Ob stresu sodobnega življenja in eksistenčnih krizah identitete, se v nas lahko pojavi želja po pobegu. Pobegu stran v naravo, stran od ljudi, se spoznati s svojim notranjim jazom in reflektirati pretekle travmatične izkušnje. Biti eno z naravo. Spoznati spiritualni svet. Dihati in meditirati. Uničiti medkozmična bitja in rešiti svet. Piti čaj. Delati jogo. The Chant vam večino teh aktivnosti žal ne bo omogočil, razen seveda uničevanja medkozmičnih bitij. Tega je v igri na pretek.
“Nismo kult, ampak skupnost” – Kultist
The Chant je tretjeosebna akcijska pustolovščina v kateri igramo kot Jess. Jessijeva sestra je pred leti umrla in njena smrt lovi Jess še danes. V svojem poskusu premagati svoje pretekle travme, se Jess odzove na povabilo prijateljice Kim, ki jo povabi na odmaknjen otok na oddih. Na otoku se namreč razvija skupnost (beri: kult), ki želi preko tako imenovane Prism Science teorije pod vodstvom guruja uporabiti moč kristalov za razrešitev svojih stisk. Ob prvem skupnem obredu gredo stvari narobe in Jess se znajde na otoku groze, pošasti in smrti.
Na otoku se namreč odpirajo portali v drugo alternativno vesolje in neprijazna bitja so začela prihajati v naš svet. Jess se tekom igre prebija čez horde različnih pošasti in kultistov, vmes ko odkriva kaj se na otoku resnično dogaja in predeluje tudi svojo travmo izgube sestre.
Igra je dokaj odprte narave, saj omogoča, da obiščemo pretekle lokacije, čeprav za to pogosto ni potrebe. Skozi pridobivanje različnih kristalov se nam počasi odpirajo vedno novejši deli mape in sposobnosti. Otok na katerem se Jess znajde je vizualno čudovit z določenimi specifičnimi lokacijami, ki prinašajo tudi svojevrstne nasprotnike. Sam se imel priložnost igro izkusiti na PlayStation 5, kateri je grafično podobo igre lepo izpostavil.
Potek same igre je kljub odprtosti mape, dokaj linearen, kar je za tovrstno igro popolnoma v redu pristop. Škoda je le, da je ta sprehod čez igro dokaj kratek. Sam sem zaključne momente igre videl že po samo dobrih 5 urah, čeprav sem si pri igranju vzel čas in prebral ter pregledal vse kar ima igra za ponudit. Kakšnih par ur vsebine več ne bi škodilo, obenem bi pa dalo več prostora za raziskovanje unikatnega sveta, ki ga The Chant gradi.
The Chant je grozljiva igra, ampak tudi ne čisto. Je akcijska igra, ampak tudi ne čisto. Je pustolovska igra, ampak tudi to ne čisto. The Chant je mnogo žanrov kombiniranih v eno igro, a noben se ne zdi razvit do konca. Grozljivi elementi igre niso imeli ustrezne teže, saj Jess kot protagonistka deluje enostavno premočna. Čar pravih predstavnikov grozljivih iger, kot sta na primer Outlast in Resident Evil je, da je protagonist večino časa nemočen proti temnim silam, ki ga poskušajo ujeti. V The Chant tega občutka nemoči nisem dobil oziroma sem ga izgubil takoj ob prvem boju.
Jess zna namreč narediti orožja iz naravnih materialov, ki jih najde na otoku. Uporabljati zna tudi kup nadnaravnih moči, ki igro iz grozljivke hitro spremenijo v akcijo. V teh bojih srečamo zunajzemeljske pošasti, ki bi po zakonih narave morale Jess ubiti v enem udarcu, a potem izgubijo proti parim vejam, ki jih je Jess minuto prej zvila v šop in potem vihtela v boju. Iluzija je tako hitro zlomljena in občutek nevarnosti ne nosi več tolikšne teže, kot bi jo od grozljivega naslova pričakoval.
The Chant ima tudi en kup sistemom (nadgradnja sposobnosti, nabiranje surovin, izdelava orožij…), ki sicer delujejo zadovoljivo, ampak noben ni pretirnao razširjen. V igri lahko na primer nadgradimo svoje sposobnosti, a nadgradnje niso zelo kreativne, zgolj povečajo moč določenih sposobnosti ali pa utrdijo enega izmed naših treh atributov – fizično zdravje, spiritualna moč in mentalno zdravje. Jess mora čez igro paziti na vse tri in ustrezno reagirati, kadar kakšen od njih pade na nulo. Kadar mentalno zdravje pade na nič, Jess na primer doživi panični napad in ni več zmožna napadati. Takrat se mora Jess umakniti od boja in umiriti svoje misli.
Zanimiv del Psalmodija (slovenski prevod besed “Chant”) je zagotovo zgodba. Boji in uganke, ki so oboji dokaj osnovni, so mi vedno delovali bolj kot ovire na poti mojemu raziskovanju zgodbe in otoka. Osebno bi raje več časa v igri posvetil likom, njihovim motivacijam, zgodovini otoka in mističnosti kristalnih moči. V celotni igri se namreč nikoli nisem zares počutil kot mestno travmatizirano dekle, ki poskuša preživeti nemogoče grozljivost, ampak bolj kot Nathan Drake iz serije Uncharted, ki nasprotnike vedno premaga z nasmeškom na obrazu. Še Lara Croft je delovala bolj šibko v Tomb Raiderju iz leta 2013.
Ko sem mentaliteto igre enkrat premaknil iz grozljivke v akcijo je tudi izkušnja postala veliko bolj prijetna. Igro sem na koncu vzel kot dogodivščino za en večer, kjer odigram kratko zgodbo likov za katere nisem imel dovolj časa razviti pretirane navezanosti.
Toby Fox, ustvarjalec priljubljene igre Undertale, je potrdil, da bodo prva štiri poglavja plačljive različice njene naslednice Deltarune izšla 5. junija 2025 za Nintendo Switch, Switch 2, PlayStation 4, PlayStation 5, PC in Mac. Paket bo vseboval že prej brezplačno dostopni poglavji 1 in 2 ter novi poglavji 3 in 4.
DELTARUNE Chapters 1-4 will be released on June 5th as a launch title for Nintendo Switch 2! It's also coming to Steam, Switch, PS4, and PS5 the same day! https://t.co/CDdWOlcjO4
Pomembna novost te izdaje je podpora za funkcijo »cross-buy«. To pomeni, da bodo igralci, ki bodo kupili igro na Nintendo Switchu, lahko brezplačno dostopali tudi do različice za Switch 2 – in obratno, če bodo uporabljali isti Nintendo račun. Enako velja za PlayStation. Nakup na PS4 omogoča brezplačen dostop do PS5 različice. Izjema je Japonska, kjer zakonodaja zahteva simbolično doplačilo.
Igra bo izšla 5. junija ob polnoči po japonskem času, skladno z izidom konzole Nintendo Switch 2. V Sloveniji bo igra na voljo že 4. junija ob 17. uri po srednjeevropskem času.
Čeprav bo začetna izdaja obsegala štiri poglavja, jih Fox načrtuje sedem. Preostala poglavja bodo na voljo kot brezplačne posodobitve.Deltarune je duhovni naslednik kultne uspešnice Undertale, ki združuje RPG mehanike, edinstven humor ter možnost miroljubnega reševanja konfliktov. Raznoliki liki, izvirna glasba in posebna estetika so kmalu po izidu igre leta 2015 ustvarili pravo subkulturo na spletu.
PCLAIR OBSCUR: EXPEDITION 33 igra za PLAYSTATION 5
Rockstar Games je razkril, da je bil drugi napovednik za težko pričakovani Grand Theft Auto 6 v celoti posnet na konzoli PlayStation 5 – brez dodatnih grafičnih izboljšav ali uporabe PS5 Pro, kot so nekateri domnevali.
Napovednik, ki je bil objavljen nekaj dni po novici o zamiku izida na 26. maj 2026, ponuja globlji vpogled v zgodbo, like in raznoliko okolje igre, vključno s povratkom v sončni Vice City. Rockstar je poleg napovednika na uradni strani igre objavil še več kot 70 novih slik in podrobne predstavitve glavnih likov.
V središču zgodbe sta Jason in Lucia, ki ju življenje potisne v nevarne vode zločinske zarote.
“Jason in Lucia iz Vice Cityja že od nekdaj vesta, da je vse postavljeno proti njima. Toda ko se njun lahek obračun zaplete, se znajdeta na najtemnejši strani najbolj sončnega mesta v Ameriki, sredi zarote, ki se razteza čez celotno zvezno državo Leonida, in sta se prisiljena bolj kot kadarkoli prej zanesti drug na drugega, če želita preživeti.” pravi Rockstarjev uradni opis zgodbe.
Da bi pomiril GTA navdušence in skeptike, ki ne morejo verjeti, da bo igra resnično tako lepa, je razvijalec pojasnil, da je bil celoten napovednik posnet znotraj igre.
“Napovednik 2 za Grand Theft Auto 6 je bil v celoti posnet znotraj igre na konzoli PlayStation 5 in vključuje enako količino igranja ter filmskih prizorov iz igre.”
Grand Theft Auto VI Trailer 2 was captured entirely in-game from a PlayStation 5, comprised of equal parts gameplay and cutscenes. pic.twitter.com/JWFfVYm3on
Rockstar Games je uradno sporočil, da bo izid težko pričakovane igre Grand Theft Auto VI prestavljen na 26. maj 2026. Sprva je bil izid načrtovan za leto 2025, a razvijalec zdaj pojasnjuje, da potrebujejo več časa za zagotovitev kakovosti, ki jo igralci pričakujejo in si jo zaslužijo.
“Grand Theft Auto VI bo izšel 26. maja 2026. Zelo nam je žal, da je to kasneje, kot ste pričakovali. Zanimanje in navdušenje nad novo igro Grand Theft Auto sta za celotno ekipo zares navdihujoča. Zahvaljujemo se vam za podporo in potrpežljivost, medtem ko dokončujemo igro.
Pri vsaki igri, ki smo jo izdali, je bil naš cilj preseči vaša pričakovanja – in Grand Theft Auto VI ni izjema. Upamo, da razumete, da potrebujemo ta dodatni čas, da zagotovimo raven kakovosti, ki jo pričakujete in si jo zaslužite.
Veselimo se, da bomo kmalu z vami delili več informacij.”
Rockstar je GTA VI prvič napovedal decembra 2023 z objavo napovednika, založnik Take-Two Interactive pa je kasneje okvirno ciljal na izid jeseni 2025. Nedavna izjava pomeni, da bodo igralci na igro čakali še vsaj eno leto dlje.
Streamer na YouTubu je namignil, da težko pričakovani tretji del serije o priljubljenemu teoretičnemu fiziku iz Half-Life iger res prihaja.
Youtubar Tyler McVicker, naj bi bil zanesljiv vir, ki redno poroča o Valve igrah. V nedavnem prenosu je razkril, da je dolgo pričakovani projekt Half-Life 3 – trenutno poznan pod kodnim imenom HLX – že mogoče igrati od začetka do konca, a le, če si eden izmed srečnih testerjev. Po njegovih besedah potekajo obsežni interni preizkusi, kar nakazuje na možno uradno napoved poleti in izid pozimi.
HLX se je nedavno pojavil v posodobitvah za igre Dota 2 in Counter-Strike 2, kar dodatno podžiga ugibanja. McVicker trdi, da gre tokrat za projekt, ki je precej bolj napredoval kot prejšnji poskusi pri Valvu, in da se razvojna ekipa trenutno osredotoča na optimizacijo in končno obdelavo.
Igra ne bo VR izkušnja kot Half-Life: Alyx, bo pa proceduralno ustvarjene elemente v igri uporabila ne za generacijo terena, temveč pojavljanje in najverjetneje stanje in razporeditev elementov v okolju, rekvizitov, sovražnikov, NPC-jev in podobno.Čeprav še ni uradne potrditve, se zdi, da bi se franšiza Half-Life končno lahko vrnila po več kot petih letih čakanja. Vse to so trenutno le govorice, a navdušenci ostajajo previdno optimistični.
Kot poroča VGC, je založnik Saber Interactive potrdil, da je začel postopek odstranitve igre Evil Dead: The Game s spletnih trgovin. Igra je v začetku tedna začela izginjati z Epic Games Store in PlayStation Store, nato pa še s Steama. Trenutno je še vedno na voljo na Xbox Store, vendar naj bi bila odstranitev celotna in dokončna.
Kljub temu Saber zagotavlja, da bodo strežniki zaenkrat ostali aktivni, kar pomeni, da bodo lastniki igre še vedno lahko igrali. V izjavi na Steamu so se zahvalili skupnosti za podporo od izida igre maja 2022.
Razlog za odstranitev ni uradno naveden, morda gre za iztek licenčnih pravic, veliko bolj verjeten razlog pa je nizko število igralcev. Igra je po podatkih SteamDB pred dvema letoma dosegla največ 586 sočasnih igralcev na Steamu, kar je sicer približno za 100 manj kot lanskoletni Concord, a s tem se ni za tolažiti.
Igra temelji na filmski franšizi Evil Dead in vključuje asimetrični PvP način, kjer lahko igralci prevzamejo vlogo junakov ali demonskih Deaditov. Kooperativna in tekmovalna narava igre pomeni, da je obstoj strežnikov ključnega pomena za igranje, a dolgoročna usoda strežnikov še ni znana.
Netflix je razkril napovednik za 2. sezono priljubljene serije Wednesday, ki bo tokrat še bolj družinsko obarvana. Premiera prvih epizod prihaja 6. avgusta, zaključek sledi 3. septembra.
V novi sezoni se Wednesday Addams (Jenna Ortega) vrača v akademijo Nevermore, kjer se ji bo pridružil mlajši brat Pugsley (Isaac Ordonez), ki kaže znake nadnaravnih sposobnosti – morda podedovanih po stricu Festerju. Starša Morticia (Catherine Zeta-Jones) in Gomez (Luis Guzmán) bosta prav tako prisotna na šoli, kar naj bi bilo za Pugsleyja prava “nova oblika mučenja” pravi ustvarjalec serije Tim Burton.
Med novimi obrazi je tudi Hester Frump, znana kot Grandmama (Joanna Lumley), ki naj bi bila najbližja zaveznica Wednesday, ter novi ravnatelj Barry Dort, skrivnostni lik, ki ga igra Steve Buscemi.
Napovednik razkriva tudi povratek priljubljenih likov, kot so Enid (Emma Myers), Tyler (Hunter Doohan), Bianca (Joy Sunday) in seveda Stvor, znamenita odrezana roka.
Čeprav v napovedniku še ni zaslediti Lady Gage, ki je bila potrjena kot gostujoča zvezda, oboževalci ugibajo, da bi lahko zaigrala Ophelio – svetlolaso sestro Morticie.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.