V gaming industriji obstaja neapisano pravilo, ki se imenuje – če se zadeva prodaja letos, jo malo izboljšaj, dodaj kaj novega in naslednje leto prodaj kot novo igro. Tako so pri StillAlive Studios nadgradili njihov Bus Simulator 18 in izdali novejši in izboljšan Bus Simulator 21.
V letu, ko so simulatorji med najpopularnejšimi igrami za sproščanje in preganjanje dolgčasa, je Bus Simulator dobrodošel, pa čeprav bi osebno bil bolj vesel novega Euro Truck Simulatorja. Moram priznati, da sploh nisem vedel za obstoj Bus Simulatorja in se priložnosti za igranje nisem moral upreti, saj sem svoje otroštvo preživel na avtobusu na poti v šolo in iz nje.
Začetek ni kaj kompleksen, izberemo si izgled voznika in ime svojega podjetja. Pri izbiri težavnosti pa se odločimo kako realistično izkušnjo si želimo, saj je tudi tukaj odvisno, katere funkcije bodo naši vozniki in avtobusi upravljali sami in katere bomo morali upravljati mi. Tutorial je vključen kar v samo igro, kjer vam na hiter in precej nenatančen način pokažejo kateri gumbi so namenjeni za upravljanje vseh različnih funkcij na avtobusu.
Sama vožnja avtobusa ni nič posebnega, na tipkovnico je voziti precej nerodno, saj je kontroliranje preobčutljivo, je pa toliko lažje voziti na igralni plošček in volan. Težji in zanimivejši del igre postane takrat, ko začnete upoštevati vsa pravila avtobusnega šoferja.
Te so prižiganje in ugaševanje luči na avtobusu, odpiranje ter zapiranje pravilnih vrat in nastavljanje rampe za invalidske vozičke, prodaja pravilne avtobusne karte in še nekaj drugih. Vsaka izmed naštetih potez, v kolikor je bila izvršena pravilno, osreči naše potnike in tako si pridobimo večje število experience točk, kot tudi več denarja.
Igra pa istočasno ocenjuje tudi učinkovitost in pravilnost naše vožnje, kot naprimer:
ustavljanje pri rdeči luči
pravilna uporaba smerokazov, ko zavijate na in z postaje
umirjena vožnja, vožnja po predpisih in točnost
V koliko pa tega ne upoštevamo, pa bomo dobili minimalne experience točke kot tudi počasnejšo rast našega transportnega imperija. Paziti pa moramo, da ne prevozimo rdeče luči, se zaletimo ali kršimo zakona na cesti, saj so kazni kar visoke, saj vas lahko določeni prekrški stanejo tudi več kot 1000€.
Sam koncept igre je zanimiv in ima veliko potenciala, a žal je v takšnem stanju za leto 2021 žal podpovprečna. Grafično je igra še kar sprejemljiva, a sam dizajn ljudi v mestu kot potnikov so pomanjkljivi. Dialog je ponavljajoč in hoja potnikov je robotska, za češnjo na vrhu torte pa se včasih tudi kje “zataknejo” in ne gredo v ali iz avtobusa tako, da dobimo penale.
Vožnja avtobusa je simplistična, saj so presenetljivo hitro občutljivi na pospeševanje in zaviranje. Se pa splača biti pazljiv, katero znamko avtobusa si vzamemo, saj ima vsak različen obračalni krog, število sedežev in število stojišč. Me pa moti, da niso dodali še opcije za tankanje, saj trenutno je količina goriva neomejena.
Kljub temu, da je moja izkušnja igre bolj negativna kot pozitivna, sem še vedno ljubitelj simulatorjev, saj so perfekten način za preganjanje dolgočasja ali za igranje med gledanjem serije. Upam, da podjetje StillAlive Studios ne obupa nad igro in izda še nekaj popravkov in dodatkov, saj menim, da bi lahko igra z večjo mapo, malo lepšo grafiko in bolj tekočim gameplayjem prekosila priljubljenost Eurotruck Simulatorja.
No, v kolikor pa ste izrazit ljubitelj Bus Simulatorja 16 ali 18 ter je to koncept, ki vam je na kožo pisan, vam novejšo različico priporočam, saj je boljša kot pa njen predhodnik – vsem drugim pa bi priporočil, da počakate nekaj mesecev in igro preizkusite, ko bo brez dvoma na voljo bodisi po smešni ceni na kakšni razprodaji ali celo zastonj na Epic Clientu.
THE LEGEND OF ZELDA: TEARS OF THE KINGDOM NINTENDO Switch igra
Toby Fox, ustvarjalec priljubljene igre Undertale, je potrdil, da bodo prva štiri poglavja plačljive različice njene naslednice Deltarune izšla 5. junija 2025 za Nintendo Switch, Switch 2, PlayStation 4, PlayStation 5, PC in Mac. Paket bo vseboval že prej brezplačno dostopni poglavji 1 in 2 ter novi poglavji 3 in 4.
DELTARUNE Chapters 1-4 will be released on June 5th as a launch title for Nintendo Switch 2! It's also coming to Steam, Switch, PS4, and PS5 the same day! https://t.co/CDdWOlcjO4
Pomembna novost te izdaje je podpora za funkcijo »cross-buy«. To pomeni, da bodo igralci, ki bodo kupili igro na Nintendo Switchu, lahko brezplačno dostopali tudi do različice za Switch 2 – in obratno, če bodo uporabljali isti Nintendo račun. Enako velja za PlayStation. Nakup na PS4 omogoča brezplačen dostop do PS5 različice. Izjema je Japonska, kjer zakonodaja zahteva simbolično doplačilo.
Igra bo izšla 5. junija ob polnoči po japonskem času, skladno z izidom konzole Nintendo Switch 2. V Sloveniji bo igra na voljo že 4. junija ob 17. uri po srednjeevropskem času.
Čeprav bo začetna izdaja obsegala štiri poglavja, jih Fox načrtuje sedem. Preostala poglavja bodo na voljo kot brezplačne posodobitve.Deltarune je duhovni naslednik kultne uspešnice Undertale, ki združuje RPG mehanike, edinstven humor ter možnost miroljubnega reševanja konfliktov. Raznoliki liki, izvirna glasba in posebna estetika so kmalu po izidu igre leta 2015 ustvarili pravo subkulturo na spletu.
PCLAIR OBSCUR: EXPEDITION 33 igra za PLAYSTATION 5
Rockstar Games je razkril, da je bil drugi napovednik za težko pričakovani Grand Theft Auto 6 v celoti posnet na konzoli PlayStation 5 – brez dodatnih grafičnih izboljšav ali uporabe PS5 Pro, kot so nekateri domnevali.
Napovednik, ki je bil objavljen nekaj dni po novici o zamiku izida na 26. maj 2026, ponuja globlji vpogled v zgodbo, like in raznoliko okolje igre, vključno s povratkom v sončni Vice City. Rockstar je poleg napovednika na uradni strani igre objavil še več kot 70 novih slik in podrobne predstavitve glavnih likov.
V središču zgodbe sta Jason in Lucia, ki ju življenje potisne v nevarne vode zločinske zarote.
“Jason in Lucia iz Vice Cityja že od nekdaj vesta, da je vse postavljeno proti njima. Toda ko se njun lahek obračun zaplete, se znajdeta na najtemnejši strani najbolj sončnega mesta v Ameriki, sredi zarote, ki se razteza čez celotno zvezno državo Leonida, in sta se prisiljena bolj kot kadarkoli prej zanesti drug na drugega, če želita preživeti.” pravi Rockstarjev uradni opis zgodbe.
Da bi pomiril GTA navdušence in skeptike, ki ne morejo verjeti, da bo igra resnično tako lepa, je razvijalec pojasnil, da je bil celoten napovednik posnet znotraj igre.
“Napovednik 2 za Grand Theft Auto 6 je bil v celoti posnet znotraj igre na konzoli PlayStation 5 in vključuje enako količino igranja ter filmskih prizorov iz igre.”
Grand Theft Auto VI Trailer 2 was captured entirely in-game from a PlayStation 5, comprised of equal parts gameplay and cutscenes. pic.twitter.com/JWFfVYm3on
Rockstar Games je uradno sporočil, da bo izid težko pričakovane igre Grand Theft Auto VI prestavljen na 26. maj 2026. Sprva je bil izid načrtovan za leto 2025, a razvijalec zdaj pojasnjuje, da potrebujejo več časa za zagotovitev kakovosti, ki jo igralci pričakujejo in si jo zaslužijo.
“Grand Theft Auto VI bo izšel 26. maja 2026. Zelo nam je žal, da je to kasneje, kot ste pričakovali. Zanimanje in navdušenje nad novo igro Grand Theft Auto sta za celotno ekipo zares navdihujoča. Zahvaljujemo se vam za podporo in potrpežljivost, medtem ko dokončujemo igro.
Pri vsaki igri, ki smo jo izdali, je bil naš cilj preseči vaša pričakovanja – in Grand Theft Auto VI ni izjema. Upamo, da razumete, da potrebujemo ta dodatni čas, da zagotovimo raven kakovosti, ki jo pričakujete in si jo zaslužite.
Veselimo se, da bomo kmalu z vami delili več informacij.”
Rockstar je GTA VI prvič napovedal decembra 2023 z objavo napovednika, založnik Take-Two Interactive pa je kasneje okvirno ciljal na izid jeseni 2025. Nedavna izjava pomeni, da bodo igralci na igro čakali še vsaj eno leto dlje.
Streamer na YouTubu je namignil, da težko pričakovani tretji del serije o priljubljenemu teoretičnemu fiziku iz Half-Life iger res prihaja.
Youtubar Tyler McVicker, naj bi bil zanesljiv vir, ki redno poroča o Valve igrah. V nedavnem prenosu je razkril, da je dolgo pričakovani projekt Half-Life 3 – trenutno poznan pod kodnim imenom HLX – že mogoče igrati od začetka do konca, a le, če si eden izmed srečnih testerjev. Po njegovih besedah potekajo obsežni interni preizkusi, kar nakazuje na možno uradno napoved poleti in izid pozimi.
HLX se je nedavno pojavil v posodobitvah za igre Dota 2 in Counter-Strike 2, kar dodatno podžiga ugibanja. McVicker trdi, da gre tokrat za projekt, ki je precej bolj napredoval kot prejšnji poskusi pri Valvu, in da se razvojna ekipa trenutno osredotoča na optimizacijo in končno obdelavo.
Igra ne bo VR izkušnja kot Half-Life: Alyx, bo pa proceduralno ustvarjene elemente v igri uporabila ne za generacijo terena, temveč pojavljanje in najverjetneje stanje in razporeditev elementov v okolju, rekvizitov, sovražnikov, NPC-jev in podobno.Čeprav še ni uradne potrditve, se zdi, da bi se franšiza Half-Life končno lahko vrnila po več kot petih letih čakanja. Vse to so trenutno le govorice, a navdušenci ostajajo previdno optimistični.
Kot poroča VGC, je založnik Saber Interactive potrdil, da je začel postopek odstranitve igre Evil Dead: The Game s spletnih trgovin. Igra je v začetku tedna začela izginjati z Epic Games Store in PlayStation Store, nato pa še s Steama. Trenutno je še vedno na voljo na Xbox Store, vendar naj bi bila odstranitev celotna in dokončna.
Kljub temu Saber zagotavlja, da bodo strežniki zaenkrat ostali aktivni, kar pomeni, da bodo lastniki igre še vedno lahko igrali. V izjavi na Steamu so se zahvalili skupnosti za podporo od izida igre maja 2022.
Razlog za odstranitev ni uradno naveden, morda gre za iztek licenčnih pravic, veliko bolj verjeten razlog pa je nizko število igralcev. Igra je po podatkih SteamDB pred dvema letoma dosegla največ 586 sočasnih igralcev na Steamu, kar je sicer približno za 100 manj kot lanskoletni Concord, a s tem se ni za tolažiti.
Igra temelji na filmski franšizi Evil Dead in vključuje asimetrični PvP način, kjer lahko igralci prevzamejo vlogo junakov ali demonskih Deaditov. Kooperativna in tekmovalna narava igre pomeni, da je obstoj strežnikov ključnega pomena za igranje, a dolgoročna usoda strežnikov še ni znana.
Netflix je razkril napovednik za 2. sezono priljubljene serije Wednesday, ki bo tokrat še bolj družinsko obarvana. Premiera prvih epizod prihaja 6. avgusta, zaključek sledi 3. septembra.
V novi sezoni se Wednesday Addams (Jenna Ortega) vrača v akademijo Nevermore, kjer se ji bo pridružil mlajši brat Pugsley (Isaac Ordonez), ki kaže znake nadnaravnih sposobnosti – morda podedovanih po stricu Festerju. Starša Morticia (Catherine Zeta-Jones) in Gomez (Luis Guzmán) bosta prav tako prisotna na šoli, kar naj bi bilo za Pugsleyja prava “nova oblika mučenja” pravi ustvarjalec serije Tim Burton.
Med novimi obrazi je tudi Hester Frump, znana kot Grandmama (Joanna Lumley), ki naj bi bila najbližja zaveznica Wednesday, ter novi ravnatelj Barry Dort, skrivnostni lik, ki ga igra Steve Buscemi.
Napovednik razkriva tudi povratek priljubljenih likov, kot so Enid (Emma Myers), Tyler (Hunter Doohan), Bianca (Joy Sunday) in seveda Stvor, znamenita odrezana roka.
Čeprav v napovedniku še ni zaslediti Lady Gage, ki je bila potrjena kot gostujoča zvezda, oboževalci ugibajo, da bi lahko zaigrala Ophelio – svetlolaso sestro Morticie.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.