Connect with us

Aktualno

Britanski regulator je uradno odobril Microsoftov prevzem družbe Activision

Published

on

Britanski organ za konkurenco in trge (CMA) je uradno odobril Microsoftov predlagani prevzem podjetja Activision Blizzard. CMA je aprila prvotno blokiral posel zaradi pomislekov o njegovem vplivu na nastajajoči trg iger v oblaku. Da bi odpravil te pomisleke, se je proizvajalec konzole Xbox strinjal, da bo Ubisoftu prodal pravice za igranje v oblaku zunaj Evropskega gospodarskega prostora za vse igre Activision Blizzard, izdane v naslednjih 15 letih.

“Novi dogovor bo Microsoftu preprečil omejevanje konkurence na področju iger v oblaku, dokler se ta trg razvija, ter ohranil konkurenčne cene in storitve za stranke iger v oblaku v Združenem kraljestvu,” je zapisano v izjavi organa CMA.

“Ubisoftu bo lahko Activisionove vsebine ponujal v okviru katerega koli poslovnega modela, tudi prek naročniških storitev za več iger. Prav tako bo pomagal zagotoviti, da bodo ponudniki iger v oblaku lahko za Activisionove vsebine uporabljali operacijske sisteme, ki niso Windows, kar bo zmanjšalo stroške in povečalo učinkovitost.”

Izvršna direktorica agencije CMA Sarah Cardell je v nekoliko ostri izjavi priznala, da se posel zdaj lahko nadaljuje, vendar je ob tem kritizirala Microsoft.

“S prodajo Activisionovih pravic za pretakanje v oblaku podjetju Ubisoft smo poskrbeli, da Microsoft ne more imeti nadzora nad tem pomembnim in hitro razvijajočim se trgom,” je dejala.

“Z rastjo iger v oblaku bo ta poseg zagotovil, da bodo ljudje dobili konkurenčnejše cene, boljše storitve in večjo izbiro. Smo edina agencija za konkurenco na svetu, ki je dosegla takšen rezultat.

“Vendar pa podjetja in njihovi svetovalci ne smejo dvomiti, da taktika, ki jo je uporabil Microsoft, ni način sodelovanja z agencijo CMA.

“Microsoft je imel med našo začetno preiskavo priložnost za prestrukturiranje, vendar je namesto tega še naprej vztrajal pri kopici ukrepov, za katere smo mu povedali, da preprosto ne bodo uspešni. S takšnim zavlačevanjem postopkov samo izgubljamo čas in denar.”

Microsoftov predsednik Brad Smith je v odzivu na današnjo novico dejal: “Hvaležni smo za temeljit pregled in današnjo odločitev organa CMA. Prestopili smo zadnjo regulativno oviro za dokončanje tega prevzema, ki bo po našem mnenju koristil igralcem in igričarski industriji po vsem svetu.”

Posel v vrednosti 69 milijard dolarjev naj bi bil zaključen v naslednjem tednu.

Vir.


AGATHA CHRISTIE – HERCULE POIROT: THE LONDON CASE igra za PLAYSTATION 5

39,99 €

Aktualno

Prihajajoči sejmi in konvencije za geeke

Published

on

Pred nami je pestra sezona geekovskih dogodkov, ki nas bo spremljala vse do novega leta.

Ponovno je napočil čas, da izberemo svojo najbolj kremž majico, se odločimo, kdo je letošnja waifu in se prepustimo hordi nerdov, ki se bo praktično vsak mesec zvalili v drugo slovensko mesto.

Sezona dogodkov za ljubitelje iger, fantazije in animacije se je začela ta mesec z Game Gang Showom v Ljubljani in se nadaljuje jutri v Kopru. Dvorano Osnovne šole Koper bo v soboto, 20. 4. 2024, zasedla skupina umetnikov, ljubiteljskih društev in raznovrstnih prodajalcev zabave. Na sejmu Umiko lahko pričakujemo nekaj plesnih in pevskih točk na odru, nastop s taiko bobni in tekmovanje v Cosplayju.

25. maja bo sledil največji slovenski sejem fantazije in znanstvene fantastike. Na Gospodarskem razstavišču bo na mednarodni dan geekov, “Geek Pride Day”, potekala jubilejna deseta izvedba konvencije Na meji nevidnega. Kakor vsako leto boste tokrat v štirih dvoranah lahko obiskali stojnice različnih skupnosti, umetnikov in trgovin, se izobrazili na predavanjih in okronali najboljše namizne igre, pisce in cosplayerje. Vstopnice mogoče dobiti v predprodaji preko spleta.

Prihajajoči dogodki

  • Umiko: 20. 4. 2024, Osnovna šola Koper, Koper
  • Na meji nevidnega: 25. 5. 2024, Gospodarsko razstavišče, Ljubljana
  • Grossmannov festival: 11.—15. 6. 2024, Ljutomer
  • Epicenter 2024: 14.—15. september 2024, Dvorana Tabor, Maribor

Okroglo obletnico bo letos praznoval tudi 20. festival fantastičnega filma in vina, ki bo potekal od 11. do 15. junija 2024 v Ljutomeru. Grossmannov festival bo podelil nagrado hudega mačka za najboljši celovečerni film. Izbrani kratki filmi se bodo lahko potegovali za nagrado Slakov hudi maček za najboljši kratki film ali za nagrado Melies d’Argent, ki bo nagrajencu omogočila nominacijo za nagrado Melies d’Or.

14. in 15. septembra 2024 se lahko odpeljemo v Maribor. Epicenter LAN party z najdaljšo zgodovino v Sloveniji se je razširil na vsesplošni igričarski dogodek, ki ga je lani zaznamovalo tudi nepozabno cosplay tekmovanje. Informacij o letošnjem dogodku še ni, a bodo kmalu na voljo na uradni spletni strani dogodka.

Datum in program za letošnji MofuCon prav tako ni znan, a pričakujemo, da bo ta anime konvencija tudi letos v decembru zaključila koledar geekovskih dogodkov v Sloveniji.

Continue Reading

Aktualno

Igralci računalniških iger lahko poleti pričakujejo posodobitve o novih naslovih za PC

Published

on

Oddaja PC Gaming Show se vrača v nedeljo, 9. junija, ob 22.00 po srednjeevropskem času na Twitch, YouTube, X, Steam in Bilibili. Letošnja poletna oddaja zaznamuje deseto obletnico oddaje PC Gaming Show in bo vsebovala bogat seznam razkritij, praznovanj in presenečenj.

Pričakujete lahko nove posodobitve o igrah, ki bodo izšle do konca leta 2024 in pozneje. Ogledali naj bi si več kot 50 iger, vključno s svetovnimi premierami, ekskluzivnimi napovedmi, intervjuji z razvijalci in še več.

Jake Tucker, uredniški vodja oddaje PC Gaming Show, pravi:

“Od našega prvega šova leta 2015 se je v računalniških igrah veliko spremenilo, saj so bolj razširjene in priljubljene kot kdaj koli prej, vsako leto pa prinašajo nove uspešnice. Navdušen sem, da lahko prevzamem vodenje oddaje, ki jo imam rad že vrsto let, in komaj čakam, da bomo to poletje z našim občinstvom delili številne odlične igre. Pričakujte velika razkritja, nove vsebine za vaše najljubše igre in praznovanje zlatega desetletja za računalniške igre.”

Oddaja PC Gaming Show se začne 9. junija ob 22.00 po srednjeevropskem času.

Continue Reading

Aktualno

Vstopnice za D&D nastop po 2.000 dolarjev

Published

on

V manj kot tednu dni je bilo za nastop skupine D&D igralcev v eni od najbolj znamenitih aren v ZDA prodanih več kot 15.000 vstopnic. Cene vstopnic so vznemirile gledalce na spletu.

Dimension 20 je ameriška oddaja o namiznih igrah za igranje vlog, ki je znana po igranju igre Dungeons & Dragons pred kamero. Skupina bo 24. januarja 2025 v Madison Square Gardnu odigrala igro v živo, prodali pa so že 15.000 vstopnic. A kaj, ko so cene vstopnic za dogodek zaradi dinamičnega uravnavanja cen poskočile na več kot 2.000 dolarjev.

Spletna stran Ticketmaster, na kateri se prodajajo vstopnice za predstavo, je prejela jezne pritožbe zaradi prilagajanja cen, ki viša cene vstopnic glede na povpraševanje. Ekipa skupine Dimension 20 in matično podjetje Dropout sta v nedeljo zatrdila, da naj bi od Ticketmasterja zahtevala naj preneha uporabljati dinamično določanje cen za te vstopnice.

V izjavi Dimension 20 je bilo tudi zapisano, da je bila povprečna cena več kot 15.000 vstopnic za nastop Gauntlet at the Garden 119 dolarjev.

Organizatorji naj bi v opravičilo pripravljali tudi loterijski sistem za oboževalce, v katerem bodo izbrani posamezniki imeli možnost kupiti do dve vstopnici po 35 dolarjev za vsako (za sedeže, razporejene po celotnem prostoru dogodka, vključno z najboljšimi sedeži v dvorani).

Dogodek Gauntlet at the Garden bo tudi posnet in kasneje na voljo na Dropout.tv.
Če vas na splošno zanima D&D in iščete podobno izkušnjo, skupina slovenskih navdušencev organizira D&D oddih v Litiji za veliko manj kot 2.000 dolarjev.

Continue Reading

Aktualno

Nova sezona dogodkov za kosmatke

Published

on

Naslednji trije dogodki za navdušence nad kosmatki bodo potekali v spomladansko-poletni sezoni in se zaključili jeseni. Upajmo, da jim ne bo prevroče.

Sezona konvencij za slovenske geeke je trenutno v polnem teku. Zadnji veliki dogodek je bil Game Gang Show, naslednja v vrsti sta konvenciji Umiko in Na Meji Nevidnega, v pripravi pa je tudi nekaj furry srečanj.

Najprej bo 4. maja v Hotedršici srečanje SloFurs. Organizatorji obljubljajo večer hrane, pijače in družabnih iger. Prijave se odprejo 20. aprila. Za več informacij obiščite strežnik SloFur Discord.

Sledi največja slovenska furry konvencija SloFluffCon. Konvencija se od 24. do 27. avgusta vrača v Celje v Hotel Evropa, kjer bodo gostje sodelovali v skrivnostni pustolovščini. Vstopnice v predprodaji so na voljo le do 16. aprila do 23.59.

Nazadnje se bo sezona zaokrožila s SloFursovim dogodkom GoldenHorn 2024 od 7. do 10. novembra, ki bo furryje pripeljal v Ankaran. Dogodek je brezplačen, vendar so potrebne prijave, ki se začnejo 7. 11. 2024 ob 11.00.

Continue Reading

Aktualno

Po pravici povedano, je Amazonova serija Fallout precej dolgočasna

Published

on

Za nekoga, ki je odigral le prvih 30 minut Fallouta 3 in mu igre Bethesde na splošno nikoli niso bile všeč, se televizijska adaptacija vleče kot megla.

Ob novici, da Amazon pripravlja TV serijo, postavljeno v svetu videoiger Fallout, sem bila sprva navdušena. Oboževalci franšize so se pozitivno odzvali na začetne napovednike in splošno soglasje na internetu je bilo, da bo to ena od “dobrih” — adaptacija, ki se lahko kosa s HBO-jevo serijo The Last of Us. A iskreno povedano, če je to najboljše, kar lahko ponudi franšiza Fallout, nisem navdušena.

Ker ne morem komentirati točnosti dogodkov, omenjenih v oddaji (slišim, da je na Redditu veliko debate okoli tega, kaj se je zgodilo z New Vegasom), bom raje pohvalila druge stvari, kot je estetika. Bunkerji, tehnologija in črni humor z navdihom ameriških 50. let, ustrezajo atmosferi, ki mi jo je pred leti predstavil kratki uvod v Fallout 3. A tu se novitete končajo.

Pri videzu in občutku površinskega sveta, Bethesda ni bila nikoli preveč izvirna. Puščavska pokrajina, nepredvidljive favele in velikanska mrgolazen niso najbolj domiselni elementi postapokaliptičnega sveta, a postanejo potopljivi, če jih povežeš z obetavno zgodbo in posrečenimi liki, s katerimi se igralci Fallouta nenehno hvalijo. Tega v seriji ni opaziti.

Zgodba in liki Amazonovega Fallouta so enostavno preprosti in brez dodane vrednosti. Scene z The Ghoulom in Lucy vsebujejo prebliske briljantnosti, a še tako dobri igralci ne morejo rešiti lenega, že stokrat prežvečenega zapleta. Dogajanje postane nekoliko bolj razgibano šele, ko prebivalci bunkerja 33 začnejo preiskovati svoje nadzornike, a ne dovolj, da bi opravičilo ostalo vsebino. Tudi dejstvo, da smo Slovenci najbrž edini narod, ki lahko ceni ironijo “človeške ribice” v zgodbi, me ni prepričalo v celodnevno “bindžanje” serije.

Mi oddaja ni bila všeč, ker nisem igrala iger? Dvomim. Sploh ker sem si ogledala tudi Sonyjev Twisted Metal, še eno priredbo komičnih postapokaliptičnih naslovov, ki jih nisem igrala. In Twisted Metal je bil odličen. Navihan, osvežujoč in presenetljivo globok z ravno pravšnjo mero nostalgije. Predvsem pa je presneto dobro poznal svoje občinstvo — nezrele tridesetletnike, ki ne morejo odrasti, ker si v današnjem času ne morejo ali ne znajo zagotoviti varnosti, stabilnosti in srečne družine. Če bi otrokom, ki so odraščali s Twisted Metalom povedala, da bo ta misel vodila zgodbo o prvi (in verjetno zadnji) televizijski priredbi njihove najljubše igre, bi se mi smejali v obraz. Pa vendar smo tu.

Če iščete popolno televizijsko različico iger, ki so zaznamovale milenijce, to ni Amazonov Fallout ali HBO-jev The Last of US. To je Peacockov Twisted Metal.

Continue Reading

Aktualno

Morda že vemo barvo naslednje igre v seriji Persona

Published

on

Splet že kuje nove teorije zarote o barvni shemi naslednje igre v seriji Persona. Puščalka na omrežju X Midori zatrjuje, da bo naslednja barva v Atlusovi seriji Persona bila zelena.

Midori je bila doslej zanesljiva delilka informacij o seriji in je že razkrila, da bo igra Persona 3 Reload v prihodnosti dobila zaključek The Answer (iz verzije Persona 3 FES) kot dodatek DLC. Oboževalci serije so v prvi vrsti bolj kot z barvo navdušeni, da morda prihaja nova igra. Kljub temu je barvna shema v seriji Persona ključnega pomena.

V novejših naslovih serije iger Persona se osrednja barvna tema pojavlja v menijih, umetniškem slogu in drugih elementih uporabniškega vmesnika. V igri Persona 3 je to bila modra, v Persona 4 rumena, v Persona 5 pa rdeča. Atlus je prvi igri retroaktivno dodelil tudi vijolično, duologiji Persona 2 pa oranžno.

Glede na to, da so bile vse izrazitejše osnovne barve že uporabljene v prejšnjih naslovih ni presenetljivo, da bo barvna tema naslednje igre zelena. Zdi se, da se to ujema tudi s prejšnjimi teorijami oboževalcev o vedru zelene barve, ki je bilo prikazano na nekaterih že objavljenih Atlusovih grafikah.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno