fbpx
Connect with us

Igre

Pred izidom smo igrali vesoljsko grozljivko Dolmen

Published

on

V prereleasu sem dobil možnost testirat igro Dolmen. Igra poteka v vesolju in nam z nekaj horror elementi nudi tako imenovano “Souls-like” akcijsko, RPG dogodivščino. Igramo kot astronaut, ki se mora prebiti skozi planet Revion Prime in vse nevarnosti, ki prežijo na njemu.

Na začetku imamo na voljo melee weapon, za uporabo katerega vsak udarec potrebuje stamino. Imamo pa tudi orožje za streljanje kot je ledena pištola, s katero lahko začasno omamimo nasprotnika, a zato uporabimo nekaj energije, ki se tako kot stamina regenerira. Na voljo imamo različne kontrolne točke, ki nam omogočijo, da se vrnemo na svojo ladjo, kjer pa lahko za točke, katere smo pridobili za premagovanje nasprotnikov, izboljšamo vse atribute našega karakterja. Na ladji imamo “delovno mizo”, kjer lahko iz materialov nabranih čez avanturo ustvarimo boljša orožja in oklep, ki lahko imajo posebne lastnosti, ki nam pomagajo pri preživetju. 

Čeprav še igra ni izšla in bo do izida še kar nekaj posodobitev tako grafično, kot z samim gameplayjem. Sam sem igral na full HD pri najvišjih nastavitvah in moram reči, da je grafično lepša kot sem sprva pričakoval, grafičnih napak ali glitchev pa skoraj ni bilo. Gameplay, katerega sem bil deležen igrati, je srhljiv z vsemi zvoki iz ozadja in ima poznano in hkrati novo izkušnjo premikanja in bojevanja, skozi katerega sem videl potencial, ki ga Dolmen lahko prinese ob izidu.

A pri kar nekaj plusih pridejo zraven tudi minusi, kateri so tukaj prisotni še kar v velikem številu. Včasih nas nasprotniki zadanejo na res beden način, čeprav so zamahnili mimo nas. Mehanika umikanja skoraj ne obstaja in čeprav se umaknemo, se naboji včasih v zraku kar obrnejo in nas vseeno zadanejo.  Pri samem bojevanju bi si razvijalci lahko vzeli zgled pri igrah, kot so The Surge 2, Sekiro in Nioh 2, ki imajo vse veliko bolj “tekočo” igralno izkušnjo.

Namreč Dolmen me spominja na prvi izid igre Dark Souls, kjer so se razijalci še učili in ustvarjali tako imenovan Souls-like izkušnjo igranja. Uporaba pištol in streljanje, kar je vsaj zame dobrodošla vključitev v igro, pa je obupna. Prosto streljanje, čeprav lepo zadanemo tarčo, je samo polovico toliko efektivno, kot bi bilo če uporabimo “lock on target”. To je v teoriji super, a gre kamera v tako obupno pozicijo, da se v določenih primerih skoraj nič ne vidi. Nekaj kar si v takšni igri ne morejo privoščiti, saj te na vsakem koraku čaka nekaj ali nekdo, ki te lahko kar hitro pokonča. 

Sam meni ali HUD sta še rahlo nepregledna, a kot rečeno – menim, da je to že dodelano, a tega niso dali v testno verzijo. Sama ladja na kateri si izboljšujemo karakterje, ustvarjamo orožja in druge stvari, je na določenih mestih slabo izdelana in ji manjka kakšna tabla ali dve, da vemo kje se nahajamo. 

Preigral sem večino podobnih iger in moram reči, da me res zanima, kako bo Dolmen izgledal ob izidu, saj po mojem mnenju ima igra v tem žanru lep potencial za uspeh. Trenutno ima kar nekaj napak a mislim, da se večino le-teh zavedajo in jih bodo do izida popravili, saj jih je trenutno skozi igranje težko spregledati. 


LG OLED48C11LA OLED televizor

949,99 €

Igre

Callisto Protocol vas želi prestrašiti na nepričakovan, a preračunan, način

Published

on

Da bi naredili prijetno strašljivo igro, niso dovolj le grozljive pošasti in moreče vzdušje. Razvijalec Striking Distance je strašenje spremenil v pravo znanost s postopkom, ki ga ekipa imenuje inženiring grozljivk.

Inženiring grozljivk opredeljuje natančen način, na katerega ekipa konstruira svoje strašne trenutke, tako da imajo največji učinek na igralce. To sega od oblikovanja sobe s strateško postavljenimi vstopnimi točkami za pošasti do obsedenosti s tako majhnimi detajli, kot je, ali naj žarnica utripne dvakrat ali trikrat.

Inženiring grozljivk izvira iz želje ekipe, da bi strahovi v The Callisto Protocol bili nepredvidljivi tudi za ljubitelje žanra. Na primer, lahko zgodi, da zastrašujočemu napadu le nekaj sekund pozneje sledi še eno grozljivo presenečenje. Vaše slušalke lahko zaznajo moteč hrup z leve strani, pošasti pa vas lahko napadejo z desne.

“Želimo ustvariti čim bolj nepredvidljiv timing,” pravi kreativni direktor Glen Schofield. “Obstajajo trenutki, ko si rečeš: ‘Vem, da me bodo prestrašili, vem, da me bodo dobili,’ kajne? In potem te morda ne.”

Primer, ki ga je navedel Schofield, je, da zgodaj v igri igralec odpre vrata in ga nekaj napade. S tem postane igralec previden pri vstopu v nove sobe, toda po več stopnjah varnega odpiranja vrat se igralec sprosti. In takrat ga pošasti znova napadejo, ko to najmanj pričakuje.

A Striking Distance se zaveda, da je treba igralcem omogočiti tudi odmor. Vendar igralci med temi odmori se nikoli ne smejo popolnoma sprostiti. Schofield je namignil, da nas lahko tudi takrat kaj preseneti.


TOM CLANCY’S RAINBOW SIX: EXTRACTION – GUARDIAN EDITION igra za PS4

65,99 €

Continue Reading

Igre

Bungie je zmagal v tožbi proti izdelovalcu cheatov in prejel 13,5 milijona dolarjev

Published

on

Bungie je tožil izdelovalce cheatov Elite Boss Tech in zmagal, saj naj bi programska oprema slednjega kršila zakone o avtorskih pravicah.

Po besedah ​​Torrent Freaka sta se obe strani dogovorili za razrešitev tožbe, vložene avgusta 2021, po kateri bo proizvajalec programske opreme Bungieju plačal 13,5 milijona dolarjev odškodnine.

Programska oprema za goljufanje Elite Boss Tech za Destiny 2 prikazuje grafični prekrivni element, ki se integrira v avtorsko zaščiteno delo Bungieja, da ustvari nelicenciran derivat, kar krši pravice razvijalca Destiny iger. Elite Boss Tech so tudi priznali namerno kršitev zakona DMCA.

Programska oprema je bila po poročanju prenesena 6765-krat, pri čemer je vsak posamezen primerek Elite Boss Tech stal 2.000 dolarjev. Poleg finančne nagrade je družbi Elite Boss Tech prav tako prepovedano ustvarjati ali distribuirati kakršno koli programsko opremo, ki krši pravice Bungieja ali pravice njegovih starševskih družb, podružnic ali hčerinskih družb.

Elite Boss Tech tudi ne sme izvajati povratnega inženiringa iger, ki so v lasti ali izdani pri Bungieju.

To ni bila prva tožba, ki jo je Bungie proti izdelovalcem opreme za goljufanje – lani avgusta je studio skupaj z Ubisoftom vložil pritožbo proti Ring-1, ki je takrat prodajal heke za Destiny 2 in Rainbow Six: Siege.


HALO INFINITE XBOX ONE & XBOX SERIES X

79,99 €

Continue Reading

Igre

Hekerji so zbiratelju ukradli preobleke CS:GO v vrednosti 2 milijona dolarjev

Published

on

Kdor igra Counter-Strike: Global Offensive, ve, da so preobleke za orožja v igri donosen posel. Nekateri igralci zelo resno jemljejo svoj kozmetični inventar, s katerim lahko trgujejo za stotine evrov.

Zdaj en nesrečni zbiratelj trdi, da so mu hekerji ukradli celotno zbirko, vredno približno 2 milijona dolarjev. V tvitu uporabnik ohnePixel, ki naj bi bil seznanjen z žrtvijo, trdi, da gre za najdražjo zbirko vseh časov, ki je vsebovala nekaj najbolj legendarnih predmetov v meta CS:GO, kot so souvenir dragon lore, no-star karambit in #1 blue gem.

No-star karambit in #1 blue gems karambit sta različici noža, ki naj bi bili skupaj vredni približno 1,4 milijona dolarjev.

Po besedah ​​ohnePixela, ki je težavo delil na Twitterju, je polovica preoblek že bila prodanih, druga polovica pa naj bi bila prenesena na hekerjev račun Steam in je trenutno na čakanju.

Ni jasno, kako je bil žrtvin račun Steam ogrožen in ali se bo Valve sploh vpletel v iskanje krivca.


FAR CRY 6 ULTIMATE EDITION XB1

119,99 €

Continue Reading

Igre

Razkrit video posnetek igranja Warzone Mobile prikazuje celotno tekmo

Published

on

Na spletu so objavljeni posnetki, ki so pricurljali iz zaprtega alfa testa Call of Duty Warzone Mobile.

Activision je v začetku leta objavil, da dela na mobilni različici Call of Duty Warzone, brezplačne igre, ki je bila izdana marca 2020 in je v 13 mesecih pritegnila 100 milijonov igralcev. Maja je mobilna igra vstopila v zaprto alfa testiranje.

Mobilna igra battle royale uporablja zemljevid Verdansk, ki je bil prvotno predstavljen v konzolni in računalniški različici Warzone.

“Naše poslanstvo s projektom Aurora, kodnim imenom za naš novi mobilni naslov, je združiti prijatelje, družine in ljudi po vsem svetu v globalno skupnost raznolikih igralcev s hitro, natančno in visokokakovostno battle royale akcijsko izkušnjo, ki prinaša nov način igranja [mobilnih iger],” je dejal Activision.

Igra je v delu v novem internem studiu za razvoj mobilnih iger Solid State, pa tudi pri Beenoxu, Activision Shanghai in Digital Legends. Čeprav Activision ni potrdil točnega izida igre, se zdi, da bo mobilna verzija Call of Duty Warzone izšla leta 2022.

Activision je pred kratkim objavil, da bo Warzone 2.0 lansiran pozneje letos, kmalu po izidu Call of Duty Modern Warfare 2 28. oktobra. Izvirni Warzone se bo nadaljeval kot ločena izkušnja, ko bo Warzone 2.0 lansiran.

Z novim načinom peskovnika in popolnoma novim igralnim prostorom bo Warzone 2.0 na voljo za PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One in PC prek Battle.net in Steam.

Try Hard Guides so pred kratkim objavili sliko, ki naj bi razkrila glavni zemljevid Warzone 2, vključno z vsemi pomembnimi značilnostmi, kot je reka in morje, po katerem lahko igralci dejansko plavajo.


BYTEZONE ELITE Sit-Stand gaming dvižna miza

359,99 €

Continue Reading

Igre

Pohiti! Še dva dni lahko brezplačno poskusiš igro Outriders

Published

on

V pričakovanju prve večje razširitve, lahko igro Outriders – prijetno tretjeosebno znanstveno-fantastično streljačino razvijalca People Can Fly – ta teden brezplačno preizkusite na Steamu.

Outriders, ki so bili predstavljeni za PC, Xbox in PlayStation lanskega aprila, prinašajo delček skupne strelske akcije, ki se igra podobno kot številne igre istega žanra. Igra ponuja solidno in zadovoljivo strelsko igro ter vrsto dodatnih moči in sposobnosti, da ostane boj svež in razburljiv.

Če vas zanima, a se bojite zaveze, lahko prenesete Outriders in igrate celotno igro – ali vsaj toliko, kolikor lahko iztisnete, preden se promocija zaključi ta četrtek, 23. junija – brezplačno na Steamu. Za čas dogodka velja tudi 45 % popust, ki zniža redno ceno igre z 39,99 € na 21,99 €.

Brezplačna promocija Outriders prihaja pred prvo večjo razširitvijo, Worldslayer, ki naj bi izšla prihodnji četrtek, 30. junija, na platformah PlayStation 4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S in PC. Obljublja nove funkcije, nova okolja, nove sovražnike, nove puške in novo opremo.


GHOSTWIRE: TOKYO igra za PS5

69,99 €

Continue Reading

Igre

Streamer je naredil kontroler za Sifu, ki ga upravlja s pestmi

Published

on

Sifu nam že omogoča, da izživimo svojo kung-fu fantazijo kot 3D beat-em-up igri. Kaj pa, če bi igro lahko nadzorovali z gibanjem celega telesa?

Streamer Rudeism, znan po svojih čudnih in čudovitih ploščkih ter izzivih, je kot svoj zadnji projekt ustvaril kontroler gibanja za Sifu in rezultate predvajal čez vikend.

Kako deluje? Nosi dve rokavici s senzorji gibanja in palico v vsaki roki za prepoznavanje gibov. Preprosto udarjanje po zraku je dovolj za lahke napade, drugi gibi pa se uporabljajo za težke napade in pariranja, pobiranje predmetov in druge interakcije potekajo s klikom na palice.

Rudeism se je predvajal le 30 minut po zaključku ploščka, pri čemer je opazil, da je lahko nekoliko temperamenten, saj se sprva ni najbolje odzival. Rudeism je igro igral na easy, ker bi bilo gibanje na višjih težavnostih preveč zahtevno.

Enostavna težavnost je bila v Sifu dodana maja, saj igra res ni mačji kašelj, kakor je tudi v svoji recenziji povedal tudi naš ŽigaWickedLinx”:

“V kolikor [igro] igramo na normal ali hard težavnosti, bomo deležni napadov iz vseh strani, saj se v večini primerov na nas spravijo kar vsi nasprotniki in moramo biti res pozorni pri umikanju in pariranju udarcev.”


SIFU – VENGEANCE EDITION PLAYSTATION 5

43,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno