Connect with us

Aktualno

Krafton želi ustvariti franšizo iz igre PUBG

Published

on

Ljubitelji igre PUBG se lahko razveselijo več projektov podjetja Krafton, osnovanih na zgodbi igre PUBG: Battlegrounds.

V novem sporočilu za javnost podjetja Krafton je izvršni direktor podjetja Krafton Changhan Kim na nedavni predstavitvi Krafton Live Talk, internem komunikacijskem programu založnika, podal več različnih napovedi.

“Leto 2024 je leto, ko bo strategija Scale-up the Creative obrodila svoje prve sadove,” je dejal generalni direktor Kim Chang-han. “To bo prelomnica za postopno rast podjetja Krafton.”

V pripravi je skupno 20 novih naslovov, vključno z Dark and Darker Mobile, ki bo predvidoma izšel letos. Krafton načrtuje tudi razširitev ponudbe izdelkov, ki temeljijo na intelektualni lastnini Battleground, s pomočjo notranjih in zunanjih studiev ter zunanjih izvajalcev.

Založnik je pred kratkim napovedal tudi novo ekstrakcijsko strelsko igro, trenutno naslovljeno Project Black Budget, ki bo izšla v drugi polovici leta 2024. Upajmo, da bo kmalu objavljenih več informacij o tem projektu.

PUBG ohranja veliko bazo igralcev od svojega izida leta 2017 in ostaja edini naslov, ki ga na platformi Steam še ni presegla nova igra Palworld z rekordnim številom igralcev.

Aktualno

Družba Humble Games je odpustila vso svoje osebje

Published

on

Odpuščanja v igričarski industriji se nadaljujejo, saj Humble Games odpušča vse svoje osebje.

Storitev Humble Bundle, ki jo igralci lahko prepoznajo po dobrodelnih nerdy ponudbah, zajema posebno prodajalno Humble Store z več kot 50 zaposlenimi v San Franciscu in založniško enoto Humble Games, ki podpira neodvisne igre.

Ni jasno, koliko zaposlenih je bilo del podjetja Humble Games, a glede na nedavno izjavo enega od odpuščenih zaposlenih na LinkedInu se zdi, da jih je bilo 36.

“Danes ob 9. uri zjutraj je bilo 36 zaposlenih v podjetju Humble Games obveščenih, da nas odpuščajo in da se podjetje zapira,” je pisalo v objavi. Drugi zaposleni je izjavo potrdil in dejal, da so vsi zaposleni v podjetju Humble Games izgubili službo.

Uradno stališče podjetja Humble Games, objavljeno na X, je, da gre za “prestrukturiranje” in ne za zaprtje ter da bo še naprej podpiralo razvijalce, s katerimi ima sklenjene založniške pogodbe.

Še en nekdanji zaposleni v podjetju Humble Games, ki je odšel leta 2022, je na LinkedInu komentiral, da bo celotno osebje podjetja Humble Games zamenjalo ločeno “svetovalno podjetje”. V pogovoru za Aftermath so nekateri zaposleni namignili, da naj bi bilo to podjetje z imenom The Powell Group, ki naj bi prevzelo založbo, potem ko jo je lastnik Humble Games Ziff Davis neuspešno poskušal prodati.

“Ziff poskuša razširiti idejo, da gre za prestrukturiranje, da bi ohranil obraz, vendar je to laž,” je za Aftermath povedal eden od nekdanjih zaposlenih v Humble Games. “Nihče iz HG ni ostal po odpuščanju, prav tako ne bo imel ničesar opraviti z lansiranjem iger v prihodnje.”

Continue Reading

Aktualno

Kljub večinski digitalni prodaji Capcom trdi, da ne bo prenehal izdelovati iger v fizični obliki

Published

on

Pomislite, kdaj ste nazadnje kupili fizično kopijo katere koli igre?

Na nedavnem srečanju Capcomovih delničarjev se je pojavilo vprašanje o prihodnosti proizvodnje fizičnih iger, saj je 90 % prodaje japonske korporacije zdaj digitalne.

“Glede na to, da precejšnje število končnih uporabnikov zahteva fizične igre, ne pričakujemo, da bomo ukinili fizične izdelke,” se je glasil odgovor predstavnika družbe Capcom.

Tako kot številna druga podjetja tudi Capcom vse svoje glavne naslove izdaja tako v fizični kot digitalni različici, vendar največ denarja prinesejo digitalni izvodi. V poslovnem letu 2023 je Capcom objavil, da je bilo 90,1 % prodaje digitalnih naslovov, po njihovih napovedih pa bo v tekočem poslovnem letu ta delež presegel 93 %.

Kljub temu bodo zbiratelji in tisti, ki verjamejo, da lastništvo fizičnega izvoda igre pomeni, da jo lahko igraš za vedno, veseli, da Capcom ni pozabil nanje.

Continue Reading

Aktualno

Netflix je objavil nov dražilnik za drugo sezono serije Arcane

Published

on

Ko smo nazadnje videli prvakinji iz igre League of Legends v seriji Arcane, Vi in Jinx, sta sestri v bližajočem se obračunu med Piltoverjem in Zaunom krenili po povsem različnih poteh. Druga sezona serije Arcane bo tudi njeno zadnje poglavje, a Riot Games naj bi imeli še marsikaj v planu.

“Arcane je šele začetek našega širšega potovanja pripovedovanja zgodb in sodelovanja s čudovitim animacijskim studiem Fortiche,” je dejal Linke med predstavitvijo League Dev Update.

“Od samega začetka, odkar smo začeli delati na tem projektu, smo imeli v mislih zelo specifičen konec, kar pomeni, da se zgodba Arcane zaključi s to drugo sezono. Toda Arcane je le prva od številnih zgodb, ki jih želimo povedati v Runeterri.”

V prvi sezoni se je pojavilo lepo število prvakov igre League of Legends, nekateri pogosteje kot drugi. Poleg sester Powder/Jinx in Vi smo videli še Caitlyn, Ekka, Jaycea, Singeda, Heimerdingerja in Viktorja. Še en zelo pričakovan lik, ki bo, upajmo, dobil vidnejšo vlogo v drugi sezoni, je Warwick.

Zadnje poglavje te zgodbe iz igre League of Legends bo na Netflixu na sporedu novembra 2024.

Continue Reading

Aktualno

Sonyju ni mar za regionalne cene

Published

on

Igričarji so razburjeni zaradi nedavnega dviga cen za igre PlayStation, ki se zdijo nedosegljive številnim igralcem v nekaterih delih sveta.

Nedavno ogorčenje prihaja iz Turčije, kjer je uporabnik omrežja X in vodja medijev za videoigre Ameer delil fotografijo o najnovejšem povišanju cen za igre PlayStation. Zdi se, da so se cene igralnih naslovov v Turčiji, kot je prihajajoča igra Assassin’s Creed Shadows, zvišale na 78 evrov, medtem ko so še pred nekaj tedni znašale le 2.000 turških lir ali približno 55 evrov.

Cene videoiger so se v zadnjem letu povišale po vsem svetu. Pri nas so skočile iz 60 evrov na 80 evrov. V nekaterih območjih, kot je Turčija, kjer je povprečna mesečna plača približno 9.830 turških lir ali 270 evrov, pa so zaradi takega preskoka v veliki meri postale popolnoma nedostopne.

“Igre na osebnih računalnikih so v primerjavi s [PlayStation igrami] veliko cenejše, zaradi tega si dobesedno ne morem več privoščiti iger na PS5. Te cene bi morale biti nezakonite,“ je zapisal Ameer.

Zdi se, da se Ameerjevo mnenje odraža tudi v komentarjih njegove objave:

“Kot turški državljan se sprašujem, zakaj je Sony menil, da bi bilo smiselno igre tu prodajati za 80 EUR. Imamo enake cene kot v EU, vendar ne zaslužimo niti približno toliko kot oni. Medtem pa Microsoft kljub nedavni podražitvi v Turčiji še vedno ponuja GP po dostopnih cenah.” je svoje mnenje izrazil še en uporabnik X.

Continue Reading

Aktualno

Poštne znamke Združenega kraljestva so postale še bolj nerdovske

Published

on

Kraljeva pošta je razkrila niz znamk z nekaterimi najbolj ikoničnimi pošastmi iz sveta Dungeons & Dragons, ki jih je osebno odobril kralj Charles.

Ta neverjetni komplet osmih znamk vključuje najbolj edinstvene pošasti iz sveta D&D, na katere lahko igralci naletijo med pustolovščinami v Pozabljenih kraljestvih. Navdušeni filatelisti lahko zdaj v svoje zbirke dodajo leteči um, sovursusa, želatinasto kocko, mimika, premikalno zver in Vecno.

Drugi komplet, vključen v to ekskluzivno zbirko znamk, je sestavljen iz igralnih likov, junakov vsake zgodbe D&D. Ta posebna druščina vključuje tiefling zmikavta, človeškega godca, polovnjaškega svečenika, vilinskega bojevnika, škratovskega paladina in zmajerodnega čarovnika.

Predstavitveni paket s celotnim naborom modelov znamk stane 27,75 EUR, od 25. julija pa ga bo mogoče naročiti tudi v Slovenijo. Za strastne zbiratelje ima Kraljeva pošta na voljo celo trgovino, polno drugih znamk na temo D&D, ki jih lahko kupite, vključno s tremi povečanimi natisi po 170,58 EUR, albumi, medaljami, kovanci in drugim. Pred nakupom ne pozabite, da se za naročila nad 22 EUR, poslana iz Velike Britanije v EU, že zaračunavajo uvozni DDV in morebitne carinske dajatve.

Continue Reading

Aktualno

Litijska pustolovska tradicija se nadaljuje

Published

on

Pretekla dva vikenda je v Litiji tla zatresel poletni D&D oddih. Pustolovci od blizu in daleč so se že tretje leto borili proti fantazijskim zlobnežem, tokrat v rekordnem številu.

Od študentk do staršev, navdušenci fantazijske igre Dungeons & Dragons so tako raznoliki kot njihove podobe v igri. V zdaj že tradicionalnem zboru igralcev namizne igre lahko sodeluje kdorkoli si želi oddahniti od resničnosti in se za vikend zabave preleviti v pustolovca na plemeniti odpravi.

Slika: Patrik Kovač

Letos se je skupno več kot 40 igralcev moralo izviti iz posebno kočljive situacije, ko jih je v zgodbi nesrečni koncert v jami ujel v časovno zanko. Pustolovci so se v treh dneh oddiha srečali s slovanskimi mitološkimi bitji, borili so se proti svojim odmevom, in se odločili, ali bodo ponudili svojo pomoč Zhaniraki, lokalni vešči, ki ščiti vas Hrest pred divjo močjo narave, ali materi Jashi, ki je zaradi neusmiljene boginje Rozhanice izgubila moža in sina.

Slika: Patrik Kovač

“Na drugem terminu so nas igralci presenetili, ker so se odločili za tretjo izbiro, ki je sprva nismo predvideli,” je priznal Tilen Jurca, eden izmed pripovedovalcev na dogodku in glavni pisec letošnje zgodbe. “To je lepota interaktivnega medija, vedno te pozitivno preseneti.”

Poleg vsakodnevnega igranja igre za mizo, so pustolovsko vzdušje pričarale tudi ustvarjalne delavnice in animatorji v kostumih, ki so za obiskovalce pripravili posebne tematsko obarvane naloge, kot je ustvarjanje haikujev o dogodku ali mečevanje s penastim orožjem.

Slika: Patrik Kovač

Višek dogajanja in rdeča nit letošnje zgodbe v igri je predstavljal nastop fantazijske skupine Back Alley Boys, zmikavtov, ki so kriva pota zamenjali za odrske luči. Idejo za skupino so zasnovali prav igralci prvega Dungeons & Dragons oddiha, ki so enega izmed bojnih spopadov v igri rešili s pogajanjem.

Svojo izkušnjo je povzela pustolovka Sara P., ki se je dogodka udeležila že tretjič:

“D&D oddih je dogodek, kjer sta interakcija in soustvarjanje zgodbe še bolj poudarjeni, kot pri običajni igri za mizo. Duh dogodka je zame vživljanje v zgodbo z okrasitvijo in kostumi, ki ti dajo občutek, da si v drugem svetu. Letošnja pripoved je bila polna dvoumnih spletk in odličnih likov, s katerimi smo lahko komunicirali v igri in izven nje. Takšnega oddiha od realnosti se ne da opisati z besedami, saj preprosto moraš biti del tega.”

Slika: Patrik Kovač

Priprave na dogodek so intenzivne in potekajo vso leto, saj se tematika oddiha in zgodba, ki iz nje nastane, menjujeta iz sezone v sezono. Skupaj s pripovedovalci, ki vodijo igro, organizacijsko ekipo sestavljajo še zajetna produkcijska skupina in kuharski mojstri, ki poskrbijo za celovito pustolovsko vzdušje.

“Super je videti udeležence dogodka, ko se preko aktivnosti, okolja in pravcate junaške pojedine vživijo v tematiko in en vikend živijo v igri,” je povedala Maja Višnikar, ki je na oddihu igrala Jasho, med letom pa skrbi za program in finančno vodenje projekta. 

“To nam toliko več pomeni še zato, ker je njihovo zadovoljstvo in veselje glavna nagrada za prostovoljsko organizacijsko ekipo, ki dogodek organizira po principu od geekov, za geeke.”

In čeprav smo v višku poletne sezone se delo za organizatorje litijskega D&D oddiha nadaljuje. Priprave na naslednji dogodek so že v teku, tema je že izbrana in viharjenje možganov se je že začelo.

Slika: Patrik Kovač

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno