Skakanje iz ene platforme na drugo. Rezanje nasprotnikov na dva dela in občutek, da smo res prava ninja so poglavitne lastnosti igre Ghostrunner.
Na trgu je veliko iger, ki nas popeljejo v svet ninje a Ghostrunner ponuja nekaj novega. Nismo tihi in ne udarjamo iz senc. Smo hitri in neizprosni. Igra se dogaja v cyberpunk svetu, kar pomeni, da je veliko kadrov zelo lepih in če jih poslikate, lahko ustvarite dober material za ozadje vašega namizja. Zgodba iskreno ni v ospredju. Vsaj zame ni bila. Izstopa pa definitivno gameplay, ki ni razočaral.
Ghostrunner_20211225185221
Ghostrunner_20211225185450
Platformanje
Igra poteka linearno, kar omogoča razvijalcem, da nam jasno povedo, kaj želijo doseči z gibanjem v igri. Na neki točki moramo najti način kako priti do ščita vojakov in takoj čez nekaj trenutkov moramo že metati shurikene, da uničimo napravo, ki blokira vrata. V tej igri vam res ne bo nikoli dolgčas. Razvijalci so pogosto potiskali meje fizike in čeprav se včasih zdi, da so pretiravali oz. jim je že zmanjkalo idej, nikoli nisem imel občutka, da mi ne ponujajo dovolj. Vse je zelo hitro, adrenalinsko in zabavno.
Akcija
Le-te ne primanjkuje. Raznolikih nasprotnikov tudi ne. Seveda imamo napredovanje, kjer skozi igro odklepamo nove skille in se kot igralec izboljšujemo. Temu sledi tudi težavnost igre. Takoj, ko imamo občutek, da smo se določenih nasprotnikov navadili in jih začnemo brez problema premagovati, se pojavijo novi, težji, ki imajo unikatne lastnosti. Kar res “proda” Ghostrunner je nonstop akcija. Imamo nivoje kjer se dogajanje umiri, da nam predstavi nekaj zgodbe, a to ne zmoti, saj dobivamo s tem backstory ter razlog za bojevanje, kot tudi nam omogoči, da ujamemo sapo.
Edino naše orodje je sablja. Več naš lik ne potrebuje. Istočasno pa imamo različne opcije gibanja v svetu. Lahko drsimo, hodimo po stenah in imamo neke vrste vrv, tj. grappling hook, s katero se lahko povlečemo do določenih objektov. Za spopadanje z nasprotniki nam je na voljo majhen skok, ki malce upočasni čas in nam dovoli, da menjamo smer. Sliši se precej overpowered mehanika, a je prazaprav dobro uravnotežena s težavnostjo igre.
Ghostrunner_20211225185330
Ghostrunner_20211225185450
Ghostrunner_20211225185650
Ghostrunner_20211225185931
Brutalno, a zabavno
S tem stavkom bi najbolje opisal Ghostrunner. Igra je zelo brutalna, saj vsakega nasprotnika dobesedno razrežemo na polovico. Z vsemi mehanikami nam igra ponuja edinstveno izkušnjo, ki ji v svetu ni in ni para. Igra je tudi zelo zahtevna, saj vas kaznuje za napake ob vsaki priložnosti. Tukaj so v pomoč zelo hitri respawni ko umremo. Potrebno je omeniti, da nas samo en zadetek pokonča. Nimamo t. i. »hit pointsev«, ampak je zadosten samo en projektil iz strani nasprotnikov in že moramo od zadnje točke kjer smo shranili. Slednje tudi omogoča, da nikoli ne izpademo iz akcije in smo nenehno na trnih in aktivni.
Ghostrunner ni igra, za katero bi namenili 20 ali 30 minut časa v dnevu. Moja izkušnja je, da ko začnem, se dolgo ne konča, saj te igra dobesedno potegne v svet. Adrenalin, ki ga prejemaš iz hitrega, brutalnega gameplayja ga prejmeš redko pri kateri drugi igri.
Končni vtis
Posledično je igra must play vsem nadobudnim virtualnim nindžam, za vse tiste z občutljivim želodcem pa predlagamo, da jo preskočijo ter zgornje zajeme ekrana pozabijo z nekaj urami preigravanja Let’s Sing 2022.
Kingdom Come: Deliverance II je že v prvem dnevu po izidu pokril celoten 40-milijonski proračun, kar je ogromen uspeh za češki studio Warhorse. V samo 24 urah je igra presegla milijon prodanih izvodov, kar močno prekaša prvo igro v seriji Kingdom Come.
KCD2 je trenutno ena najbolj igranih RPG iger leta 2025. Na Steamu jo v času pisanja hkrati igra več kot 108.000 igralcev, v zadnjih 24 urah pa je po podatkih SteamDB dosegla vrhunec pri 185.582 igralcih. Kritike so izjemno pozitivne – kar 89,72 % ocen na Steamu je zelo pozitivnih, s komentarji kot je:
“Predstavljajte si igro AAA s stabilnim delovanjem in malo ali nič hroščev ob izidu.”
Dan Vavra, soustanovitelj podjetja Warhorse Studios, je nad situacijo navdušen: “S številkami smo zadovoljni, in če se bo trend nadaljeval v enakem tempu, bo to odlično.”
Navdušena sta bila tudi oba naša Žiga, ki sta igro preizkusila pred uradnim izidom.
“Izkaže se, da imajo dejanja v tej igri tudi posledice. Tistim ki s tem niso zadovoljeni priporočam, da si poskusijo nekje zagotoviti doživljensko zalogo odrešenikovega šnopca (Saviour Schanpps). Hitro shranjevanje je namreč v tej igri omejeno,” je zapisal Žiga Pirih.
“Raziskovanje sveta je zdaj še bogatejše. Na vsakem koraku lahko najdemo nekoga, ki je slišal kakšne govorice. Manjše podrobnosti, kot so prevrnjen voz z orožjem in hrano, zakopana trupla z opremo, nesporazumi med prebivalci, ki lahko privedejo do zanimivih ali zabavnih stranskih misij, ali pa zakopani zakladi – vse to daje občutek živega sveta,” je svoj preizkus komentiral Žiga Kmetec.
KINGDOM COME: DELIVERANCE II – DAY ONE EDITION igra za PLAYSTATION 5
Old School RuneScape ob svojem 12. rojstnem dnevu predstavlja nov izziv za igralce – spopad s Kraljico ognja Brandr in Kraljem mraza Eldricom. Nova šefa bosta preizkusila spretnosti in taktiko igralcev, ki bodo morali zkoristiti elementarne slabosti sovražnikov, da jih premagajo.
V Asgarnianski ledeni jami se odvija napet spopad med ognjenimi in ledenimi velikani. Igralci se lahko boja lotijo samostojno ali v dvoje, ob zmagi pa jih čakajo bogate nagrade, med njimi Twinflame Staff in Giantsoul Amulet, ki omogoča prežarčenje naravnost do katerega koli izmed treh velikanov Oborja, Bryophyte in Kraljevskih Titanov.
Razvijalec Jagex bo 19. februarja praznoval 12 let Old School RuneScapa z novimi okraski, kozmetičnimi nagradami in posebnimi dogodki. Igralci bodo lahko sodelovali v natečajih in morda osvojili RuneScape Kingdoms namizno igro, uradno RuneScape kuharsko knjigo ali 12 mesecev naročnine.Old School RuneScape je na voljo na PC-ju, Steamu, iOS-u in Androidu s podporo za igranje na različnih napravah.
KINGDOM COME: DELIVERANCE II – DAY ONE EDITION igra za PLAYSTATION 5
Z naslednjo brezplačno posodobitvijo bo čarovniška RPG igra Hogwarts Legacy dobila uradno podporo za modifikacije, ki bo omogočila igralcem na osebnih računalnikih še bolj prilagodljivo izkušnjo. Posodobitev bo na voljo 30. januarja, ko izideta komplet orodij Hogwarts Legacy Creator Kit in vgrajeni upravitelj modov.
Chandler Wood, vodja skupnosti pri razvijalcu Avalanche Software, je v spletni najavi poudaril, da bodo modifikacije omogočile vse od manjših prilagoditev, kot so nove pričeske in kozmetični dodatki, do bolj poglobljenih sprememb, kot so dodatne naloge in temnice.
“Pred izidom [posodobitve] smo trdo sodelovali z nekaterimi izjemnimi ustvarjalci modifikacij, da bi zagotovili, da boste imeli že prvi dan na voljo nekaj res zanimivih stvari, s katerimi se boste lahko igrali,” je povedal v posnetku na YouTubu.
⚡️Official In-Game Mods are Coming to Hogwarts Legacy
CurseForge has partnered with Warner Bros. Games to bring free, safe, and easy-to-install mods to Hogwarts Legacy🪄
Starting January 30, experience a fresh playthrough with exciting new questlines, dungeons, and more🧙♂️… pic.twitter.com/0389UytS3x
Doom: The Dark Ages, najnovejša igra iz legendarne franšize, bo izšla 15. maja 2025 na PS5 in drugih platformah. Hugo Martin, direktor igre pri id Software, je razkril podrobnosti o igranju in zgodbi, ki bo igralce popeljala v srednjeveški svet spopadov in zavezništev.
Igranje združuje globino Doom Eternal in preprostost Doom (2016). Med novostmi izstopa Shield-Saw, srednjeveško orožje, ki se drugače odziva glede na situacijo v kateri se znajdete. Martin je izpostavil, da je igranje intuitivno, a hkrati ponuja taktično globino. Odkrili bomo tudi začetke Slayerjeve kariere.
Za največje navdušence bo na voljo izdaja DOOM: The Dark Ages – Collector’s Bundle, ki vključuje:
zgodnji dostop do igre, dva dni pred uradnim izidom,
digitalno knjigo z risbami,
glasbo,
30 cm visoko Slayerjevo figurico,
kovinski ključ Red Key Card,
SteelBook ovitek,
preobleke, kot so Divinity Slayer, Divinity Dragon in Divinity Atlan,
Cena za Collector’s Bundle je €209,99. Zbirateljski paket je že mogoče prednaročiti v spletni trgovini Bethesda Gear. Igra DOOM: The Dark Ages izide 15. maja 2025 za platforme PlayStation 5, Xbox Series X|S, PC ter za naročnike Xbox Game Pass.
Ljubitelji srednjeveških pustolovščin si hitro rezervirajte čas za pustolovščino epskih razsežnosti. Warhorse Studios in PLAION sta razkrila načrt za prihodnost igre Kingdom Come: Deliverance II, ki na konzole in PC prispe 4. februarja 2025. Načrt vključuje brezplačne posodobitve in plačljive razširitve, ki bodo igri dodale še več globine skozi celotno leto.
Poglejmo, kaj nam obljubljajo razvijalci.
Pomlad: Posodobitve bodo vključevale brivski sistem za prilagajanje videza, hardcore način in konjske dirke.
Poletje: Nova zgodba Brushes with Death bo igralce popeljala na skrivnostno nalogo, kjer Henry pomaga umetniku s temačno preteklostjo in se sooča z nevarnostmi ter spletkami.
Jesen: Zgodba Legacy of the Forge raziskuje preteklost Henryjevega rejnika Martina. Igralci bodo lahko obnovili staro kovačijo in raziskali svojo preteklost.
Zima: Zgodba Mysteria Ecclesia bo igralce vodila v samostan Sedlec, kjer se Henry odpravi na tajno nalogo, da prepreči širjenje smrtonosne bolezni.
Vsaka razširitev prinaša nove vsebine in izboljšave igranja, spremljale pa jih bodo brezplačne posodobitve za še boljšo izkušnjo. Igra bo na voljo v več različicah, vključno z izdajo Gold Edition, ki vključuje osnovno igro, razširitveni paket in ekskluzivne dodatke.
Preverite, kaj je o Kingdom Come: Deliverance II zapisal Žiga, ki se je odpravil na Češko na štiriurno predstavitev igre.
Gre za temačni akcijski RPG, ki stavi na močno zgodbo in odprt svet, postavljen v 14. stoletje, ko Evropo pustošijo vojne in črna smrt. V kaosu in splošnem preplahu se vampirji iz doline Vale Sangora v Karpatih dvignejo iz senc in izkoristijo trenutek, da odstavijo fevdalne gospodarje ter zavladajo temu pozabljenemu koncu sveta.
Igralci v igri prevzamejo vlogo Coena, mladega moža, ki postane »Dawnwalker« — bitje, ki ni povsem človek, a tudi ne povsem vampir. Kar igro loči od drugih, je časovna omejitev: 30 dni in noči. V tem času mora Coen rešiti svojo družino ali pa se podati na pot maščevanja in uničiti tiste, ki so ga preobrazili.
Zasnova igre temelji na t. i. narrative sandbox pristopu, kjer igralci sami odločajo, katere naloge bodo opravili in kako bodo porabili svoj čas. Vsaka odločitev vpliva na zgodbo, čas pa neusmiljeno teče naprej.
Posebnost igre je tudi preplet dnevno-nočnega cikla. Podnevi ima Coen dostop do svojih človeških vrlin, ponoči pa se prebudijo njegove vampirske moči. Igralci bodo morali ves čas tehtati, ali se bodo borili za svojo človeškost ali se vdali prekletstvu vampirizma.
Z bogato pripovedjo in temačno atmosfero bi The Blood of Dawnwalker lahko postal naslov, ki ga bodo oboževali ljubitelji fantazije in vampirskih zgodb. Je to igra, ki bo potešila žejo po nečem novem? Podrobnejšo predstavitev igranja pričakujemo poleti 2025.
Witcher Netflix Geralt of Rivia Witcher Mode Season 2 7-Inch Scale Action Figure
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.