Igre
Pred izidom smo igrali vesoljsko grozljivko Dolmen

Published
6 mesecev agoon
By
WickedLinxV prereleasu sem dobil možnost testirat igro Dolmen. Igra poteka v vesolju in nam z nekaj horror elementi nudi tako imenovano “Souls-like” akcijsko, RPG dogodivščino. Igramo kot astronaut, ki se mora prebiti skozi planet Revion Prime in vse nevarnosti, ki prežijo na njemu.
Na začetku imamo na voljo melee weapon, za uporabo katerega vsak udarec potrebuje stamino. Imamo pa tudi orožje za streljanje kot je ledena pištola, s katero lahko začasno omamimo nasprotnika, a zato uporabimo nekaj energije, ki se tako kot stamina regenerira. Na voljo imamo različne kontrolne točke, ki nam omogočijo, da se vrnemo na svojo ladjo, kjer pa lahko za točke, katere smo pridobili za premagovanje nasprotnikov, izboljšamo vse atribute našega karakterja. Na ladji imamo “delovno mizo”, kjer lahko iz materialov nabranih čez avanturo ustvarimo boljša orožja in oklep, ki lahko imajo posebne lastnosti, ki nam pomagajo pri preživetju.
Čeprav še igra ni izšla in bo do izida še kar nekaj posodobitev tako grafično, kot z samim gameplayjem. Sam sem igral na full HD pri najvišjih nastavitvah in moram reči, da je grafično lepša kot sem sprva pričakoval, grafičnih napak ali glitchev pa skoraj ni bilo. Gameplay, katerega sem bil deležen igrati, je srhljiv z vsemi zvoki iz ozadja in ima poznano in hkrati novo izkušnjo premikanja in bojevanja, skozi katerega sem videl potencial, ki ga Dolmen lahko prinese ob izidu.
A pri kar nekaj plusih pridejo zraven tudi minusi, kateri so tukaj prisotni še kar v velikem številu. Včasih nas nasprotniki zadanejo na res beden način, čeprav so zamahnili mimo nas. Mehanika umikanja skoraj ne obstaja in čeprav se umaknemo, se naboji včasih v zraku kar obrnejo in nas vseeno zadanejo. Pri samem bojevanju bi si razvijalci lahko vzeli zgled pri igrah, kot so The Surge 2, Sekiro in Nioh 2, ki imajo vse veliko bolj “tekočo” igralno izkušnjo.







Namreč Dolmen me spominja na prvi izid igre Dark Souls, kjer so se razijalci še učili in ustvarjali tako imenovan Souls-like izkušnjo igranja. Uporaba pištol in streljanje, kar je vsaj zame dobrodošla vključitev v igro, pa je obupna. Prosto streljanje, čeprav lepo zadanemo tarčo, je samo polovico toliko efektivno, kot bi bilo če uporabimo “lock on target”. To je v teoriji super, a gre kamera v tako obupno pozicijo, da se v določenih primerih skoraj nič ne vidi. Nekaj kar si v takšni igri ne morejo privoščiti, saj te na vsakem koraku čaka nekaj ali nekdo, ki te lahko kar hitro pokonča.
Sam meni ali HUD sta še rahlo nepregledna, a kot rečeno – menim, da je to že dodelano, a tega niso dali v testno verzijo. Sama ladja na kateri si izboljšujemo karakterje, ustvarjamo orožja in druge stvari, je na določenih mestih slabo izdelana in ji manjka kakšna tabla ali dve, da vemo kje se nahajamo.
Preigral sem večino podobnih iger in moram reči, da me res zanima, kako bo Dolmen izgledal ob izidu, saj po mojem mnenju ima igra v tem žanru lep potencial za uspeh. Trenutno ima kar nekaj napak a mislim, da se večino le-teh zavedajo in jih bodo do izida popravili, saj jih je trenutno skozi igranje težko spregledati.
You may like
-
Square Enix želi še naprej razvijati NFT-je
-
Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način
-
Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev
-
Razvijalci masovno odpovedali letošnjemu Gamescomu
-
Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev
-
Razkrit video posnetek igranja Warzone Mobile prikazuje celotno tekmo
-
Pohiti! Še dva dni lahko brezplačno poskusiš igro Outriders
-
Streamer je naredil kontroler za Sifu, ki ga upravlja s pestmi
-
Preizkušamo taktično ostrostrelsko fantazijo Sniper Elite 5
Igre
Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način

Published
22 ur agoon
24/06/2022By
Alja Šavle
Da bi naredili prijetno strašljivo igro, niso dovolj le grozljive pošasti in moreče vzdušje. Razvijalec Striking Distance je strašenje spremenil v pravo znanost s postopkom, ki ga ekipa imenuje inženiring grozljivk.
Inženiring grozljivk opredeljuje natančen način, na katerega ekipa konstruira svoje strašne trenutke, tako da imajo največji učinek na igralce. To sega od oblikovanja sobe s strateško postavljenimi vstopnimi točkami za pošasti do obsedenosti s tako majhnimi detajli, kot je, ali naj žarnica utripne dvakrat ali trikrat.
Inženiring grozljivk izvira iz želje ekipe, da bi strahovi v The Callisto Protocol bili nepredvidljivi tudi za ljubitelje žanra. Na primer, lahko zgodi, da zastrašujočemu napadu le nekaj sekund pozneje sledi še eno grozljivo presenečenje. Vaše slušalke lahko zaznajo moteč hrup z leve strani, pošasti pa vas lahko napadejo z desne.
“Želimo ustvariti čim bolj nepredvidljiv timing,” pravi kreativni direktor Glen Schofield. “Obstajajo trenutki, ko si rečeš: ‘Vem, da me bodo prestrašili, vem, da me bodo dobili,’ kajne? In potem te morda ne.”
Primer, ki ga je navedel Schofield, je, da zgodaj v igri igralec odpre vrata in ga nekaj napade. S tem postane igralec previden pri vstopu v nove sobe, toda po več stopnjah varnega odpiranja vrat se igralec sprosti. In takrat ga pošasti znova napadejo, ko to najmanj pričakuje.
A Striking Distance se zaveda, da je treba igralcem omogočiti tudi odmor. Vendar igralci med temi odmori se nikoli ne smejo popolnoma sprostiti. Schofield je namignil, da nas lahko tudi takrat kaj preseneti.
Igre
Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev

Published
2 dneva agoon
23/06/2022By
Alja Šavle
Bungie je tožil izdelovalce cheatov Elite Boss Tech in zmagal, saj naj bi programska oprema slednjega kršila zakone o avtorskih pravicah.
Po besedah Torrent Freaka sta se obe strani dogovorili za razrešitev tožbe, vložene avgusta 2021, po kateri bo proizvajalec programske opreme Bungieju plačal 13,5 milijona dolarjev odškodnine.
Programska oprema za goljufanje Elite Boss Tech za Destiny 2 prikazuje grafični prekrivni element, ki se integrira v avtorsko zaščiteno delo Bungieja, da ustvari nelicenciran derivat, kar krši pravice razvijalca Destiny iger. Elite Boss Tech so tudi priznali namerno kršitev zakona DMCA.
This week at Bungie, we’re prepping to make Saint-14 proud once more with this Season’s return of Trials of Osiris, showing off some nifty new ways to put your fashion spin on some beloved Exotics, and a deeper dive into recent airborne accuracy changes.https://t.co/V7uxBynHzu
— Bungie (@Bungie) June 9, 2022
Programska oprema je bila po poročanju prenesena 6765-krat, pri čemer je vsak posamezen primerek Elite Boss Tech stal 2.000 dolarjev. Poleg finančne nagrade je družbi Elite Boss Tech prav tako prepovedano ustvarjati ali distribuirati kakršno koli programsko opremo, ki krši pravice Bungieja ali pravice njegovih starševskih družb, podružnic ali hčerinskih družb.
Elite Boss Tech tudi ne sme izvajati povratnega inženiringa iger, ki so v lasti ali izdani pri Bungieju.
To ni bila prva tožba, ki jo je Bungie proti izdelovalcem opreme za goljufanje – lani avgusta je studio skupaj z Ubisoftom vložil pritožbo proti Ring-1, ki je takrat prodajal heke za Destiny 2 in Rainbow Six: Siege.
Igre
Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev

Published
3 dnevi agoon
22/06/2022By
Alja Šavle
Kdor igra Counter-Strike: Global Offensive, ve, da so preobleke za orožja v igri donosen posel. Nekateri igralci zelo resno jemljejo svoj kozmetični inventar, s katerim lahko trgujejo za stotine evrov.
please spread this
— ohnePixel (@ohnePixel) June 21, 2022
if someone from @csgo/@steam sees this, message me and i'll get you in contact with him to get this sorted
half(?) of the items got quicksold and are gone, other half(?) sent to the hacker's steam account and are sitting on a trade hold
it's not too late
Zdaj en nesrečni zbiratelj trdi, da so mu hekerji ukradli celotno zbirko, vredno približno 2 milijona dolarjev. V tvitu uporabnik ohnePixel, ki naj bi bil seznanjen z žrtvijo, trdi, da gre za najdražjo zbirko vseh časov, ki je vsebovala nekaj najbolj legendarnih predmetov v meta CS:GO, kot so souvenir dragon lore, no-star karambit in #1 blue gem.
No-star karambit in #1 blue gems karambit sta različici noža, ki naj bi bili skupaj vredni približno 1,4 milijona dolarjev.

Po besedah ohnePixela, ki je težavo delil na Twitterju, je polovica preoblek že bila prodanih, druga polovica pa naj bi bila prenesena na hekerjev račun Steam in je trenutno na čakanju.
Ni jasno, kako je bil žrtvin račun Steam ogrožen in ali se bo Valve sploh vpletel v iskanje krivca.
Igre
Razkrit video posnetek igranja Warzone Mobile prikazuje celotno tekmo

Published
3 dnevi agoon
22/06/2022By
Alja Šavle
Na spletu so objavljeni posnetki, ki so pricurljali iz zaprtega alfa testa Call of Duty Warzone Mobile.
Activision je v začetku leta objavil, da dela na mobilni različici Call of Duty Warzone, brezplačne igre, ki je bila izdana marca 2020 in je v 13 mesecih pritegnila 100 milijonov igralcev. Maja je mobilna igra vstopila v zaprto alfa testiranje.
Mobilna igra battle royale uporablja zemljevid Verdansk, ki je bil prvotno predstavljen v konzolni in računalniški različici Warzone.
“Naše poslanstvo s projektom Aurora, kodnim imenom za naš novi mobilni naslov, je združiti prijatelje, družine in ljudi po vsem svetu v globalno skupnost raznolikih igralcev s hitro, natančno in visokokakovostno battle royale akcijsko izkušnjo, ki prinaša nov način igranja [mobilnih iger],” je dejal Activision.
Igra je v delu v novem internem studiu za razvoj mobilnih iger Solid State, pa tudi pri Beenoxu, Activision Shanghai in Digital Legends. Čeprav Activision ni potrdil točnega izida igre, se zdi, da bo mobilna verzija Call of Duty Warzone izšla leta 2022.
Activision je pred kratkim objavil, da bo Warzone 2.0 lansiran pozneje letos, kmalu po izidu Call of Duty Modern Warfare 2 28. oktobra. Izvirni Warzone se bo nadaljeval kot ločena izkušnja, ko bo Warzone 2.0 lansiran.
Z novim načinom peskovnika in popolnoma novim igralnim prostorom bo Warzone 2.0 na voljo za PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One in PC prek Battle.net in Steam.
Try Hard Guides so pred kratkim objavili sliko, ki naj bi razkrila glavni zemljevid Warzone 2, vključno z vsemi pomembnimi značilnostmi, kot je reka in morje, po katerem lahko igralci dejansko plavajo.

Igre
Pohiti! Še dva dni lahko brezplačno poskusiš igro Outriders

Published
3 dnevi agoon
21/06/2022By
Alja Šavle
V pričakovanju prve večje razširitve, lahko igro Outriders – prijetno tretjeosebno znanstveno-fantastično streljačino razvijalca People Can Fly – ta teden brezplačno preizkusite na Steamu.
Outriders, ki so bili predstavljeni za PC, Xbox in PlayStation lanskega aprila, prinašajo delček skupne strelske akcije, ki se igra podobno kot številne igre istega žanra. Igra ponuja solidno in zadovoljivo strelsko igro ter vrsto dodatnih moči in sposobnosti, da ostane boj svež in razburljiv.
The Unstoppable, the Immoveable and the Unbreakable collide.
— Outriders (@Outriders) June 9, 2022
Brace for impact, Outriders Worldslayer arrives on June 30th! pic.twitter.com/5zg9b5h9Oq
Če vas zanima, a se bojite zaveze, lahko prenesete Outriders in igrate celotno igro – ali vsaj toliko, kolikor lahko iztisnete, preden se promocija zaključi ta četrtek, 23. junija – brezplačno na Steamu. Za čas dogodka velja tudi 45 % popust, ki zniža redno ceno igre z 39,99 € na 21,99 €.
Brezplačna promocija Outriders prihaja pred prvo večjo razširitvijo, Worldslayer, ki naj bi izšla prihodnji četrtek, 30. junija, na platformah PlayStation 4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S in PC. Obljublja nove funkcije, nova okolja, nove sovražnike, nove puške in novo opremo.

Igre
Streamer je naredil kontroler za Sifu, ki ga upravlja s pestmi

Published
4 dnevi agoon
21/06/2022By
Alja Šavle
Sifu nam že omogoča, da izživimo svojo kung-fu fantazijo kot 3D beat-em-up igri. Kaj pa, če bi igro lahko nadzorovali z gibanjem celega telesa?
Been feeling super ill this weekend, but managed to push through and create one of the most fun builds I've ever made – the @SifuGame motion controller@goodgame_asia has been a real test of strength so far, it's been a really fun challenge 😁😁 pic.twitter.com/XgzXHhCYfJ
— Rudeism @ Good Game Asia (@rudeism) June 19, 2022
Streamer Rudeism, znan po svojih čudnih in čudovitih ploščkih ter izzivih, je kot svoj zadnji projekt ustvaril kontroler gibanja za Sifu in rezultate predvajal čez vikend.
Kako deluje? Nosi dve rokavici s senzorji gibanja in palico v vsaki roki za prepoznavanje gibov. Preprosto udarjanje po zraku je dovolj za lahke napade, drugi gibi pa se uporabljajo za težke napade in pariranja, pobiranje predmetov in druge interakcije potekajo s klikom na palice.
Rudeism se je predvajal le 30 minut po zaključku ploščka, pri čemer je opazil, da je lahko nekoliko temperamenten, saj se sprva ni najbolje odzival. Rudeism je igro igral na easy, ker bi bilo gibanje na višjih težavnostih preveč zahtevno.
Enostavna težavnost je bila v Sifu dodana maja, saj igra res ni mačji kašelj, kakor je tudi v svoji recenziji povedal tudi naš Žiga “ WickedLinx”:
“V kolikor [igro] igramo na normal ali hard težavnosti, bomo deležni napadov iz vseh strani, saj se v večini primerov na nas spravijo kar vsi nasprotniki in moramo biti res pozorni pri umikanju in pariranju udarcev.”
Pro nasveti by Mastercard


Igraj kot PRO z Mastercard in JureTršanBlondom: Shifty je nazaj
“Začel sem kot tekstopisec v krznarstvu, pri izkušenem tekstopiscu, Grku Teddyju. Rekel mi je, da je najpomembnejša zamisel v oglaševanju...


Igraj kot PRO z Mastercard in ScorpLZ: Top 5 solo lokacij na Chapter 3 mapi
Nabiranje materialov je ključnega pomena v igri Fortnite in poteka skozi celo igro. Materiali so to, kar določi, kdo se...


Igraj kot PRO z Mastercard in Dejlo: Odkrivanje mape
“Mapa” je beseda, ki se pogosto pojavlja v igričarski govorici. Mapa je prenesena beseda oziroma natančneje kalk angleške besede map,...

Square Enix želi še naprej razvijati NFT-je

Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način

Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev

Razvijalci masovno odpovedali letošnjemu Gamescomu

Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Zaključila se je Game Gang Valorant Liga 2022

Euro Truck Simulator 2 dobiva balkanske proge

Pomanjkanje zalog PS5 naj bi se stabiliziralo do 2024

F1 Manager 2022 izide avgusta letos

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Preizkusili smo TV za gamerje LG OLED48C11LB

Kako do dobrega pinga in igre brez lagiranja?

Odpakirali smo gaming tipkovnico Logitech G413 SE

Preizkusili smo brezžični headset za mladino Logitech G435 LightSpeed

Square Enix želi še naprej razvijati NFT-je

Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način

Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev

Razvijalci masovno odpovedali letošnjemu Gamescomu

Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Zaključila se je Game Gang Valorant Liga 2022

Euro Truck Simulator 2 dobiva balkanske proge

Pomanjkanje zalog PS5 naj bi se stabiliziralo do 2024

F1 Manager 2022 izide avgusta letos

Preizkušamo kung fu akcijo Sifu

Preizkusili smo TV za gamerje LG OLED48C11LB

Kako do dobrega pinga in igre brez lagiranja?

Odpakirali smo gaming tipkovnico Logitech G413 SE

Preizkusili smo brezžični headset za mladino Logitech G435 LightSpeed
Priljubljeno
-
Igre3 tedni ago
Preizkušamo kung fu akcijo Sifu
-
Turnirji4 tedni ago
Zaključila se je Game Gang Valorant Liga 2022
-
Igre2 tedna ago
Euro Truck Simulator 2 dobiva balkanske proge
-
Oprema4 tedni ago
Pomanjkanje zalog PS5 naj bi se stabiliziralo do 2024
-
Igre2 tedna ago
F1 Manager 2022 izide avgusta letos
-
Aktualno2 tedna ago
Queen’s Gambit video igra prihaja na … Netflix?
-
Aktualno2 tedna ago
Z Microsoftovo novo aplikacijo Xbox TV bo mogoče igrati igre brez konzole
-
Aktualno4 tedni ago
Netflix 4. sezoni Stranger Things dodal opozorilo o vsebini, zaradi dogodkov v Teksasu
-
Aktualno3 tedni ago
V boj proti lootboxom se je pridružilo 18 evropskih držav