Connect with us

Igre

Preizkušamo civilizacijsko strategijo Humankind

Published

on

Po skoraj desetletju razvoja je podjetju Amplitude Studios s pomočjo družbe SEGA uspelo ustvariti izvrstno 4X strateško igro, ki bo igričarje popeljala skozi zgodovino človeštva.  V tem žanru je vrsto let vladala igra Civilization, ki je dobila tekmeca. Ta igra se imenuje Humankind ali Človeštvo.

Za vse novince strateških iger, ima za vas zelo kompleksen in podroben »tutorial«, kateri vas nauči vse začetne in napredne mehanike, ki jih potrebujemo za uspešno igranje. V kolikor pa raje raziskujete in se učite sami, imate na razpolago samoigralni način. Tako si lahko na velikih mapah izberete od enega do sedmih nasprotnikov, katere bo upravljala umetna inteligenca in se z njimi podate v bitko razvoja populacije. Za bolj vešče in tekmovalne igralce, pa je na voljo tudi večigralni način kjer lahko svoje znanje in spretnosti pomerite z drugimi igralci po svetu.

Igra vsakič ustvari drugačno mapo, zato nima nihče prednosti pri poznavanju lokacij rudnin ali drugih unikatnih surovin katere so potrebne za razvoj. Izberemo lahko tudi dolžino vsake igre z maksimalnim številom potez, kjer najdaljše igre lahko trajajo tudi do šeststo potez na igralca.

Vsak igralec začne z ljudstvom nomadov, kjer je naša naloga nabrati čim več hrane, da se lahko razvijemo in postavimo svojo prvo taborišče. Naš cilj je napredovati v novo, naprednejšo civilizacijo, zato potrebujemo civilizacijske točke. Te pridobimo z doseganjem manjših zastavljenih ciljev. Ko nam uspe doseči dovolj civilizacijskih točk, nam igra ponudi izbiro med desetimi kulturami, ki sodijo v dano časovno obdobje v katerem se nahajamo. Igra vas ne sili v napredovanje, a vam lahko nasprotnik ukrade želeno civilizacijo. Vsaka izmed teh civilizacij ima svoje posebnosti kot so lažje pridelovanje hrane, boljša vojska, hitrejše raziskovanje novih iznajdb in mnoge druge.

Tekom igre bomo morali sprejeti manjše kot večje odločitve. Te bodo povezane z religijo, znanostjo ali pa nam bo mati narava povzročala preglavice. Vsaka manjša odločitev, nam lahko prinese nekaj hrane, vplivnih točk ali zlata, lahko pa škodi stabilnosti in volji naših ljudi. Večje težave, pa lahko pripeljejo do izgube kakšnega taborišča, zaradi napada divjih živali ali izgube kmetije zaradi poplave. Vsaka odločitev s katero se bomo srečali tekom igre lahko ima pozitiven razplet, ampak je vse odvisno od našega ljudstva, surovin in odločitev, v danem trenutku.

Eden izmed ciljev igre je, priti skozi vseh sedem dob človeštva, iz Kamene dobe vse do Sodobnosti. Zmagamo pa lahko na več načinov:

  • Premagamo vse nasprotnike
  • Končamo projekt Mars Colony National Project in pošljemo prve ljudi na mars
  • Raziščemo celotno tehnološko drevo
  • Dosežemo največ točk Slave ob zadnji potezi.

Zame je Humankind kot dih svežega zraka v žanru kjer se iz igre v igro ne dogaja prav veliko sprememb in novosti. A žal ni vse samo v lepi grafiki in prijetnem pristopu. Tekom igre postanejo naša dejanja precej ponavljajoča in v primerjavi s predhodnikom Endless Space ali konkurenčnimi igrami, kot so igre franšize Civilization in Age of Wonder, kjer se lahko dogaja več stvari, je tukaj igranje bolj monotono. 

Vsaka igra ima svoje dobre kot slabe lastnosti, a večino teh slabih lastnosti in pomanjklivosti lahko razvijalci še vedno nadgradijo z posodobitvami in dodatki, zato so možnosti skoraj neskončne. Na tej točki pa bom tudi jaz svoj prvi pogled v igro zaključil. Zato vsi ljubitelji strateških iger, ki si želite poskusiti nekaj drugačnega nikoli ne veste, morda je ravno Humankind to kar iščete, a če iščete drop-in zamenjavo za Civilization, to Humankind trenutno še nikakor ni.




DIABLO IV PLAYSTATION 5

79,99 €

Igre

Igralci se vračajo k igri Fallout 76 — ali je zdaj kaj boljša?

Published

on

Nedavna Amazonova serija Fallout je pri številnih igričarjih ponovno obudila ljubezen do franšize, hkrati pa je pritegnila pozornost tudi novih igralcev. Na platformi Steam je Fallout 76 na primer presegel dosedanje število sočasnih igralcev. A to še ne pomeni, da je igra dobra.

V zadnjih dneh se je število igralcev mnogih iger iz serije Fallout povečalo. Glavna med njimi je igra Fallout 76, ki jo je po podatkih Steamdb ta konec tedna sočasno igralo kar 73.368 igralcev.

Poleg tega si lahko Amazon Primenaročniki brezplačno prenesejo igro Fallout 76 za konzole Xbox Series X/S, Xbox One in osebne računalnike do 15. maja. Naročniki lahko izkusijo tudi druge igre iz franšize, kot sta Fallout 3 in New Vegas, ki jih je mogoče brezplačno igrati na portalu Luna.

Tisti, ki se še spomnijo bednega izida igre Fallout 76, so morda skeptični do te nove pobude za oživitev serije in z razlogom. A zgleda, da medtem ko nismo bili pozorni, je razvijalec Bethesda Softworks poskušal popraviti svojo pokvarjeno igro. Fallout 76 leta 2024 je zagotovo manj katastrofalna igra, vendar je še vedno daleč od najbolj znanega dela v seriji, igre Fallout: New Vegas podjetja Obsidian Entertainment.

Continue Reading

Igre

Do 30. aprila lahko igrate Assassin’s Creed Mirage brezplačno

Published

on

Lanskoletna igra Assassin’s Creed, ki se je vrnila k formuli prvega naslova, je zdaj brezplačno na voljo za igranje. Ubisoft vsem, ki prenesejo Assassin’s Creed Mirage, omogoča brezplačen dostop do igre za dve uri.

Igrajte kot Basim Ibn Ishaq, najbolj vsestranski in iznajdljivi asasin v zgodovini franšize, in raziskujte čudesa arabskega sveta s pomočjo akrobatskega skakanja po Bagdadskih strehah. V preizkusni različici lahko uživate v celotni vsebini igre Assassin’s Creed Mirage, vključno z načinom trajne smrti in filtrom Desaturated Blue iz igre Assassin’s Creed 1. Igraje je časovno omejeno na dve uri, po katerih se bo vaše napredovanje preneslo, če se odločite za nakup igre.

Assassin’s Creed Mirage je na voljo na Ubisoft Connect PC, Epic Games Store in PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One in Xbox Series X | S.

Continue Reading

Igre

Darkest Dungeon 2 bo dobil popolnoma nov kampanjski način – brezplačno

Published

on

Razvijalec igre Darkest Dungeon, podjetje Red Hook, je pravkar najavil Kingdoms – brezplačen samostojni način kampanje, ki bo v Darkest Dungeon II prišel še letos.

Ta novi način igre izzove igralce v brezupni tekmi s časom, da bi našli in premagali pošasti, preden preplavijo in uničijo kraljestvo. V duhu igre bodo igralci potovali po deželi, zbirali vire in se borili proti vdorom zla, pri tem pa branili mrežo krčem, ki nujido še zadnje upanje človeštvu.

Pridobljeni viri se uporabljajo za nadgradnjo junakov in tudi samih krčem, ki jih je mogoče izboljšati z obsežnimi nadgradnjami. Igralci se bodo pomerili proti trem novim frakcijam pošasti: Coven, Beastmen in Crimson Courtiers. Način igre Kingdoms je mogoče igrati neodvisno od prvotne kampanje “Confessions”.

“Kingdoms je za nas vznemirljiv projekt,” je povedal Chris Bourassa, kreativni direktor razvijalca Red Hook. “Ta novi način bo združil nekaj stalnosti in upravljanja likov iz prvotne igre Darkest Dungeon s premikanjem in bojevanjem iz igre Darkest Dungeon 2. Pri Red Hooku ocenjujemo projekte glede na njihov potencial, da izzovejo presenečenje, navdušenje in obup… Kingdoms je zadel vse tri.”

Ob tej priložnosti je igra Darkest Dungeon II na platformi Steam trenutno unižana za 33 %. Poleg tega lahko za 10 % popusta prevzamete tudi dodatek DLC The Binding Blade.

Continue Reading

Igre

Star Wars Outlaws izide avgusta

Published

on

Najnovejša pustolovska igra iz vesolja Vojne zvezd bo izšla 30. avgusta 2024, a igrali jo boste lahko že prej, če ste pripravljeni odšteti nekaj dodatnih desetakov.

Igralci, ki bodo kupili zlato ali ultimativno izdajo igre Star Wars Outlaws, jo bodo lahko igrali do tri dni prej. Obe izdaji vključujeta osnovno igro in sezonsko prepustnico in je mogoče tudi prednaročiti.

S prednaročniškim bonusom bodo igralci prejeli še bonus paket Kessel Runner, ki vključuje: 

  • – kozmetični paket za speeder.
  • – kozmetični paket za vesoljsko ladjo The Trailblazer.

Sezonska prepustnica bo odklenila tudi dve dodatni pripovedni razširitvi, ki bosta na voljo po izidu, ekskluzivno misijo Jabba’s Gambit na dan izida igre ter dodatne kozmetične izdelke za Kay in Nixa.

Slika: Ubisoft

Ubisoft obljublja, da bo to prva igra Vojne zvezd z odprtim svetom, postavljena med dogodke iz filmov Imperij vrača udarec in Vrnitev Jedija. Igralci bodo lahko raziskovali različne planete po galaksiji, tako ikonične kot nove, ter se pridružili pustolovščinam novega izvirnega lika Kay Vess in njenega kosmatega spremljevalca Nixa.

Continue Reading

Igre

Palworld je od začetka prodaje v storitvi Steam izgubil 97 % igralcev

Published

on

Množično priljubljena igra Palworld, v kateri loviš pošasti, je izgubila večino svojih igralcev, vendar jih je še vedno veliko.

Ko je 19. januarja igra izšla v zgodnjem dostopu, je Palworld z več kot 2,1 milijona igralcev postal druga najbolj igrana igra na platformi Steam doslej. Dva meseca kasneje se je število igračcev drastično zmanjšalo, a to ne pomeni smrti igre.

Po podatkih SteamDB se je od začetka marca število igralcev Palworlda še vedno gibalo okoli 275.000 dnevnih igralcev, vendar zadnji 24-urni vrh v času pisanja tega članka kaže le 67.246 igralcev. Kljub temu je na seznamu najbolj igranih iger SteamDB igra Palworld trenutno na 13. mestu, pred novo izdano igro Dragon’s Dogma 2, ki je na 18. mestu.

Poleg tega je razvijalec Pocketpair že objavil načrt, kaj namerava v igro vnesti med zgodnjim dostopom. Te posodobitve bodo vključevale nove funkcije, kot so PvP, skupinske šefe, Pal Arena, navzkrižno igranje med igralci na Steamu in Xboxu, nove Palsa in še veliko več.

Continue Reading

Igre

Ustvarjalec igre Life is Strange Don’t Nod trenutno razvija 7 iger

Published

on

Francoski razvijalec iger Don’t Nod bo razširil svojo ponudbo žanrov. Z novo studijsko organizacijo želi ekipo rezdeliti v tri ločene podružnice namenjene RPG igram, pripovednim pustolovščinam in akcijskim pustolovščinam.

Predstavnik Don’t Nod je v pogovoru z GamesIndustry.biz pojasnil, da to prestrukturiranje ne pomeni odpuščanj:

“Po tej reorganizaciji v podjetju Don’t Nod ni bilo odpuščanj. V letu 2023 smo bili priča izjemnemu vsebinskemu letu, ki je vključevalo številne visokokakovostne igre, tako majhne kot velike inovativne naslove.”

Izvršni direktor družbe Don’t Nod Oskar Guilbert je povedal, da:

“Nova organizacija odraža našo predanost zagotavljanju visokokakovostnih iger v uspešnih igralnih zvrsteh. Strokovno znanje in izkušnje, pridobljene v teh panogah, nam omogočajo razvoj vse bolj specializiranih notranjih orodij in nenazadnje optimizacijo stroškov v proizvodnji. Z izboljšanjem naše produktivnosti in notranjih zmogljivosti želimo zagotoviti nepozabne in edinstvene igralne izkušnje, ki bodo odmevale pri igralcih po vsem svetu.”

Vse kaže, da je sprememba priša ob pravem času, saj studio čaka še veliko dela. Po poročanju IGN naj bi razvijalec trenutno pripravljal kar sedem naslovov, med katerimi sta logična igra Koira in akcijski RPG Lost Records: Bloom and Rage.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno