Connect with us

Igre

Preizkušamo civilizacijsko strategijo Humankind

Published

on

Po skoraj desetletju razvoja je podjetju Amplitude Studios s pomočjo družbe SEGA uspelo ustvariti izvrstno 4X strateško igro, ki bo igričarje popeljala skozi zgodovino človeštva.  V tem žanru je vrsto let vladala igra Civilization, ki je dobila tekmeca. Ta igra se imenuje Humankind ali Človeštvo.

Za vse novince strateških iger, ima za vas zelo kompleksen in podroben »tutorial«, kateri vas nauči vse začetne in napredne mehanike, ki jih potrebujemo za uspešno igranje. V kolikor pa raje raziskujete in se učite sami, imate na razpolago samoigralni način. Tako si lahko na velikih mapah izberete od enega do sedmih nasprotnikov, katere bo upravljala umetna inteligenca in se z njimi podate v bitko razvoja populacije. Za bolj vešče in tekmovalne igralce, pa je na voljo tudi večigralni način kjer lahko svoje znanje in spretnosti pomerite z drugimi igralci po svetu.

Igra vsakič ustvari drugačno mapo, zato nima nihče prednosti pri poznavanju lokacij rudnin ali drugih unikatnih surovin katere so potrebne za razvoj. Izberemo lahko tudi dolžino vsake igre z maksimalnim številom potez, kjer najdaljše igre lahko trajajo tudi do šeststo potez na igralca.

Vsak igralec začne z ljudstvom nomadov, kjer je naša naloga nabrati čim več hrane, da se lahko razvijemo in postavimo svojo prvo taborišče. Naš cilj je napredovati v novo, naprednejšo civilizacijo, zato potrebujemo civilizacijske točke. Te pridobimo z doseganjem manjših zastavljenih ciljev. Ko nam uspe doseči dovolj civilizacijskih točk, nam igra ponudi izbiro med desetimi kulturami, ki sodijo v dano časovno obdobje v katerem se nahajamo. Igra vas ne sili v napredovanje, a vam lahko nasprotnik ukrade želeno civilizacijo. Vsaka izmed teh civilizacij ima svoje posebnosti kot so lažje pridelovanje hrane, boljša vojska, hitrejše raziskovanje novih iznajdb in mnoge druge.

Tekom igre bomo morali sprejeti manjše kot večje odločitve. Te bodo povezane z religijo, znanostjo ali pa nam bo mati narava povzročala preglavice. Vsaka manjša odločitev, nam lahko prinese nekaj hrane, vplivnih točk ali zlata, lahko pa škodi stabilnosti in volji naših ljudi. Večje težave, pa lahko pripeljejo do izgube kakšnega taborišča, zaradi napada divjih živali ali izgube kmetije zaradi poplave. Vsaka odločitev s katero se bomo srečali tekom igre lahko ima pozitiven razplet, ampak je vse odvisno od našega ljudstva, surovin in odločitev, v danem trenutku.

Eden izmed ciljev igre je, priti skozi vseh sedem dob človeštva, iz Kamene dobe vse do Sodobnosti. Zmagamo pa lahko na več načinov:

  • Premagamo vse nasprotnike
  • Končamo projekt Mars Colony National Project in pošljemo prve ljudi na mars
  • Raziščemo celotno tehnološko drevo
  • Dosežemo največ točk Slave ob zadnji potezi.

Zame je Humankind kot dih svežega zraka v žanru kjer se iz igre v igro ne dogaja prav veliko sprememb in novosti. A žal ni vse samo v lepi grafiki in prijetnem pristopu. Tekom igre postanejo naša dejanja precej ponavljajoča in v primerjavi s predhodnikom Endless Space ali konkurenčnimi igrami, kot so igre franšize Civilization in Age of Wonder, kjer se lahko dogaja več stvari, je tukaj igranje bolj monotono. 

Vsaka igra ima svoje dobre kot slabe lastnosti, a večino teh slabih lastnosti in pomanjklivosti lahko razvijalci še vedno nadgradijo z posodobitvami in dodatki, zato so možnosti skoraj neskončne. Na tej točki pa bom tudi jaz svoj prvi pogled v igro zaključil. Zato vsi ljubitelji strateških iger, ki si želite poskusiti nekaj drugačnega nikoli ne veste, morda je ravno Humankind to kar iščete, a če iščete drop-in zamenjavo za Civilization, to Humankind trenutno še nikakor ni.




DIABLO IV PLAYSTATION 5

79,99 €

Igre

Dodatek DLC za igro Crime Boss: Rockay City je zdaj na voljo brezplačno

Published

on

Razvijalec igre Crime Boss INGAME STUDIOS je ponosno naznanil, da so vsi dodatki DLC za njihovo igro FPS z organiziranim kriminalom brezplačni za prenos in bodo tako ostali tudi v bližnji prihodnosti.

Igralci, ki kupijo osnovno igro, prejmejo vso vsebino iz dodatka DLC Rockay City, ki vključuje paket Tactical Weapon Pack, s štirimi novimi orožji za izboljšanje vaše strategije, paket Heavy Hitters Pack s 6 novimi orožji in razširitev Dragon’s Gold Cup, ki dodaja novo zgodbo in misije, ki spremljajo zloglasnega Dollar Dragona. Dodana vsebina vključuje tudi razširitev Cagnali’s Order z novimi misijami, novim sovražnikom in novim zapletom.

Izvirna vsebina za igro Crime Boss žal ni navdušila našega recenzenta Blaža, ki je zapisal:

“Zvezdniška igralska zasedba igre rešita do te mere, da je nemorem označiti za direktno slabo, ampak težave s performancom, enodimenzionalni gameplay in grafike, ki so 15 let zastarele, poskrbijo, da bo igra zelo hitro šla v pozabo.”

Igra Crime Boss je na voljo v storitvah Steam, EPIC Game Store, PlayStation 5 ter Xbox Series S in X. Vsi dodatki DLC za igro bodo ostali za vedno brezplačni, vključno z novim bančnim ropom iz nedavne posodobitve.

Continue Reading

Igre

Beta vikend igre Concord v zgodnjem dostopu ni bil uspešen

Published

on

Pretekli konec tedna so nekateri igralci že imeli priložnost preizkusiti PlayStationovo junaško strelsko igro Concord. Številke so zaskrbljujoče. 

Vikend zgodnjega dostopa igre Concord za PS5 in PC se je začel v petek, 12. julija. Prednaročilo katere koli izdaje igre Concord je igralcem omogočilo dostop do beta različice in štiri dodatne kode, ki so jih lahko delili s prijatelji. Kljub temu prve številke na platformi Steam niso tako impresivne.

Med prvim testiranjem je igra Concord na PC napravah dosegla največ 1.124 sočasnih igralcev, pred koncem beta testiranja pa je številka padla na slabih 500. Zdi se, da igra ni uspela pritegniti svojega občinstva še pred uradnim izidom.

Nizke številke je mogoče razložiti s splošno pritožbo igralcev, da bi morala biti streljanka z junaki, kot je Concord, v današnjem času brezplačna. In morda je v tem nekaj resnice, saj imamo na voljo tudi številke, zbrane med podobnim dogodkom in podobno plačljivo igro iz leta 2016, Overwatch.

Po prvi brezplačni odprti beta različici za sisteme PlayStation 4, Xbox One in Windows PC leta 2016 je družba Blizzard Entertainment objavila, da je njeno takrat prihajajočo ekipno streljanko Overwatch testiralo več kot 9,7 milijona igralcev po vsem svetu, s čimer je to postal največji odprti beta test družbe Blizzard do takrat.

Čeprav se odprta beta različica igre Concord začenja danes in bomo morda tokrat dejansko videli precejšen porast števila igralcev, nismo tako zelo prepričani, da lahko Sony doseže vsaj polovico Blizzardove rekordne številke. Vendar bomo to kmalu izvedeli.

Continue Reading

Igre

Takeda Takahashi se pridružuje seznamu borcev v igri Mortal Kombat 1

Published

on

Družba Warner Bros. Games je objavila nov napovednik za igranje igre Mortal Kombat 1, v katerem je predstavljen Takeda Takahashi, najnovejši DLC borec, ki se bo glavnemu seznamu pridružil 23. julija v okviru zgodnjega dostopa za lastnike paketa Kombat Pack, 30. julija pa bo na voljo vsem.

Poleg tega bo 23. julija lastnikom paketa Kombat Pack in kot del samostojnega nakupa na voljo Ferra, nova Kameo borka, ki lahko med borbo pomaga z različnimi podpornimi gibi.

Takeda Takahashi je bil podobno kot njegov bratranec Kenshi vzgojen kot jakuza in je pozneje postal vajenec v klanu nindž Shirai Ryu. V novem videoposnetku je v celoti prikazan Takedov nabor gibov, ki ga je navdihnil Shirai Ryu, vključno s sposobnostjo uporabe nazobčanih bičev, s katerimi lahko vleče in meče nasprotnike, uporabo eksplozivnih kunaijev in teleportacijo za napadanje nasprotnikov od zadaj.

Paket Mortal Kombat 1 Kombat Pack vključuje preobleko Jean-Clauda Van Damma za Johnnyja Cagea; šest igralnih likov DLC – Omni-Man, Quan Chi, Peacemaker, Ermac, Homelander in Takeda Takahashi (na voljo z enotedenskim zgodnjim dostopom 23. julija); in pet DLC Kameo borcev – Tremor, Khameleon, Janet Cage, Mavado in Ferra (na voljo 23. julija).

Paket Kombat Pack je zdaj na voljo kot del različice Mortal Kombat 1 Premium Edition ali pa ga je mogoče kupiti ločeno.

Continue Reading

Igre

Ali bomo dejansko dobili različico igre Bloodborne za PS5?

Published

on

Igričarji že dolgo zahtevajo predelavo gotske grozljivke Bloodborne, ki jo je leta 2015 izdal FromSoftware.

Čeprav je Sony svojim starejšim naslovom do zdaj izkazal veliko mero ljubezni, se zdi, da med Souls igralci najbolj priljubljena igra za PlayStation 4 še ni dobila ustrezne predelave ali vsaj remasterja. Čeprav je različico igre Bloodborne za PS4 trenutno mogoče igrati na PS5, je izkušnja nekoliko pomanjkljiva. Sodobne predelave Souls iger ponujajo vizualne in grafične izboljšave, izboljšano igralno izkušnjo in seveda tudi verzije za PC.

Najnovejši kanček upanja, ki je oboževalce igre Bloodborne prepričal, da bodo dobili verzijo za PS5, je nenavaden pojav v programu PlayStation Stars. Uporabnik Reddita DarahOG je delil sliko svoje strani PlayStation Stars, kjer je navedena različica igre Bloodborne za PS5.

PlayStation Stars je program zvestobe (v Sloveniji ni na voljo), v katerem igralci zbirajo točke, ki jih lahko zamenjajo za ekskluzivne digitalne zbirateljske predmete PlayStation. Slika, ki jo je delil uporabnik reddita, prikazuje naslovnico za The Old Hunters, razširitev DLC za Bloodborne, s pripisom, da bodo igralci, ki premagajo “stopnjo” na PS5, nagrajeni s 5.000 točkami.

Celotna stvar se zdi precej nenavadna in bi lahko bila zgolj Sonyjeva napaka, vendar te dni vse, kar je povezano z igro Bloodborne, čeprav še tako trivialno, garantirano razburi bazo igralcev.

Continue Reading

Igre

Shadow of the Erdtree je v Združenem kraljestvu ponovno zavihtel Elden Ring na lestvico najbolj prodajanih iger

Published

on

Prodaja igre Elden Ring se je v Združenem kraljestvu prejšnji mesec zaradi izdaje prve in edine načrtovane razširitve igre povečala za skoraj 500 %.

Nedavno izdani dodatek DLC Shadow of the Erdtree za igro Elden Ring je prispeval k veliki prodaji osnovne igre, ki je potrebna za igranje nove vsebine. Osupljiv 467-odstotni skok iz meseca v mesec samo v Združenem kraljestvu (po podatkih portala GamesIndustry.biz) kaže, da ima najboljša igra leta 2022 še vedno veter v jadrih.

S tem je igra Elden Ring na mesečni lestvici prodaje programske opreme skočila za 19 mest na 4. mesto, pri čemer je zaostala za zimzelenimi naslovi, kot sta EA Sports FC 24 in Grand Theft Auto 5. Ob istem času lani smo dobili težko pričakovane igre Diablo IV, Final Fantasy 16, F1 23 in Street Fighter 6, medtem ko je bil junij letošnjega leta precej mirnejši.

Ker to poletje ni bilo posebej močnih izdaj, ki bi se spopadale s Shadow of the Erdtree, ne preseneča, da se je Elden Ring ponovno uvrstil med prvih pet najbolj prodajanih iger meseca.

Kljub nekaterim začetnim težavam z uravnoteženjem težavnosti je bil Shadow of the Erdtree dobro sprejet tako med kritiki kot med igralci. Naš strokovnjak za Souls igre Rok je o novi vsebini povedal naslednje:

“Shadow of the Erdtree je edini dodatek, ki ga bo Elden Ring dobil in deluje kot edini, ki ga tudi potrebuje. Je izjemen dosežek FromSoftware studia in med kritiki že danes velja za enega najboljših DLC dodatkov vseh časov. Ujame vse kar je originalno igro naredilo magično in doda kup nove vsebine, katera nikoli ne izpade vsiljeno zgolj zaradi vnašanja novosti. Elden Ring je leta 2022 za dober čas prevzel moje gejming življenje in ob igranju tega dodatka se je ta ljubezen znova prebudila.”

Continue Reading

Igre

Dragon Age: The Veilguard je zasnovan za različne potrebe igralcev

Published

on

Vključevanje je v zadnjem času vroča beseda v igričarski industriji, ki naj bi zagotavljala, da se lahko s tem hobijem srečuje vedno več ljudi. Toda ob vsaki najavi vključujoče vsebine v igrah si ne moremo kaj, da se ne bi vprašali, ali je to nekaj, kar naredi igro zanimivo le na papirju.

Med nedavnim obiskom revije Game Informer v pisarni BioWare v Edmontonu so razvijalci ponosno predstavili nekaj vključujočih vsebin, ki so jih dodali v prihajajočo igro Dragon Age: The Veilguard. Pri ustvarjanju lika bodo igralci lahko izbirali med več sto drsniki in možnostmi za prilagoditev svojega lika in celo izbrali svoje zaimke. Posebno omembo je med obiskom dobila tudi Neve Gallus, spremljevalka v igri, ki ima nožno protezo.

Nazadnje je BioWare predstavil tudi možnosti za prilagajanje težavnosti v igri. Poleg treh standardnih težavnostnih stopenj bo najnovejša igra Dragon Age vključevala tudi dodatno možnost, Unbound, ki bo igralcem omogočala sprotno urejanje elementov igre.

Možnosti Unbound vključujejo omogočanje pomoči pri ciljanju ali samodejnega ciljanja, prilagajanje težavnosti pariranja sovražnikovih napadov, povečevanje škode, ki jo igralec povzroča nasprotnikom in spreminjanje življenjskih točk nasprotnikov ali tega, kako močno nas bodo pritisnili v boju. Na voljo je tudi možnost, da popolnoma onemogočimo smrt svojega lika.

“[Nobena od teh možnosti] ni goljufija,” je direktorica igre Corinne Busche povedala za Game Informer. “Gre za možnost, ki zagotavlja, da lahko igro igrajo igralci z vsemi sposobnostmi.”

Čeprav se sprašujemo o logiki nekaterih zgornjih izbir, raznolikost in zastopanost v igrah podjetja BioWare nikoli nista bili problem. Studio je od vedno dajal prednost edinstvenim likom iz različnih okolij in v zelo različnih življenjskih situacijah. Na tej točki samo upamo, da bo Neve Gallus s sabo prinesla tudi dobro zgodbo in ne le kovinsko nogo.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno