Connect with us

Aktualno

Riders Republic organiziral prvi digitalni podnebni shod v video igri

Published

on

Boris Maniora Boris Maniora, zunanji direktor iger pri Ubisoft Annecy, je obširno govoril z gamesindustry.biz, da bi razložil, kako je razvijalec spodbudil igričarje k pogozdovanju.

Po sodelovanju na dogodku Green Game Jam leta 2021 je Ubisoft predstavil projekt Rebirth, dvotedenski dogodek, osredotočen na koncept digitalnega pogozdovanja.

Projekt Rebirth vključuje:

  • Pogozdovanje: igralci so lahko sadili semena in gojili drevesa, da ustvarijo nov gozd v igri (ki je ostal tudi po koncu dogodka).
  • Podnebni pohod v igri: 30. julija so se igralci lahko združili v virtualnem shodu za planet.
  • Desert Bloom: posebna množična dirka s tematiko podnebnih sprememb.
  • Rebirth Base Camp: sedež v igri, ustvarjen posebej za ta dogodek, kjer se lahko igralci družijo in komunicirajo na nove načine.
  • Rebirth čustvenčke: igralci lahko uporabijo poseben boben in megafon, da pokažejo svojo podporo pohodu in sodelujejo drug z drugim.
  • Pasice v igri: Igralci so lahko na svoje nahrbtnike pritrdili pasice s sporočili.
  • Posebna oblačila: Tisti, ki so zaključili pohod, so dobili oblačilo, ki ga lahko nosijo v igri tudi po dogodku.

Ubisoft meni, da je koncept demonstracij v igri lahko močno orodje v prihodnosti. Generacija Z je največja baza igralcev v industriji video iger. Zaradi tega naj bi bile video igre idealna platforma za demonstracije o družbenih temah.

“Da naredimo še korak dlje in da pokažemo, kaj lahko za planet storimo tudi offline,” je zapisal Maniora. “Ekipa Riders Republic je prav tako sodelovala z Ecologi, da bi posadila več kot 300.000 dreves v resničnem svetu.”

Maniora zaključuje, da je bil pohod prvi korak v ponavljajočem se procesu, ki bo v prihodnosti ponudil podobne izkušnje v igri.


UBISOFT Riders Republic – Freeride Edition

69,99 €

Aktualno

TikTok tik pred popolno ukinitvijo v ZDA?

Published

on

TikTok se pripravlja na popolno ukinitev svojih storitev v Združenih državah Amerike, če bo prepoved aplikacije, načrtovana za to nedeljo, stopila v veljavo. To bi pomenilo, da bo aplikacija postala neuporabna, saj bi ameriška podjetja prenehala nuditi posodobitve in tehnično podporo, poročajo tuji mediji.

Uporabniki bi še nekaj časa lahko dostopali do aplikacije, vendar bi postopoma izgubili vse funkcionalnosti. TikTok naj bi ob morebitni zaustavitvi uporabnikom omogočil prenos osebnih podatkov prek posebne spletne strani, kamor jih bo preusmerila aplikacija.

Razlog za prepoved je zakon, ki zahteva, da kitajsko podjetje ByteDance, lastnik TikToka, proda svoje ameriške dejavnosti. Zakonodajalci namreč trdijo, da aplikacija predstavlja varnostno tveganje zaradi potencialnega zbiranja osebnih podatkov in vplivanja na javno mnenje.

Čeprav je TikTok poskušal doseči zamik izvedbe prepovedi, se zdi, da je odločitev že skoraj dokončna. Ameriško vrhovno sodišče trenutno preučuje ustavnost zakona, a možnosti za podaljšanje roka so majhne.

TikTok je v ZDA izjemno priljubljen, saj ga uporablja kar 170 milijonov ljudi. Kako bi prepoved vplivala na svetovne trende in uporabnike še ni jasno.

Continue Reading

Aktualno

Gothic: A Shadow’s Quest – Kultna igra se širi na namizne plošče

Published

on

Ljubitelji legendarne RPG serije Gothic bodo kmalu dobili priložnost, da se podajo na novo pustolovščino v obliki namizne igre Gothic: A Shadow’s Quest. THQ Nordic je igro uradno predstavil na dogodku Gamefound’s FEAST – Winter Edition 2025.

Namizna igra, namenjena 1–4 igralcem, je postavljena v zlovešči svet Kolonije, še preden je tja prišel neimenovani junak iz originalne igre. Igralci bodo prevzeli vlogo senc ambicioznih članov Starega tabora, ki si želijo pridobiti slavo. Na voljo bo osem različnih ozadij in arhetipov, kot so mečevalec, mag in drugi.

Sistem igre vključuje mešanico misij, bojev in odkritij, kar bo igralce popolnoma potegnilo v surovo in nevarno okolje Kolonije. Igra je delo divizije za namizne igre založnika THQ Nordic, ustvarjalcev pohvaljene igre Darksiders – The Forbidden Land.

Za tiste, ki nestrpno pričakujejo Gothic Remake, naj vas pomirimo – razvijalec Alkimia Interactive še vedno intenzivno dela na oživitvi Kolonije za sodobne igralne platforme.

Spremljajte kampanjo na Gamefound: Gothic Board Game.

Continue Reading

Aktualno

Bo Final Fantasy 7 dobil še eno filmsko priredbo?

Published

on

Yoshinori Kitase, režiser prve igre Final Fantasy 7 in trenutni producent njene predelave v treh delih, je razkril, da bi si osebno želel videti filmsko ali serijsko priredbo legendarne JRPG igre. Med nedavnim intervjujem na YouTube kanalu Dannyja Peñe je Kitase dejal, da sicer še ni nobenih uradnih načrtov, a da je zanimanje ustvarjalcev v Hollywoodu zelo veliko.

“Slišal sem o ustvarjalcih, ki jih ta intelektualna lastnina zelo zanima in ki imajo radi svet Final Fantasy 7,” je povedal Kitase. “In zato bi rad osebno videl nekaj, kar bi se razvilo iz teh ustvarjalcev, v smislu filmskega ali kakšnega vizualnega dela.”

To ne bi bil prvi poskus franšize Final Fantasy 7 v filmski industriji. Leta 2005 je izšel animirani film Advent Children, ki je nadaljeval zgodbo igre, lani pa je bila njegova razširjena različica, Advent Children Complete, prikazana tudi v japonskih, ameriških in britanskih kinematografih pred izidom nove igre Final Fantasy 7 Rebirth.

Glede na priljubljenost priredb videoiger v zadnjem času bi film ali serija na temo Final Fantasy 7 gotovo navdušila oboževalce. Čeprav pri Square Enixu še niso potrdili ničesar uradnega, Kitasejev optimizem daje slutiti, da bi se Cloud in ekipa Avalanche morda res lahko kmalu vrnili na velika platna.

Continue Reading

Aktualno

Markus “Notch” Persson pripravlja Minecraft 2

Published

on

Markus “Notch” Persson, legendarni ustvarjalec Minecrafta, je v novoletni objavi na družbenem omrežju X namignil, da razmišlja o ustvarjanju nove igre, ki bi lahko bila duhovni naslednik Minecrafta.

Po anketi, kjer je svoje sledilce vprašal, kateri projekt bi raje videli – tradicionalni roguelike dungeon crawler ali igro v slogu Minecrafta – je več kot 80 % glasov podprlo slednjo možnost. Notch se je odzval z besedami, da je “v bistvu napovedal Minecraft 2”.

“Pomislil sem, da morda obstajajo ljudje, ki jim je moje delo všeč, vendar ne delijo mojega okusa za retro nostalgijo in bi raje videli duhovnega naslednika Minecrafta, in mislim, da bi gotovo sprejel njihov denar,” je zapisal. Dodal je, da nima pogodbenih omejitev s strani Microsofta, ki je leta 2014 kupil Mojang za 2,5 milijarde dolarjev, vendar priznava, da ne bo uporabljal imena Minecraft.

Namesto tega bi naredil povsem novo igro v podobnem slogu, a s svežo vizijo. Čeprav dvomi o uspešnosti duhovnih naslednikov, je pripravljen dati ideji pošteno priložnost, če to želijo igralci.

“Zakaj torej ne bi naredili stvari, ki si jo ljudje ŽELIJO in za katero so mi pripravljeni dati nekako še več denarja,” je zaključil. 

A vprašanje ostaja – ali ima duhovni naslednik Minecrafta res smisel? Namesto da bi Notch poskušal ponoviti preteklost, čeprav igralci mislijo, da si tega želijo, bi morda imel večji uspeh z drzno, svežo idejo. Prav inovativnost je bila ključni dejavnik, ki je Minecraft izstrelila v svetovni fenomen in prepričani smo, da bi tudi roguelike našel svoje občinstvo in so ustvaril povsem svoje mesto v svetu videoiger.

Continue Reading

Aktualno

Awesome Games Done Quick 2025 se začenja ta konec tedna v Pittsburghu

Published

on

Priljubljeni speedrun dogodek Awesome Games Done Quick (AGDQ) se vrača 5. januarja, ko se bo začel teden dni trajajoč maraton, namenjen zbiranju sredstev za organizacijo Prevent Cancer Foundation. Dogodek bo potekal v živo v hotelu Wyndham Grand Pittsburgh, hkrati pa bo 24/7 prenašan v živo na uradnem Games Done Quick Twitch kanalu.

Letošnji program prinaša nekaj izjemnih izzivov, kot je hitrostno preigravanje iger Final Fantasy VII Rebirth, Crazy Taxi ob spremljavi živega benda in Astro Bot. Dogodek se bo začel v petek, 5. januarja, ob 18. uri po evropskem času (CET) s speedrunom igre Pikmin, ki ga bo izvedel RayOken. Celoten urnik je na voljo na spletni strani gamesdonequick.com.

AGDQ 2025 bo ponovno zbiral sredstva za neprofitno organizacijo Prevent Cancer Foundation, ki spodbuja preprečevanje raka in zgodnje odkrivanje bolezni. Vsa zbrana sredstva bodo v celoti namenjena organizaciji. Lani je AGDQ zbrala več kot 2,5 milijona dolarjev, skupno pa so dogodki Games Done Quick v svoji zgodovini zbrali že več kot 51,8 milijona dolarjev za različne dobrodelne organizacije.

Za več informacij in možnost donacij obiščite gamesdonequick.com.

Continue Reading

Aktualno

Ali lahko Dexter: Original Sin ponovi uspeh izvirnika?

Published

on

Dexter: Original Sin nas popelje v Miami leta 1991, kjer mladi Dexter Morgan pod mentorstvom očeta Harryja prvič stopa na svojo temačno pot. Serija raziskuje začetke njegove kariere forenzičnega strokovnjaka in serijskega morilca, obenem pa nadaljuje zgodbo iz serije Dexter: New Blood, le v preteklosti.

Prvi vtisi so spodbudni. Seriji je uspelo ujeti značilno vzdušje originalnega Dexterja, hkrati pa prinaša nov pogled na kompleksno osebnost naslovnega lika. A kljub obetavnemu začetku ostaja vprašanje, ali bo sezona ohranila visoko raven vse do zadnje epizode. Navdušuje nas igralska zasedba, ki mlajšim verzijam znanih likov vdihne življenje, scenarij in režija pa sta ponovno v rokah veteranov originalne serije.

Za krmilom je Clyde Phillips, eden ključnih avtorjev izvirnega Dexterja, ob njem pa sta tudi scenarist Scott Reynolds in režiser Michael Lehmann. Reynolds je denimo podpisal nekaj najbolj priljubljenih epizod serije, Lehmann pa se je proslavil z režijo Dexterja, pa tudi z drugimi uspešnimi serijami, kot sta American Horror Story in Californication. Pomembno vlogo ima tudi producent Robert Lloyd Lewis, ki se vrača k franšizi po več letih.

Kljub optimističnim pričakovanjem pa ostaja nekaj skepse. Upajmo, da se Dexter: Original Sin izogne napakam, ki so pestile serijo Secret Level, o kateri smo že pisali v naši recenziji.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno