Vnaprej posneti prizori (cutscenes) povezujejo zgodbo v igri, vendar so včasih lahko nekoliko pretirani. Večina prizorov traja manj kot 10 minut, le redki pa jih presežejo 20. A zdi se, da imajo nekateri japonski razvijalci res veliko za povedati. Poglejmo si seznam najdaljših posnetih scen v igrah PlayStation.
Slika: Sega
Yakuza 2
Igra Yakuza 2 je bila ob izidu leta 2006 na konzoli Playstation 2 v svetu iger dobro sprejeta. V njej je 23-minutni posneti prizor najdaljši v igri in celo v celotni franšizi.
Slika: Square Enix
Final Fantasy VII: Crisis Core
V igri Final Fantasy VII: Crisis Core igralci spremljajo zgodbo, ki je pripeljala do dogodkov v Final Fantasy VII. To vključuje igranje nadvse priljubljenega lika Zacha Faira. Najdaljši posneti prizor v igri traja 23 minut, k temu pa se pridružujejo še številni manjšimi prizori.
Slika: Square Enix
Final Fantasy VII
Čeprav je bila izdana leta 1997, vključuje še vedno enega najdaljših posnetih prizorov v video igrah do zdaj. Zaključna scena v igri traja 24 minut, razvijalcem pa je uspelo narediti nekaj za tisti čas resnično prelomnega. Epilog sledi šele po odjavni špici, da bi igralci izkazali ustrezno spoštovanje vsem razvijalcem igre.
Slika: Konami
Metal Gear Solid 3
Ko je leta 2005 izšel Metal Gear Solid 3 za PlayStation 2, so bili 15-minutni prizori v igrah že stalnica. Kljub temu ima MGS3 25-minutno sceno, zaradi česar je igra daljša od povprečja celo za čas, v katerem je bila izdana.
Slika: Konami
Metal Gear Solid 4
Še en naslov iz Metal Gear franšize. Ena sama scena v MGS4 traja 27 minut. Obstaja tudi serija prizorov, ki se vrstijo en za drugim in skupaj trajajo več kot 70 minut. Čeprav to ni ena sama scena, je to še vedno več kot ura kinematografije v eni igri, ki se zgodi naenkrat.
Slika: Sony Interactive Entertainment
Death Stranding
Na tej točki ni presenečenje, da je na vrhu seznama še ena igra Hidea Kojime. In če je podjetje Konami skušalo zamejiti njegove ustvarjalne sokove, je Kojima pri svojem prvem samostojnem naslovu Death Stranding dal vse od ali morda raje iz sebe. Med skupno več kot 7 urami kinematografskih scen je tudi en posamičen prizor, ki traja 31 minut.
Slika: Square Enix
Star Ocean: The Last Hope
Seznam zaokrožuje zadnja japonska epska igra Star Ocean: The Last Hope. Čeprav se na seznam presenetljivo ni uvrstil Square Enixov Kingdom Hearts, je naslov igre z najdaljšo sceno pobrala njihova franšiza Star Ocean, ki vključuje prizor dolg kot epizoda televizijske serije.
Najdaljši prizor v zgodovini videoiger, ki traja kar 46 minut, pripada PlayStation 3 igri Star Ocean: The Last Hope iz leta 2009.
Med nedavno predstavitvijo inZOI Online Showcase je razvijalec Enjoy Studio razkril nove podrobnosti o prihajajoči življenjski simulaciji inZOI, vključno s ceno, načrti za prihodnje posodobitve in dostopnostjo demo verzije.
Dream it, Build it, Live it in inZOI! The wait is almost over—inZOI: Creative Studio is about to open its door.
📅 March 20, 00:00 UTC – March 27, 23:59 UTC. Let your creativity take the lead and make something extraordinary!
Direktor igre Hyungjun “Kjun” Kim je poudaril, da gre pri razvoju igre te velikosti za ogromen izziv, zato se bo inZOI najprej izdal v zgodnjem dostopu po ceni 44.800 KRW (okoli 29 evrov) – primerljivo s ceno razširitvenega paketa za trenutno prevladajočo simulacijo življenjaThe Sims 4. Do uradne izdaje bo igra prejemala tudi vse posodobitve in DLC-je brezplačno.
Za vse, ki želijo preizkusiti igro pred izidom, bo od 20. do 27. marca na voljo brezplačna demo različica inZOI: Creative Studio, ki omogoča ustvarjanje likov in gradnjo.
Poleg tega bo od 20. do 22. marca na platformah Twitch, Chzzk, Steam in SOOP potekala posebna promocija. Če boste v tistih dneh gledali prenos igre vsaj 15 minut, boste imeli možnost pridobiti brezplačen ključ na platformi Steam za inZOI: Creative Studio. Kdor bo zamudil Twitch drop promocijo, bo lahko dostopal do demo verzije programa od 23. do 27. marca.
Polna izdaja igre v zgodnjem dostopu je predvidena 28. marca 2025. Cena za evropski trg še ni bila potrjena.
Deset let po izidu je RPG igra Undertale podrla svoj rekord sočasnih igralcev na Steamu, kar je posledica trenutne 90-odstotne razprodaje, ki igro do 20. marca ponuja za samo 0,99 €.
V soboto je njen avtor Toby Fox na X objavil, da je igro hkrati igralo 10.739 igralcev, naslednji dan pa je SteamDB poročal o novem vrhuncu 11.071 igralcev. Čeprav je to več kot prejšnji rekord iz decembra 2015 (10.473 igralcev), se zdi število nizko, če upoštevamo, da je Undertale skozi leta zgradil eno najbolj predanih skupnosti na spletu.
Since going on sale on Steam for only $1, UNDERTALE reached a new peak of concurrent players for the first time since 2015!
Od izida leta 2015 je igra prerasla v kultni fenomen z ogromno bazo oboževalcev na Tumblrju, YouTubu in drugih platformah. Navdihnila je številne fanfike, umetnine in alternativna vesolja s preoblikovanimi liki. Leta 2015 je celo premagala Zeldo: Ocarina of Time v anketi GameFAQs za najboljšo igro vseh časov.
ndertale je na voljo na PC, Switch, PS4, Xbox One in PS Vita, na Metacriticu pa ima oceno 92 in splošno priznanje platforme. Samostojni razvijalec Toby Fox medtem pripravlja nova poglavja igre Deltarune.
Hazelight Studios je z najnovejšo kooperativno igro Split Fiction dosegel izjemen prodajni uspeh – v samo enem tednu je igra presegla dva milijona prodanih kopij. Studio je novico delil na platformi BlueSky in izrazil navdušenje nad odzivom igralcev.
Igra je izšla 6. marca 2025, že v prvih 48 urah pa se je prodala milijon izvodov, do konca tedna pa skupno dva milijona. Zdaj je jasno, da gre za najhitreje prodajano igro v zgodovini studia Hazelight – njihov prejšnji hit, It Takes Two, je za en milijon prodanih izvodov potreboval tri tedne, za dva milijona pa kar tri mesece.
“Osupnjeni smo! To je neverjetno,” so zapisali pri Hazelight. “Hvala vsem starim in novim oboževalcem – naravnost obožujemo vaše navdušenje nad igro!”
Ob prejšnjem prodajnem mejniku so pri studiu zapisali: “Ljubezen, ki nam jo izkazujete, je neverjetna. Celotna ekipa Hazelighta je presrečna – ne moremo se naveličati vaših neverjetnih reakcij!”
Igra je prejela odličen odziv tudi na Steamu, kjer ima oceno “Nadvse pozitivno“ (98% od 27.054 ocen je pozitivnih). Navdušenje je opaziti tudi v komentarjih:
“10/10. Količina izvirnih igralnih mehanik je osupljiva, obvezna igra za vsakogar!” – Auris.
“Obvezna igra za vse ljubitelje sodelovalnih iger, še posebej če ste oboževalci prejšnjih iger studia!” – X3Na.
SPLIT FICTION has sold 2 MILLION copies in 1 WEEK!!Holy crap, we’re blown away! Simply amazing…Thank you to all of our new and old fans – we love how excited you are for our game! 😍
“Ta igra je bila tako neverjetna. Definitivno je bolj zrela zgodba kot It Takes Two in zaradi tega mi je všeč. Poleg tega je zelo nepozabna, zlasti končni del. WOW. Odlična igra, odlični zvočni učinki, odličen konec. SUPER VSE!” je zapisal uporabnik Burnt Offering.
Marec poleg lepšega vremena prinaša tudi nekaj zanimivih izidov videoiger, ki se bodo potegovale za našo pozornost. Najbolj odmevni sta večkrat prestavljeni Assassin’s Creed Shadows in južnokorejski Inzoi razvijalca KRAFTON, ki želi konkurirati seriji The Sims. Ljubitelji kooperativnih akcij in RPG-jev bodo prav tako prišli na svoj račun.
Ta mesec lahko pričakujemo:
Split Fiction (6. marec) – Kooperativna pustolovščina studia Hazelight, kjer se znanstvenofantastični in fantazijski svetovi prepletajo v edinstveno izkušnjo.
Assassin’s Creed Shadows (20. marec) – Nova Assassin’s Creed igra, postavljena v pozno Sengoku obdobje na Japonskem, kjer spremljamo shinobi morilko Naoe in legendarnega samuraja Yasukeja.
Killing Floor 3 (25. marec) – Intenziven FPS, v katerem se igralci borijo proti valovom biotehnično zasnovanih pošasti v distopični prihodnosti.
Inzoi (28. marec, zgodnji dostop) – Ambiciozna simulacija življenja z obsežnimi možnostmi prilagajanja in večjo mero realizma kot The Sims.
April pa bo prinesel še več zanimivih naslovov, med drugim The Last of Us Part II Remastered (3. april), nadnaravno pustolovščino South of Midnight (8. april) in nostalgični Lunar Remastered Collection (18. april). Ljubitelji pretepačin pa bodo konec meseca lahko preizkusili Fatal Fury: City of the Wolves (24. april).
Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin igra za NINTENDO SWITCH
Monster Hunter Wilds je ta konec tedna dosegel pomemben mejnik na Steamu, saj je v soboto presegel 1,38 milijona sočasnih igralcev, kažejo podatki SteamDB. S tem se je uvrstil na 5. mesto med igrami z najvišjim številom sočasnih igralcev v zgodovini platforme, prehitel pa je naslove, kot so Elden Ring, Cyberpunk 2077 in Dota 2.
Kljub impresivnim številkam igra prejema mešane ocene zaradi tehničnih težav. Na Steamu ima trenutno 57 % pozitivnih ocen od več kot 57.000 uporabnikov, pri čemer mnogi poročajo o slabi optimizaciji. Capcom je igralcem svetoval posodobitev gonilnikov, izklop združljivostnega načina in prilagoditev grafičnih nastavitev.
Hunters! If you're experiencing any initial issues with Monster Hunter Wilds on Steam, please try updating your graphics driver, turning off compatibility mode, and then readjust your settings.
Najvišje število sočasnih igralcev, ki ga je igra dosegla pred dvema dnevoma, znaša 1.384.608, medtem ko številke ostajajo visoke tudi v zadnjih 24 urah, ko je igra dosegla 1.373.805 igralcev.
Poleg uspeha Monster Hunter Wilds je Steam ta vikend dosegel tudi nov rekord v številu sočasnih uporabnikov. V nedeljo ob 14. uri po GMT je platforma zabeležila 40,27 milijona sočasnih uporabnikov, kar je prvič v zgodovini preseglo mejo 40 milijonov.
Ljubitelji Command & Conquer so dočakali pomemben trenutek – EA je izdal izvorno kodo za štiri igre iz kultne strateške serije. Command & Conquer, Command & Conquer: Red Alert, Command & Conquer: Renegade in Command & Conquer: Generalsso zdaj na voljo pod licenco GPL, kar pomeni, da jih lahko skupnost razvijalcev in modderjev prosto raziskuje in nadgrajuje. Koda je dostopna na uradnem GitHub profilu Electronic Arts.
Poleg tega EA širi podporo za Steam Workshop, kar omogoča igralcem, da enostavno delijo svoje prilagojene mape in modifikacije. Ta funkcionalnost je zdaj na voljo za več iger iz serije, vključno z C&C Renegade, Generals, Red Alert 3 in Tiberium Wars. Poleg tega je bil izdan tudi C&C Modding Support paket, ki vsebuje pomembne datoteke za razvijalce modov.
Gre za pomemben korak pri ohranjanju legendarne serije, ki je zaznamovala 90. leta in leta 2000, a do danes ostaja priljubljena v RTS skupnosti. EA s to potezo daje priložnost novim generacijam igralcev in razvijalcev, da ustvarijo sveže vsebine in oživijo klasične igre.
RAZER Huntsman Mini Mercury Clicky Optical Switch US SLO tipkovnica
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.