Connect with us

Igre

Embracer odpustil skoraj 1.400 zaposlenih, prekinili razvoj 29 iger

Published

on

Embracer Group, švedsko podjetje, ki ima v lasti preko 120 studiev za razvoj iger, je odpustilo kar 1.387 zaposlenih. Številka zajema 8% njihove globalne delovne sile.

Odpuščanja so del daljšega rekonstrukcijskega plana, ki so ga začeli izvajati že junija lani. Začelo se je z zaprtjem razvijalca Volition, znanega po svoji seriji Saints Row. Zapri so tudi studio Free Radical Design, ki je takrat delal na obuditvi klasike Timesplinters.

A zaprtje dveh studiev ni bilo dovolj. V zadnjih mesecih lanskega leta je Embracer Group namreč skupno odpustil kar 1.387 zaposlenih. Izšla je tudi novica, da so več studiev ponudili na prodaj. Med njimi bi naj bil tudi Gearbox Software, znan po seriji Borderlands.

Embracer je med tem tudi potrdil, da so ukinili razvoj 29 nenaznanjenih iger, ki so bile v zadnjih mesecih v aktivnem razvoju. Naslovi teh iger žal niso znani.

Masovna odpuščanja v industriji so zadnje čase prepogosta novica. Nedolgo nazaj je Microsoft odpustil 1.900 zaposlenih, pred tem tudi Riot Games in CD Projekt Red. Odpuščanja pa je video igralska industrija čutila tudi drugje, kot je to v primeru Twitcha, ki je mesec dni nazaj odpustil kar 500 zaposlenih.

Igre

Naslednjo skladbo Hansa Zimmerja lahko poslušamo v igri Dragon Age: The Veilguard

Published

on

Plodnemu nemškemu skladatelju filmske glasbe Hansu Zimmerju Dune glasba za videoigre ni tuja. Čeprav je znan predvsem po ustvarjanju legendarnih zvočnih sledi za filme, kot so Gladiator, Vitez teme in nedavni priredbi knjige Peščeni planet, je njegov najnovejši projekt fantazijska RPG igra Dragon Age: The Veilguard podjetja BioWare.

Zimmer je napisal glavno temo igre, pridružil pa se mu je tudi soavtor Lorne Balfe, ki je prav tako soustvaril to skladbo. Oba umetnika sta že sodelovala pri drugih projektih videoiger, kot je na primer Call of Duty: Modern Warfare 2.

Igra Dragon Age: The Veilguard je bila pri svojih osrednjih oboževalcih sprejeta skeptično, predvsem zaradi enega slabega napovednika. Tudi sami nismo oboževalci nove estetike, saj je neprijetno umeščena nekje med stiliziranostjo in zvestobo resničnemu svetu, kar je ravno na sredini srhljive doline (uncanny valley).

Igra Dragon Age: The Veilguard izide 31. oktobra 2024 za platforme PlayStation 5, Xbox Series X in Series S ter Microsoft Windows.

Continue Reading

Igre

Liki iz igre Metal Gear Solid Delta so v Unreal Engine 5 dobili novo podobo

Published

on

Še več novic prihaja s sejma Tokio Game Show 2024. Igričarji smo dočakali še več novih napovednikov, med njimi tudi drugi uradni napovednik za igro METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER, predelavo klasične igre METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER iz leta 2004.

Novi napovednik je bil del oddaje za platformo Xbox, med katero je Konami pokazal utrinke iz misije Virtuous Mission iz uvodnega poglavja igre. Predelava ohranja tisto, kar je bilo igralcem všeč v izvirniku, kot so zgodba, liki, sinhronizacija, mehanike in glasba, ki so zdaj zaradi moči Unreal Engine 5 predstavljeni v še bolj poglobljeni izkušnji. Priljubljeni liki, kot so Big Boss, Eva in Revolver Ocelot, so bili popolnoma preoblikovani s pomočjo novega pogona.

Datum izida predelave še ni bil potrjen, a novic iz Tokia še ni konec.

Continue Reading

Igre

Preizkusite novi demo za igro Metaphor: ReFantazio

Published

on

Tokyo Game Show (TGS) se je že začel in ker se je Ubisoft umaknil z dogodka in preložil Assassin’s Creed Shadows, je prva igričarska novica, ki smo jo danes dobili iz Tokia, o novi fantazijski RPG igri razvijalca ATLUS.

Ekipa ustvarjalcev, ki stojijo za igrami Persona 3, 4 in 5, izdaja novi naslov Metaphor: ReFantazio, edinstven fantazijski svet, v katerem protagonist skupaj s svojo spremljevalko Gallico želi odpraviti prekletstvo izgubljenega princa kraljestva.

Katsura Hashino, direktor igre Studia Zero, je danes na dogodku ob predstavitvi igre v Tokiu naznanil, da je demonstracijski prolog za igro Metaphor: ReFantazio zdaj brezplačno na voljo za konzole Xbox, PlayStation in osebne računalnike.

V demo različici igre lahko igralci izkusijo začetek zgodbe, raziskujejo družbene elemente v igri in odkrivajo mesto ter tako začnejo svojo pustolovščino še pred začetkom prodaje 11. oktobra. Igranje iz demo različice se bo preneslo tudi v zagonsko različico igre, kar pomeni, da igralci ne bodo izgubili svojega napredka.

Demo vključuje:

  • Začetek zgodbe.
  • Prve štiri temnice.
  • Možnost odklepanja sedmih od več kot 40 razredov v igri.
  • Šest spremljevalcev.
  • In še veliko več.

Metaphor: ReFantazio izide 11. oktobra 2024 za Xbox Series X|S, Windows, PlayStation 5, PlayStation 4 in Steam.

Continue Reading

Igre

EA SPORTS razkriva glasbeno podlago za FC 25

Published

on

Soundtrack za igro EA SPORTS FC 25 vsebuje več kot 100 skladb izvajalcev, kot so Billie Eilish, Fred again, Ice Spice, Charli xcx, Glass Animals, J Balvin, JUMADIBA, Obongjayar in mnogi drugi.

EA je pravkar objavila uradni izbor glasbe za EA SPORTS FC 25. Letošnji soundtrack bo vseboval 117 skladb z globalnega seznama izvajalcev iz 27 držav. Seznam predvajanja FC 25 izpostavlja razgibano paleto žanrov, vključno z eksperimentalno arabsko-latinsko pop fuzijo pevke Elyanna, futurističnim ghetto funkom južnoafriške glasbenice Moonchild Sanelly ter tradicionalno glasbo palanque in sintezo urbanega rapa afro-kolumbijske skupine Kombilesa Mi.

Seznam skladb vključuje tudi več neizdanih skladb glavnih skupine Coldplay, izvajalke Delfine Dib in drugih.

Legenda reggaetona J Balvin je dejal: “Neverjeten občutek je biti vključen v tako kultno igro. To, da je moja glasba del soundtracka za FC 25 in da si to čast delim s toliko drugimi nadarjenimi svetovnimi umetniki, je nekaj, česar ne bom nikoli pozabil. Komaj čakam, da vse to doživim, ko bom igral igro.”

Celotno glasbeno podlago igre EA SPORTS FC 25 lahko že poslušate na Spotifyju in na večini platform za pretakanje.

Igra EA SPORTS FC 25 bo na voljo za igranje 27. septembra, zgodnji dostop do nje z izdajo Ultimate Edition pa bo na voljo od 20. septembra. Prednaročila za igro EA SPORTS FC 25, ki bo izšla na PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, PC in Nintendo Switch, so že na voljo.

Continue Reading

Igre

Največje število igralcev v igri The Crew 2 se je povečalo za več kot 800 %

Published

on

Ubisoftova spletna dirkalna videoigra The Crew 2 je zaradi 98-odstotnega popusta na platformi Steam za 846 % presegla prejšnji rekord v številu sočasnih igralcev na platformi.

O franšizi The Crew smo nazadnje slišali marca 2024, ko se je Ubisoft odločil za popolno ukinitev takrat skoraj desetletne igre. Situacija je prišla v javnost, ker je založnik igro umaknil iz prodaje, preklical njeno digitalno licenco in zaprl njene strežnike. Z drugimi besedami, Ubisoft je poskrbel, da nihče več ni mogel igrati The Crew, niti v načinu brez povezave. Oboževalci igre in splošna spletna javnost so to dejanje seveda obsodili, in čeprav se je takrat zdelo, da Ubisoft vztraja pri svojem, je zdaj videti, da so si Francozi le premislili.

Slika: Steam

The Crew 2, druga igra v seriji iz leta 2018, in The Crew Motorfest, ki je izšla leta 2023, bosta po nedavnem poročilu IGN dobili podporo za igranje brez povezave, a ni še jasno kdaj. Poleg tega je igra The Crew 2 na platformi Steam trenutno znižana in jo je mogoče kupiti za samo 0,90 EUR, kar je, bodimo iskreni, pravzaprav zastonj.

Popust je prapričal marsikaterega igričarja, saj je po podatkih SteamDB število sočasnih igralcev igre The Crew 2 na platformi Steam minulo nedeljo doseglo 55.907, kar je neverjetno veliko v primerjavi s prejšnjim rekordom 12.707 igralcev v juliju 2021.

Steam akcija igre The Crew 2 se konča 23. septembra. Do 24. septembra pa je na znižanju mogoče dobiti tudi The Crew Motorfest s kar 70-odstotnim popustom.

Continue Reading

Igre

Valvova nova strelska igra je že okužena z goljufi

Published

on

Deadlock, nova ekipna strelska igra, ki jo pripravlja Valve, je še vedno v zgodnji fazi razvoja. V tako zgodnji fazi pravzaprav, da še vedno vsebuje veliko začasnih vizualnih elementov in testnih mehanik, predvsem pa je dostop do igre trenutno omejen na povabila prek prijateljev.

Kljub zaprtemu okolju je pred dvema tednoma igra dosegla rekordno število 171.490 sočasnih igralcev, vendar je bilo ob tolikšnem številu zgodnjih uporabnikov le vprašanje časa, kdaj se jim bodo pridružili tudi nepridipravi. Deadlock ima še pred uradnim izidom že težave z goljufi.

Po podatkih Eurogamerja je Valve 11. avgusta na Discord strežniku igre potrdil, da se ukvarja s preprečevanjem goljufanja. Razvojna ekipa naj bi dejala, da je goljufanje dolgoročno pomembna prioriteta, in da skupina razvijalcev išče rešitve proti goljufanju.

Vendar je rešitev problema goljufov, še preden je igra sploh dokončana, težka naloga za vsakega razvijalca, celo za podjetje Valve, ki se za zdaj očitno zanaša na samoregulacijo svojih igralcev.

“Če menite, da nekdo v igri goljufa, to prijavite v kanalu #reports v uradnem Valvovem Discordu Deadlock,” pojasnjuje ekipa za moderiranje.

“Povabilo [za igro] lahko dobite v glavnem meniju igre. Poročila o goljufijah se hitro ročno obdelujejo, medtem ko se še vedno razvija sistem proti goljufijam.”

Valvovi drugi spletni strelski igri Counter-Strike 2 in Team Fortress 2 že leta pestijo goljufi, razvijalec pa še vedno nima zanesljive metode, kako se znebiti te grožnje. Žal dvomimo, da bo pri igri Deadlock kaj drugače, vendar se zdi, da je to dandanes cena, ki jo je treba plačati za dobro igro.

Slika: Water CS2

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno