To ni šala. EVE Online in Microsoft Excel pripravljata razširitev, ki bo igralcem spletne odiseje omogočila, da potegnejo podatke iz igre direktno v Excelovo tabelo.
EVE Online med igričarji velja za “simulatorja preglednic“. Številni predani igralci uporabljajo preglednice za spremljanje podatkov, kot so stopnje dobička, in za izračun škode v floti v določenih razponih. Razvijalci CCP so pokazali zgodnji prototip novega orodja v akciji in dejali, da bo več podrobnosti razkrito pozneje letos.
This is not a joke: EVE x Microsoft Excel is happening. Soon you’ll be able to transport in game date directly into Excel. Spreadsheets in space made easy. Crowd is loving this. #evefanfestpic.twitter.com/723wnpFlkQ
To ni prvič, da se studio osredotoča preglednice. EVE Online ima način, ki zamenja 3D grafiko vesoljske ladje za čiste podatke s pogledom v slogu preglednice.
Na dogodku EVE Fanfest 2022 so bile razkrite tudi druge podrobnosti o prihodnosti EVE Online, vključno s kupom prihajajočih pripovednih lokov, funkcijo, ki bo novincem pomagala izbrati svoj razred, vizualnimi nadgradnjami in launcherjem v španskem jeziku. Toda neposredna integracija z Excelom bi lahko bila največja nadgradnja kakovosti življenja za najbolj goreče oboževalce igre.
Summer Game Fest se je zaključil s prvim velikim pogledom na Final Fantasy VII Rebirth, naslednje poglavje Final Fantasy VII Remake. V dolgem napovedniku smo si lahko dobro ogledali igralni proces, zgodbo in tudi težko pričakovan okvirni čas izida.
V zgodbi Cloud in druščina raziskujejo pokrajno izven Midgarja, da bi zaustavili Sephirothove načrte. Tudi tokrat se zdi, da bo širša zgodba Final Fantasy VII polna nepričekovanih preobratov. Kar zadeva nove obraze, bomo videli Eleno, ki se je pridružila Renu in Rudeu v Turkih, ekipi glavnih junakov pa se bo uradno pridružila še Yuffie, ognjevita ninja iz Wutaija, ki je bila predstavljena v razširitvi zgodbe Intermission.
Morda najbolj presenetljivo razkritje je, da bo igra Rebirth izšla na dveh Blu-ray ploščah, kar je konkretno veliko, če upoštevamo, da gre le za drugi del načrtovane trilogije iger.
Slika: Square Enix
Final Fantasy VII Rebirth prihaja v začetku leta 2024 izključno za PlayStation 5.
IGN je pravkar objavil ekskluzivno igranje iz dveh temnic igre Final Fantasy XVI. Glavni junak Clive se prebija skozi ječe in preganja pošasti s pomočjo Cida, Jill in volka Torgala, ki nosi zapestnico.
Slika: Square Enix
“Clive in njegovi prijatelji se v teh temnicah soočajo s številnimi sovražniki,” piše IGN. “Ironblood Fanatic je ogromen sovražnik, ki ima v rokah velikansko sekiro. Akashic Champion je podobne velikosti, vendar lahko iz svojega kladiva izstreljuje žarke. Še posebej impresiven demonski sovražnik Lich pa lahko s svojim kosi podobnim orožjem izvaja široke napade, nato pa hitro izgine, ko se teleportira na različne položaje in strelja žarke od daleč.”
IGN je svojega Clivea opremil z močjo treh Eikonov: Phoenixa, Gaude in Ramuha. Videoposnetek igranja vsebuje tudi nekaj predposnetih scen in lahke elemente raziskovanja, na primer ko Clive in Cid skupaj odkorakata skozi vrata.
Final Fantasy XVI izide 22. junija ekskluzivno za PlayStation 5.
Razvijalci igre Call of Duty so pripravljeni na boj. Pisma o ustavitvi in prepovedi so stalna grožnja ustvarjalcem vsebin, ki so odvisni od določene igre, da si lahko plačajo račune. Vendar pa se v nekaterih primerih ustavitev in prepoved (C&D) uporabi v dober namen, kar se je pred kratkim zgodilo z ustvarjalci goljufij v igri Call of Duty.
Zadevni podjetji sta Mobius in GhostAim, ki sta pred kratkim sporočili novico o zaprtju svojim uporabnikom.
Tukaj je sporočilo o upoštevanju Activisionove prepovedi, ki ga je podjetje Mobius poslalo članom svojega strežnika Discord:
“Pozdravljeni uporabniki Mobiusa. Nekdo, povezan z ekipo Mobius, je danes od podjetja Activision prejel zahtevek C&D. Upoštevali ga bomo tako, da bomo vse skupaj zaprli. Upam, da vsi razumete.”
Twitch streamer in YouTuber Rob ‘Rob2628’ je po skoraj treh dneh praktično neprekinjenega igranja igre Diablo 4 dosegel 100. stopnjo (v običajnem načinu) v Blizzardovi RPG igri. S tem uspehom je postal prva oseba, ki je dosegla ta mejnik in ga javno objavila.
Rob je od začetka igre do najvišje ravni igral približno 54 ur, zaradi eksponentnega naraščanja potrebnega XP pa je po ocenah zadnjih deset ravni skoraj tako dolgih kot prvih 90 skupaj.
“Hvala, prijatelji. GG. Kakšno potovanje. 54 ur, 29 minut, 8 ur spanja,” je med izdelavo posnetka zaslona komentiral Rob2628.
Rob, ki je uporabljal sestavo, splošno znano kot najboljšo za barbara, je večino časa igral skoraj izključno v skupini. Vendar nekateri niso zadovoljni s tem, kako je Robova ekipa igrala igro.
Slika: Blizzard
Družba je izkoristila taktiko, pri kateri vodilni igralec zapusti druščino in tako hitro in enostavno ponastavi trenutni primerek temnice, v kateri se nahajajo. To je Robovi ekipi omogočilo, da je vedno znova obdelovala temnico Champion’s Demise in v hitrem zaporedju uničila ogromno število elitnih pošasti. Ta taktika in moč Robovega lika, pred okrnitvijo barbarov v popravku 1.0.2d, sta ga v rekordnem času izstrelila na prvo mesto.
Na hardcore področju, kjer se morajo igralci spopasti z nenehno grožnjo trajne smrti, je tekma še vedno v teku. Max ‘wudijo’ je trenutno še vedno na vrhu lestvice z 92. stopnjo na svojem zmikavtu. V izračun, da je zadnjih deset ravni skoraj tako dolgih kot prvih 90 skupaj velja, potem ima wudijo še dolgo pot pred sabo.
Podjetje Square Enix je po dolgem molku končno izdalo majhno posodobitev o igri Final Fantasy 7 Rebirth – prihajajočem drugem poglavju trilogije FF7 Remake. Trenutno razmišljajo o datumu izida, ki naj bi bil okoli zime 2023.
V novem komentarju razvijalcev, objavljenem na uradnem računu igre na Twitterju, sta režiser Naoki Hamaguchi in producent Yoshinori Kitase odgovorila na nekaj pogostih vprašanj.
Vir: SQUARE ENIX
“Igralci bodo lahko z veliko mero svobode potovali po širokem in večplastnem svetu ter na poti doživeli nešteto različnih zgodb,” je dejal Hamaguchi v odgovoru na vprašanje, kako bodo igralci potovali po svetu zunaj Midgarja.
— FINAL FANTASY VII (@finalfantasyvii) June 3, 2023
Producent Yoshinori Kitase je komentiral splošni razvoj igre: “Razvoj poteka gladko in v skladu z načrtom. Trenutno si prizadevamo določiti datum izida igre.”
V intervjuju v začetku leta je Kitase delil tudi svoja razmišljanja o naravi predelav iger in o tem, zakaj je treba narediti spremembe.
“K projektu predelave igre FF7 smo pristopili z namenom, da bi naredili nekaj, v čemer bi lahko uživali tako ljubitelji izvirne igre kot tudi ljudje, ki je niso poznali,” je dejal.
— FINAL FANTASY VII (@finalfantasyvii) June 2, 2023
Final Fantasy 7 Rebirth bo nadaljevanje igre Remake in drugi od treh načrtovanih delov zbirke. Ni jasno, kdaj bomo izvedeli več informacij o igri ali njenem datumu izida, vendar bomo verjetno morali počakati do izida Final Fantasy 16 konec tega meseca.
Od izida Blizzardovega Diabla 4 se hardcore igralci brez postanka borijo, da bi čim prej dosegli 100. stopnjo v igri, in prvi rezultati kažejo, kako kruto je lahko to tekmovanje.
V načinu Hardcore Mode igre Diablo 4 igrate kot običajno, le da je vaš lik ob smrti izbrisan iz strežnika. To pomeni, da izgubite vse – lik, predmete in ves napredek.
Hardcore Mode ni nič novega za Blizzardove igre, vendar si bo v Diablu 4 prvih 1.000 igralcev, ki bodo dosegli 100. stopnjo, prislužilo mesto v Diablovi zgodovini. Razvijalci so obljubili, da bodo uporabniško ime stotih najhitrejših uporabnikov vklesali v resnični kip glavne zlobnice v igri, Lillith. V teoriji imajo igralci čas do 1. septembra, da dokončajo izziv. Vendar nekateri oboževalci ne želijo tvegati in bi s konkurenco radi opravili čim prej.
Ekipa igre Diablo 4 ocenjuje, da bo večina igralcev potrebovala približno 150 ur, da z enim likom doseže najvišjo raven. Od tega bo približno 20-30 ur porabljenih v kampanji igre. Kdor bo želel od tam naprej dvigniti raven, se bo moral potopiti v hudo zahtevno končno vsebino igre in povečati njeno težavnost, da bo si pridobi več točk izkušenj. To pa je lahko smrtonosno.
First #DiabloIV session over after ~26h: Managed to get my solo Hardcore Rogue up to lvl 63, full Renown, Torment unlocked, first T21 sigils cleared. Now comes the big grind. Thanks for all the hype and support everyone! pic.twitter.com/WTOfQufGBp
Eden izmed prvih streamerjev na Twitchu, ki so to poskušali storiti, je že padel v boju. Nekdanji profesionalni igralec Valoranta Shroud je s prijatelji celo noč igral igro Diablo 4 in premagal kampanjo. Nato je praktično takoj za tem umrl v prvem delu endgame vsebine.
Spet drugi, kot je pisec Maxrolla Wudijo, si od izida igre niso še vzeli konkretnega odmora. Wudijo je po 26 urah igranja končal svojo prvo sejo na 63. stopnji, preden se je od računalnika umaknil le za krajši počitek. Zdaj se je že vrnil k igri, in je po skoraj dveh urah igranja že na 67. stopnji.
Držimo pesti, da Wudiju podvig uspe še danes. Toda z naraščajočo utrujenostjo se zagotovo povečuje tudi možnost, da igralci naredijo usodno napako.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.