Connect with us

Igre

Izvirnik Final Fantasy 7 bo kmalu v celoti sinhroniziran

Published

on

Zgodba Final Fantasy 7 je spet v modi z uradnimi remasterji in predelavami iger pa tudi s številnimi oboževalskimi dodatki, kot je najnovejši mod Echo-S7.

Novi mod Final Fantasy 7 prinaša veliko glasovno zasedbo v svet Midgarja ter nov način doživljanja FF7 med čakanjem na izid Final Fantasy 16.

Echo-S7, ki bo izšel 13. januarja, je zelo ambiciozen projekt ekipe Tsunamods. Sinhronizirati celotno igro ni lahka naloga, zato je Tsunamods zaposlil člane skupnosti Final Fantasy z vsega sveta, glavno igralsko zasedbo pa izvajajo usposobljeni profesionalci. Rezultat je glasovna izvedba za vsak lik v Final Fantasy 7, vključno z naključnimi prebivalci mest.

“Zbrali smo igralce z vsega sveta, da bi posneli celotno igro Final Fantasy 7,” pojasnjuje Tsunamods.

“Vsak glavni, stranski in nepomembni lik ima ima glas – celo navodila za igranje! Vse NPC-je je sinhronizirala naša skupnost, kar nam omogoča veliko izbiro naglasov in glasov, da se igra zdi resnična. Vse glavne in stranske like igrajo dobro usposobljeni igralci s fantastično glasovno in tehnično kakovostjo.”

Slika: Square Enix

Mod spreminja tudi nekatere temeljne mehanike v igri FF7. Na primer, klasična pogovorna okna se še vedno pojavljajo na zaslonu, le da so zdaj avtomatizirana in sinhronizirana z govorjenim dialogom. Preprečeno je tudi ustvarjanje lastnih imen za glavno druščino, saj se drugače pisana imena ne bi skladala s prebranimi.

Modifikacijo Echo-S7 lahko od 13. januarja prenesete z uradne strani Tsunamods.


EA SPORTS: FC 24 igra za PLAYSTATION 4

79,99 €

Continue Reading

Igre

inZOI razkril ceno, načrte za prihodnost in brezplačne DLC-je do polne izdaje

Published

on

Med nedavno predstavitvijo inZOI Online Showcase je razvijalec Enjoy Studio razkril nove podrobnosti o prihajajoči življenjski simulaciji inZOI, vključno s ceno, načrti za prihodnje posodobitve in dostopnostjo demo verzije.

Direktor igre Hyungjun “Kjun” Kim je poudaril, da gre pri razvoju igre te velikosti za ogromen izziv, zato se bo inZOI najprej izdal v zgodnjem dostopu po ceni 44.800 KRW (okoli 29 evrov) – primerljivo s ceno razširitvenega paketa za trenutno prevladajočo simulacijo življenjaThe Sims 4. Do uradne izdaje bo igra prejemala tudi vse posodobitve in DLC-je brezplačno.

Za vse, ki želijo preizkusiti igro pred izidom, bo od 20. do 27. marca na voljo brezplačna demo različica inZOI: Creative Studio, ki omogoča ustvarjanje likov in gradnjo.

Poleg tega bo od 20. do 22. marca na platformah Twitch, Chzzk, Steam in SOOP potekala posebna promocija. Če boste v tistih dneh gledali prenos igre vsaj 15 minut, boste imeli možnost pridobiti brezplačen ključ na platformi Steam za inZOI: Creative Studio. Kdor bo zamudil Twitch drop promocijo, bo lahko dostopal do demo verzije programa od 23. do 27. marca.

Polna izdaja igre v zgodnjem dostopu je predvidena 28. marca 2025. Cena za evropski trg še ni bila potrjena.

Continue Reading

Igre

Undertale po desetih letih z novim rekordom sočasnih igralcev na Steamu

Published

on

Deset let po izidu je RPG igra Undertale podrla svoj rekord sočasnih igralcev na Steamu, kar je posledica trenutne 90-odstotne razprodaje, ki igro do 20. marca ponuja za samo 0,99 €.

V soboto je njen avtor Toby Fox na X objavil, da je igro hkrati igralo 10.739 igralcev, naslednji dan pa je SteamDB poročal o novem vrhuncu 11.071 igralcev. Čeprav je to več kot prejšnji rekord iz decembra 2015 (10.473 igralcev), se zdi število nizko, če upoštevamo, da je Undertale skozi leta zgradil eno najbolj predanih skupnosti na spletu.

Od izida leta 2015 je igra prerasla v kultni fenomen z ogromno bazo oboževalcev na Tumblrju, YouTubu in drugih platformah. Navdihnila je številne fanfike, umetnine in alternativna vesolja s preoblikovanimi liki. Leta 2015 je celo premagala Zeldo: Ocarina of Time v anketi GameFAQs za najboljšo igro vseh časov.

ndertale je na voljo na PC, Switch, PS4, Xbox One in PS Vita, na Metacriticu pa ima oceno 92 in splošno priznanje platforme. Samostojni razvijalec Toby Fox medtem pripravlja nova poglavja igre Deltarune.

Continue Reading

Igre

Split Fiction presegel dva milijona prodanih izvodov v enem tednu

Published

on

Hazelight Studios je z najnovejšo kooperativno igro Split Fiction dosegel izjemen prodajni uspeh – v samo enem tednu je igra presegla dva milijona prodanih kopij. Studio je novico delil na platformi BlueSky in izrazil navdušenje nad odzivom igralcev.

Igra je izšla 6. marca 2025, že v prvih 48 urah pa se je prodala milijon izvodov, do konca tedna pa skupno dva milijona. Zdaj je jasno, da gre za najhitreje prodajano igro v zgodovini studia Hazelight – njihov prejšnji hit, It Takes Two, je za en milijon prodanih izvodov potreboval tri tedne, za dva milijona pa kar tri mesece.

“Osupnjeni smo! To je neverjetno,” so zapisali pri Hazelight. “Hvala vsem starim in novim oboževalcem – naravnost obožujemo vaše navdušenje nad igro!”

Ob prejšnjem prodajnem mejniku so pri studiu zapisali: “Ljubezen, ki nam jo izkazujete, je neverjetna. Celotna ekipa Hazelighta je presrečna – ne moremo se naveličati vaših neverjetnih reakcij!”

Igra je prejela odličen odziv tudi na Steamu, kjer ima oceno Nadvse pozitivno (98% od 27.054 ocen je pozitivnih). Navdušenje je opaziti tudi v komentarjih:

“10/10. Količina izvirnih igralnih mehanik je osupljiva, obvezna igra za vsakogar!” – Auris.

“Obvezna igra za vse ljubitelje sodelovalnih iger, še posebej če ste oboževalci prejšnjih iger studia!” – X3Na.

SPLIT FICTION has sold 2 MILLION copies in 1 WEEK!!Holy crap, we’re blown away! Simply amazing…Thank you to all of our new and old fans – we love how excited you are for our game! 😍

Hazelight (@hazelightgames.bsky.social) 2025-03-13T15:12:21.184Z

“Ta igra je bila tako neverjetna. Definitivno je bolj zrela zgodba kot It Takes Two in zaradi tega mi je všeč. Poleg tega je zelo nepozabna, zlasti končni del. WOW. Odlična igra, odlični zvočni učinki, odličen konec. SUPER VSE!” je zapisal uporabnik Burnt Offering.

Continue Reading

Igre

Največje videoigre, ki izidejo marca 2025

Published

on

Marec poleg lepšega vremena prinaša tudi nekaj zanimivih izidov videoiger, ki se bodo potegovale za našo pozornost. Najbolj odmevni sta večkrat prestavljeni Assassin’s Creed Shadows in južnokorejski Inzoi razvijalca KRAFTON, ki želi konkurirati seriji The Sims. Ljubitelji kooperativnih akcij in RPG-jev bodo prav tako prišli na svoj račun.

Ta mesec lahko pričakujemo:

  • Split Fiction (6. marec) – Kooperativna pustolovščina studia Hazelight, kjer se znanstvenofantastični in fantazijski svetovi prepletajo v edinstveno izkušnjo.
  • Assassin’s Creed Shadows (20. marec) – Nova Assassin’s Creed igra, postavljena v pozno Sengoku obdobje na Japonskem, kjer spremljamo shinobi morilko Naoe in legendarnega samuraja Yasukeja.
  • Killing Floor 3 (25. marec) – Intenziven FPS, v katerem se igralci borijo proti valovom biotehnično zasnovanih pošasti v distopični prihodnosti.
  • Inzoi (28. marec, zgodnji dostop) – Ambiciozna simulacija življenja z obsežnimi možnostmi prilagajanja in večjo mero realizma kot The Sims.

April pa bo prinesel še več zanimivih naslovov, med drugim The Last of Us Part II Remastered (3. april), nadnaravno pustolovščino South of Midnight (8. april) in nostalgični Lunar Remastered Collection (18. april). Ljubitelji pretepačin pa bodo konec meseca lahko preizkusili Fatal Fury: City of the Wolves (24. april).

Continue Reading

Igre

Monster Hunter Wilds postavil nov rekord na Steamu

Published

on

Monster Hunter Wilds je ta konec tedna dosegel pomemben mejnik na Steamu, saj je v soboto presegel 1,38 milijona sočasnih igralcev, kažejo podatki SteamDB. S tem se je uvrstil na 5. mesto med igrami z najvišjim številom sočasnih igralcev v zgodovini platforme, prehitel pa je naslove, kot so Elden Ring, Cyberpunk 2077 in Dota 2.

Kljub impresivnim številkam igra prejema mešane ocene zaradi tehničnih težav. Na Steamu ima trenutno 57 % pozitivnih ocen od več kot 57.000 uporabnikov, pri čemer mnogi poročajo o slabi optimizaciji. Capcom je igralcem svetoval posodobitev gonilnikov, izklop združljivostnega načina in prilagoditev grafičnih nastavitev.

Najvišje število sočasnih igralcev, ki ga je igra dosegla pred dvema dnevoma, znaša 1.384.608, medtem ko številke ostajajo visoke tudi v zadnjih 24 urah, ko je igra dosegla 1.373.805 igralcev.

Poleg uspeha Monster Hunter Wilds je Steam ta vikend dosegel tudi nov rekord v številu sočasnih uporabnikov. V nedeljo ob 14. uri po GMT je platforma zabeležila 40,27 milijona sočasnih uporabnikov, kar je prvič v zgodovini preseglo mejo 40 milijonov.

Vir.

Continue Reading

Igre

EA odprl izvorno kodo za Command & Conquer: Red Alert in druge igre

Published

on

Ljubitelji Command & Conquer so dočakali pomemben trenutek – EA je izdal izvorno kodo za štiri igre iz kultne strateške serije. Command & Conquer, Command & Conquer: Red Alert, Command & Conquer: Renegade in Command & Conquer: Generals so zdaj na voljo pod licenco GPL, kar pomeni, da jih lahko skupnost razvijalcev in modderjev prosto raziskuje in nadgrajuje. Koda je dostopna na uradnem GitHub profilu Electronic Arts.

Poleg tega EA širi podporo za Steam Workshop, kar omogoča igralcem, da enostavno delijo svoje prilagojene mape in modifikacije. Ta funkcionalnost je zdaj na voljo za več iger iz serije, vključno z C&C Renegade, Generals, Red Alert 3 in Tiberium Wars. Poleg tega je bil izdan tudi C&C Modding Support paket, ki vsebuje pomembne datoteke za razvijalce modov.

Gre za pomemben korak pri ohranjanju legendarne serije, ki je zaznamovala 90. leta in leta 2000, a do danes ostaja priljubljena v RTS skupnosti. EA s to potezo daje priložnost novim generacijam igralcev in razvijalcev, da ustvarijo sveže vsebine in oživijo klasične igre.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno