Connect with us

Igre

Prebavljiv le za resne navdušence nad mački – Preizkusili smo Garfield Lasagna Party

Published

on

Garfield je večen. Ikoničen maček se je prvič pojavil že davnega 1976 in od takrat vztrajno ostal del naše popkulture. Od njegovih začetkov v stripih, filmih, serijah, celo oddajah, pa se je v zadnjih desetletjih preselil tudi v svet video iger. Najnovejši kotiček kamor se je leni maček naselil, je nova igra Garfield Lasagna Party, katero pa žal niti Garfieldova podoba ne zmore privleči do zadovoljive igralne izkušnje.

Virtualni Človek ne jezi se

Garfield Lasagna Party je igralna izkušnja, ki jo najbolje opišemo s tem, da rečemo, da je poenostavljena verzija igre Mario Party. To ne pomeni, da je igra bolj intuitivna ali bolj prijazna za učenje novih igralcev, to zgolj pomeni, da ima manj vsebine. Celo zelo občutno manj vsebine, ki včasih deluje, kot da je bila narejena v zadnjem trenutku in dodana v igro zgolj zato, da igra na papirju deluje večja. A preden se lotim kritiziranja tega kar igra ni, je dobro, da vzpostavimo, kaj Lasagna Party sploh je.

Lasagna Party je zabavna “party” igra, kjer nadziramo enega izmed štirih znanih likov iz Garfield vesolja – Garfielda, pes Odie, maček Nermal in Garfieldova punca Arlene. Liki se znajdejo na ogromni igralni plošči, kjer se z metov kock določa za koliko se bodo v dani rundi po plošči prestavili. Igralna plošča ponuja unikatna polja, ki igralcu koristijo ali škodijo. Na določenih poljih je možen tudi nakup predmetov, ki jih med igro lahko uporabimo sebi v prid ali drugim v škodo (na primer bananin olupek, ki igralcu zmanjša število polj za napredovanje). Cilj igre je zbrati največje število lazanj v danih rundah.

Igramo lahko sami – v tem primeru ostale like nadzira igra – ali s prijatelji, ampak zgolj v živo. Prva velika pomanjkljivost igre je namreč odsotnost možnosti igranja preko spleta. Čeprav sem sam velik podpornik igre, ki promovirajo skupno igranje na domačem kavču, je vseeno dobrodošlo, da igra ponudi opcijo večigralstva tudi na daljavo. Kadar bi si namreč zaželel hitre Garfield dogodivšine in ob sebi nimam soigralca, sem primoran gledali kako izgubljam proti umetni inteligenci Nermala. Občutek zmage potem enostavno ni isti, ko vemo, da na drugi strani ni prave osebe, ki bi doživela poraz.

Vsak dan je ponedeljek

Lasagna party je tudi igra, ki si želi biti Mario Party, ampak na več področjih ustreli mimo. Poglejmo podobnosti. Obe igri imata za sabo ikonični lik popkulture, obe igri sta mišljeni kot igri, ki jih igramo s prijatelji za čisto zabavo, obe igri vsebujeta kup mini iger in posebno igralno ploščo, ki je do igralcev lahko izjemno krivična, a posledično tudi zabavna. Podobno, ne? Podobno, a žal niti približno enako. Vse kar Lasagna poskuša narediti je Mario v preteklosti že naredil bolje.

Vzemimo na primer mini igre. Mini igre potekajo po zaključku vsake runde, ko vsi igralci odigrajo svoje poteze na plošči. V igri je 32 različnih mini iger, a njihova številčnost žal ni znak za veselje, ker pomeni, da bo verjetnost, da dobimo specifično mini igro, ki jo dejansko želimo igrati, sedaj še manjša. Res je, da se te igre dogajajo na ikoničnih Garfield lokacijah (picerija, Jonova hiša, veterinarska klinika…), kar bo oboževalce Garfielda zagotovo razveselilo, a vsebina je pogosto prazna. Mini iger so sicer preproste za začetnike – po navadi potrebuješ za igranje največ 2 tipki – a hitro postanejo monotone in predolge.

Pri tem je potrebno izpostavit, da sta se razvijalca VetaSoft in Balio Studio potrudila in v igro dodala par 3D mini iger, kjer se lahko prosto gibljemo naokrog in streljamo (na primer snežne kepe), katere dajo noto originalnosti in unikatnosti k Garfieldovi igričarski lazanji, a to noto sem pogrešal tudi na drugih aspektih igre.

Natakar, moja lazanja nima okusa

Kreativnost se sicer kaže na glavni igralni plošči, a kaj hitro ugotoviš, da je to edina igralna plošča, ki jo boš v tej igri videl. Med igranjem sem večkrat pregledal glavni meni in nastavitve, če sem mogoče kje kaj zgrešil, saj se mi je zdelo izredno samoumevno, da bi tovrstna igra imela še kakšno mapo več. Ali pa kakšnega lika več. Ali pa kakšno preobleko za like. Karkoli. Mogoče smo igralci v tej dobi že razvajeni in pričakujemo neko mero izbire ali pa vsaj možnost odklenitve novih vsebin, ampak pri Garfieldu me je pa ta odsotnost rahlo razočarala. Niti Jona nisem mogel igrati.

Garfield Lasagna Party deluje, ker je v njej Garfield. Odstrani Garfielda in ostane zgolj igra, ki jo bomo najverjetneje preizkusili en večer, potem pa šli nazaj igrat Mario Party. Za mnoge igralce je že leni maček sam po sebi dovolj velik razlog za igranje naslova, v kolikor pa je vaš fokus bolj osredotočen na igralno izkušnjo, pa se s prijatelji mogoče raje lotite kakšnega drugega “party” naslova, ki jih dandanes ne manjka.

Garfield Lasagna Party dobi oceno 5 od 10.


THE LEGEND OF ZELDA: TEARS OF THE KINGDOM NINTENDO Switch igra

69,99 €

Igre

Undertale po desetih letih z novim rekordom sočasnih igralcev na Steamu

Published

on

Deset let po izidu je RPG igra Undertale podrla svoj rekord sočasnih igralcev na Steamu, kar je posledica trenutne 90-odstotne razprodaje, ki igro do 20. marca ponuja za samo 0,99 €.

V soboto je njen avtor Toby Fox na X objavil, da je igro hkrati igralo 10.739 igralcev, naslednji dan pa je SteamDB poročal o novem vrhuncu 11.071 igralcev. Čeprav je to več kot prejšnji rekord iz decembra 2015 (10.473 igralcev), se zdi število nizko, če upoštevamo, da je Undertale skozi leta zgradil eno najbolj predanih skupnosti na spletu.

Od izida leta 2015 je igra prerasla v kultni fenomen z ogromno bazo oboževalcev na Tumblrju, YouTubu in drugih platformah. Navdihnila je številne fanfike, umetnine in alternativna vesolja s preoblikovanimi liki. Leta 2015 je celo premagala Zeldo: Ocarina of Time v anketi GameFAQs za najboljšo igro vseh časov.

ndertale je na voljo na PC, Switch, PS4, Xbox One in PS Vita, na Metacriticu pa ima oceno 92 in splošno priznanje platforme. Samostojni razvijalec Toby Fox medtem pripravlja nova poglavja igre Deltarune.

Continue Reading

Igre

Split Fiction presegel dva milijona prodanih izvodov v enem tednu

Published

on

Hazelight Studios je z najnovejšo kooperativno igro Split Fiction dosegel izjemen prodajni uspeh – v samo enem tednu je igra presegla dva milijona prodanih kopij. Studio je novico delil na platformi BlueSky in izrazil navdušenje nad odzivom igralcev.

Igra je izšla 6. marca 2025, že v prvih 48 urah pa se je prodala milijon izvodov, do konca tedna pa skupno dva milijona. Zdaj je jasno, da gre za najhitreje prodajano igro v zgodovini studia Hazelight – njihov prejšnji hit, It Takes Two, je za en milijon prodanih izvodov potreboval tri tedne, za dva milijona pa kar tri mesece.

“Osupnjeni smo! To je neverjetno,” so zapisali pri Hazelight. “Hvala vsem starim in novim oboževalcem – naravnost obožujemo vaše navdušenje nad igro!”

Ob prejšnjem prodajnem mejniku so pri studiu zapisali: “Ljubezen, ki nam jo izkazujete, je neverjetna. Celotna ekipa Hazelighta je presrečna – ne moremo se naveličati vaših neverjetnih reakcij!”

Igra je prejela odličen odziv tudi na Steamu, kjer ima oceno Nadvse pozitivno (98% od 27.054 ocen je pozitivnih). Navdušenje je opaziti tudi v komentarjih:

“10/10. Količina izvirnih igralnih mehanik je osupljiva, obvezna igra za vsakogar!” – Auris.

“Obvezna igra za vse ljubitelje sodelovalnih iger, še posebej če ste oboževalci prejšnjih iger studia!” – X3Na.

SPLIT FICTION has sold 2 MILLION copies in 1 WEEK!!Holy crap, we’re blown away! Simply amazing…Thank you to all of our new and old fans – we love how excited you are for our game! 😍

Hazelight (@hazelightgames.bsky.social) 2025-03-13T15:12:21.184Z

“Ta igra je bila tako neverjetna. Definitivno je bolj zrela zgodba kot It Takes Two in zaradi tega mi je všeč. Poleg tega je zelo nepozabna, zlasti končni del. WOW. Odlična igra, odlični zvočni učinki, odličen konec. SUPER VSE!” je zapisal uporabnik Burnt Offering.

Continue Reading

Igre

Največje videoigre, ki izidejo marca 2025

Published

on

Marec poleg lepšega vremena prinaša tudi nekaj zanimivih izidov videoiger, ki se bodo potegovale za našo pozornost. Najbolj odmevni sta večkrat prestavljeni Assassin’s Creed Shadows in južnokorejski Inzoi razvijalca KRAFTON, ki želi konkurirati seriji The Sims. Ljubitelji kooperativnih akcij in RPG-jev bodo prav tako prišli na svoj račun.

Ta mesec lahko pričakujemo:

  • Split Fiction (6. marec) – Kooperativna pustolovščina studia Hazelight, kjer se znanstvenofantastični in fantazijski svetovi prepletajo v edinstveno izkušnjo.
  • Assassin’s Creed Shadows (20. marec) – Nova Assassin’s Creed igra, postavljena v pozno Sengoku obdobje na Japonskem, kjer spremljamo shinobi morilko Naoe in legendarnega samuraja Yasukeja.
  • Killing Floor 3 (25. marec) – Intenziven FPS, v katerem se igralci borijo proti valovom biotehnično zasnovanih pošasti v distopični prihodnosti.
  • Inzoi (28. marec, zgodnji dostop) – Ambiciozna simulacija življenja z obsežnimi možnostmi prilagajanja in večjo mero realizma kot The Sims.

April pa bo prinesel še več zanimivih naslovov, med drugim The Last of Us Part II Remastered (3. april), nadnaravno pustolovščino South of Midnight (8. april) in nostalgični Lunar Remastered Collection (18. april). Ljubitelji pretepačin pa bodo konec meseca lahko preizkusili Fatal Fury: City of the Wolves (24. april).

Continue Reading

Igre

Monster Hunter Wilds postavil nov rekord na Steamu

Published

on

Monster Hunter Wilds je ta konec tedna dosegel pomemben mejnik na Steamu, saj je v soboto presegel 1,38 milijona sočasnih igralcev, kažejo podatki SteamDB. S tem se je uvrstil na 5. mesto med igrami z najvišjim številom sočasnih igralcev v zgodovini platforme, prehitel pa je naslove, kot so Elden Ring, Cyberpunk 2077 in Dota 2.

Kljub impresivnim številkam igra prejema mešane ocene zaradi tehničnih težav. Na Steamu ima trenutno 57 % pozitivnih ocen od več kot 57.000 uporabnikov, pri čemer mnogi poročajo o slabi optimizaciji. Capcom je igralcem svetoval posodobitev gonilnikov, izklop združljivostnega načina in prilagoditev grafičnih nastavitev.

Najvišje število sočasnih igralcev, ki ga je igra dosegla pred dvema dnevoma, znaša 1.384.608, medtem ko številke ostajajo visoke tudi v zadnjih 24 urah, ko je igra dosegla 1.373.805 igralcev.

Poleg uspeha Monster Hunter Wilds je Steam ta vikend dosegel tudi nov rekord v številu sočasnih uporabnikov. V nedeljo ob 14. uri po GMT je platforma zabeležila 40,27 milijona sočasnih uporabnikov, kar je prvič v zgodovini preseglo mejo 40 milijonov.

Vir.

Continue Reading

Igre

EA odprl izvorno kodo za Command & Conquer: Red Alert in druge igre

Published

on

Ljubitelji Command & Conquer so dočakali pomemben trenutek – EA je izdal izvorno kodo za štiri igre iz kultne strateške serije. Command & Conquer, Command & Conquer: Red Alert, Command & Conquer: Renegade in Command & Conquer: Generals so zdaj na voljo pod licenco GPL, kar pomeni, da jih lahko skupnost razvijalcev in modderjev prosto raziskuje in nadgrajuje. Koda je dostopna na uradnem GitHub profilu Electronic Arts.

Poleg tega EA širi podporo za Steam Workshop, kar omogoča igralcem, da enostavno delijo svoje prilagojene mape in modifikacije. Ta funkcionalnost je zdaj na voljo za več iger iz serije, vključno z C&C Renegade, Generals, Red Alert 3 in Tiberium Wars. Poleg tega je bil izdan tudi C&C Modding Support paket, ki vsebuje pomembne datoteke za razvijalce modov.

Gre za pomemben korak pri ohranjanju legendarne serije, ki je zaznamovala 90. leta in leta 2000, a do danes ostaja priljubljena v RTS skupnosti. EA s to potezo daje priložnost novim generacijam igralcev in razvijalcev, da ustvarijo sveže vsebine in oživijo klasične igre.

Continue Reading

Igre

Jared Padalecki in Misha Collins se pridružujeta zadnji sezoni serije Fantje

Published

on

Zadnja sezona serije Fantje (The Boys) bo poskrbela za oboževalce okultnega, saj se ji v gostujočih vlogah pridružujeta Jared Padalecki in Misha Collins. Skupaj z Jensenom Acklesom bo to pravo srečanje igralcev serije Nadnaravno (Supernatural), ki jo režiser Eric Kripke – ustvarjalec obeh serij – zagotovo ni dodal po naključju.

Novico je potrdil Ackles, ki je v Nadnaravno igral Deana Winchesterja. Na na svojem profilu omrežja Instagram je objavil video, v katerem je nagovoril prejšnje soigralce:

“Hej, Jared. Spet imamo delo…”, na kar mu je Padalecki odgovoril: “V redu, povem Mishi.” Nato je Collins pogovor zakljičil z: “Okej, kaj delamo?”

Koga bosta Padalecki in Collins igrala, zdaj ostaja skrivnost, a oboževalci že ugibajo, ali bosta morda povezana s prihajajočim spin-offom The Boys: Vought Rising, kjer bo Ackles še naprej igral Soldier Boya.

Serija Fantje se bo tako zaključila v velikem slogu. Datum premiere finalne sezone in nove serije še ni znan, a obe bosta predvajani na Prime Video.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno