Connect with us

Aktualno

Združitev podjetij Microsoft in Activision še vedno težavna

Published

on

Več podjetij, ki se ukvarjajo z videoigrami, je britanskim regulatorjem pri organu CMA povedalo, da bi lahko združitev podjetij Microsoft in Activision “resno škodovala konkurenci” v panogi.

Sony ni bil edino podjetje za videoigre, ki je nasprotovalo Microsoftovemu nakupu družbe Activision in prevzemu več milijard dolarjev vrednih franšiz.

Sony je bil najglasnejši nasprotnik Microsoftovega predlaganega nakupa podjetja Activision-Blizzard, vendar nova poročila britanskega organa za konkurenco in trge (CMA) kažejo, da Sony ni bil edina skupina, ki je imela pomisleke.

Domneva se, da združitvi nasprotuje tudi Google, ki naj bi postavil vprašanja glede načrtov Xboxa za igre v oblaku, vendar ni konkretnih informacij o tem, kdo so bili drugi nasprotniki.

“Mnenja tretjih oseb so bila različna. Nekatera večja podjetja s področja igričarstva so menila, da bi združitev resno škodovala konkurenci in da bi bila rešitev, ki ga je predlagal Microsoft, neučinkovita, neustrezna in/ali bi izkrivljala trg,” je organ CMA zapisal v svoji pregledni vlogi.

Regulatorji pravijo, da so tretjim osebam poslali več kot 90 zahtevkov za informacije ter da so opravili poglobljene pogovore s ključnimi vodstvenimi delavci in višjimi uradniki v industriji iger.


THE LEGEND OF ZELDA: TEARS OF THE KINGDOM NINTENDO Switch igra

69,99 €

Aktualno

Google predstavlja Genie 2 orodja UI za generacijo 3D okolij

Published

on

Google je razkril Genie 2, napreden AI (umetna inteligenca) sistem, ki omogoča ustvarjanje raznovrstnih in interaktivnih 3D okolij na podlagi ene same slikovne predloge. Ta “temeljni model svetov” omogoča generacijo kompleksnih prizorov z realističnimi fizikalnimi učinki, kot so dim, gravitacija in odsevi, ter je namenjen tako človeškim kot AI uporabnikom.

Genie 2 podpira različne perspektive, od prve osebe do izometričnih pogledov, in vključuje interaktivne objekte, kot so vrata in eksplozivni sodi. Orodje je zasnovano kot hitra rešitev za prototipiranje, kar ustvarjalcem omogoča učinkovitejše oblikovanje in raziskovanje virtualnih svetov.

“Z Genie 2 lahko konceptualno umetnost in risbe spremenimo v popolnoma interaktivna okolja,” poudarja Google. To omogoča hitrejše ustvarjanje in testiranje idej, kar je ključno za raziskave in razvoj.

Genie 2 temelji na obsežnih video podatkih in je nadgradnja prejšnje različice Genie 1, ki je bila osredotočena na 2D svetove. Poleg naprednih animacij in interakcij vključuje tudi zmožnost predvidevanja vedenja drugih entitet v virtualnem prostoru, kot so NPC-ji.

Projekt še v zgodnji fazi, predstavljene animacije so “surove” in za tiste vizualno bolj občutljive lahko povzročijo neprijeten občutek v glavi in želodcu. Več informacij o projektu in kratke posnetke primerov najdete na spletni strani DeepMind.

Continue Reading

Aktualno

Igričarji več časa preživijo ob gledanju videov o igrah kot igranjem

Published

on

Nedavna raziskava agencije MIDiA Research razkriva, da igralci več časa namenijo gledanju videov o igrah kot dejanskemu igranju. Povprečno igralci preživijo 7,4 ure na teden ob igranju, vendar kar 8,5 ure ob gledanju vsebin na platformah, kot sta YouTube in Twitch.

Sodeč po povzetku GamesIndustry.biz, raziskava izpostavlja zamujeno priložnost za založnike iger, saj velik del te video angažiranosti koristi zunanjim platformam. Najbolj predani gledalci posnetkov o igrah, zlasti tisti, ki pogosto opravijo nakupe znotraj iger, so ključna ciljna skupina, ki bi jo založniki lahko nagovorili z lastnimi vsebinami.

MIDiA Research predlaga, da bi založniki lahko zapolnili to vrzel z vključevanjem video vsebin neposredno v igre ali širše ekosisteme. Takšna strategija bi lahko povečala angažiranost igralcev in odprla nove vire prihodkov, kot so oglasi znotraj iger, obenem pa zmanjšala odvisnost od zunanjih platform.

Raziskava temelji na podatkih ankete iz drugega četrtletja 2024, ki vključuje odgovore igričarjev iz več regij, kot so ZDA, Združeno kraljestvo in Brazilija.

Continue Reading

Aktualno

Z video igrami zbrali 600.000 funtov za pomoč invalidnim igričarjem

Published

on

Dobrodelna organizacija SpecialEffect je izrazila iskreno zahvalo partnerjem v industriji videoiger za njihovo podporo med kampanjo One Special Day, ki je potekala oktobra.

Med pobudo so številni vodilni razvijalci iger darovali del ali celoten prihodek od prodaje svojih iger, ki so ga ustvarili okoli 4. oktobra 2024. Sredstva bodo namenjena nadaljevanju poslanstva te nagrajene dobrodelne organizacije, ki ruši ovire pri igranju in spodbuja oblikovanje iger, dostopnih vsem.

Ustanovitelj in izvršni direktor SpecialEffecta, dr. Mick Donegan, je ob tem dejal:

“Po naših storitvah, ki so brezplačne, je vedno več povpraševanja. Podpora, ki jo dogodek prejema od igričarske industrije, je ključnega pomena za to, da lahko še naprej zagotavljamo pomoč vsem invalidnim osebam, ki jo potrebujejo. Brez One Special Day preprosto ne bi mogli omogočiti boljše kakovosti življenja toliko ljudem po vsem svetu, zato bi se radi iskreno zahvalili vsem, ki sodelujejo pri dogodku – industriji, igralcem in donatorjem.”

Letos je kampanja vključevala obsežno razprodajo na platformi Steam, promocijo na Humble Bundle in številne dogodke, kot so dražbe, prodaja iger, kvizi in športni dnevi, s čimer so zbrali dodatnih 100.000 funtov. Dogodek One Special Day poteka vsako leto in je v osmih letih zbral več kot 3 milijone funtov. Več informacij je na voljo na www.onespecialday.org.uk.

Continue Reading

Aktualno

Microsoft ponovno ponuja PC Game Pass preizkus za 1 €

Published

on

Microsoft je ob Črnem petku in kiber ponedeljku ponovno uvedel možnost preizkusa PC Game Pass za samo 1 €, kar omogoča dostop do obsežne knjižnice iger za omejen čas.

Preizkus ponuja 14 dni dostopa do kataloga PC Game Pass, ki vključuje visokokakovostne PC igre, nove izdaje na dan izida, članstvo v EA Play ter ekskluzivne ugodnosti, kot so bonusi za igre Riot Games in popusti. Med izstopajočimi naslovi bo tudi težko pričakovani Indiana Jones and the Great Circle, ki bo izšel 9. decembra in bo na voljo v okviru PC Game Pass med preizkusnim obdobjem. Uporabniki konzol Xbox pa bodo morali za dostop do igre na dan izida naročiti Xbox Game Pass Ultimate, ki pa v Sloveniji ni na voljo.

Pomembno je omeniti, da se 1 € preizkus po 14 dneh samodejno spremeni v mesečno naročnino, razen če uporabnik predhodno izklopi samodejno podaljšanje. Nastavitve samodejnega podaljšanja je mogoče upravljati prek Microsoftovega računa.

Igre, ki jih prenesete v okviru naročnine, ostanejo na trdem disku, dokler jih ne izbrišete sami, vendar bo po odstranitvi igre iz kataloga PC Game Pass potrebno ločeno kupiti igro za nadaljnjo igranje.

Za PC igralce, ki želijo preizkusiti raznoliko zbirko iger brez dolgotrajne zaveze, ta ponudba predstavlja odlično priložnost, če ne pozabijo izključiti avtomatskega podaljšanja naročnine.

Continue Reading

Aktualno

Riot Games bo od prihodnjega leta kaznoval streamerje tudi zaradi neprimernega vedenja zunaj igre

Published

on

Z začetkom 3. januarja 2025 bo Riot Games uvedel novo politiko, ki omogoča kaznovanje igralcev in ustvarjalcev vsebine zaradi neprimernega vedenja, povezanega z njihovimi igrami, tudi če se to vedenje zgodi zunaj same igre.

Ta posodobitev je del revizije Riotovih Pogojev storitve in je usmerjena v zmanjšanje toksičnosti na platformah, kjer se njihove igre pojavljajo. Politika se osredotoča na vsebine, kjer so igre Riot v ospredju, kot so pretočni prenosi ali posnetki igranja. Riot je pojasnil, da vedenje ni nujno, da se zgodi znotraj igre, da bi sprožilo kazen. Na primer, če streamer uporabi sovražne izraze proti drugemu igralcu, medtem ko je Riotova igra vidna v ozadju prenosa, lahko Riot izreče kazen znotraj igre ali celo trajno prepove dostop do računa.

“Čeprav ne bomo proaktivno spremljali vsega, kar se dogaja na družbenih omrežjih, je zdaj v naši pravici, da izrečemo kazni znotraj igre, ko smo opozorjeni na takšno vsebino,” so pojasnili pri Riotu.

Nova pravila veljajo tudi za člane Riotovega partnerskega programa. Kršitelji tvegajo omejitev dostopa do računa ali odvzem partnerskih ugodnosti.

Na družbenih omrežjih so mnenja o spremembi deljena. Priljubljeni streamer Ludwig je na omrežju X komentiral:

“ODLIČNA SPREMEMBA, POTREBUJEMO VEČ #Pozitivnosti MED STREAMERJI!!”

Po drugi strani pa nekateri igralci izražajo pomisleke. Uporabnik nea’s pet je zapisal: “Se samo meni to zdi noro?”

Continue Reading

Aktualno

Serija Dexter: Original Sin razkriva temačne začetke kultnega serijskega morilca

Published

on

Paramount+ je predstavil uradni napovednik za serijo Dexter: Original Sin, predzgodbo, ki raziskuje zgodnja leta enega najbolj prepoznavnih televizijskih likov, Dexterja Morgana. Serija bo premierno predvajana v petek, 13. decembra 2024, na Paramount+ po vsem svetu ter na SkyShowtime za slovenske uporabnike.

Dogajanje je postavljeno v Miami leta 1991 in spremlja Dexterjev prehod iz na videz običajnega študenta v maščevalnega serijskega morilca. Patrick Gibson (Shadow and Bone) prevzema vlogo mladega Dexterja, njegova upodobitev pa vznemirljivo odraža znano karizmo Michaela C. Halla iz izvirne serije.

Serija raziskuje Dexterjeve začetke kot forenzičnega pripravnika na policijski postaji Miami Metro, kjer sreča znane obraze, kot so Debra Morgan (Molly Brown), Angel Batista (James Martinez) in Maria LaGuerta (Christina Milian). Posebno vlogo igra njegov oče Harry Morgan (Christian Slater), ki ga vodi pri oblikovanju “Kodeksa” – načel, ki Dexterju omogočajo ubijanje brez tveganja, da bi ga ujeli. Sarah Michelle Gellar gostuje kot Tanya Martin, Dexterjeva nadrejena in mentorica pri CSI.Dexter: Original Sin je ena od dveh novih serij v franšizi. Druga, Dexter: Resurrection, bo nadaljevala zgodbo serije Dexter: New Blood v sedanjosti.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno