fbpx
Connect with us

Igre

Preizkušamo Super Monkey Ball Banana Mania

Published

on

Svetovno prepoznavna arkadna franšiza Super Monkey Ball je dobila novo izdajo.

Serija iger Monkey Ball se je prvič pojavila leta 2001. Od takrat je nastalo že enaindvajset iger, najnovejša med njimi je tako novoizdana Super Monkey Ball Banana Mania, ki smo jo preizkusili na Playstation 4, a je na voljo na skoraj vsaki platformi (Nintendo Switch, Playstation , Xbox One in Xbox Series X/S).

Čeprav te franšize nisem nikoli preizkusila, sem tako dobila priložnost se poglobiti v nekaj novega. Moram priznati, ko sem igro prvič zagnala, mi je izgledala precej simpatična in z največjim veseljem sem se podala v igranje. Izbrala sem Main Game in igrala po zgodbi. Kontrolke so lahke za uporabo. Samo nagibamo platformo z levim stickom na kontrolerju. Cilj celotne igre je, da našo priljubljeno opico, ki je v žogi, pripeljemo do gola oz. cilja na koncu platforme. Za določene levele je potrebno malo motorike in načrtovanja oz. timanja. 

Na začetku je večina levelov kar preprostih. Začnejo se z enostavno ravno platformo na kateri je na koncu cilj, v katerega se moramo zapeljati. Prvih nekaj mi je še kar šlo, z lahkoto sem opravila svetova Jungle Island in Volcanic Magma. Malenkost se mi je zataknilo pri Under the Ocean, kjer sem se že rahlo znojila in moja frustracija je bila že opazna – pri Inside the Whale pa je piskru odletel pokrov in sem potrebovala pavzo. Čeprav igra izgleda prav prisrčno na začetku, je zahtevnost hitro narasla in s tem postala pravi izziv. Opico sem morala voziti po zelo ozkih poteh, kjer sem plačala za vsako najmanjšo napako, ali pa me je poteptalo gromozansko kamenje. Hkrati so bili cilji na vedno bolj težko dosegljivih mestih.

V času pavze od kampanjskega dela, sem se preizkusila v nekaj Party Game igrah. Prvo sem preizkusila Monkey Bowling, ker me je zanimalo kako to deluje. Ta modus mi je bil predvsem všeč, saj je odvisen od tvojih refleksov. Prvo si žogo z opico nastavil iz kakšne strani se bo izstrelila, nato si izbral kot meta in na koncu še moč. Če si se slučajno zmotil si si lahko popravil žogo s spinom. Bilo je precej zabavno in intuitivno. Uspelo mi je zadeti en Strike. 

Naslednje mini igre, ki sem jih preizkusila, so bile Monkey Target, v katerem nisem nikoli uspela prileteti dovolj blizu tarče, Monkey Fight, ki je bil kar dober, ampak spet nisem najbolj znala zboksati ljudi iz platforme. Sicer sem dosegala točke za vsak uspešen udarec, a mi je le redko uspelo zmagati. Mini game, ki pa je lahko konkuriral z bowlingom, pa je Monkey Race. Le-ta je podoben Mario Kartu, tekmovali smo v dirkanju, najhitrejši zmaga. Pridobili smo si lahko ogromno powerupov, s katerimi smo lahko sabotirali druge igralce. No, poleg vseh navedenih, pa je dodatno še 11 drugih party iger, torej skupno trinajst mini zabav, ki dodajo več kot dovolj raznolikosti v igralno izkušnjo.

Še dva pomembna igralna modusa sta – Ranking Challenge in Missions. Ranking Challenge ni nič kaj posebnega. Je kot time attack, kjer moraš v najkrajšem možnem času priti do cilja in svoj čas lahko primerjaš z ostalimi časi po vsem svetu. Za vsak level moraš poiskati bližnjico ali pa imeti srečo, da ob udarcu terena opica poleti v cilj. Drug način igranja pa se imenuje Missions. V tem je več različnih “misij”, ki jih je potrebno opraviti v različnih levelih. Na primer – pobrati moraš vse banane v levelu ali pa ga dokončati brez funkcije za pomoč. Skupno število teh izzivov je ogromno, ki poskrbi, da bodo igralci, ki morajo končati naslov na 100%, preigravali Super Monkey Ball Banana Mania še lep čas.

Za na konec pa še imate Galerijo, kjer si lahko ogledate slike, Point Shop, kjer si lahko kupite nove opice ali oblačila, Costumes, kjer si lahko oblečete opice po svoji želji in Online Rankings, kjer si lahko ogledate najvišje ocene igralcev po celem svetu. 

Moje mnenje o igri je odlično, saj je na razpolago ogromno načinov igranja ter tako se vedno najde nekaj za početi. Ključna za uspeh in kontinuirano igranje je pa funkcija helperja, ki vam pomaga pri končevanju levelov – le-ta se vklopi po nekaj neuspešno izvedenih poizkusih. S pomočjo tega lahko opravite vse levele z lahkoto, razen če ste trmasti tako kot jaz in želite vse narediti po svoje. Potem vam pa igra vzame kar nekaj časa. 

Če ste hitre jeze in ne marate tako veselih in preprostih iger, vam tole ne bo všeč. Če pa ste t.i. “zaključevalec”, radi tekmujete in si trenirate motorične sposobnosti, potem je to igra za vas. Super Monkey Ball Banana Mania je tudi dobra družinska igra, še posebej zaradi Party iger. Prepričana sem, da jo bom po tem preizkusu še leta in leta igrala – če ne drugače, pa ko mi noben izmed drugih naslovov v moji knjižnici iger ne bo ustrezal.


Kingston Mikrofon HyperX QuadCast za PC, PS4, Mac

119,99 €

Igre

Farming Simulator 22 prodal rekordnih 1,5 milijona kopij v prvem tednu

Published

on

Najnovejši Farming Simulator je izšel 22. novembra za PC, Mac, konzole in platformo Stadia in v enem tednu postavil nov rekord za serijo z več kot 1,5 milijona prodanih izvodov. 

Po podatkih SteamDB je igri uspelo prehiteti Battlefield 2042 na Steamu. Farming Simulator je tekom tedna zbral največ 93.782 igralcev v 24 urah, v primerjavi z največ 53.053 igralci, ki jih je v 24 urah zbrala EA večigralska streljačina.

A 22. izdaja igre je še posebej pomembna za razvijalce Giants Software, saj predstavlja njihov prvi projekt v samozaložništvu. Predvsem zato, ker so z najnovejšo igro naredili ogromne korake, da razširijo svoje občinstvo.

Farming Simulator 22 ni samo razširil že tako velikega občinstva za serijo, ampak je tudi bolje povezal to občinstvo zahvaljujoč večigralski igri in podpori navzkrižnega igranja med PC igralci in uporabniki konzol trenutne in zadnje generacije.

“Tako sem ponosen na ekipo in uspešno okolje, v katerem uspeva,” je dejal izvršni direktor Giants Software Christian Ammann.

“To, da lahko uspešno zgradimo mednarodne strukture za prenos že tako velike serije, kot je Farming Simulator, v blagovno znamko, ki jo sami izdajamo, ni samoumevno. Odlično sodelovanje z našimi partnerji je zagotovilo fantastičen začetek.”

Vršilec dolžnosti vodje založbe Boris Stefan je dodal, da prodaja v prvem tednu in povratne informacije igralcev dokazujejo, da Farming Simulator gre v pravo smer.


Farming Simulator 22 igra za PC

33,99 €

Continue Reading

Igre

7.500 spletnih nakupovalcev je nevede prodalo svoje duše

Published

on

Leta 2010 je med prvoaprilsko potegavščino več tisoč ni slabena slutečih angleških kupcev prodalo svojo druo na spletu.

Britansko spletno podjetje GameStation, je pogodbi, ki je bila podpisana pred kakršnim koli spletnim nakupom v začetku aprila 2010, dodala “klavzulo o nesmrtni duši”. Navaja, da stranke dajejo podjetju pravico zahtevati njihovo dušo.

“Z oddajo naročila preko tega spletnega mesta na prvi dan četrtega meseca v letu 2010 Anno Domini se strinjate, da nam dodelite neprenosljivo možnost, da za zdaj in za vedno zahtevamo vašo nesmrtno dušo,” je pisalo v prvoaprilskih pogojih poslovanja podjetja GameStation. 

“Če želimo uporabiti to možnost, se strinjate, da boste svojo nesmrtno dušo in morebitne zahtevke do nje predali v 5 (petih) delovnih dneh po prejemu pisnega obvestila s strani gamesation.co.uk ali enega od njegovih ustrezno pooblaščenih privržencev.”

Obrazec GameStationa tudi poudarja, da si pridržujejo pravico, da takšno obvestilo vročiti v ognjenih črkah visokih 6 čevljev, za kar ne bojo sprejemali nobene odgovornosti, v primeru kakršne koli izgube ali škode, ki jo povzroči takšno dejanje.

Pogoji poslovanja so bili posodobljeni na prvi april z namenom, da bi opozorili na zelo resnično težavo: nihče ne bere spletnih pogojev nakupovanja, podjetja pa lahko v dokumente vnesejo kar želijo.

Vsi nakupovalci so prvega aprila tudi dobili možnost, da odstopijo od klavzule, kar bi jih nagradilo z bonom v vrednosti 5 funtov. A po podatkih GameStation kar 88 % njihovih kupcev ni prebralo pogojev spletnega mesta, preden je opravilo nakup.

Družba je opozorila, da ne bo uveljavljala lastniških pravic nad njihove duše in namerava strankam po elektronski pošti poslati zahtevek za razveljavitev pogojev.


HALO INFINITE XBOX ONE & XBOX SERIES X

79,99 €

Continue Reading

Igre

S1mple postal lik v RAID: Shadow Legends

Published

on

Razvijalec mobilnih video iger Plarium je napovedal, da bo igralec CS:GO ekipe Natus Vincere (NAVI) Oleksandr ‘S1mple’ Kostyliev postal legendarni lik v igri RAID: Shadow Legends.

Partnerstvo je nadaljevanje večjega sodelovanja med RAID-om in NAVI, ki se je začelo januarja 2021. Odkar je bil dogovor prvič objavljen, je bil RAID glavni sponzor na dresu organizacije v celotnem letošnjem tekmovanju.

Sergey Bragilevskiy, direktor za rast pri razvijalcu Plarium, je komentiral: »Navdušeni smo, da je eden največjih igralcev CS:GO vseh časov dobil svojega legendarnega prvaka v Raid: Shadow Legends.

“S S1mple smo porabili veliko časa, da bi ugotovili, kako si predstavlja sebe v svetu RAID-a, in komaj čakamo, da oboževalci dobijo priložnost, da ga dodajo na svoj seznam prvakov.”

Od 1. decembra bo lik S1mple na voljo brezplačno vsem igralcem RAID, ki bodo v roku dveh mesecev igrali vsaj sedem dni.


LOGITECH G502 Hero žična gaming miška

89,99 €

Continue Reading

Igre

Preizkusili smo nogometno simulacijo FIFA 22 na PlayStation 5

Published

on

FIFA 22 zaznamujejo grafične izboljšave, fluidnejše gibanje in cel kup marketinških izrazov, ki dajejo občutek, da je FIFA 22 velik poskok od FIFA 21, ampak se vprašamo, ali je res tako?

Hypermotion je omenjen v vsakem trailerju, videju, plakatu, skratka povsod. Hypermotion je nov način zajemanja gibanja pravih igralcev in potem posnemanje tega gibanja v igri. Rezultat naj bi bil realnejša izkušnja in zmanjšanje frustracije pri obnašanju igralcev, predvsem vratarjev. Lahko rečem, da je do neke mere uspelo. Rezultat tega je malce počasnejši ritem igre. Pojavile so se tudi določene težave zaradi tega. Saj vemo, ko popravimo eno težavo, se običajno pojavijo dve ali še več novih.

Eksplozivni sprint je lahko premočan v določenih situacijah. Kljub izboljšanju in novem načinu ročne menjave med igralci je to še vedno zelo nezanesljiv sistem. Karakteristike imajo večji vpliv kot pri prejšnji inačici. “Strel finesa” je še vedno premočan po mojem mnenju kajti igralci z dobrimi karakteristikami redno in prelahko lahko zadevajo izven kazenskega prostora. Ne glede na to, da so zelo izboljšali vedenje vratarjev. Ta izboljšava vratarjev je največja pozitivna točka FIFA 22 glede na njeno prejšnjo verzijo. 1 na 1 z vratarjem ni več 100% šansa za gol, kar je seveda zelo dobrodošlo. Imajo še trenutke kjer se vprašaš kaj za vraga počne, ampak tako je tudi v pravem nogometu, ane?

Na voljo nam je spet kariera. Predvsem isto kot v fifi21 z manjšimi spremembami. Če gremo vlogo igralca je EA že pri drugih naslovih implementirat RPG progresijo kjer si izbiramo dodatne t.i »skille« in s tem izboljšujemo igralca. To je meni bilo zelo zanimivo, kajti lahko ustvarimo igralca po naši želji.

Kakšni so atributi, kakšen je njegov stil igranja. Skratka lahko se vživimo v idejo »kaj pa če bi jaz bil profesionalni igralec« in to tudi izpolnimo. Kar je velik plus za FIFA 22. Lahko tudi ustvarimo svojo ekipo, s svojim stadionom, dreso, in vsemi kustomizacijami, čeprav ta del me ni ravno pritegnil.

Tu je še Volta, ki sicer ni po mojem okusu ampak priznam, da če si vzameš malo časa in navadiš na ta game mode je lahko zelo zabaven. Imamo določene power-upe, s katerimi igralci postanejo pravi superheroji in igra postane zelo arkadna. Dober dodatek igri, ampak vseeno, da bi zasijalo bi EA moral po mojem mnenju razviti samostoječo igro, ki je namenjena takšnemu stilu nogometa.

Ta prvi del recenzije je bil zelo umirjen in zelo pozitiven. Sedaj preidemo na malce bolj negativno plat FIFA 22. Vse kar sem do sedaj opisal so deli igre, ki naredijo FIFA zanimivo zame kot navdušenca nogometa. A bodimo iskreni, FIFA skozi deseletja ima toliko povezave z nogometom kot ima Mario Kart povezavo s Formulo 1. Igra kljub vsem izboljšavam v gibanju vsako leto izgubi več duše in občutka za nogomet.

In ja omenil sem, da je fluidnejše gibanje, vratarji so boljši in tako naprej. Ampak ne govorim o tem. Govorim o delu igre, kjer prej ali slej vsi pristanemo. Ultimate team. FUT je glavni del igre. Brez debate. Ampak tu je težava. Sestavljanje ekipe je v večini primerov za bolj sproščene igralce zelo naporno. Če želimo imeti igralce, ki si jih želimo moramo v večini primerov odpreti denarnico ali pa igrati toliko časa, da si naberem dovolj valute za nakup.

FIFA ponuja ravno dovolj dobrih trenutkov, da je vredna cene, ki jo vsako leto nosi. Vendar težave, ki nastanejo če želimo biti del FUT večigralskega načina omadežujejo igro. FIFA je v mojih izkušnjah najboljša ko igramo proti prijateljem. Oziroma če ste pozorni imamo pri Game Gangu pogosto turnirje v FIFA kjer pride do izraza ta prava tekmovalnost in sposobnost posameznikov.

Ne slepimo se. Vsako leto bomo kupili novo izdajo igre FIFA, ker je ne glede na vse najboljša nogometna simulacija na trgu. Gledam tebe, eFootball. In pravzaprav nimamo druge izbire. EA se tega predobro zaveda in tudi izkorišča.


FIFA 22 igra za PS5

79,99 €

Continue Reading

Igre

Roblox toži Rubena Sima

Published

on

Roblox toži kontroverznega ustvarjalca vsebin Rubena Sima zaradi teroriziranja platforme in njenih razvijalcev. 

Korporacija Roblox toži ameriškega youtubarja Benjamina Roberta Simona, bolj znanega na spletu z vzdevkom Ruben Sim, zaradi vodenja “kiber tolpe”, za katero pravijo, da terorizira platformo Roblox in njene razvijalce. Odvetniki Robloxa so v torek vložili tožbo na sodišču v Kaliforniji, kjer trdijo, da Simon spodbuja in izvaja nezakonita dejanja, da bi škodil Robloxu in njegovim uporabnikom. Roblox zahteva  1,6 milijona dolarjev odškodnine.

Simon ima dolgo zgodovino s platformo Roblox, na kateri je že nekaj let prepovedan. A kljub temu še naprej pa dostopa do platforme s “vdiranjem” in uporabo računov, ki so jih ustvarili drugi ljudje. Sim je bil prvotno banan zaradi nadlegovanja uporabnikov in uporabe rasističnih in homofobičnih žaljivk ter zaradi spolnega nadlegovanja in nalaganja fotografij Adolfa Hitlerja, so povedali Robloxovi odvetniki.

Sim naj bi nedavno objavil teroristične grožnje, zaradi katerih je bila začasno ustavljena konferenca razvijalcev Robloxa v San Franciscu. Glede na tožbo so Simon in njegovi privrženci »cybermob« razpravljali o streljanju na sedežu YouTuba iz aprila 2018, v katerem je Simon menda rekel: “Počakajte, da kdo to stori Robloxu”.

Dogodek je bil preložen in prisiljen v začasno zaprtje, medtem ko sta lokalna policija in zasebno varovanje izvedla preiskavo, da bi zavarovala objekt, v skladu s tožbo. Roblox je dejal, da sta preiskava in varovanje RDC po incidentu stala 50.000 $. Simon je od takrat izbrisal veliko svojih tvitov.

Elden Ring – Launch Edition

62,99 €

Continue Reading

Igre

Radiohead je zdaj v Fall Guys, Fortnite in Rocket League

Published

on

Glasbeniki vse bolj odkrivajo pomembnost video iger med mladimi. Razstava Kid A Mnesia je virtualno okolje, ki predstavlja kultna Radiohead albuma Kid A in Amnesiac. V sklopu projekta so ta vikend na voljo tudi Radiohead dodatki in kostumi v igrah Rocket League, Fall Guys in Fortnite.

V Rocket League si lahko priigramo zastavo za naš avtomobil. Fortnite ponuja pesem za predvajanje v lobbyju in zaslon za nalaganje igre. V Fall Guys pa se lahko zdaj oblečete v jokajočega minotavra z naslovnice Amnesiaca.

Zgornji in spodnji del preobleke staneta vsak po pet kron in skupaj tvorita ‘Jukajočega Minotavra.’ To je eno izmed majhnih ročno narisanih bitij, ki jih ves čas vidite v zapiskih Radioheada – mala pošast s zašiljenimi ušesi, velikimi okroglimi očmi in našpičenimi zobmi.

Kostum je na voljo le še danes, zato pohitite.


Elden Ring – Launch Edition

62,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno