“Activision Blizzard bo prekinil prodajo svojih iger in [prodajo] znotraj svojih iger v Rusiji, medtem ko se ta konflikt nadaljuje,” je Predsednik in COO Daniel Alegre zapisal v sporočilu, ki ga je delil z Activision Blizzard uslužbenci.
Poleg tega za vsako donacijo svojih zaposlenih podjetje daruje še enkrat toliko organizacijam, ki zagotavljajo takojšnjo pomoč v regiji, za katere so skupaj zbrali več kot 300.000 dolarjev.
Med bolj radodarnimi podjetji je tudi Riot. Od 5. do 12. marca bo ves izkupiček od prodaje battle passov za VALORANT, Legends of Runeterra, Teamfight Tactics in Wild Rift ter nove linije preoblek Bee skin v League of Legends namenjen podpori humanitarne pomoči v regiji.
Riot bo tudi daroval 1 milijon dolarjev Mednarodnemu medicinskemu korpusu, Zdravnikom brez meja in poljskemu Rdečemu križu.
Quake Twitter profil, je objavil, da je v skladu z Ministrstvom za finance ZDA Ruskim in Beloruskim igralcem Quake Pro League in Quake Challengers prepovedano sodelovanje v ligi.
Epic ustavlja trgovanje z Rusijo znotraj svojih iger, a ne prekinja dostopa do igre. Kot razlog navaja, da naj ostala komunikacijska orodja ostajajo na spletu in da bi moral svobodni svet ohranjati odprte vse linije dialoga.
Tudi ruska Nintendo spletna trgovina ne deluje. Različni uporabniki Nintendo eShop so pred kratkim poročali, da se plačila preko ruske Nintendo eShop trgovine ne obdelujejo, Nintendo pa je zdaj potrdil, da je bil ruski eShop prestavljen v “način vzdrževanja”, ker plačilna storitev trenutno ne deluje.
Trenutno ni jasno, ali se je za prekinitev odločil Nintendo sam ali je dejansko zaprtje digitalne trgovine posledica tega, da je tretji ponudnik plačilnih storitev v regiji nehal obdelovati nakupe.
Playstation PS5 igra Marvel’s Spider-Man 2 Collectors Edition
Amazon MGM Studios je uradno napovedal televizijsko priredbo legendarne franšize Mass Effect. Projekt bo vodil Daniel Casey, scenarist filma Hitri in drzni 9, ki bo pri seriji sodeloval kot pisec in izvršni producent. Serija bo nastajala pod okriljem produkcijske hiše Cedar Tree Productions, pri projektu pa bodo kot izvršni producenti sodelovali tudi izkušeni veterani, vključno s Karimom Zreikom, Arijem Aradom in Michaelom Gamblom iz podjetja EA. Podrobnosti o zgodbi še niso razkrite, vprašanje pa ostaja, ali bodo v serijo vključeni le elementi sveta ali tudi znani liki iz iger.
Mass Effect je začel svojo pot leta 2007 in hitro pridobil množico zvestih oboževalcev zaradi poglobljene zgodbe in fascinantnega vesolja. Prvotna trilogija iger spremlja poveljnika Sheparda, prilagodljivega protagonista, ki se mora zoperstaviti nezemeljski rasi Reaperjev, da bi rešil človeštvo. Četrta igra, Mass Effect: Andromeda, predstavlja novega junaka in nadaljuje raziskovanje vesolja v novi smeri. Poleg iger je franšiza doživela razširitev s stripi, romani in animiranim filmom.
Kljub navdušenju pa nekateri razvijalci, kot je David Gaider, nekdanji glavni pisec za BioWare igre, izražajo zadržke glede priredbe. Opozarjajo, da je prenos interaktivnih zgodb v pasiven medij lahko tvegan, saj televizijska serija ne omogoča izbire spola ali oblikovanja osebnosti glavnega junaka, ki je bila igralcem ključna izkušnja. Amazon je pri nedavni seriji Fallout uspešno rešil te izzive z vključitvijo več kompleksnih protagonistov.
Upamo, da bo Mass Effect ujel podobno dinamiko in pritegnil oboževalce s priljubljenimi liki, kot je Garrus Vakarian, ali novo ustvarjenimi junaki, podobno kot je Lucy MacLean obogatila serijo Fallout.
MASS EFFECT TRILOGY – LEGENDARY EDITION XBOX ONE & XBOX SERIES X
Steam je izdal novo funkcijo snemanja igranja, ki je zdaj na voljo vsem uporabnikom, tudi na prenosni konzoli Steam Deck. Ta vgrajeni sistem omogoča enostavno zajemanje in deljenje posnetkov igre ter ponuja dve glavni možnosti snemanja: v ozadju ali po izbiri. Prva samodejno shranjuje igro v ozadju, medtem ko druga omogoča, da uporabnik sam zažene in ustavi snemanje, kar zagotavlja, da pomembni trenutki nikoli ne uidejo.
Nova funkcija zajema igro neposredno prek Steama in podpira vse igre, ki omogočajo Steam Overlay, vključno s tistimi dodanimi v Steam. Uporabniki lahko prilagodijo nastavitve snemanja za posamezne igre, prilagodijo kakovost posnetkov ali pa snemanje za določene igre izklopijo.
Steam privzeto snema le posnetke igranja, brez namizja, razen če uporabnik izbere drugače. Prav tako omogoča vključitev specifičnih avdio kanalov, kot so glasovni klepeti ali mikrofon.
Da bi bila funkcija čim bolj učinkovita, Steam za kodiranje posnetkov uporablja namensko strojno opremo za video na NVIDIA in AMD grafičnih karticah, kar zmanjšuje vpliv na delovanje igre. Posnetki se shranijo v Steamovem formatu, s preprosto možnostjo izvoza v MP4 za lažje deljenje.
Skupaj z novostjo snemanja je Steam predstavil tudi funkcijo Steam Families, s katero si lahko do pet uporabnikov deli skupno zbirko iger.
Družba Warner Bros. je vse bolj predana svetu Harryja Potterja – potrjeno je namreč, da je nadaljevanje igre Hogwarts Legacy že v produkciji, nekatere ključne elemente zgodbe pa naj bi povezali tudi s prihajajočo serijo o Harryju Potterju na HBO.
Po poročanju Varietyja je predsednik Warner Bros. Interactive Entertainment David Haddad razkril, da je razvoj igre Hogwarts Legacy 2 (začasno ime) že v teku. Uspeh prve igre, ki je postala najbolje prodajana igra leta 2023 in do zdaj prodala več kot 30 milijonov kopij, je po Haddadovih besedah okrepil zaupanje v razširitev franšize. Poleg tega je Warner Bros. Games nedavno izdal tudi druge projekte, povezane z magičnim svetom, vključno z igro Harry Potter: Quidditch Champions, remasterjem zbirke Lego Harry Potter in več mobilnimi igrami.
Zanimivo je, da naj bi nadaljevanje Hogwarts Legacy delilo nekatere širše elemente zgodbe s serijo na HBO, ki naj bi izšla leta 2025. Čeprav Haddad ni razkril podrobnosti, je nakazal, da si obe ekipi prizadevata ustvariti usklajeno in poglobljeno izkušnjo za oboževalce. Serija na HBO bo, kot napovedujejo, bolj zvesta knjigam kot prejšnje filmske upodobitve in tako najverjetneje ne bo vključevala originalnih filmskih igralcev.
Haddad je poudaril, da Warner Bros. stremi k ustvarjanju avtentičnih doživetij za oboževalce Harryja Potterja, saj raziskave kažejo, da je privlačnost franšize močna med vsemi generacijami, mlajšimi in starejšimi, ki jih navdušuje svet čarovnikov.
Senzacija med mladimi igričarji, platforma Roblox, šteje leta 2024 približno 207 milijonov mesečnih aktivnih uporabnikov in 79,5 milijona dnevnih uporabnikov. Vsebino za igro ustvarja tudi več kot 2,5 milijona razvijalcev (mnogo mladoletnih), ki so za svoje delo plačani z valuto uporabno le v igri.
Skupnost, ki si ustvarja svojo lastno zabavo in manjšo potrebo družbe Roblox Corporation, da interno pripravlja vsebino, sta ključ do uspeha, s katerim družba ustvarja bajne dobičke. V tretjem četrtletju leta 2024 je družba Roblox poknjižila 1,1 milijarde dolarjev, kar je 34 % več kot lani, k čemur je pripomogel velik porast poslovanja s konzolami.
Prihodki so se na letni ravni povečali za 29 % na 919 milijonov dolarjev, dnevno aktivni uporabniki pa so dosegli rekordnih 88,9 milijona, kar je 27 % več kot lani. Igralci so preživeli tudi impresivnih 20,7 milijarde ur v igri, kar pomeni 29-odstotno povečanje vključenosti.
S takimi številkami se lahko trenutno kosa le Fortnite, ki ima do leta 2024 registriranih več kot 500 milijonov igralcev in približno 221 milijonov mesečno je aktivnih igralcev. Fortnite je do zdaj ustvaril več kot 26 milijard dolarjev prihodkov in ima jasne načrte, da svoje vesolje spremeni v pravi metasvet, a vprašanje je, kdaj bo Robloxu le uspelo prehiteti Epicovega velikana.
Podjetje tehnološkega velikana Meta Platforms Reality Labs, posvečeno tehnologiji AR in VR, je v tretjem četrtletju zabeležilo precejšnjo izgubo iz poslovanja v višini 4,4 milijarde dolarjev, kljub 29-odstotni medletni rasti prihodkov na 270 milijonov dolarjev.
To je že tretja zaporedna četrtletna izguba podjetja Reality Labs v letu 2023, potem ko je v prvem in drugem četrtletju izgubilo 3,8 in 4,5 milijarde dolarjev. Zaradi naraščajočih stroškov, predvsem zaradi večjega števila zaposlenih in naložb v infrastrukturo, so se stroški poslovanja povečali na 4,7 milijarde dolarjev, kar je 19 % več kot lani.
Ustanovitelj in izvršni direktor podjetja Meta Mark Zuckerberg meni, da bo podjetje s pionirskim razvojem VR in AR postalo vodilno na področju osebnega računalništva v prihodnosti. Na septembrski konferenci Connect je bila ta vizija poudarjena s predogledom AR očal Orion in predstavitvijo novih VR očal Quest 3S po ceni 299 USD, ki naj bi pritegnila več potrošnikov.
Metina finančna direktorica Susan Li je poudarila, da je Reality Labs strateška dolgoročna prednostna naloga, kar pomeni, da se bodo stroški v prihodnjem letu morda še povečali, saj Meta uresničuje svoj ambiciozni načrt za razširitev tehnologij AR in VR.
Nova namizna igra na podlagi Terry Pratchettovega Discworlda, Adventures in Ankh-Morpork, je navdušila oboževalce, ki se zdaj lahko podajo na pustolovščine po ulicah Ankh-Morporka – edinstvenega mesta polnega humorja, satire in značilnih Pratchettovih likov. Ta uradno licencirana RPG igra vsem ljubiteljem Discworlda omogoča, da s pomočjo domišljije in kock oživijo Pratchettov nepozabni svet.
Kickstarter kampanja, ki jo je lansiral britanski založnik Modiphius Entertainment, je že presegla osupljiv znesek 1.900.000 €, kar je pravi rekord za podjetje. Modiphius, znan po igrah, kot so Dune: Adventures in the Imperium in Star Trek Adventures, se zahvaljuje oboževalcem za podporo, s katero so to igro ponesli med največje projekte.
V tem zadnjem tednu kampanje Modiphius še vedno vabi oboževalce, ki se še niso pridružili, da postanejo del te rekordne pustolovščine.
“Kako visoko cifro lahko dosežemo?” se sprašuje založnik.
Če želite ujeti delček Pratchettove čarovnije in se pridružiti tej posebni avanturi, imate še vedno priložnost, da podprete kampanjo tukaj.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.