Connect with us

Igre

Preizkusili smo Marvel’s Guardians of the Galaxy

Published

on

Vsi gamerji poznamo podjetje Square Enix kot nekoga, ki nas je razveselil z franšizami kot so Final Fantasy, Nier, Kingdom Hearts in še bi jih lahko naštevali. Vsakič ko slišim, vidim ali preberem besede “Square Enix” se nekaj v meni razveseli, saj sem prepričan, da me igra ne bo razočarala. Tako sem danes z vami, da vam predstavim Guardians of the Galaxy. Ponovno se spustimo v Marvelov svet, kjer pomagamo junakom Petru Quillu (Star-Lord), Gamori, Grootu, Rockerju in Draxu rešiti Galaksijo.

Prva stvar, ki me je presenetila na začetku je bila, da nisem mogel izbrati karakterja, ki bi želel igrati, a to se je tekom igre izkazalo za briljantno potezo razvijalca. Namreč v zgodbo se podamo kot Peter Quill (Star-Lord). Skozi to akcijsko avanturo upravljamo Star-Lord-a, našo ekipo pa umetna inteligenca. Vsak njih ima posebne sposobnosti, ki jih lahko aktiviramo med raziskovanjem, da pridemo do prej nedosegljivih mest, ali med samim bojevanjem za lažje in hitrejše premagovanje nasprotnikov.

Sama izkušnja igranja me spominja na igro Mass Effect, saj je kar nekaj hoje in raziskovanja po mapi. Tudi bojevanje je podobno temu epskemu naslovu, a so ga na svoj način izboljšali, da je bolj interaktiven in tekoč. Zgodba je kot iz kakšnega stripa, saj je polna smeha in zanimivih dejstev preteklosti našega junaka Star-Lorda. Za češnjo na vrhu torte pa med vsakim dialogom pride interaktivni meni z različnimi odgovori, kjer nas lahko izbire pripeljejo do drugačnega konca. V večino primerih se lahko z pravilno izbiro dialoga izognemo kakšnemu bojevanju ali pa celoten level spremenimo v eno veliko bojišče. 

Skozi igro je veliko zgodbe in dialogov, ki jih moramo poslušati, da izberemo pravilne odgovore. Ne smemo pa pozabiti na bojevanje, kjer upravljamo Star-Lorda in njegovi dve pištolici, leteče čevlje ter različno elementalno municijo, ki jo odklepamo skozi zgodbo. Med bojevanjem se nam na ekranu prikažejo sličice naših kompanjonov in njihovih posebnih sposobnosti, ki jih pa lahko z nekaj hitrimi pritiski na gumbe enostavno uporabimo. Z vsakim uspešnim bojem dobimo experience točke, ki pripomorejo pri pridobivanju spretnostnih točk, ki pa jih lahko uporabimo za odklepanje novih sposobnosti za bojevanje. Vsak član posadke ima v boju svojo vlogo:

Groot – lahko zadrži več nasprotnikov na mestu ali jih zbije v zrak
Drax – za kratek čas zamoti, onesposobi ali omami enega ali več nasprotnikov
Gamora – lahko ubije ali močno poškoduje enega nasprotnika
Rocket – z svojo puško strelja izstrelke, granate in podobno s katerimi lahko na večjem območju poškoduje večje število ljudi.

Prav tako pa se lahko najde “ultimate skill” imenovan The Huddle, ki ga aktiviramo tako, da napolnimo akcijski meter in pritisnemo gumba L1 in R1. Nato Peter pokliče skupino k sebi, kjer jih poskuša spodbuditi k bojevanju. Na koncu krajšega dialoga imamo na izbiro dve opciji, kjer izbor pravilne poveča moč vsem Guardiansom za dolžino skladbe iz osemdesetih, v koliko pa izberemo napačno opcijo pa ta “power up” dobi samo Star-Lord. 

Igra ima lepo grafiko, je zanimiva, intuitivna in skozi celotno igranje se najde ogromno bojevanja z različnimi nasprotniki. V koliko pa malo zaidemo z glavne poti in raziskujemo, lahko najdemo dodatne materiale za izboljšavo ali še kaj boljšega. Vsak izmed petih karakterjev ima namreč  nekaj različnih oblačil (tj. skinov), kjer lahko izgledajo kot iz različnih stripov, filma ali nekaj povsem novega. Igro sem igral na PS4 Pro in sem naletel na manjše nepravilnosti. Na določenih mestih sem se zataknil ali padel skozi svet in igra mi je nekajkrat rahlo zbuggala, a k sreči samo za kakšen trenutek. Večjih igralnih ali tehničnih napak pa ni bilo. 

Če povzamem, je Guardians of the Galaxy igra h kateri sem bom vrnil takoj, ko dobim v roke PS5, da jo preigram še enkrat in preizkusim New Game+. Za PS5 obljubljajo, da se že zaradi vizualnih izboljšav splača, kaj šele top občutek PS5 kontrolerja. Sam avanturističen in akcije poln gameplay, v katerem sta me najbolj navdušila bojevanje in resnično lep svet skozi katerega se prebijamo.

Res pa je, da zagotovo ni top igra, ki bi jo ocenil z 10 od 10 – a za naslov z linearno zgodbo in le enoigralskim kampanjskim načinom, je pa Marvel’s Guardians of the Galaxy igra, ki deluje znotraj žanra in ponuja zadovoljivo igralsko izkušnjo.

Igre

Igra Jujutsu Kaisen Phantom Parade dosegla 8 milijonov igralcev

Published

on

Še ena mobilna igra je pritegnila milijone navdušencev. Jujutsu Kaisen Phantom Parade, igra, ki jo razvija BILIBILI GAME, je dosegla več kot 8 milijonov igralcev po vsem svetu. Ob tem mejniku je igra lansirala tudi nov dogodek in nagrade. Igralci, ki se prijavijo zdaj, prejmejo Cube x 1,000 in lahko sodelujejo v dogodku z žrebom 8 Million Milestone SSR-Character-Guaranteed Gacha.

15. novembra se je začela nova zgodba Where Shadows Fall, v kateri nastopa priljubljeni lik Megumi Fushiguro. V izvirni zgodbi se Fushiguro odpravi v skrivnostno vas, kjer izginjajo prebivalci. Igralci lahko opravljajo razne naloge, se spopadejo v Formidable Battle. Vzporedno z dogodkom se je začel tudi Where Shadows Fall Gacha, kjer so povečane možnosti za pridobitev SSR lika Incomplete Domain Megumi Fushiguro in ekskluzivnih SSR Recollection Bits Rest for the Adults.

Igralci, ki se tekom dogodka vsak dan prijavijo v igro, bodo prejeli nagrade v okviru Launch Memo Login Bonus:

  • 1. dan: AP Supplementary Pack * 2
  • 2. dan: Beacon of Training * 50,000
  • 3. dan3: JP * 30,000
  • 4. dan: Beacon of Recollection Bits * 15,000
  • 5. dan: Impure Jujutsu Crystal * 2
  • 6. dan: AP Supplementary Pack * 2
  • 7. dan: Cube * 300 

Spletne mobilne igre ponujajo vse več vsebine za vse vrste igralcev. Prejšnji teden je spletna igra Infinity Nikki še pred izidom dosegla 30 milijonov predregistracij, prejšnji mesec pa je mobilna igra Solo Leveling: ARISE obeležila 50 milijonov igralcev.

Continue Reading

Igre

Spletna igra Infinity Nikki je še pred izidom dosegla 30 milijonov predregistracij

Published

on

Podjetje Infold Games je objavilo, da je prihajajoča pustolovščina v odprtem svetu, Infinity Nikki, presegla 30 milijonov globalnih predregistracij za osebne računalnike, PlayStation 5, iOS in Android. Ob dosežku so igralci odklenili posebne nagrade, vključno s 50.000 Blingi, 300 Nitmi čistosti, 20 kristali Resonita in obleko s štirimi zvezdicami, več daril pa bo še razkritih kasneje.

Ob tem mejniku je podjetje Infold Games objavilo tudi nov napovednik igranja z naslovom Unfold Your Whim. Napovednik prikazuje čarobni svet Infinity Nikki, v katerem bodo igralci vodili Nikki, ki zbira Whimstars (Zvezde želja) in uporablja posebne obleke za pridobivanje edinstvenih sposobnosti, kot so lebdenje, drsenje in skrb za živali. Te sposobnosti Nikki omogočajo odkrivanje skritih poti in interakcijo z živahnim svetom okoli nje. Ob strani ji stoji zvesti spremljevalec Momo, ki omogoča igralcem zajemanje spominov s kamero.

Infinity Nikki obljublja poglobljeno doživetje na osebnih računalnikih in PlayStation 5, kar je prva razširitev serije na tradicionalne igralne platforme. Igralci se lahko veselijo tematskih temnic, reševanja ugank v domeni Curio in zanimivih raziskovalnih izzivov.

Igra Infinity Nikki, razvita s pogonom UE5, združuje platformiranje, reševanje ugank in mehaniko preoblačenja ter ustvarja prijetno interaktivno pustolovščino.

Igra bo ob izidu brezplačna za igranje.

Continue Reading

Igre

Zakaj se Dragon Age: The Veilguard zdi pokroviteljski

Published

on

Novi fantazijski RPG Dragon Age: The Veilguard, ki ga je razvil kanadski studio BioWare, ob izidu 31. oktobra ni navdušil igričarske skupnosti. Po podatkih SteamDB je igra pred dvema dnevoma dosegla okoli 90.000 sočasnih igralcev, vendar se skupno število igralcev postopoma zmanjšuje. K temu najverjetneje prispevajo tudi številne kritike, ki jih igralci delijo na spletu.

Nekateri igralci so na spletu izrazili občutek, da jih The Veilguard podcenjuje, kot da sami niso sposobni priti do lastnih zaključkov. Ta trend postaja vse pogostejši v sodobni industriji zabave, v igričarski industriji pa izvira iz strahu razvijalcev, da bi se igralci v igri zataknili, izgubili interes ali napačno razumeli socialne teme v zgodbi.

Ena od težav je preveč vodenja pri igranju. Boji in uganke so poenostavljeni, spremljevalci pa pogosto namigujejo na rešitve. Podobno kot v igrah Dragon’s Dogma 2 in God of War spremljevalci igralca usmerjajo skozi okoljske izzive.

Uporabnik Reddita, Desperate_Dress_1527, se je pritožil:

“Ne gre toliko za uganke kot za to, da nam spremljevalci natančno povedo, kaj moramo storiti. ‘Uporabite to za to’, ‘zdaj odprite vrata’. Ali pa kako so kar vse stvari označene. Naj [razvijalci] označijo samo eno mesto in me pustijo, da ga najdem, ne potrebujem celotne poti.”

Težave predstavljajo tudi nenehna obvestila na zaslonu. Čeprav mnogi RPG-ji na zaslon izpišejo odzive spremljevalcev na naše akcije, kot na primer “Astarion se s tem ne strinja”, se v The Veilguard prikažejo še dodatna obvestila, ki pojasnjujejo čustva ali dejanja likov.

“Meni osebno niso všeč prizori, kot so tisti, ko je Harding očitno zelo žična zaradi nečesa, igra pa nam to razloži z besedilom.

‘HARDING JE NEMIRNA ZARADI SVOJIH NOVIH MOČI’

Okej… ampak to bi lahko ljudje sklepali sami,“ je v istem pogovoru na Redditu zapisala z-lady.

Nazadnje je moteč tudi splošen način izražanja likov v igri, ki se pogosto zdi pokroviteljski. Youtubar CohhCarnage je tako komuniciranje primerjal z reklamo proti drogam, ki so mu jo učitelji kazali v osnovni šoli.

“Počutil sem se, kot da sedim v občinstvu in gledam skupino odraslih, ki izvajajo predstavo, ki naj bi mi povedala, kaj naj si mislim o nečem.”

Tak način sporočanja primerja z igrami kot so Baldur’s Gate 3 in Cyberpunk 2077, kjer se socialne teme obravnavajo bolj subtilno ter igralcem prepuščajo prostor, da sami raziščejo in premislijo o kompleksnih zgodbah obravnavanih v igri, namesto da jih zgolj pasivno poslušajo.

Continue Reading

Igre

Oboževalci preklicali prednaročila Kingdom Come: Deliverance 2 zaradi Denuva

Published

on

Oboževalci igre Kingdom Come: Deliverance 2 izražajo svoje nezadovoljstvo zaradi vključitve Denuva, sporne tehnologije DRM, v težko pričakovano nadaljevanje srednjeveškega RPG-ja. Številni so začeli preklicovati prednaročila, saj so zaskrbljeni zaradi vpliva programske opreme na delovanje igre.

Denuvo, ki ga je razvilo podjetje Irdeto, je namenjen preprečevanju piratstva, vendar je zaslovel zaradi padcev hitrosti sličic in težav z zmogljivostjo. Oboževalci so bili še posebej razočarani, ko je bilo razkrito, da igra ne bo na voljo na GOG-u, priljubljeni platformi brez DRM.

Za mnoge je bila vključitev sistema Denuvo problematična, vendar so nekateri na družbenih omrežjih tehnologijo branili.

“Ne podpiram denuva, če ostane, bom potrpežljiv in počakal leto dni, da ga opustijo. Še vedno bom plačal za igro, le pozneje. Jbsh denuvo in njegovo sranje, ki vpliva na zmogljivost,“ je zapisal uporabnik Reddita Nast33.

“Počakal bom, da bo igra izšla na GOG-u brez teh smeti in z vsemi popravki,” se je pridružil nekdo drug.

Spet drugi odgovori kažejo na drugačno javno mnenje:

“Zdi se, da vpliva le na nekatere igre. Verjetno je to posledica nepozornosti razvijalca pri vključevanju. Planet Coaster in MGSV uporabljata Denuvo in nikoli nisem imel težav pri igranju teh iger, prav tako se ni zdelo, da bi se kdo pritoževal, da igri uporabljata Denuvo. Čeprav je pri Planet Coasterju znano, da piratske kopije delujejo kot sranje.”

“Doom ima denuvo in teče bolj gladko kot kcd….“ je dodal še en uporabnik.

Kingdom Come: Deliverance je do sedaj prodal več kot 6 milijonov izvodov, oboževalci pa so že nestrpno pričakovali nadaljevanje.

Preverite tudi, kaj si je o igri mislil Žiga, ki se je udeležil novinarskega predogleda Kingdom Come: Deliverance 2.

Continue Reading

Igre

Igra Squirrel with a Gun je prišla na konzole

Published

on

Bizarna strelska igra v peskovniku, ki je uspela zbrati več igralcev kot Concord, je zdaj na voljo za PlayStation 5 in Xbox Series X|S.

Založnik Maximum Entertainment in razvijalec Dee Dee Creations sta 29. avgusta izdala Squirrel with a Gun za osebne računalnike. Sandbox streljanka z divjim glodavcem je na Steamu dosegla največ okoli 2000 sočasnih igralcev in zdaj upa na uspeh med uporabniki konzol.

V igri Squirrel with a Gun igramo kot glodavec, opremljen z enim od številnih strelnih orožij, ki jih veverice jasno tako pogosto srečujejo v naravi. Z arzenalom orožja se spopadamo z agenti, ki nas lovijo in zganjamo vragolije.

Rešujte zapletene logične uganke, da bi zbrali zlate želode, in premagujte edinstvene izzive, tako da ste ustvarjalni s svojim orožjem. Morate hitro pobegniti? Izstrelite orožje in se s povratnim sunkom premaknite na varno. Preizkusite različna orožja, upravljajte RC avtomobile in pojejte rojstnodnevno kot veverica s pištolo.

Fizične izdaje igre Squirrel with a Gun vključujejo:

  • Obleko Nuts for Nuts
  • 2 preobleki za veverico
  • List z nalepkami
  • Filmski plakat

Continue Reading

Igre

Hotline Miami 2 nenadno umaknjen iz trgovine PlayStation Store v Avstraliji

Published

on

Avstralija je ponovno udarila proti videoigram, tokrat leto dni po izdaji igre Hotline Miami 2: Wrong Number na PlayStation 5. Igra je bila prvič izdana leta 2015, vendar so jo avstralski organi zaradi sporne vsebine kmalu prepovedali. Kljub temu pa je leta 2023 pristala na avstralskem PlayStation 5 Store, kar se zdaj zdi, da je bila napaka.

Nedavno je bila igra umaknjena iz trgovine, igralci, ki so igro kupili, pa so prejeli vračilo. Prvotna prepoved leta 2015 je prišla s strani Avstralskega odbora za klasifikacijo (ACB), ki je opozoril na sporno sceno, ki prikazuje simulirano spolno nasilje. Kot odziv na prepoved igre je razvijalec igre Jonatan Söderström avstralskim oboževalcem svetoval, naj igro preprosto piratizirajo.

Slika: Press Start

Ko je bila igra leta 2023 ponovno dostopna v spletni trgovini, se je zdelo, da je spor zaključen, a zdaj se zdi, da je ACB ali druga institucija ponovno posegla in uveljavila prvotno odločitev. Igra Hotline Miami 2 je bila ponovno umaknjena z avstralskega trga.

Kupci so prejeli obvestilo od PlayStationa, ki razlaga situacijo:

“Ugotovili smo, da izdelek Hotline Miami 2: Wrong Number ni pridobil ustrezne ocene pri Avstralskem odboru za klasifikacijo, zato smo sprejeli ukrepe za vračilo kupnine strankam, ki so igro kupile.

Vračilo celotnega zneska smo izvedli na vaš izvorni način plačila. Ta postopek lahko traja 30-60 dni, da se prikaže na vašem bančnem izpisku. Če izvorno plačilno sredstvo ni več na voljo, bomo znesek povrnili v vašo PlayStation Network denarnico.

Opravičujemo se za morebitne nevšečnosti.”

Igra je bila prav tako umaknjena za vse avstralske naročnike PlayStation Plus.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno