Čez vikend je Big Bang najavil prihajajoči igričarski festival Game Gang Show, največje tovrstno druženje in tekmovanje v Sloveniji doslej. Na Gospodarsko razstavišče so vabljeni vsi ljubitelji gaming kulture, da v živo spoznajo svoje najljubše vplivneže in cosplayerje, preizkusijo najnovejšo opremo za prikaz navidezne resničnosti, dirkajo na simulatorjih in uživajo v EXPO območju z več kot 50 razvijalcev videoiger.
Vrhunec dogajanja predstavljajo e-športna tekmovanja, ki bodo potekala v mesecih pred dogodkom in se zaključila na glavnem odru Game Gang Showa. Nadobudni igričarji se lahko prijavijo na skupno šest turnirjev v najpopularnejših e-športnih naslovih na svetu in si poskušajo priboriti bogate denarne nagrade.
League of Legends, Counter Strike: Global Offensive in Valorant kvalifikacije na dogodek bodo potekale na spletu s finalom na velikem odru dogodka. Za konzolaše bosta organizirana turnirja v FIFA 23 in NBA 2K23, s kvalifikacijami, ki se bodo odigrale v živo na prizorišču ter finalom na velikem odru. Poskrbljeno bo tudi za ljubitelje mobilnih iger, ki se bodo lahko kar na prizorišču borili za naslov najboljšega Brawl Stars igralca.
Na petkovi novinarski konferenci so vsebino festivala predstavili Uroš Mesojedec, glavni izvršni direktor družbe Big Bang, ter Tomaž Ambrožič in Gašper Kovač, oba iz agencije Sport Media Focus, ki skrbi za splošno organizacijo Game Gang Showa.
“Danes je e-šport najhitreje rastoča športna kategorija na svetu, turnirje v video igrah pa spremlja več ljudi kot marsikateri tradicionalni šport,” je o zadnjih trendih v igričarski industriji povedal Uroš Mesojedec, glavni izvršni direktor družbe Big Bang.
“Število posameznikov, ki redno ali občasno spremljajo e-šport, se bo po napovedih do leta 2024 povzpelo na kar 577 milijonov, največji e-športni turnirji pa beležijo več kot 5 milijonov gledalcev.”
Več o samem dogodku je komentiral Tomaž Ambrožič, direktor agencije Sport Media Focus:
“Na 4.300 kvadratnih metrov igralnih površin bo na voljo prek sto igralnih sistemov za obiskovalce, nagradni sklad pa presega 10 tisoč evrov. Za slovensko ‘gaming’ skupnost bo to odlična priložnost za promocijo, dokazovanje in spletanje novih vezi.”
Game Gang Show bo morda prva velika priložnost za tekmovalce, ki želijo premagati svojo tremo. Kot je povedal Gašper Kovač, organizator festivala pri Sport Media Focus bodo:
“Vsi imeli možnost nastopiti na velikem odru ter zablesteti pod žarometi.”
Game Gang Show lahko obiščete med 31. marcem in 2. aprilom 2023 na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani. Prodaja vstopnic se začne 1. februarja. Za prijavo na turnirje obiščite uradno spletno stran festivala.
Virtualno vesolje Roblox je včeraj uveljavilo pomembne posodobitve, namenjene izboljšanju varnosti otrok in nadzora staršev na svoji platformi. Te spremembe vključujejo nove možnosti za oddaljen starševski nadzor, izboljšane komunikacijske nastavitve ter uvedbo vsebinskih oznak za varnejše okolje za mlajše uporabnike.
Po novih pravilih otroci, mlajši od 13 let, ne bodo mogli več uporabljati neposrednega sporočanja v klepetalnicah platforme, omejeno pa bo tudi pošiljanje sporočil v igrah in doživetjih. Poleg tega bodo njihovi iskalni rezultati in priporočila prikazovali le igre s primernimi oznakami zrelosti.
New parental controls are live on Roblox. You can set screen time and spending limits, manage your child’s communication settings, and control the type of content your child can access. Learn more: https://t.co/kY5QcZqyiipic.twitter.com/xtBtn1XJW5
Uporabniki, mlajši od devet let, bodo omejeni na vsebino, označeno kot “minimalna” ali “blaga”, medtem ko bo dostop do “zmerne” vsebine možen le s soglasjem staršev. Izkušnje, označene kot “omejene”, bodo ostale nedostopne, dokler uporabnik ne dopolni 17 let.
Novi tip starševskega računa omogoča preverjenim staršem povezavo svojih računov z otrokovim, kar jim omogoča vpogled v seznam prijateljev, nadzor nad dejavnostjo, nastavitev omejitev porabe in upravljanje časa pred zaslonom. Razvijalci imajo čas do 3. decembra, da svoje igre posodobijo z novim sistemom označevanja vsebine, sicer bodo samodejno omejene za uporabnike, mlajše od 13 let.
Po poročanju GamesIndustry.biz je vodja varnosti pri Robloxu, Matt Kaufman, poudaril, da so te spremembe del stalnih prizadevanj za zagotavljanje varnosti, pri čemer je bilo letos uvedenih že več kot 30 novih varnostnih funkcij. Direktor inštituta Family Online Safety, Stephan Balkam, je pohvalil spremembe in izpostavil pomen nevsiljivih, a učinkovitih orodij za starševski nadzor.
GoldenHorn 2024, furry konvencija v organizaciji SloFurs, je potekala od 7. do 10. novembra v Adria Resortu v Ankaranu. Dogodek je ponudil obsežen nabor dejavnosti, ki so udeležence zaposlovale vse štiri dni.
V kongresnem centru so potekale različne igre, paneli in interaktivni dogodki, med drugim okrogla miza o stereotipih o fursonah in družabno-dedukcijska igra Blood on the Clocktower. Slednja, kompleksna igra blefiranja, ki spominja na Volkodlake, je pritegnila igralce, ki so se želeli potopiti v pripovedno vodeno izkušnjo. Tudi dogodki na prostem, kot je lov na zaklad, ki se je raztezal po letovišču, so bili deležni navdušenega sodelovanja.
Med sprostitvenimi dejavnostmi je bil tudi salon za fursuite s hladilnimi postajami in prigrizki. Tržnica Dealer’s Den je omogočila umetnikom in prodajalcem, da so predstavili svoja dela, kar je prispevalo k ustvarjalnemu vzdušju. Večerne dejavnosti so prešle v plesne urice in družabna srečanja, nekateri udeleženci pa so se podali na plesišče, da bi pokazali svoje gibe.
Dogodek je bil zelo odmeven tudi na spletu. Na omrežju X in drugih uradnih kanalih so kosmatinci objavili svoje fotografije in fanart, da bi obeležili srečanje. GoldenHorn se spet vrača naslednje leto.
SloFurs je že napovedal konvencijo GoldenHorn: Country Life, ki bo potekala od 13. do 16. novembra 2025 in obljublja še eno edinstveno kosmatinsko izkušnjo.
Tim Miller, ustvarjalec animirane serije Love, Death & Robots in režiser filma Deadpool, se vrača z novo animirano antološko serijo Secret Level, ki bo 10. decembra izšla na Amazon Prime. Serija, ustvarjena v sodelovanju z Amazon MGM Studios, prinaša kratke zgodbe, postavljene v svetove priljubljenih video iger, kot so Armored Core, The Outer Worlds in Sifu. Vsaka epizoda bo predstavila izvirno zgodbo iz vsake igre.
“Zdi se kot preprosta ideja: vzameš like iz video iger in ustvariš izvirne zgodbe. Moje podjetje Blur to počne že skoraj 30 let. Ko sem Netflixu prodal serijo Love, Death & Robots, sem jim predvajal animacijo iz iger studia Blur in rekel: ‘Dajte nam nekaj denarja in dali vam bomo še več tega.’ Tu imamo zdaj 15 različnih iger, zato bomo dobili oboževalce vseh teh iger, od Warhammerja do Sifuja. Tako smo vsi zmagali.”
Ena izmed bolj kontroverznih epizod je postavljena v svet spletne igre Concord, ki je bila ukinjena le nekaj dni po lansiranju. A Miller se zaradi tega ne obremenjuje. V intervjuju za Rolling Stone je priznal:
“Ni bilo prijaznejše, bolj predane skupine razvijalcev kot ekipa Concorda. Resnično ne razumem, zakaj ni delovalo. Vem, da so se trudili po svojih najboljših močeh in da so bili nadarjena skupina umetnikov, zato mi je žal.”
Med igrami, ki so navdihnile 15 epskih zgodb, so Armored Core, Concord, Crossfire, Dungeons & Dragons, Exodus, Honor of Kings, Mega Man, New World: Aeternum, PAC-MAN, različne igre PlayStation Studios, Sifu, Spelunky, The Outer Worlds, Unreal Tournament in Warhammer 40.000.
SECRET LEVEL bo na voljo na Prime Video od 10. decembra.
Druga sezona serije Arcane je zavzela svet in po statističnih podatkih FlixPatrola hitro postala najbolj gledana oddaja na Netflixu v impresivnih 64 državah vključno s Slovenijo.
Druga sezona bo izšla v treh delih, od katerih bo vsak obsegal tri epizode:
Prvo dejanje je izšlo 9. novembra 2024
Drugo dejanje izide 16. novembra 2024
Tretje dejanjel izide 23. novembra 2024
Po srednjeevropskem času bodo nove epizode na voljo ob 9.00 na dan izida.
Animirana serija Arcane je priredba igre League of Legends razvijalca Riot Games, ki se spoprijema z zapleteno dinamiko med uspešnim mestom Piltover in zatiranim podzemnim mestom Zaun. Druga sezona nadaljuje raziskovanje burnega odnosa med sestrama Vi in Jinx, ki se soočata z osebnimi konflikti in širšimi družbenimi napetostmi.
Poleg osupljivega proračuna za produkcijo, ki presega 250 milijonov dolarjev, si je Arcane že prislužil priznanja kritikov in prejel več nagrad, med drugim emmyja za izjemen animirani program. To priznanje potrjuje, da je Arcane pionir na področju animiranega pripovedovanja zgodb.
Ob izidu druge sezone serije je Riot Games v svojih igrah dodal vsebine na temo Arcane, s čimer je še izboljšal doživetje za oboževalce.
Amazon MGM Studios je uradno napovedal televizijsko priredbo legendarne franšize Mass Effect. Projekt bo vodil Daniel Casey, scenarist filma Hitri in drzni 9, ki bo pri seriji sodeloval kot pisec in izvršni producent. Serija bo nastajala pod okriljem produkcijske hiše Cedar Tree Productions, pri projektu pa bodo kot izvršni producenti sodelovali tudi izkušeni veterani, vključno s Karimom Zreikom, Arijem Aradom in Michaelom Gamblom iz podjetja EA. Podrobnosti o zgodbi še niso razkrite, vprašanje pa ostaja, ali bodo v serijo vključeni le elementi sveta ali tudi znani liki iz iger.
Mass Effect je začel svojo pot leta 2007 in hitro pridobil množico zvestih oboževalcev zaradi poglobljene zgodbe in fascinantnega vesolja. Prvotna trilogija iger spremlja poveljnika Sheparda, prilagodljivega protagonista, ki se mora zoperstaviti nezemeljski rasi Reaperjev, da bi rešil človeštvo. Četrta igra, Mass Effect: Andromeda, predstavlja novega junaka in nadaljuje raziskovanje vesolja v novi smeri. Poleg iger je franšiza doživela razširitev s stripi, romani in animiranim filmom.
Kljub navdušenju pa nekateri razvijalci, kot je David Gaider, nekdanji glavni pisec za BioWare igre, izražajo zadržke glede priredbe. Opozarjajo, da je prenos interaktivnih zgodb v pasiven medij lahko tvegan, saj televizijska serija ne omogoča izbire spola ali oblikovanja osebnosti glavnega junaka, ki je bila igralcem ključna izkušnja. Amazon je pri nedavni seriji Fallout uspešno rešil te izzive z vključitvijo več kompleksnih protagonistov.
Upamo, da bo Mass Effect ujel podobno dinamiko in pritegnil oboževalce s priljubljenimi liki, kot je Garrus Vakarian, ali novo ustvarjenimi junaki, podobno kot je Lucy MacLean obogatila serijo Fallout.
MASS EFFECT TRILOGY – LEGENDARY EDITION XBOX ONE & XBOX SERIES X
Steam je izdal novo funkcijo snemanja igranja, ki je zdaj na voljo vsem uporabnikom, tudi na prenosni konzoli Steam Deck. Ta vgrajeni sistem omogoča enostavno zajemanje in deljenje posnetkov igre ter ponuja dve glavni možnosti snemanja: v ozadju ali po izbiri. Prva samodejno shranjuje igro v ozadju, medtem ko druga omogoča, da uporabnik sam zažene in ustavi snemanje, kar zagotavlja, da pomembni trenutki nikoli ne uidejo.
Nova funkcija zajema igro neposredno prek Steama in podpira vse igre, ki omogočajo Steam Overlay, vključno s tistimi dodanimi v Steam. Uporabniki lahko prilagodijo nastavitve snemanja za posamezne igre, prilagodijo kakovost posnetkov ali pa snemanje za določene igre izklopijo.
Steam privzeto snema le posnetke igranja, brez namizja, razen če uporabnik izbere drugače. Prav tako omogoča vključitev specifičnih avdio kanalov, kot so glasovni klepeti ali mikrofon.
Da bi bila funkcija čim bolj učinkovita, Steam za kodiranje posnetkov uporablja namensko strojno opremo za video na NVIDIA in AMD grafičnih karticah, kar zmanjšuje vpliv na delovanje igre. Posnetki se shranijo v Steamovem formatu, s preprosto možnostjo izvoza v MP4 za lažje deljenje.
Skupaj z novostjo snemanja je Steam predstavil tudi funkcijo Steam Families, s katero si lahko do pet uporabnikov deli skupno zbirko iger.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.