fbpx
Connect with us

Oprema

Vodič: Prilagodi osvetlitev na JBL Quantum headsetih po svojih željah

Published

on

Gaming headseti JBL Quantum se ponašajo z verjetno najbolj atraktivno vizualno podobo, ki jo spektakularna LED osvetlitev s 16.7 milijoni barv naredi le še boljšo.

Kot se to spodobi za najvišji razred v svetu slušalk, je barve mogoče prilagajati v programskem orodju QuantumEngine. A nastavite lahko še efekte in programirate svoje, izbirate barvne prelive, nastavljate hitrost posodabljanja in mnogo več.

Seveda, v primeru, da želite prihraniti na bateriji na modelu Quantum 800 ali če poizkuša vaš cimer ali boljša polovica spati v isti sobi – je le-to možno tudi izklopiti.


HALO INFINITE XBOX ONE & XBOX SERIES X

79,99 €

Oprema

Preizkusili smo miško DeathAdder V2

Published

on

Razer je za svojo najnovejšo različico miške DeathAdder izbral zelo udaren slogan najboljše miške na svetu. Je DeathAdder V2 res najboljša miška na svetu ali le zadnja iteracija izdelka, ki preprosto deluje?

Razer nam v svoji V2 različici miške ponuja optični Focus+ senzor, ki ga lahko nastavimo na poljubni DPI do vključno 20.000, kar je več kot dovolj za vse uporabnike mišk, tudi tiste, ki potrebujejo 3 zaslone.

Senzor lahko, po besedah Razerja, sledi do pospeška 50G in zaznava premike do 16 metrov na sekundo kar je veliko več, kot bi kadarkoli potrebovali. Polling rate oz. hitrost osveževanja je, tako kot pri vseh novejših gaming miškah, nastavljena na 1000 Hz

Miška je kar velika in nekoliko višja (meri 127mm x 70mm x 44mm), presenetljivo pa je teža manjša od pričakovanega, prijetnih 82 g. Zraven dobimo pleten kabel, ki omogoča daljšo življensko dobo naprave, s pozlačenim USB vtičem.

Miška je sestavljena večinoma iz plastike, z izjemo standardnega gumijastega koleščka in gume ob strani, ki preprečuje zdrs palca med napetimi trenutki. Vizualno najbolj zanimiva lastnost pa je zagotovo Razerjeva Chroma osvetlitev, ki je popolnoma nastavljiva na koleščku in logotipu. Specifikacije miške prvotno zgledajo obetavno: hiter in natančen senzor, značilna DeathAdder oblika, ki je postala zelo priljubljena med gamerji, kvaliteten kabel in dodano LED osvetljevanje.

Vendar ali je miška res tako dobra, kot je napisano na papirju?

Senzor je, tako kot obljublja Razer, natančen. Brez težav sledi vsem premikom, ne glede na hitrost premikanja miške in DPI. Lift-off distance je v primerjavi s prejšnjo izdajo, kjer je bil izrazito previsok, sedaj s Focus+ senzorjem izboljšan ter se prilagodi tipu podlage, kar miško naredi primerno za širok spekter iger, kjer je pomembno obnašanje kurzorja, merilca ipd. Polling rate je tudi zanesljiv in ne pade pod 1000 Hz, kot pri nekaterih bolj cenenih miškah.

Oblika je zelo dobra in omogoča različne vrste oprijemov, ter se prilega tako manjšim kot večjim rokam – proizvajalec pri marketinških materialih neprestano izpostavlja odlično ergonomijo. Majhna teža omogoča daljše igranje brez premorov zaradi utrujenosti zapestja, tudi če miško premikamo le z zapestjem.

Žal je guma ob strani primerna samo za osebe, ki se jim dlani ne potijo, saj ob kakeršnemkoli stiku z vlago postane drseča in sluzasta. Za redno uporabo pri osebah z vlažnimi dlanmi predlagamo, da miško pogosto obrišejo, saj je treba, zlasti pri “claw gripu”, gumo redno sušiti.

Čeprav se na prvi pogled tekstura gume zdi groba, je v resnici izjemno gladka, kar nakazuje na dejstvo, da je material enostavno prepoceni in ni dovolj kvaliteten za miško v tem cenovnem rangu. Po drugi strani so teflonske noge veliko bolj primerne in omogočajo gladko drsenje brez zatikanja.

Težave lahko povzroča center mase, ki je bližje zadnjem delu DeathAdderja, in, če na to nismo navajeni lahko povzroči “pobeg” sprednjega dela. Kabel deluje po pričakovanjih. Majhen premer omogoči, da se kabel nikjer ne zatika, pleteno blago okoli njega pa, da se ne trga. Pozlačen USB vtič je prebrisana marketinška poteza, a ne škodi tudi, če ga imamo.

Miška se brez težav poveže na katerikoli USB priklop in dela, tudi če ne uporabimo Razer Synapse, kar je zelo dobrodošlo, saj naprava hrani nastavitve v notranjem spominu.

Vse to do sedaj zveni odlično, končno pa smo pri zadnji točki in največji težavi miške, ki je kvaliteta plastike in njena sestava. Miška je iz precej krhke plastike, saj s stiskanjem čutimo upogibanje – a to je logična posledica trenutnega trenda nizke mase, ki preprosto terja tanšanje materialov – tako so tudi gumbi nefleksibilni, na spletu pa najdemo kar nekaj primerov pokov te plastike.

Kolešček je sestavljen iz gume z zarezami, ki nam povejo kdaj smo se premaknili za eno stopnjo. Je prijetno lahek, morda celo prelahek za redno uporabo, a kljub temu, nikoli ne dobimo občutka, da je kolešček pobegnil nadzoru. Klik nanj je tudi prijeten, a notranje vzmeti se zdijo rahlo prenapete.

Stranska gumba sta nekoliko nenavadna. Sprednji stranski gumb Mouse 4 izpolni pričakovanja, Mouse 5 oz. zadnji gumb pa ne. Gumb je rahlo spužvast in globina klika je odvisna od tega, kje ga stisnemo. Nenavadno je tudi to, da se ostala dva gumba ne vedeta tako. A morda je to težava, ki se je pojavila le na testni napravi.

Pravijo, da ni smiselno spreminjati stvari, ki delujejo – a v več kot desetih letih, kolikor jih je minilo od prvotnega izida miške Razer DeathAdder, so drugi proizvajalci gaming periferije uspeli narediti ogromne premike.

Odločitev nakupa DeathAdderja v 2021 ostaja smiselna le za diehard fane Razerja, navdušence nad velikimi ergonomskimi miškami ali pa tiste, ki so z obliko DeathAdderja zadovoljni in ga spremljajo skozi vse revizije – od 3G, Chroma, Elite do sedanjega V2.


Kingston Mikrofon HyperX QuadCast za PC, PS4, Mac

119,99 €

Continue Reading

Oprema

Preizkusili smo gaming mikrofon HyperX Quadcast S

Published

on

Danes na portalu Game Gang preizkušamo namizni mikrofon za gamerje in streamerje HyperX Quadcast S.

Pa ta RGB osvetljen izdelek zagotovi zajem zvoka, s katerim bi lahko snemali naslednjo pesem kakšnega slovenskega YouTuberja, ali je le “flashy” okrasek za na mizo, s katerim bomo lahko fleksali na Discordu? No, pa poglejmo.

Periferna oprema je v zadnjih nekaj letih doživela popolno preobrazbo – od mini niše za Quake navdušence do ogromnega tržnega segmenta, ki je preplavil vsako najbližjo Big Bang trgovino.

Gaming izdelki so tako iz svetleče črne plastike postali matirani, a te dni nujno prekriti s popolnoma nastavljivo RGB osvetlitvijo. Glede na to, da lahko kupimo napajalnik, trdi disk in nahrbtnik z RGB lučkami – ne more biti niti malo presenetljivo, da ima tudi HyperX Quadcast S atraktivne svetlobne efekte.

Gamerji so torej postali dosti bolj zahtevni – kvaliteta mikrofonov na headsetih ni nikoli bila primerljiva s profesionalnimi studijskimi izdajami in z venomer večjo težnjo vplivnežev po dvigu produkcijskega nivoja, so se kondenzatorski mikrofoni preselili iz studia v sobe gamerjev in ustvarjalcev vsebin po svetu. A ta, za zajem glasbe in glasu specializirana oprema je izjemno občutljiva – do te točke, da se sliši vsako nepravilnost v sobi, tj. odmevi, brnenje klime, šum ventilatorjev na računalniku, klikanje mehanične tipkovnice in še česa. Vse te težave se da rešiti, vendar le redko na enostaven ali poceni način.

No, v tem izzivu so videli priložnost proizvajalci gaming opreme, ki so sklenili najti neko zdravo sredino med kvaliteto zvoka, razponom funkcij in enostavnostjo uporabe – ter dobili smo HyperX Quadcast S.

Kot večina USB kondenzatorskih mikrofonov, je uporaba super enostavna – postavimo ga na mizo, priklopimo USB C konektor na eni strani v izdelek, na drugi v računalnik in pričnemo z uporabo.

Mikrofon stoji na robustnem absorberju vibracij, ki zagotovi, da tudi, če v jeznih trenutkih udarimo po mizi, gledalci na streamu ne bodo mislili, da je spet udaril potres. Na spodnjem delu kapsule je gumb za povišanje ali znižanje občutljivosti in na zadnji strani 3.5 milimetrski vhod za slušalke ter gumb za spremembo načina zajema zvoka. Ta pride super prav, če želimo recimo snemati intervju z enim mikrofonom na sredini, ali diskusijo večih ljudi v krogu z mikrofonom na sredini in več. A v praksi boste pa te opcije poizkusili enkrat, nato pa pustili mikrofon v cardoid načinu, ki je tudi najbolj primeren za občajen zajem enega govorca pred mikrofonom.

Gain, to je občutljivost mikrofona imejte vedno kolikor je mogoče nizko, da se vas še dovolj naglas sliši – tako se izognete večjemu pobiranju zvokov iz okolja. Istočasno pri tem odlično pomaga bližina do samega mikrofona – dobro je biti maksimalno 30 centimetrov stran.

Pro tip s strani dani “slovenskobudalol” sima

No, zagotovo boste pa večkrat uporabljali tipko za izklop – če se vam dogaja, da vam tu in tam prileti v sobo kak nezaželen gost, enostavno tapnete po vrhu mikrofona in Quadcast izklopi zajem, kar je jasno prikazano tudi z osvetlitvijo. Še en klik ter ste nazaj na skupinskem klicu na Discordu ali kakšni drugi platformi za skupinsko komunikacijo.

Celotna izkušnja je fokusirana v prijaznost za uporabo in ni potrebno imeti diplome iz audio inženiringa, da dobite soliden zvok iz mikrofona. Tako so pri HyperX že vgradili pop filter v peno takoj znotraj ohišja, ki zmanjša vse p-je, pf-je in podobno.

No, kaj pa glede kvalitete? Celoten video review je posnet na HyperX Quadcast S in zvok je zagotovo dovolj dober za streamanje, snemanje podcastov in z njim boste zagotovo imeli najboljšo kvaliteto v vašem Discord strežniku.

Istočasno je potrebno priznati, da pa to ni kvaliteten studijski mikrofon – ima nekoliko poudarjene nezveneče nezvočnike. Za tiste, ki ste prešpricali slovenščino, so to S, Š, Č, F in podobni. Prav tako je USB povezava omejitev za stopnjo občutljivosti ter glasnosti signala preden začne clippati, ki ga zajema mikrofon, kot ga lahko naprimer kvaliteten studijski kondenzatorski mikrofon. Slednji navkljub temu, da so pogosto bistveno dražji in zahtevajo dobro zvočno urejeno okolico, pa pod črto zagotovijo boljši, bolj naraven in realističen zvok. Pridete pa s Quadcast S zagotovo precej blizu le-temu, z le nekaj procenti truda in investicije.

Posledično, če bi radi streamali oz. snemali vsebine in niste pripravljeni odšteti skorajda tisočaka za Shure SM7B komplet ali nimate urejene akustike sobe, je pa HyperX Quadcast S dobra izbira. V primeru, da vam je manj pomemben atraktiven izgled, pa lahko prihranite še nekaj evrskih desetakov, če se odločite za verzijo brez S na koncu, tj. HyperX Quadcast, ki je v notranjosti identičen, manjka mu le RGB osvetlitev in pa možnost nastavljanja zvočnih profilov in efektov v programski opremi.


Kingston Mikrofon HyperX QuadCast za PC, PS4, Mac

119,99 €

Continue Reading

Oprema

Preizkušamo gaming miško Logitech G402 Hyperion Fury

Published

on

Od Logitecha smo na review dobili gamersko miško G402, ki je sicer na trgu že nekaj časa, a vseeno jo je še zmeraj moč najti na policah najbližjega Big Banga.

Če prvo gremo skozi pregled osnovnih značilnosti izdelka – optični senzor z maksimalno 4000 dpi, 8 programabilnih tipk, 32-bitni procesor, 1 milisekunda odzivnega časa, 20 milijonov klikov vzdržljivosti tipk in 108 brez ter 144 gramov teže z vključenim 2,1 metra dolgim kablom. 

Najpomembnejši del miške je njena oblika – če je ta zanič in ima ergonomijo zidaka, je izdelek prav tako zanič pa naj ima v notranjosti najboljši senzor in switche. Tako je zame G402 solidne oblike, ni premajhna niti prevelika za palm grip, ki ga uporabljam sama, niti ni problemov pri claw grip uporabnikih – ne vidim pa smisla uporabe tako sorazmerno velike miške za fingertip grip.

Postavitev sicer velikega števila osmih tipk je domiselna. Dva DPI switcha sta na levi strani levega klika miške, kar je lokacija, ki jo hitro dosežemo s kazalcem in kljub na prvi pogled vsiljivi postavitvi nikoli ni kakorkoli ovirala. Nekoliko za temi tipkami najdemo palcu namenjeno trojico stranskih tipk, od kateri sta dve standardno postavljeni, ena pa stoji na izjemno provokativnem mestu – prav na konici palca.

Moram priznati, da me je ob prvi uporabi ta lokacija neznansko motila, saj sem v strahu pred morebitnimi kliki vedno pretirano pazila ob premikanju miške, a ko se zavestno odločimo, da jo bomo uporabljali za npr. snipersko tipko, ob držanju katere imamo nižjo občutljivost in lahko natančneje namerimo na tarčo v strelskih igrah, postane tipka ključna za dobro igralno izkušnjo in jo pričnemo pogrešati pri konkurenčnih izdelkih.

G402 Hyperion Fury ima v noranjosti Fusion Engine hibridni senzor, kar je v praksi Avago AM010. Ta velja za enega “perfektnih” optičnih senzorjev brez pospeševanja in zelo nizkim lift-off distancom, vendar ga prekaša 3310 model v G502 in G303, saj je v G402 omejen na 2,7 m/s zaznavanja, po tem pa prevzame krmilo software pospeševanje ki računa kako daleč se mora kurzor premakniti.

Sliši se grozno, vendar naj poudarim, da je to problem le za igralce “s preprogami”, torej tiste ki rabijo podlage v velikosti predpražnika, da se lahko normalno premikajo. Za vse, ki nimajo občutljivosti 0.1 v igri pri 400 dpi in 6/11 v Windowsih bo G402 delovala več kot dobro.

S tem mislim, da je med igranjem ob hitrem flicku, miška kar naenkrat dobila svojo pamet ter začela gledati v nebo oz. tla ter bila nekaj sekund neodzivna.  Glavni dve tipki, ki sta na G402 Omrona, imata zadovoljiv klik in nikoli nisem imel problema z nezaznavanjem klikov ali kakršnih koli težav.

Vse druge tipke so izpod rok podjetja TTC, ki sicer nimajo tako lepega klika kot Omroni, vendar vseeno je taktilen odziv zadovoljiv, zaznavanje pa vedno zanesljivo – česar naprimer ne moremo povedati za Razerjevega DeathAdderja, kjer se tipke sporadično odličijo, da pač ne bodo zaznale vsakega drugega klika in potem delaj kar hočeš, a to je druga zgodba.

Vsi knofi so popolnoma nastavljivi glede njihove funkcionalnosti v Logitechovemu programskemu orodju G Hub in lahko npr. DPI switche uporabljamo za kaj drugega, tudi makroje, če si to želimo. Še zadnja tipka – kolešček, je na G402 idealen – gumijast in posledično nedrseč, odziven in z občutnim, a vseeno lahkotnim klikom ob premiku.

Le še design nam ostane – ta je pri Logitechovi G seriji mat črn z nekaj svetlečimi dodatki in na G402 modro osvetlitvijo logotipa.

Razen tega je celotna površina prevlečena z gladko teksturo, le na desni strani je ta gumirana, a še zmeraj črna. Vključevanje svetleče črnih delov povzroči manjše razpoke v površini, ki ne vpliva na občutek uporabe, se pa v te luknje lovi umazanija in je zato potrebno miško čistiti pogosteje kot konkurente, katerih školjka je enodelna.

Tako lahko miško brez dvoma priporočim vsem razen najbolj hardcore low-dpi in figertip igralcem, ki imajo radi nekoliko večje miške.


Kingston Mikrofon HyperX QuadCast za PC, PS4, Mac

119,99 €

Continue Reading

Oprema

PlayStation se usmerja v PC svet

Published

on

Sony je registriral znamko PlayStation PC za svoje računalniške igre. V prihodnosti lahko najverjetneje pričakujemo še več PC portov.

Sony Interactive Entertainment je aprila letos registriral ime PlayStation PC prek svojega sedeža v Kaliforniji. Čeprav se zdi, da je ime formalnost, predstavlja še en močan signal, da namerava Sony povečati seznam svojih iger dostopnih za PC. Med prvimi sodobnimi  Sonyjevimi predelavami sta bili igri Horizon Zero Dawn avgusta 2020 in Days Gone maja. 

Tudi Uncharted 4: A Thief’s End in Uncharted: The Lost Legacy bosta naslednje leto prišla na PC, nedavno pa je bila napovedana še God of War izdaja za PC.

V poslovnem poročilu, objavljenem lani poleti, je Sony najprej dejal, da bo preučil možnost izdaje več PlayStation ekskluzivnih iger na osebni računalnik. Nato je v začetku tega leta predsednik SIE Jim Ryan potrdil, da bo PlayStation prinesel “cel spisek” iger na osebni računalnik.

Ryan tudi pravi, da bodo PlayStation igre vse lažje dostopne z tiste, ki si ne lastijo konzole, saj je igre vse lažje prenesti na PC. PlayStation je pred kratkim kupil tudi družbo Nixxes Software, ki je najbolj znana po svojem delu na računalniških različicah Square Enix iger, vključno s Tomb Raider, Deus Ex, Hitman in Thief.


JBL Quantum 100 Black žične gaming slušalke

39,99

Continue Reading

Igre

Prihodnost je v cloud gamingu

Published

on

Kot del Microsoftovega dogodka Tokyo Game Show je družba objavila, da Xbox Cloud Gaming je na voljo tudi v Braziliji in Mehiki, z današnjim dnem pa je prišel tudi v Avstralijo in na Japonsko

Naročniki na Xbox Cloud Gaming lahko igrajo več kot 100 naslovov Xbox Game Pass, ki delujejo v oblaku in jih je mogoče pretočno predvajati v računalnik, telefon ali celo nekatere Xbox konzole. Velika privlačnost igranja v oblaku je v tem, da ni lokalnega prenosa, kar je izjemnega pomena v zadnjih letih, saj datoteke za igre postajajo vse večje. 

“Podpora Braziliji je tukaj najbolj zanimiva glede na velikost prebivalstva, visoke stroške konzolne strojne opreme in dejavnost mobilnih iger. Microsoft Azure je konec leta 2020 razširil podporo na Brazilijo, zato je to način, da pokaže svoje zmogljivosti v oblaku na tem trgu,” je povedal analitik industrije video iger Piers Harding-Rolls.

“Ustvarjamo prihodnost, ki združuje igralno dediščino Xboxa in moč Azure. Prihodnost, v kateri prinašamo očarljive igre v visoki kvaliteti več kot 3 milijardam igralcev po vsem svetu,” je dejal Microsoft.


Sonic Colors Ultimate – Launch Edition igra za XBOX ONE & XBOX SERIES X

39,99 €

Continue Reading

Oprema

Preizkusili smo Bytezone Elite električno dvižno mizo

Published

on

Miza je ena eden najbolj osnovnih gradnikov vsakega doma – okoli njih se zbira, druži in krega celotna družina. No, a danes ne govorimo o jedilnih mizah, čeprav je v zadnjih letih videti porast setupov, ki zavzamejo prav toliko prostora, marveč predstavljamo in podajamo uvide uporabe elektrificirane in po višini nastavljive gaming mize Bytezone Elite.

A tu pridemo do vprašanja, zakaj sploh stoječa miza?

Stoječa uporaba računalnika je koristna iz več razlogov – ko stojimo smo do 45% bolj produktivni, kurimo več kalorij in omilimo morebitne težave bolečin v hrbtu, ki so pogosto posledica dolgotrajnega nepravilnega sedenja.

Istočasno je potrebno izpostaviti, da stoja na mestu bolj obremeni kolena, kolke in stopala, kot tudi zagotovo ne nadomesti telesne vadbe in za določene naloge pač stoječe mize niso primerne. Vseeno pa predstavljajo super nadgradnjo dinamičnosti ter tudi investicijo v zdravje.

Računalniške mize nekoč in danes

Vsak računalniški gaming setup zahteva uporabo mize, saj je konec koncev potrebno na mizi imeti vsaj monitor in periferne naprave. Le-te so bile v času moje mladosti običajno relativno majhne pisalne mize z izvlečnim predalom za tipkovnico in miško. Hvala bogu je šel čas naprej in sedaj je običajna računalniška miza dovolj široka za full size tipkovnico in veliko podlogo.

Tudi izbire je bistveno več – miza je lahko le komplet IKEA Adils in Linnmona ter imate za nekaj deset evrov funkcionalno, a čeprav ne prav stabilno, mizo. Po drugi strani je lahko miza “statement piece” vašega setupa – le-to je zagotovo smer, ki jo s funkcijo električnega pomika navzgor in navzdol, stealthy mat črne kovine v kombinaciji s teksturo karbonskih vlaken ter celomizno podlogo za miško z integriranimi luknjami za kable, dejansko tudi Bytezone Elite predstavlja – ultimativen luksuz in obenem boljša uporabna vrednost. No, to je vsaj prodajni apel izdelka, ki je sicer zagotovo v višjem cenovnem razredu miz. Pa mu to uspe? Pa poglejmo.

Pregled glavnih funkcij

Glavna funkcija, ki bo ključen odločevalni faktor vsakega potencialnega kupca, je zagovo možnost električnega pomika mize. Tako lahko le-to pomikamo od nizkih 72 centimetrov tipa majhne mize, do 122 centimetrov tipa barske mize ali šanka. Spreminjanje je super enostavno, le kliknemo na kontrolni gumb na konzoli v desnem spodnjem kotu mize in miza se premika višje, nižje ali z možnostjo spomina vrne na eno prednastavljenih višin.

Naš največji strah je bil, da bo sicer stabilna in masivna miza na najvišji nastavitvi majava, a smo bili pozitivno presenečeni ter je uporaba setupa popolnoma normalna. Je pa potrebno izpostaviti, da je za uporabo stoječe mize potrebno imeti daljše kable za povezovanje monitorja, tipkovnice in headseta ter morebitnih drugih zadev na mizi. Sicer v procesu zelo pomagajo v mizno površino vgrajene luknje za kable ter sistem za le-te na spodnji strani mize, a vseeno boste morebiti morali kupiti daljši DisplayPort kabel ter kak USB podaljšek.

Še tri funkcije, ki bodo pomagale pri urejenosti setupa so nosilec za headset na levi strani ter držalo za pijačo na desni, ki je sicer dobrodošlo, a bi bila boljša lokacija na levi, stran od z miško oboroženih mahajočih rok. Tretje in zagotovo ne najmanj pomembno je integrirana podloga za miško, ki popolnoma pokriva celotno mizno površino. Ta je standardne debeline s pletenim robom, in bo preživela zagotovo več let.

Pro tip: Ko se podloga umaže, jo le vržite v pralni stroj brez agresivnega detergenta na hiter program, da spere umazanijo in spet je kot nova.

Radi bi videli le, da bi se na zadnji strani ne gubala ter tako odstopila od mize – sicer se tega ne bo videlo toliko zaradi monitorjev, a vseeno. Sami smo imeli največjo dilemo pri odločitvi, če jo sploh uporabljati, saj nam je bila tako všeč spodnja plošča, ki z videzom karbona ter stranskimi mat črnimi plastičnimi “holderji” izgleda premium bistveno bolj, kot cenovna postavka izdelka.

Povzetek in naše mnenje

In to je na koncu tudi naš vtis uporabe Bytezone Elite dvižne gaming mize – je atraktiven izdelek, ki vam bo prav gotovo pomagal pri udobnosti ter ergonomski dolgotrajni uporabi računalnika, pa naj je to za delo ali igranje. Istočasno je to eden cenejših tovrstnih izdelkov, tj. kompletov dvižnega mehanizma, plošče in kul dodatkov na voljo na slovenskem trgu ter s tem predstavlja zanimivo nadgradnjo domače pisarne ali gaming kotička.


BYTEZONE ELITE Sit-Stand gaming dvižna miza

359,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno