fbpx
Connect with us

Oprema

ASUS Republic of Gamers lansiral nove prenosnike, modne dodatke in igro

Liniji ROG Strix in ROG Flow sta dobili nov igralni prenosnik, ROG Slash dodaja nove torbe in oblačila, nova parkour igra pa prihaja v ROG Citadel XV.

Published

on

ASUS Republic of Gamers (ROG) je na virtualnem dogodku For Those Who Dare: Boundless predstavil številne nove igričarske izdelke. Nove predstavitve vključujejo dva visoko zmogljiva igralna prenosnika ROG Strix in ROG Flow, serijo novih torb in oblačil ROG Slash, pobude Team ROG in samostojno prvoosebno parkour igro za ROG Citadel XV.

ROG želi ponuditi igralcem video iger najboljšo možno tehnologijo, izdelke in izkušnje, dogodek For Those Who Dare: Boundless pa je podaljšek te zaveze.

Prenosnik ROG Strix SCAR 17 Special Edition postavlja nov standard za visoko zmogljive igralne prenosnike z vrhunskimi komponentami in vrhunskim hlajenjem. SCAR 17 SE ponuja možnosti zaslona FHD 360 Hz ali QHD 240 Hz, obe z odzivnim časom le 3 ms, ki zagotavlja kristalno čisto jasnost gibanja ne glede na ločljivost.

ROG Flow X16 je tanek in lahek 16-palčni konvertibilni prenosnik z bleščečim zaslonom Nebula HDR, vrhunskimi komponentami in novim visoko učinkovitim hladilnim sistemom. Povsem nova tehnologija Frost Force in Pulsar Heatsink s tremi ventilatorji in hladilnikom visoke gostote ohranjata visoko zmogljivost in nizke temperature.

Razširjena modna linija ROG Slash ponuja šest trendovskih izdelkov, ki odražajo novo vizijo gamerske mode, z dvema novima klobukima in štirimi novimi torbicami, ki se lahko pohvalijo z nastavljivimi naramnicami, več predelki in vodoodbojnimi TPU materiali.

ASUS želi praznovati igranje iger z ekipo #TeamROG. Raznolik nabor vplivnežev, profesionalnih igralcev iger, ustvarjalcev vsebin in športnikov, oboroženih z najsodobnejšo strojno opremo ROG s ciljem, da ustvarijo kvalitetno zabavo. ROG z veseljem nadaljuje sodelovanje z ekipo Misfits Gaming in napoveduje novo partnerstvo z ReKT Gaming.

SCAR Runner je na voljo kot razširitev igre ROG Citadel XV. Izid vključuje tudi giveaway kampanjo z več kot 20.000 $ na voljo v nagradah, vključno z oblačili Strix SCAR 17 SE in ROG Slash. Več informacij najdete tukaj.


ASUS Rog Zephyrus G14 AW SE R9/16GB/1TB/RTX3050Ti/W10Pro prenosni računalnik

1.889,00 €

Oprema

Sega je napovedala Mega Drive Mini 2, vključno z igrami Mega CD

Published

on

Sega je napovedala svojo naslednjo mini konzolo, ki bo temeljila na Mega Drive 2.

Mega Drive Mini 2 bo vključeval 50 naslovov Mega Drive in Mega CD, vključno z arkadnimi prenosi in tem, kar Sega opisuje kot skrivnostno novo delo. Konzola je bila objavljena med prenosom v živo na japonskem kanalu Sega.

Trenutni seznam iger, ki so bile potrjene za konzolo:

  • Silpheed (Mega CD)
  • Shining Force CD (Mega CD)
  • Sonic CD (Mega CD)
  • Mansion of Hidden Souls (Mega CD)
  • Popful Mail (Mega CD)
  • Virtua Racing (Mega Drive)
  • Bonanza Bros (Mega Drive)
  • Shining in the Darkness (Mega Drive)
  • Thunder Force IV (Mega Drive)
  • Magical Taruruto (Mega Drive)
  • Fantasy Zone (new Mega Drive port)

Originalna Fantasy Zone igra nikoli ni bila izdana na Mega Drive. Različica na Mega Drive 2 Mini je nov prenos Mega Drive, ki temelji na njegovem nadaljevanju, Super Fantasy Zone.

Prvi Mega Drive Mini je izšel leta 2019 in je vključeval 42 iger, pri čemer se seznam iger razlikuje glede na regijo. Izdaja je vključevala je nova porta za Darius in Tetris, ki še nikoli nista bila izdana.

Yosuke Okunari, kreativni producent za Sego, je v intervjuju za revijo Famitsu po izdaji Game Gear Mini na Japonskem dejal, da želi, da bi naslednji projekt ponudil strojno opremo, ki bo imela večji globalni potencial.

“Mislim, da bomo za naslednjega morda uporabili koncept, ki je blizu Mega Drive Mini,” je dejal. “Če moram povedati nekaj imen, bi to lahko bil SG-1000 Mini ali Dreamcast Mini.”

Mega Drive Mini 2 bo izšel 27. oktobra na Japonskem in bo stal 9.980 ¥ (71 €). Sega še ni potrdila zahodne izdaje.


GHOSTWIRE: TOKYO igra za PS5

69,99 €

Continue Reading

Oprema

Pomanjkanje zalog PS5 naj bi se stabiliziralo do 2024

Published

on

Prodaja PlayStation 5 enot, ki jo trenutno zavira pomanjkanje zalog, bo do leta 2024 končno prehitela hitrost prodaje PS4.

V nedavni finančni predstavitvi je Sonyjev izvršni direktor Jim Ryan poudaril, da kljub uspešnemu lansiranju nove konzole, prodaja PS5 zaostaja za PS4 v drugem letu zaradi omejene ponudbe. Te omejitve oskrbe so posledica tako pandemije Covida kot ruske vojne v Ukrajini.

Ocena prodaje PS5 konzol. | Slika: Sony.

Pandemija je povzročila pomanjkanje zalog komponent tako za konzole kot osebne računalnike, ruska vojna v Ukrajini pa ovira logistiko in potencialne zaloge delov. Pričakuje se, da bo v naslednjem letu prodaja PS5 zapolnila vrzel v primerjavi s prodajo PS4 in naj bi jo leto za tem celo prehitela.

Sony svoje moči vlaga tudi v priprave na izid novega kompleta PlayStation VR 2.

“Trenutno se veliko denarja porabi za partnerstva z neodvisnimi in drugimi razvijalci tretjih oseb, da bi zagotovili precejšen nabor privlačnih vsebin VR ob izidu PlayStation VR2,” je dejal predsednik SIE Jim Ryan.

Sony je sporočil, da bo imel za lansiranje PlayStation VR 2 pripravljenih več kot 20 VR iger. Čeprav uradnega datuma izdaje za PS VR 2 ni, analitiki sumijo, da se bo PlayStation VR2 začel prodajati leta 2023.


MOTOGP 21 PS5

69,99 €

Continue Reading

Oprema

Prve recenzije novega sistema Playdate so že zunaj

Published

on

Playdate je nov, majhen ročni sistem iger s kopico popolnoma novih video iger, ki so ga pripravili razvijalci iger Firewatch, Untitled Goose Game in Nour: Play With Your Food.

Playdate je na prvi pogled podoben kateremu koli ročnemu Nintendo sistemu, a je bistveno manjši, od ostalih podobnih naprav pa ga ločuje prikupna ročica. Ima neosvetljen visoko odseven črno-bel zaslon, ki izgleda veliko bolje, kot si verjetno predstavljate.

Baterija: 14 dni v pripravljenosti, 8 ur v aktivni uporabi

CPE: 180 MHz Cortex M7, SDK supports Lua, C

Pomnilnik: 16 MB RAM-a, 32 KB L1 predpomnilnika, 4 GB Flash

Velikost: 76 × 74 × 9 mm

Wi-Fi: 802.11 bgn 2,4 GHz Wi-Fi

Zvok: vgrajen mono zvočnik, vhod za stereo slušalke, kondenzatorski mikrofon + vhod za mikrofon TRRS

Zaslon: 400 × 240 1-bit

Novost, ki jo Playdate ponuja so igre, ali bolje rečeno način, na katerega uporabniki prejmejo nove igre. Ko nastavite svoj Playdate, boste začeli prejemati dve popolnoma novi igri vsak teden, naslednjih 12 tednov. To je 24 brezplačnih iger v številnih žanrih.

Izdelate lahko tudi svoje igre za konzolo Playdate. Na voljo je že brezplačen SDK, za katerega ni potrebna posebna strojna oprema. Igre lahko izdelujete tudi s programom Pulp, za katerega potrebujete le spletni brskalnik.

Playdate je že na voljo za 179 dolarjev. V ceno so vključeni stroški poštnine in carine. Sistem se trenutno pošilja le v določene države po svetu, v katere Slovenija ni vključena, sta pa naši sosedi Avstrija in Italija.


G435 Wireless Headset LIGHTSPEED; BLACK

79,99 €

Continue Reading

Oprema

Digitalne igre PS3 in PS Vita ni več mogoče igrati po “izteku roka”

Published

on

Ni miru za PlayStation 3 in PlayStation Vita igralce. Twitter in Reddit so preplavili komentarji in opozorila, da so določene digitalne igre za praktično upokojeni PlayStation konzoli nedosegljive.

Na nekaterih digitalnih igrah se je nenadoma pojavil čuden “datum poteka”, ki onemogoča igranje klasičnih iger, kot so Chrono Cross, Chrono Trigger in Final Fantasy VI, ipd.

Kar je še bolj bizarno je, da so roki uporabnosti datirani pol stoletja v preteklost. Twitter uporabnik Christopher Foose je delil sliko svojega prenosa Chrono Cross, ki kaže, da je igra potekla 31. decembra 1969 ob 19.20. Zapisal je, da je do težave prišlo šele po ponovnem prenosu igre in da je zdaj ne more igrati na PS3 in PS Vita.

Urednik GamesHuba Edmond Tran je podobno ugotovil, da ne more igrati Chrono Crossa na PS3 zaradi 52-letnega datuma poteka. In čeprav Tran pravi, da lahko še vedno igra klasični naslov na svoji PS Vita, igre ni mogel več najti v trgovini PS Vita.

Vir: Reddit

Igralci so zmedeni. Nekateri naj bi poskušali ponastaviti svoje konzole na tovarniške nastavitve, se naročiti in odjaviti na PlayStation Plus ter obnoviti svoje licence za igre, vse to brez uspeha. PlayStation še ni komentiral situacije, kar morda pomeni, da ne gre za namerno potezo.

Tudi če je to le napaka, vzbuja zaskrbljenost, da Sony bo zadal še en udarec trgovinam PS3 in PS Vita. Potem ko je podjetje za video igre lani skoraj zaprlo obe trgovini, se je na koncu vendarle omejilo le na nekoliko bolj oteženo nakupovanje, saj je odvzelo možnost uporabe kreditnih kartic ali PayPala za nakupe.

Image

NAMCO BANDAI TALES OF ARISE – COLLECTORS EDITION PC

199,99 €

Continue Reading

Oprema

Preizkusili smo TV za gamerje LG OLED48C11LB

Published

on

By

Ko pomislimo na kvalitetne televizije, je LG zagotovo eno prvih imen, na katere se spomnimo – in to z razlogom, saj se najde za vsakega nekaj. Od cenovno ugodnih modelov, do 85 in več inčnih različic, kot tudi za nas pri Game Gangu najpomembnejših, za gamerje prilagojenih izdaj.

Kaj pomenijo črke za imenom OLED48C11LB?

Tako smo na test prejeli model LG OLED48C11LB. Ime, v katerem se skriva večina ključnih podatkov o TV-ju – sprva tehnologija OLED, za tem velikost 48 inčev ali nekaj več kot 120 centimetrov diagonale, po tem je C1 kot serija televizij, medtem ko je 1LB regijska oznaka za črno različico.

Kaj je OLED in zakaj je game changer?

Pa da začnemo na začetku, tj. pri tehnologiji prikaza. Testiran model poganja OLED panel, ki je verjetno najpomembnejša nadgradnja pri TV-jih od prehoda iz katodnih cevi na tekoče kristale oz. LCD-je. V primerjavi s klasičnim LED televizorjem, ki osvetljuje celotno površino televizije (in je zaradi tega pri čisto črnih scenah slika v filmu temno siva oz. “sprana” črna, ne pa črna), je OLED tehnologija sposobna vklopiti ali ugasniti osvetlitev vsakega posameznega piksla na ekranu posebej. To pomeni, da je črna res črna in je, kot da bi nekdo ugasnil TV. Toliko črna, da boste pri kakšnih temačnejših filmih občasno v paniki, če se ni zaslon izklopil.

 Tu je potrebno izpostaviti, da spremembe, ki jo ta lastnost prinese, morebiti ne boste toliko opazili med sprehajanjem po najbližjem Big Bangu, a ko boste TV prižgali v dnevni sobi, bo razlika vidna kot noč in dan – do te točke, da bi vsakomur, ki ne išče le največje velikosti za najnižjo ceno, resnično priporočili OLED kot nujno nadgradnjo za naslednji televizor.

Izkušnja slike na testiranem modelu

Implementacija OLED je pri testiranem modelu fenomenalna – črne so impresivne in kontrast je izjemno realističen, izkušnjo pa pri kvalitetnejših formatih medijskih vsebin (npr. Netflixovem 4K paketu ali Blurayjih) podpora HDR naredi sliko res “živo”. Seveda tu pomagata izjemno visoka resolucija 4K, ki na relativno majhnem panelu zagotovi, da piskli enostavno izginejo, istočasno pa je hitrost osveževanja 120Hz res game-changer.

Seveda pa vse vsebine niso perfektne in vsaka nastavitev ni idealna za način uporabe televizije. Tu prideta v poštev tehnologiji Dolby Vision IQ, ki prilagodi barvne nastavite tako, da so optimalne glede na prikazovano vsebino in našo okolico, in pa a9 procesor, ki izboljša kvaliteto slike s kopico algoritmov, interpolacijo, zmanjševanjem šumov, upscalingom in še čim.

Tako se pri gledanju športov zaradi OLED Motion Pro in hitrosti osveževanja zdi, kot da smo na športnem igrišču. Dogajanje je brez zameglitev in res hiperrealistično.

Za resno gledanje filmov in serij navdušencem, ki bi radi doživeli pristno izkušnjo, kot so si jo zamislili režiserji, je vgrajen Filmmaker Mode, ki ugasne vse umetne izboljšave ter prikazuje kritično natančno sliko. Ta bi lahko bila nekoliko bolj svetla pri SDR posnetkih, a je to dlakocepstvo.

Kako se pa obnese v igrah?

A našemu kanalu se ne pravi Game Gang zato, da govorimo o izkušnji gledanja filmov, marveč smo tu, da predstavimo izkušnjo ob igranju videoiger, za katere je LG-jev C1 zagotovo optimiziran.

Model je bil ustvarjen za gamerje – ponaša se s štirimi HDMI vhodi, ki podpirajo poln HDMI 2.1, to je signal v resoluciji 4K pri 120 sličicah na sekundo. To pomeni, da če imate najnovejši Xbox, PS5 in še računalnik z najnovejšimi RTX karticami, boste na televiziji lahko priklopili vse brez skrbi.

Brez dvoma je igralna izkušnja super – ta se prične s podporo obema tehnologijama dinamičnega spreminjanja hitrosti osveževanja, tj. FreeSync in G-Sync ter tako vsakič, ko igralna konzola ali PC več ne zmore prikazovati slike pri 120 FPS, ne bo prišlo do nadležnega trganja slike na ekranu.

Nadalje igro brez frustracij zaradi zamika zagotavlja Game Optimizer – cela serija optimizacij dinamike slike, procesiranja slike ob vhodu ter zniževanju input laga. End to end zamik zaradi prikazovanja je manj kot 10 milisekund, kar je za televizijo nepojmljivo. Zavedati se je treba, da je to TV z res kvalitetno sliko, ne razbarvan gaming monitor s TN matriko, a istočasno tudi dvomim, da bo kak e-športni profesionalec igral na tem TV-ju. Bo pa ta nastavitev odstranila input lag kot izgovor pri naslednji igri FIFE s prijateljem na kavču.

Premium izgled

Kot je sinergija televizije s konzolami naslednje generacije odlična, tudi vizualno en ob drugem izpadeta super na TV mizici – LG C1 s svojim tankim zgornjim robom in brušenim kovinskim stojalom, ki jasno komunicirata premium pozicijo in kvaliteto, izpade ob novi izdaji izpod rok PlayStationa res impresivno ter bo dvignil nivo še tako dobrega gaming setupa.

Ni pa vse idealno – zvočne sposobnosti navkljub certifikatu Dolby Atmos niso nič posebnega. Zagotovo je lahko TV dovolj glasen, a čudežev pač ni pričakovati z vgrajenimi zvočniki, je pa preko eARC in Bluetooth Surround mogoče izkušnjo z zunanjimi napravami dvigniti do resnega kinematografskega zvoka.

Slab prvi vtis registracije in uporabe aplikacije

Nadalje je izkušnja bila vzpostavitve pri vseh naših LG TV-jih (pisec ima prav tako doma več LG pametnih televizij) vedno frustrirajoča – zakaj vgradijo možnost avtentikacije ter logina na telefonu, če ne dela? Zakaj imajo možnost registracije preko brskalnika na sami televiziji, če jim sistem že več kot leto dni ne deluje? No, ko enkrat na drugi napravi opravimo registracijo, potrditev ter se končno vpišemo, prične vse delovati. Žal ThinQ aplikacija še vedno ni zanesljiva, saj je TV naključno izginil iz seznama zaznanih naprav, včasih se je dalo z njim upravljati, drugih pač ne. Skratka, zmeda.

Kaj pa vsakodnevna uporaba?

Ob normalni uporabi je procesor v televizorju izjemno hiter, naprava se prižge v nekaj trenutkih, nalaga nove aplikacije, odpira in predvaja vsebine brez vsakih zamikov. Tudi želje po priklopu TV boxa internetnega operaterja nikoli nismo imeli in smo enostavno namestili njihovo aplikacijo za dostop do klasičnih programov ter tako zmanjšali število kablovja pod napravo.

Naša ocena

Pod črto lahko povemo, da je po vrnitvi testnega LG-jevega OLED 48 C1 1LB bila vrnitev na klasičen LED TV kar nekoliko kisla in bi ga z veseljem obdržali ter gledali še naprej. Če pa je ta model pokazatelj, kam gre razvoj tehnologije televizij, je to resnično lepa prihodnost.

Odlična kvaliteta izdelave, vrhunska slika in nepremagljive možnosti povezovanja, skupaj s podporo najnovejšim tehnologijam in igralnim konzolam upravičijo ceno, ki ima pri testirani različici tudi znosno ceno. Le upamo pa, da bodo v prihodnosti za običajno gamersko denarnico dostopne tudi 65-inčne in večje izdaje.


LG OLED48C11LA OLED televizor

949,99 €

Continue Reading

Oprema

Skoraj 80 % VR opreme, prodane leta 2021, je bilo Oculus Quest 2

Published

on

Meta Quest 2 (ali Oculus Quest 2) je leta 2021 zajel 78 % vse prodaje AR/VR opreme. Trg AR/VR, poznan s skupno kratico XR, se je leta 2021 povečal za 92,1 % v primerjavi z letom 2020, polovica prodaje pa se je zgodila na koncu leta. 

Po podatkih International Data Corporation (IDC) so VR očala, ki jih je razvilo podjetje Meta (Facebook), prodala 8,7 milijona enot v letu 2021, polovica tega obsega pa je bila prodana v prazničnem času v 4. četrtletju. Skupno je Meta Quest 2 – ki se je v tem časovnem obdobju še vedno prodajal kot Oculus Quest 2 – predstavljal 78 % vseh pošiljk XR očal v tem letu.

Preostanek tržnega deleža je razdeljen med več različnih podjetij. DPVR, podjetje, ki svoje naprave večinoma prodaja komercialnim strankam, je imelo 5,1 % prodaje očal. Pico – podjetje v lasti proizvajalca TikTok ByteDance, ki je pred kratkim sodeloval s Qualcommom – je pobral 4,5 % letne prodaje očal VR. Posledično je približno 12,4 % prodaje razdeljeno med podjetja, kot so Valve, Sony in več drugih manjših podjetij.

Skupno število očal XR, prodanih leta 2021, je bilo 11,2 milijona, po podatkih IDC, in predstavlja največjo rast očal XR od prvotnih naprav Oculus Rift, HTC Vive in PlayStation VR leta 2016. To je 92,1 % rast na letni ravni.

Leto 2021 je prvo leto po letu 2016, ko je bila zabeležena ta stopnja rasti za AR/VR sektor. Vse to kaže, da so samostojne naprave – torej tiste, ki od uporabnikov ne zahtevajo, da se priklopijo na osebni računalnik ali konzolo – prinesle najvišji delež prodaje v tem letu.


SIFU – VENGEANCE EDITION PLAYSTATION 5

43,99 €

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno