Connect with us

Aktualno

Heker je ukradel 625 milijonov dolarjev iz blockchaina igre Axie Infinity

Published

on

Ronin, blockchain, na katerem temelji priljubljena kripto igra Axie Infinity, je bil okraden za približno 625 milijonov dolarjev vrednosti kriptovalute.

Operater Ronin in Axie Infinity Sky Mavis je v torek odkril kršitev in zamrznil transakcije preko mostu Ronin, ki omogoča polaganje in dvig sredstev iz blockchaina podjetja. Sky Mavis pravi, da sodeluje z organi pregona, da bi izterjal krivca, ki je 23. marca iz omrežja dvignil 173.600 Ethereuma (kar je trenutno okoli 600 milijonov dolarjev) in 25,5 milijona USDC (kriptovalute, vezane na ameriški dolar).

Heker se je osredotočil na omrežje Ronin, posrednika med Axie Infinity in drugimi verigami blokov kriptovalut, kot je Ethereum. Uporabniki lahko na Ronin nalagajo Ethereum ali USDC, nato pa kupijo NFT predmete ali valuto v igri. Alternativno lahko prodajo svoja sredstva v igri in dvognejo denar.

Po navedbah Sky Mavisa je napadalec uporabil vdrte zasebne varnostne ključe, da bi dobil dostop do omrežnih vozlišč, ki potrjujejo prenose v in iz blokovne verige Ronin. To je napadalcu omogočilo, da tiho prenese velike količine Ethereuma in USDC. Prenos je bil odkrit skoraj teden dni kasneje, ko je drug uporabnik poskušal prek mostu dvigniti 5.000 Ethereuma.

Po besedah Sky Mavisa je bil napad na Ronin delno možen zaradi bližnjice, ki jo je podjetje uporabilo za razbremenitev “izjemne količine uporabnikov” v svojem omrežju novembra lani, ko je igra na Filipinih in v drugih državah postala zelo priljubljena. Zaradi svojega play-to-earn modela so se igralci zanašali na igro kot na delo s polnim delovnim časom.

Sistem je bil decembra ukinjen, vendar dovoljenja, ki so ga omogočala, niso bila nikoli preklicana. Heker je izrabil štiri vozlišča Sky Mavis, da si pridobi dostop do enega, ki ga upravlja Axie DAO v lasti skupnosti. Po vdoru v pet od devetih vozlišč validatorja je napadalec lahko učinkovito odstranil varnostni sistem in dvignil kakršna koli sredstva.

“Zavezani smo, da bomo zagotovili, da bodo vsa dvignjena sredstva izterjana ali povrnjena, in nadaljujemo pogovore z našimi deležniki, da bi določili najboljši način ukrepanja,” je v izjavi za CoinDesk dejal tiskovni predstavnik Sky Mavis.

Ukradena sredstva so vključevala depozite igralcev in špekulantov ter prihodke iz zakladnice Axie Infinity, je za Bloomberg povedal glavni operativni direktor Sky Mavis Aleksander Leonard Larsen.


NAMCO BANDAI TALES OF ARISE – COLLECTORS EDITION PC

199,99 €

Aktualno

Filmski napovedniki in razkritja: Maul se vrača, Sandman končuje, Fantastični štirje pa začenjajo znova

Published

on

Ob letošnjem Star Wars Celebration dogodku na Japonskem je Lucasfilm predstavil novo animirano serijo Star Wars: Maul – Shadow Lord, ki bo premierno prikazana leta 2026 na platformi Disney+. Glavni zvezdnik bo znova Sam Witwer, ki bo posodil glas Maulu, nekdanjemu Sithu, ki po Klonskih vojnah načrtuje obnovo svojega kriminalnega imperija. Serija se bo odvijala med dogodki Clone Wars in A New Hope, približno 15 let pred bitko pri Yavinu.

Na Netflixu se medtem bliža zaključek serije The Sandman. Druga in hkrati tudi zanja sezona, ki jo vodi Allan Heinberg (Čudežna ženska), bo razdeljena na dva dela – prvi del bo izšel 3. julija, drugi pa 24. julija 2025. Serija, zasnovana po stripih Neila Gaimana, bo sledila kralju sanj Dreamu in drugim Večnim, ki skušajo razvozlati dogajanje v človeškem svetu 21. stoletja.

Marvel pa je le izdal polni napovednik za film Fantastični štirje: Prvi koraki, ki v kinematografe prihaja 25. julija 2025. V 60. letih navdihnjeni svet bo predstavil novo različico prve Marvelove družine. Richards/Gospod Fantastični (Pedro Pascal), Sue Storm/Nevidna ženska (Vanessa Kirby), Johnny Storm/Človek-bakla (Joseph Quinn) in Ben Grimm/Stvor (Ebon Moss-Bachrach) se bodo kot Fantastični štirje zoperstavili grožnji Galactusa (Ralph Ineson) in Srebrnega letalca (Julia Garner).

Continue Reading

Aktualno

Discord preizkuša preverjanje starosti s prepoznavo obraza

Published

on

Ameriška platforma Discord, ki jo mesečno uporablja več kot 200 milijonov ljudi po svetu, v Veliki Britaniji in Avstraliji testira novo metodo preverjanja starosti z uporabo prepoznave obraza, poroča BBC. Sprva priljubljena med igralci videoiger, danes Discord gosti tudi številne skupnosti z vsebinami za odrasle, zaradi česar ga nova zakonodaja sili k strožjim ukrepom za varnost mladih.

Slika: Discord

Britanski zakon o spletni varnosti, ki začne veljati julija, od platform z občutljivo vsebino zahteva zanesljivo preverjanje starosti uporabnikov. Socialni medijski strokovnjak Matt Navarra za BBC pojasnjuje:

»To ni enkraten primer – to je začetek večje spremembe. Regulatorji želijo resnične dokaze, prepoznavanje obraza pa je morda najhitrejša pot do tja.«

Uporabniki bodo morali svojo starost potrditi ob prvem stiku z občutljivo vsebino ali spremembi nastavitev. To lahko storijo z enkratnim skeniranjem obraza ali s fotografijo osebnega dokumenta. Discord zatrjuje, da se podatki ne bodo shranjevali – obrazni posnetki ostanejo na napravi, osebni dokumenti pa se po preverjanju izbrišejo.

Kljub temu številne organizacije za zasebnost svarijo pred morebitnimi tveganji, vključno z vdori, napakami in izključenostjo določenih uporabnikov.

Slika: Discord

Vir.

Continue Reading

Aktualno

Zmagovalci 21. podelitve nagrad BAFTA Games razglašeni

Published

on

V torek, 8. aprila 2025, je v dvorani Queen Elizabeth Hall v Londonu potekala 21. podelitev prestižnih nagrad BAFTA Games, ki slavi najboljše dosežke v svetu videoiger. Dogodek je vodil komik Phil Wang, prenos pa je potekal v živo prek YouTuba in Twitcha.

Veliki zmagovalec večera je bil Astro Bot, ki je osvojil kar pet nagrad, vključno z nagrado za najboljšo igro, animacijo, zvočno zasnovo, družinsko igro in oblikovanje igre.

Trikrat je slavila tudi igra Still Wakes the Deep, ki je poleg nagrade za najboljšo novo intelektualno lastnino prejela še nagradi za najboljšo igralsko upodobitev v glavni (Alec Newman) in stranski vlogi (Karen Dunbar).

Helldivers 2 je prejel dve nagradi – za glasbo in najboljšo večigralsko izkušnjo, medtem ko je britanska igra Thank Goodness You’re Here! zmagala v kategoriji najboljša britanska igra.

Japonska skladateljica Yoko Shimomura je prejela najvišje priznanje – častno nagrado BAFTA Fellowship – za izjemen prispevek k glasbi v videoigrah.

Ben Starr med podelitvijo nagrad BAFTA Games Awards 2025 prejme nagrado za igro Balatro. (Foto: Tim Whitby/BAFTA/Getty Images for BAFTA)

Podelitev je potekala v okviru londonskega festivala iger, ki poteka med 2. in 13. aprilom.

Continue Reading

Aktualno

Film po igri Death Stranding bo še bolj umetniški kot igra

Published

on

Po poročanju Deadlinea bo režiser filma Tiho mesto: Prvi dan Michael Sarnoski režiral in napisal prihajajočo igrano filmsko adaptacijo kultne Kodžimove videoigre Death Stranding. Projekt je skupno delo studiev Kojima Productions in A24, k sodelovanju pa se pridružuje tudi producentska hiša Square Peg, ki jo vodita Lars Knudsen in Ari Aster (Podedovano zlo, Beau se boji).

Vir

Film naj bi raziskoval dogodke, ki so privedli do katastrofe, ki je zabrisala mejo med živimi in mrtvimi ter svet potisnila v razpad. Igralci videoigre bodo prepoznali postapokaliptično okolje, vključno z nevidnimi bitji, črnim dežjem in ikoničnim likom Normana Reedusa Samom Porterjem Bridgesem. Hideo Kodžima je že ob napovedi projekta leta 2022 dejal, da si želi bolj “umetniškega” pristopa v filmu, kar za gledalce verjetno pomeni čudovite, a nenavedne scene, kompleksno predstavljeno zgodbo in dobro mero nerazložljivih dogodkov. Partnerstvo z A24 se zato zdi logična izpeljava te vizije.

Originalna igra, ki je izšla leta 2019, je požela svetovni uspeh z več kot 19 milijoni igralcev. Med zvezdniško igralsko zasedbo so Norman Reedus, Mads Mikkelsen, Léa Seydoux in Guillermo del Toro.

Medtem oboževalci nestrpno pričakujejo izid Death Stranding 2: On the Beach, ki prihaja 26. junija na PS5.

Continue Reading

Aktualno

Netflixov Devil May Cry je spektakel brez prave duše

Published

on

Netflix nadaljuje svoj pohod po svetu adaptacij videoiger z novo serijo Devil May Cry, ki je svojo premiero doživela 3. aprila 2025. A čeprav serija vizualno prepriča, se zdi, da ji v srži nekaj manjka.

Novi razmah adaptacij videoiger je prinesel tako nekaj neuspelih poskusov kot tudi presenečenja za navdušence virtualnih svetov. Seriji, kot sta The Last of Us in Fallout, sta kljub svojim pomanjkljivostim poželi veliko hval – podobno kot animirana serija Castlevania, ki je bila sprva obetavna, a se je v kasnejših sezonah izgubila v lastni zgodbi.

Producent Adi Shankar, ki je stal tudi za Castlevanio, je pravice za Devil May Cry pridobil že pred sedmimi leti. Serija trenutno beleži 93-odstotno oceno kritikov na platformi Rotten Tomatoes, a občinstvo je precej bolj zadržano s 63 odstotki. Pohvale si zaslužijo animacija, akcijski prizori in številne reference na izvirne igre, vključno z glasbo, ki bo razveselila dolgoletne oboževalce.

Največ kritik leti na plitvo zgodbo in dvomljive odločitve pri karakterizaciji likov, kot je Lady, ki v animaciji deluje kot povsem druga (in veliko bolj nezrela) oseba. Sporne so tudi teme, kot je ideja, da demoni niso nujno zlobni in lahko ustvarijo ljubeče družine – kar spominja na prikaz orkov v Amazonovih Prstanih moči.

Serija služi kot izvorna zgodba Danteja, ki šele odkriva svojo identiteto. Johnny Yong Bosch, ki v igrah posoja glas Neru, sicer prepriča kot mlajši Dante, a osebno bi si želeli ogledati še kakšno dogodivščino bolj zrelega protagonista, kot smo ga videli v DMC5.

Continue Reading

Aktualno

Tajska bo uradna partnerska država sejma gamescom 2025

Published

on

Tajska je bila razglašena za uradno partnersko državo sejma gamescom 2025, največjega dogodka v industriji videoiger na svetu, ki bo avgusta v Kölnu.

Organizatorji sejma gamescom, razstavnega središča Koelnmesse in združenje game so v sodelovanju z tajskim Oddelkom za promocijo mednarodne trgovine (DITP) podpisali dogovor o partnerstvu.

Kot uradna partnerska država želi Tajska okrepiti svojo vlogo kot privlačna destinacija za razvoj videoiger, e-športa in digitalne ustvarjalne industrije. Poleg tega bo uvedla davčne spodbude za tuje studie in programe financiranja za domače razvijalce, s poudarkom na zgodbah, oblikovanju likov, animaciji in e-športu. Letošnja združitev sejmov gamescom asia in Thailand Game Show, ki se bo v prihodnje odvijal v Bangkoku, potrjuje rast Tajske kot vodilnega središča za videoigre v jugovzhodni Aziji.

Stojnica: Plaion, Halle 9

S tržnim obsegom približno 1,3 milijarde USD (1,1 milijarde EUR) je Tajska ena izmed desetih največjih in najhitreje rastočih trgov v Aziji. Videoigre igra skoraj 32 milijonov Tajcev, kar je skoraj polovica prebivalstva. Tajska ima močno indie sceno, ambiciozne razvojne studie in rastočo infrastrukturo.

Gamescom 2025 bo potekal med 20. in 24. avgustom 2025, z začetnim dogodkom Opening Night Live 19. avgusta.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno