Upam, da bodo to spoznali tudi igralci, ko bodo dlje igrali igro.”

Zdi se, da kupec nima vedno prav, in v tem primeru upamo, da lahko igralci zaupajo razvijalcem, ki so sprejeli najboljše odločitve za najboljšo igralno izkušnjo.

Igra Final Fantasy 16 bo za PlayStation 5 izšla 22. junija.


FINAL FANTASY XVI PLAYSTATION 5

79,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno