fbpx
Connect with us

Igre

Najbolj žalosten napovednik za Zeldo je navdihnila recenzija japonskega uporabnika Amazona

Published

on

Avstralska ekipa podjetja Nintendo je ustvarila v zadnjih letih verjetno najboljšo in najbolj žalostno kratko zgodbo, ki je pravzaprav oglas za video igro. Tragični oglas za igro Zelda: Tears of the Kingdom nas je spravil v jok.

Oglas, v katerem nastopa poslovnež srednjih let, ki s pomočjo konzole Nintendo Switch ponovno odkrije ljubezen do življenja, dejansko temelji na resnični zgodbi. Ustvarjalce oglasa je navdihnila Amazonova ocena predhodnice, igre Breath of the Wild. Napisal jo je japonski uporabnik in v njej opisal zgodbo o odraslem delavcu, ki se cele dneve sprašuje, zakaj je še vedno živ. Oglas ni natančna kopija recenzije, vendar so občutki moškega, ki ponovno odkrije dolgo izgubljeno veselje ne le do videoiger, temveč tudi do življenja, enaki.

Tukaj je celoten prevod iz izvirne japonske recenzije:

“Sem odrasla oseba, ki dela, tako imenovani poslovnež. Prerivam se v gneči na javnem prevozu, poklanjam se strankam in šefom, prisiljen sem usposabljati mlajše osebje in opravljati številne naloge, zato da na koncu vsak dan delam nadure. Celo gora, ki jo vidim na poti v službo in za katero niti ne vem, kako se imenuje, me razjezi. Ko se vrnem domov, sem omotičen in nimam energije za hrano, zato samo pijem alkohol in spim. Če imam čas za igranje iger, bi moral hoditi na seminarje ali iskati zakonskega partnerja, zaradi česar sem bolj živčen, kot bi moral biti. Dneve preživljam v preprostem spraševanju, zakaj sem še vedno živ.

Šel sem kupiti alkohol, ker mi ga je zmanjkalo in sem v trgovini videl, da se prodaja Switch. Potem sem se spomnil dneva. Ko sem bil še otrok in me je zelo zanimal Mario 64, mi je prijatelj rekel: “Danes nihče ne igra Maria! Zdaj je doba PlayStationa!” in bilo mi je nerodno. Takrat nisem želel, da me prijatelj ne bi maral, zato se spomnim tudi, da sem mu odgovoril: “Ja, prav imaš. Mario je že staromoden!”

Lepota FF7 v tistem času in šok, ko sem lahko poslušal zgoščenko na televiziji … trenutni otroci teh občutkov morda ne bodo razumeli. Tako privlačen in inovativen je bil za takratne otroke.

Še vedno nisem prepričan, zakaj sem takrat vzel v roke Switch. Preprosto sem v eni roki držal pivo in kupil konzolo in Zeldo, misleč, da jo bom lahko prodal, če bo dolgočasna.

Včeraj, na moj delovni dan, sem skozi okno vlaka pogledal goro, katere imena sploh nisem poznal, in pomislil: “Izgleda, da se lahko povzpnem nanjo.” V tistem trenutku sem planil v solze in se nisem mogel ustaviti. Poslovneži iste starosti, ki so bili poleg mene, so si gotovo mislili: “Kaj je narobe s tem človekom.”

Priporočil bi jo vsem kolegom poslovnežem, ki so v časovni stiski in se iz dneva v dan trudijo ohraniti status quo, tudi če vas vsi sovražijo. Ne recite, da je to le igra. Rodili smo se v zlati dobi videoiger. Ali ste kdaj videli, da vaša družina premika celotno telo, ko Mario skače? Se spomnite igranja iger Mario Kart ali Smash Bros s prijatelji, ki so prinesli svoje ploščke? Ste se kdaj s prijatelji pogovarjali o strategijah iger Chrono Trigger ali FF7? Zdaj vem. Ko sem bil majhen, so mi starši za rojstni dan, božič in še kaj kupili drage konzole in igre. Staršem, ki so mi vedno nergali, je uspelo zbrati denar iz življenjskega proračuna, da so mi kupili drage igre.

Spoznanje, da sem z zamudo ugotovil veliko stvari, ki se jih nisem zavedal zaradi zasedenosti z lastnim življenjem, se me je dotaknilo. Moral bi biti boljši sin.

Vse ocene s petimi zvezdicami so dobre, tako da zdaj nimam o čem govoriti. Ta Zelda mi daje “izziv in nagrado”, na katera sem pozabil. Svet lahko svobodno raziskujem brez zemljevidov, to je vznemirljiva pustolovska izkušnja. Ljudje mojih let vsak dan obolevajo, da bi premagali jutrišnji dan. Vendar ne obupajte nad svojim življenjem. Pustolovščina, ki sem si jo želel, je bila na takšnem mestu.

P. S. Počutim se, kot da bi se zahvalil tej Zeldi in bi se rad opravičil razvojni ekipi igre Mario 64 in družbi Nintendo. Rad bi se opravičil za laži, ki sem jih tistega dne izrekel, ko sem rekel, da je Mario 64 staromoden, čeprav mi je bil všeč. Iskreno se veselim izida igre Mario Odyssey, ki bo izšla to zimo.

Postscriptum, 7. maj: po 180 urah igranja sem si “povrnil spomin” in si ogledal konec. Najbolj od vsega bi se rad zahvalil vsem, ki so prebrali mojo grozno, dolgo, nepregledno in sramotno recenzijo, napisano s čustvi. Prav tako bi se rad zahvalil vsem ljudem, ki so jo ocenili s “koristno” oceno, ne le za to, da so jo prebrali. Toliko ljudi me še nikoli ni cenilo niti v mojem poklicu. V 180 urah, ki sem jih preživel ob tekanju po Hyrulu, sem resnično užival. Rad bi se zahvalil ne le družbi Nintendo, temveč tudi vsem oboževalcem Zelde, ki so jo še naprej podpirali. Hvala za čudovito pustolovščino.”


THE LEGEND OF ZELDA: TEARS OF THE KINGDOM NINTENDO Switch igra

69,99 €

Igre

Statistike igralcev igre Baldur’s Gate 3 kažejo presenetljivo stopnjo dokončanja igre

Published

on

Igra Baldur’s Gate 3 je na voljo že tri mesece in razvijalec Larian je ob tej priložnosti objavil nekaj neverjetnih statističnih podatkov o igralcih in njihovih izbirah.

RPG, ki je spremenil pravila igre in si že prislužil naslov igre leta, močno presega pričakovanja industrije s svojo neverjetno statistiko. V objani na omrežju X je razvijalec Larian včeraj objavil grafiko s statističnimi informacijami o igralcih BG3 in njihovih odločitvah.

Nekaj najbolj zanimivih dejstev o igri:

  • 1,3 milijona igralcev je dokončalo igro (kar je glede na njeno celotno dolžino igre osupljivo).
  • Kar 94 % igralcev je ustvarilo svoj lik, namesto da bi igrali enega od vnaprej pripravljenih likov.
  • Med majhnim odstotkom igralcev, ki so se dejansko odločili igrati kot vnaprej pripravljen lik, je najbolj priljubljen Gale, sledijo mu Astarion, Karlach, Shadowheart, Wyll in Lae’zel.
  • V ustvarjalcu lika je bilo skupaj porabljenih 8196 let.
  • Paladin je najbolj priljubljen razred, sledijo coprnik, borec, zmikavt, barbar, veščec, čarovnik, godec, druid, menih, potikavec in svečenik.
  • Vilin je najbolj priljubljena rasa, sledijo ji človek, polvilin, tiefling, temni vilin, zmajerodni, polork, githyanki, škrat, palčekin polovnjak.
  • Shadowheart je najbolj priljubljen romantični interes, saj je 51 % igralcev doseglo konec njene romantične zgodbe, sledi Karlach in nato Lae’zel.
  • 66 % igralcev je Halsina prosilo, da v priljubljenem romantičnem prizoru ne bi bil v svoji… medvedji podobi, če so imeli možnost izbire.
  • Igralci so skupaj preživeli 51.662 let ob igranju igre Baldur’s Gate 3.

Continue Reading

Igre

Napovednik za igro Grand Theft Auto razkriva datum izida igre

Published

on

Napovednik za Grand Theft Auto VI, naslednji del izjemno priljubljene akcijske franšize iger, je bil predčasno objavljen na spletu, potem ko je danes ponoči ušel v javnost. V napovedniku je razkrito, da bo šesto poglavje franšize po navedbah razvijalca Rockstar Games izšlo leta 2025.

V času pisanja tega članka je težko pričakovani napovednik v le desetih urah zbral več kot 53.304.000 ogledov na YouTubu.

Prvotno naj bi bil napovednik objavljen v torek, 5. decembra, ob 18.00 po srednjeevropskem času, vendar je Rockstar Games v objavi na portalu X zapisal:

“Naš napovednik je ušel, zato si oglejte originalni posnetek na YouTubu.”

GTA 6, naslednje poglavje akcijske pustolovske franšize, je bilo dolgo pričakovano, saj je bil GTA 5 izdan leta 2013 — pred desetimi leti.

V napovedniku je predstavljena ženska protagonistka Lucia, za katero se zdi, da se s svojim partnerjem po zgledu Bonnie in Clyda podaja na kriminalno pot po natrpanih plažah, mestnih avtocestah in klubih.

Objavo napovednika so pozorno spremljali tako mediji kot internetna populacija. Številni streamerji in ustvarjalci vsebin so posneli svoje prve odzive na novico.

Igra Grand Theft Auto VI bo predvidoma izšla šele leta 2025.

Continue Reading

Igre

Blizzard naj bi igralce Diabla 4 spraševal, ali bi plačali 100 dolarjev za DLC

Published

on

Ko je podjetje Blizzard na konferenci BlizzCon v začetku meseca razkrilo prvo razširitev igre Diablo 4, je izpustilo eno ključno podrobnost. Vemo, da DLC Vessel of Hatred izide konec leta 2024 in da bo igri dodal novo regijo ter razred, ki še nikoli prej ni bil v igri Diablo. Ne vemo pa, koliko bo vsebina stala, in videti je, da cena še ni fiksna.

YouTube kanal Bellular News je delil posnetek, v katerem predstavlja vsebino nedavne Blizzardove ankete. V anketi je tudi nekaj vprašanj o različnih možnih cenah za dodatek DLC in o tem, kaj bi vsaka cena vključevala. 50, 70, 80 in 100 dolarjev so štiri različne cenovne ravni, pri čemer vsaka od njih ponuja dodatne spodbude skupaj z dostopom do razširitve.

Med bolj zaskrbljujočimi predlaganimi bonusi je zgodnji dostop do spremljevalcev NPC, do katerih bi kupci lahko dostopali eno celo sezono pred ostalimi igralci. Potem so tu še stvari, kot so dodatna valuta v igri Diablo 4, vključitev premium/pospešene bojne prepustnice, kozmetični izdelki, kot so krila, preobleke za mestne portale, ipd. Seznam vključuje tudi zgodnji dostop do razširitve, podobno kot ob izdaji osnovne igre.

Blizzard se očitno zanima tudi za dodajanje različnih jahalnih živali, ki niso konji. Ne le, da bi igralci dobili edinstveno žival, dražji nivoji omogočajo, da se videz živali razvija z dosežki.

Kot vedno pri tovrstnih raziskavah velja informacije jemati z rezervo, saj se bo vsebina paketov do končne izdaje verjetno spremenila.

Continue Reading

Igre

Netflix bo 14. decembra v svojo zbirko iger dodal trilogijo GTA

Published

on

Velikan na področju pretakanja vsebin je pravkar objavil, da bo Rockstarjeva trilogija Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition prišla na platformo 14. decembra. Igre bodo za naročnike Netflixa brezplačne, tako kot preostale igre v knjižnici. Vsak od treh naslovov, vključenih v zbirko, je bil posodobljen za mobilne naprave.

Zbirka vključuje kultne igre Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City in Grand Theft Auto: San Andreas. Igre bo mogoče igrati prek aplikacije Netflix, na voljo pa bodo tudi kot samostojne aplikacije na sistemih Android in iOS.

Netflix je za svojo vedno večjo knjižnico pridobil vse vrste iger, od zelo priljubljene igre roguelike Hades do prav tako priljubljene igre Dead Cells. Zbirka platforme vključuje tudi igre Braid, Death’s Door, Katana Zero in druge uspešne neodvisne igre.

Ni jasno, ali se Netflixova igričarska strategija obrestuje, saj po poročilu CNBC iz oktobra 2023 manj kot 1 % vseh Netflixovih naročnikov dnevno igra igre na platformi.

Vir.

Continue Reading

Igre

Zagotovi si brezplačno kopijo najbolj podcenjene igre Assassin’s Creed

Published

on

Assassin’s Creed Syndicate je trenutno na voljo brezplačno od zdaj do 6. decembra 2023 za vse, če imajo račun Ubisoft Connect (prav tako brezplačen).

Za pridobitev brezplačnega izvoda sledite tej povezavi in nato zahtevatje svojo kopijo s klikom na gumb Ubisoft Connect, nakar boste preusmerjeni v zaganjalnik, če ga že imate, ali pa boste dobili povezavo za njegov prenos.

Če se ključ za Syndicate ne uporabi samodejno, morate na levi strani zaganjalnika Ubisoft Connect najti obvestilo “Claim Assassin’s Creed Syndicate” in ga klikniti. Syndicate bo s tem za vedno na voljo brez plačila. Velikost prenosa je približno 46 GB.

Assassin’s Creed Syndicate je zadnja tradicionalna igra pred Originsom in ima po mnenju mnogih najboljše gibanje v celotni franšizi. London v času kraljice Viktorije, v katerem se odvija zgodba, je živahen, glavna lika v zgodbi pa žal nekoliko manj. Čeprav igra še danes lepo izgleda, po zaslugi vodnih efektov, luž in splošne atmosfere, se nanjo med ostalimi igrami v seriji iz nekega razloga vedno pozabi.

Tukaj je kratek povzetek igre Assassin’s Creed Syndicate:

“London, 1868. Industrijska revolucija sproži neverjetno obdobje izumov, ki s tehnologijami, ki so se nekoč zdele nemogoče, spremenijo življenja milijonov ljudi. Zaradi priložnosti, ki se ustvarijo v tem obdobju, ljudje hitijo v London, da bi se vključili v ta novi svet, ki ga ne obvladujejo več kralji, cesarji, politiki ali vera, temveč nov skupni imenovalec: denar.”

Continue Reading

Igre

Nadaljevanje serije Nier: Automata prihaja, a še ne prav kmalu

Published

on

Producent serije Nier Yosuke Saito je potrdil, da bodo izšle nove igre Nier, dokler bo [režiser] Yoko Taro živ.

V intervjuju za 4Gamer.net je Saito povedal, da bo sicer izšla še ena igra Nier, a dvojica trenutno dela na drugem projektu. Namignil je tudi, da lahko več o tej nenapovedani igri pričakujemo prihodnje leto.

Novica je prišla prek predstavitve z naslovom Sestanek, na katerem se neprestano pogovarjamo o produkciji igre Nier Automata na korejskem sejmu videoiger G-STAR 2023. Med pogovorom je Saito razlagal o razvoju izvirne igre in namignil, kaj čaka oboževalce priljubljene serije.

In čeprav oboževalci serije Nier, ki so zagnani od izida igre Nier Automata leta 2017, niso slišali nobenih konkretnih novic, je prišla vsaj potrditev, da niti Saito niti Taro še nista končala z ustvarjanjem iger Nier.

Vir.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno