fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo civilizacijsko strategijo Humankind

Published

on

Po skoraj desetletju razvoja je podjetju Amplitude Studios s pomočjo družbe SEGA uspelo ustvariti izvrstno 4X strateško igro, ki bo igričarje popeljala skozi zgodovino človeštva.  V tem žanru je vrsto let vladala igra Civilization, ki je dobila tekmeca. Ta igra se imenuje Humankind ali Človeštvo.

Za vse novince strateških iger, ima za vas zelo kompleksen in podroben »tutorial«, kateri vas nauči vse začetne in napredne mehanike, ki jih potrebujemo za uspešno igranje. V kolikor pa raje raziskujete in se učite sami, imate na razpolago samoigralni način. Tako si lahko na velikih mapah izberete od enega do sedmih nasprotnikov, katere bo upravljala umetna inteligenca in se z njimi podate v bitko razvoja populacije. Za bolj vešče in tekmovalne igralce, pa je na voljo tudi večigralni način kjer lahko svoje znanje in spretnosti pomerite z drugimi igralci po svetu.

Igra vsakič ustvari drugačno mapo, zato nima nihče prednosti pri poznavanju lokacij rudnin ali drugih unikatnih surovin katere so potrebne za razvoj. Izberemo lahko tudi dolžino vsake igre z maksimalnim številom potez, kjer najdaljše igre lahko trajajo tudi do šeststo potez na igralca.

Vsak igralec začne z ljudstvom nomadov, kjer je naša naloga nabrati čim več hrane, da se lahko razvijemo in postavimo svojo prvo taborišče. Naš cilj je napredovati v novo, naprednejšo civilizacijo, zato potrebujemo civilizacijske točke. Te pridobimo z doseganjem manjših zastavljenih ciljev. Ko nam uspe doseči dovolj civilizacijskih točk, nam igra ponudi izbiro med desetimi kulturami, ki sodijo v dano časovno obdobje v katerem se nahajamo. Igra vas ne sili v napredovanje, a vam lahko nasprotnik ukrade želeno civilizacijo. Vsaka izmed teh civilizacij ima svoje posebnosti kot so lažje pridelovanje hrane, boljša vojska, hitrejše raziskovanje novih iznajdb in mnoge druge.

Tekom igre bomo morali sprejeti manjše kot večje odločitve. Te bodo povezane z religijo, znanostjo ali pa nam bo mati narava povzročala preglavice. Vsaka manjša odločitev, nam lahko prinese nekaj hrane, vplivnih točk ali zlata, lahko pa škodi stabilnosti in volji naših ljudi. Večje težave, pa lahko pripeljejo do izgube kakšnega taborišča, zaradi napada divjih živali ali izgube kmetije zaradi poplave. Vsaka odločitev s katero se bomo srečali tekom igre lahko ima pozitiven razplet, ampak je vse odvisno od našega ljudstva, surovin in odločitev, v danem trenutku.

Eden izmed ciljev igre je, priti skozi vseh sedem dob človeštva, iz Kamene dobe vse do Sodobnosti. Zmagamo pa lahko na več načinov:

  • Premagamo vse nasprotnike
  • Končamo projekt Mars Colony National Project in pošljemo prve ljudi na mars
  • Raziščemo celotno tehnološko drevo
  • Dosežemo največ točk Slave ob zadnji potezi.

Zame je Humankind kot dih svežega zraka v žanru kjer se iz igre v igro ne dogaja prav veliko sprememb in novosti. A žal ni vse samo v lepi grafiki in prijetnem pristopu. Tekom igre postanejo naša dejanja precej ponavljajoča in v primerjavi s predhodnikom Endless Space ali konkurenčnimi igrami, kot so igre franšize Civilization in Age of Wonder, kjer se lahko dogaja več stvari, je tukaj igranje bolj monotono. 

Vsaka igra ima svoje dobre kot slabe lastnosti, a večino teh slabih lastnosti in pomanjklivosti lahko razvijalci še vedno nadgradijo z posodobitvami in dodatki, zato so možnosti skoraj neskončne. Na tej točki pa bom tudi jaz svoj prvi pogled v igro zaključil. Zato vsi ljubitelji strateških iger, ki si želite poskusiti nekaj drugačnega nikoli ne veste, morda je ravno Humankind to kar iščete, a če iščete drop-in zamenjavo za Civilization, to Humankind trenutno še nikakor ni.



HUMANKIND – DAY ONE EDITION WITH STEEL CASE igra za PC

49,99 €

Igre

Dying Light 2 digitalna verzija za Switch ni dosegljiva v Evropi

Published

on

Če iščete digitalno različico igre Dying Light 2 za Nintendo Switch imamo slabo novico. Igra je v Evropi na voljo le v fizični obliki.

Vse različice preživetvene grozljivke so zaradi narave vsebine igre trenutno prepovedane v Nemčiji, kjer je uradno registrirana tudi evropska Nintendo e-trgovina. To onemogoča uradno distribucijo digitalne verzije igre v evropskih državah ter tudi v Avstraliji in na Novi Zelandiji. Techland že sodeluje s partnerji in lokalnimi oblastmi, da bi prepoved čim prej odpravili.

Ste izgubljena duša z močjo, da spremenite usodo mesta. Toda vaše izjemne sposobnosti imajo svojo ceno. Preganjajo vas spomini, ki jih ne morete razvozlati, odpravite se v iskanju resnice in znajdete se na bojišču. Izboljšajte svoje sposobnosti, saj boste za premagovanje sovražnikov in zavezništvo potrebovali tako pesti kot pamet. Odkrijte temne skrivnosti nosilcev moči, izberite stran in odločite svojo usodo. Toda kamorkoli vas popeljejo vaša dejanja, ne smete pozabiti ene stvari – ostati človek.

Switch igra je trenutno v digitalni verziji na voljo le v ZDA in Aziji, maloprodajna različica pa po vsem svetu (razen v Nemčiji). V Big Bang trgovini lahko že prednaročite verzije za PlayStation in Xbox konzole. Dying Light 2 izide 7. decembra 2021.


Dying Light 2 – Deluxe Edition igra za PS5

89,99 €

Continue Reading

Igre

Binge.com napovedal live-action “System Shock” serijo

Published

on

Binge.com, novoustanovljena pretočna platforma gaming vsebine, je danes objavila sodelovanje z Nightdive Studios za pripravo serije v živo, ki temelji na kritiško priznani franšizni igri System Shock

Serija System Shock se bo predvajala izključno na Binge.com, produciral jo bo Allan Ungar, izvršna producenta pa bosta Stephen Kick iz Nightdivea (izvršni direktor in ustanovitelj) in Larry Kuperman (direktor poslovnega razvoja). 

“Vedno sem verjel, da bi bila živa priredba System Shocka popoln medij za pripovedovanje grozljive zgodbe o postaji Citadel in njenem podivjnem AI, ki posadko podvrže nepredstavljivi grozi,” je povedal Stephen Kick, izvršni direktor in ustanovitelj Nightdive Studios.

“Zelo smo navdušeni, ko vidimo, da nadarjena ekipa podjetja oživlja System Shock na grozljivo resnične in nove načine.” 

Binge naj bi lansiral leta 2022 in bo ponudil brezplačno pretočno vsebino na kateri koli napravi, povezani z internetom. Med predhodno napovedanimi projekti je tudi partnerstvo z Ubisoftom za prilagoditev serije video iger Driver.


HUMANKIND – DAY ONE EDITION WITH STEEL CASE igra za PC

49,99 €

Continue Reading

Igre

Brezplačen preizkus igre Elden Ring prihaja novembra

Published

on

Konzolaši bodo veseli novice, da se bo novembra ponudila možnost brezplačne preizkušnje nove FromSoftware igre Elden Ring. Registrirajte se do 1. novembra in se pridružite Elden Ring testu zaprtega omrežja. Povezava do prijav http://www.eldenring.com/CNT

Zlati red je bil zlomljen. Vstanite, omadeževani in prepustite se milosti, da zavihtite moč Eldenskega obroča in postanete Eldenski gospodar v deželah vmes.

ELDEN RING, ki ga razvija FromSoftware Inc. in producira BANDAI NAMCO Entertainment Inc., je fantazijska akcijska RPG in največja igra FromSoftware do sedaj, postavljena v svet, poln skrivnosti in nevarnosti.

ELDEN RING Closed Network Test je zadnji preizkus pred izdajo dokončne različice igre. To je test za izboljšanje kakovosti izdelka, predvajanje omrežnega testa in vo na voljo brezplačno.

Strežniki bodo odprti v naslednjih 5 sejah po našem času:

Seja 1: 12.00‒15.00, 12. novembra 2021 CET

Seja 2: 4.00‒7.00, 13. novembra 2021 CET

Seja 3: 20.00‒23.00, 13. novembra 2021 CET

Seja 4: 12.00‒15.00, 14. novembra 2021 CET

Seja 5: 4.00‒7.00, 15. novembra 2021 CET

Continue Reading

Igre

ELDEN RING prestavljen

Published

on

ELDEN RING bo izšel 25. februarja 2022, saj sta globina in strateška svoboda igre presegli začetna pričakovanja. 

Izid igre ELDEN RING je bil prestavljen za mesec dni. Razvijalci FromSoftware se zahvaljujejo za zaupanje in potrpežljivost.

Obvestilo o zamudi igre prihaja tudi po tem, ko je konec tedna ušlo 27 sekundni posnetek dejanske Elden Ring igre. Skupaj z objavo je sicer prišlo opozorilo, da gre za starejšo verzijo igre, a nekateri komentatorji so se kljub temu že pritoževali nad vizualno podobo igre.

Closed Network Test bo potekal v novembru. Točen datum še ni znan.

Continue Reading

Igre

Razvijalci igre Abandoned se soočajo z vsakodnevnimi grožnjami

Published

on

BLUE BOX Game Studios, razvijalci PlayStation 5 igre Abandoned, so na svojem Twitter profilu objavili poziv, naj se prenehajo grožnje smrti.

Studio je 7. aprila 2021 najavil prvoosebno preživetveno grozljivko Abandoned, postavljeno v odprtem svetu, s poudarkom na realni pristop k preživetju. Igra je v začetku tega leta prejela veliko pozornosti zaradi številnih naključij, ki naj bi igro in njen studio povezali s Hideom Kojimo in Konamijem. A temu najverjetneje ni tako.

Po marsikateri neizpolnjeni obljubi in premiku izida igre v leto 2022, je studio na svoji spletni strani objavil odgovore na pogosta vprašanja, v upanju, da ukrotijo neučakane navdušence.

“Igra Abandoned je bila napovedana prehitro. Povečalo se je tudi občinstvo, kot smo ga imeli sprva, zato smo morali igro še bolj spolirati. Tudi zdaj igra ni pripravljena za vpogled javnosti. Izdali bomo vse vsebine v aplikaciji Realtime Experience in na spletu za dejansko razkrivanje igranja in kinematografske napovednike,” je zapisano na spletni strani 

Abandoned Realtime Experience App se je izkazala kot zmedena in čudna eksperimentalna aplikacija na PS5, v kateri se je mogoče ogledati 5 GB posnetek, ki so ga že videli vsi. 

Blue Box Game Studios je trenutno eden najbolj osovraženih razvijalcev iger, samo zaradi načina, na katerega so tržili svojo igro. Nekaj ne “štima” z Blue Boxom in Abandoned. Igralci so sprva ugibali, da bi to lahko bil skrivni reklamni trik Hidea Kojime, sedaj pa svoj bes in frustracijo vlivajo v grožnje.

V svoji objavi na Twitterju so zapisali: “Zavedamo se negativne situacije, ki smo jo ustvarili, in resnično razumemo vaše razočaranje. Ne razumemo pa groženj s smrtjo.”

Blue Box Game Studios zdej prosijo za potrpljenje, predvsem pa, da se grožnje nehajo.

Continue Reading

Igre

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 je bil skoraj preklican

Published

on

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, prihajajoča RPG igra razvijalca Paradox, je bila po besedah direktorja podjetja Fredrika Westerja skoraj preklicana.

VTM franšiza kaže na izjemne težave in sporne odločitve tako v svoji namizni verziji kot digitalni. Že samo v zadnjih treh letih od naznanitve drugega dela kultne video igre Vampire: The Masquerade – Bloodlines nas je čakala kopica presenečenj. Avgusta 2020 je bil glavni pisec serije Brian Mitsoda, odpuščen. Istočasno je odpoved dobil tudi kreativni direktor Martin Ka’ai Cluney. Oktobra je sledila objava, da je tudi višja oblikovalka pripovedi Cara Ellison zapustila projekt. Februarja smo poročali, da Hardsuit Labs (znani po Blacklight: Retribution) ne bodo več vodili razvoja Bloodlines 2, nazadnje pa je sledila novica, da je zaposlene v Hardsuit Labs prizadel val odpuščanj.

“Ko smo igro prevzeli od prvotnega razvijalca, smo dolgo premišljevali, ali bi morali igro preklicati ali jo nadaljevati,” je dejal direktor Wester. »Potem smo bili dejansko pripravljeni popolnoma zaustaviti razvoj, a smo dobili predlog, za katerega smo mislili, da je dovolj prepričljiv. Upamo, da bo to dobra igra, ki bo izpolnila pričakovanja igralcev.”

Paradox še ni razkril, kateri studio se zdaj ukvarja z razvojem Bloodlines 2. Vendar je Wester dejal, da je zelo ugleden in nadarjen razvijalec.


Vampire: The Masquerade – Coteries of New York + Shadows of New York Collectors Edition igra za PS4

84,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno