Pretekla dva vikenda je v Litiji tla zatresel poletni D&D oddih. Pustolovci od blizu in daleč so se že tretje leto borili proti fantazijskim zlobnežem, tokrat v rekordnem številu.
Od študentk do staršev, navdušenci fantazijske igre Dungeons & Dragons so tako raznoliki kot njihove podobe v igri. V zdaj že tradicionalnem zboru igralcev namizne igre lahko sodeluje kdorkoli si želi oddahniti od resničnosti in se za vikend zabave preleviti v pustolovca na plemeniti odpravi.
Letos se je skupno več kot 40 igralcev moralo izviti iz posebno kočljive situacije, ko jih je v zgodbi nesrečni koncert v jami ujel v časovno zanko. Pustolovci so se v treh dneh oddiha srečali s slovanskimi mitološkimi bitji, borili so se proti svojim odmevom, in se odločili, ali bodo ponudili svojo pomoč Zhaniraki, lokalni vešči, ki ščiti vas Hrest pred divjo močjo narave, ali materi Jashi, ki je zaradi neusmiljene boginje Rozhanice izgubila moža in sina.
“Na drugem terminu so nas igralci presenetili, ker so se odločili za tretjo izbiro, ki je sprva nismo predvideli,” je priznal Tilen Jurca, eden izmed pripovedovalcev na dogodku in glavni pisec letošnje zgodbe. “To je lepota interaktivnega medija, vedno te pozitivno preseneti.”
Poleg vsakodnevnega igranja igre za mizo, so pustolovsko vzdušje pričarale tudi ustvarjalne delavnice in animatorji v kostumih, ki so za obiskovalce pripravili posebne tematsko obarvane naloge, kot je ustvarjanje haikujev o dogodku ali mečevanje s penastim orožjem.
Višek dogajanja in rdeča nit letošnje zgodbe v igri je predstavljal nastop fantazijske skupine Back Alley Boys, zmikavtov, ki so kriva pota zamenjali za odrske luči. Idejo za skupino so zasnovali prav igralci prvega Dungeons & Dragons oddiha, ki so enega izmed bojnih spopadov v igri rešili s pogajanjem.
Svojo izkušnjo je povzela pustolovka Sara P., ki se je dogodka udeležila že tretjič:
“D&D oddih je dogodek, kjer sta interakcija in soustvarjanje zgodbe še bolj poudarjeni, kot pri običajni igri za mizo. Duh dogodka je zame vživljanje v zgodbo z okrasitvijo in kostumi, ki ti dajo občutek, da si v drugem svetu. Letošnja pripoved je bila polna dvoumnih spletk in odličnih likov, s katerimi smo lahko komunicirali v igri in izven nje. Takšnega oddiha od realnosti se ne da opisati z besedami, saj preprosto moraš biti del tega.”
Priprave na dogodek so intenzivne in potekajo vso leto, saj se tematika oddiha in zgodba, ki iz nje nastane, menjujeta iz sezone v sezono. Skupaj s pripovedovalci, ki vodijo igro, organizacijsko ekipo sestavljajo še zajetna produkcijska skupina in kuharski mojstri, ki poskrbijo za celovito pustolovsko vzdušje.
“Super je videti udeležence dogodka, ko se preko aktivnosti, okolja in pravcate junaške pojedine vživijo v tematiko in en vikend živijo v igri,” je povedala Maja Višnikar, ki je na oddihu igrala Jasho, med letom pa skrbi za program in finančno vodenje projekta.
“To nam toliko več pomeni še zato, ker je njihovo zadovoljstvo in veselje glavna nagrada za prostovoljsko organizacijsko ekipo, ki dogodek organizira po principu od geekov, za geeke.”
In čeprav smo v višku poletne sezone se delo za organizatorje litijskega D&D oddiha nadaljuje. Priprave na naslednji dogodek so že v teku, tema je že izbrana in viharjenje možganov se je že začelo.
ELDEN RING – SHADOW OF THE ERDTREE EDITION PLAYSTATION 5
Priljubljena akcijska mobilna igra Solo Leveling: ARISE je le pet mesecev po izidu maja 2024 po vsem svetu dosegla izjemnih 50 milijonov uporabnikov. Ob tem mejniku razvijalec in založnik Netmarble prireja slavnostni dogodek v igri z ekskluzivnimi nagradami za igralce.
Igra je pred kratkim dodala vsebino na visoki ravni, vključno z zahtevno delavnico Workshop of Brilliant Light Raid in posodobitvami za izboljšanje ravnovesja in mehanike igre. Poseben dogodek, ki praznuje 50 milijonov globalnih uporabnikov Check-In Event ponuja igralcem do 10.000 kamnov esence, če se preprosto prijavijo v igro vsak dan do 31. oktobra.
Igra temelji na priljubljenem spletnem stripu Solo Leveling in igralce popelje na Džinvuovo potovanje, pri čemer lahko z veščinami in orožjem izboljšajo svojo raven in prilagodijo svoj način bojevanja. Oboževalci lahko tudi združijo moči z liki iz stripa in prikličejo vojsko senc za boj v dinamični zgodbi.
Solo Leveling: ARISE je že na voljo na različnih platformah.
Netflixov prodor na področje iger je naletel na novo oviro, saj je podjetje zaprlo svoj studio za razvoj iger AAA Team Blue, še preden bi lahko izdal igro. Studio s sedežem v južni Kaliforniji, ki ga je vodil nekdanji direktor podjetja Blizzard Entertainment Chacko Sonny, naj bi razvijal visokokakovostne igre trojnega razreda za osebne računalnike in konzole.
Netflixova ambicija, da se razširi onkraj ponudbe mobilnih iger, je postala jasna konec leta 2022, ko so objave delovnih mest razkrile, da podjetje išče talente za ustvarjanje velike igre AAA za osebne računalnike. Kljub tem načrtom pa se je Netflix odločil, da zapre podjetje Team Blue.
Smiselna poteza, če pomislimo, da uporabnike platforme obstoječi nabor iger sploh ni pritegnil. Leta 2022 je podjetje namreč poročalo, da 99 % od 221 milijonov Netflix naročnikov še nikoli ni igralo iger na platformi.
Odločitev tudi sproža vprašanja o splošni smiselnosti razvoja visokoproračunskih iger. Igričarska industrija je razvpito draga, saj razvojni proračuni naslovov AAA pogosto dosegajo 200 milijonov dolarjev, rezultati pa niso zagotovljeni. Tudi z 9,83 milijarde dolarjev prihodkov v letošnjem tretjem četrtletju se je Netflix morda odločil, da visoki stroški in negotovi donosi razvoja iger AAA niso vredni tveganja.
Zdi se, da je Netflixov podvig na področju iger AAA za zdaj prekinjen.
Marvelovi oboževalci si lahko na koledarju označijo 4. marec 2025, ko bo izšla dolgo pričakovana serija Daredevil: Born Again na Disney+.
V seriji se ponovno srečata Charlie Cox kot Matt Murdock/Daredevil in Vincent D’Onofrio kot Wilson Fisk/Kingpin ter Deborah Ann Woll (Karen), Elden Henson (Foggy) in Jon Bernthal (Punisher). Oboževalci Netflixove serije lahko kljub prehodu na Disney+ pričakujejo vrnitev k istemu temačnemu in srhljivemu tonu.
Vznemirljivo novico so razkrili na sejmu New York Comic Con 2024, na panelu Marvel Fanfare, kjer sta se Cox in D’Onofrio pojavila kot presenečenje in navdušila oboževalce. Par je izrazil veselje nad vrnitvijo v svoji kultni vlogi in namignil, kaj se obeta v težko pričakovani seriji.
Matt Murdock in Wilson Fisk bosta skušala pustiti svojo preteklost za sabo in služiti New Yorku. Vendar se ponovno pojavijo sence njunih temnejših jazov, kar pripravi teren za še bolj intenzivna soočenja.
Nova sezona bo štela devet delov, navdušenci pa upamo tudi na nadaljevanje, če se izkaže, da bo tudi ta verzija uspešna.
Satirična vesoljska pustolovščina o ekscentričnem dedku in njegovem vnuku bo štela vsaj 12 sezon. Adult Swim, ameriški televizijski programski blok za odrasle, je pravkar naročil še dve sezoni serije Rick and Morty, ki je bila pred tem že podaljšana do 10. sezone.
Novica je prišla s panela Rick and Morty na newyorškem Comic Conu, kjer sta izvršna producenta serije Dan Harmon in Scott Marder pokazala prvi pogled na animirani napovednik dela epizode iz 8. sezone, ki bo premierno prikazana leta 2025.
“Nihče si ne želi vesolja brez Ricka in Mortyja,” je v izjavi povedal Harmon. “Na srečo je seznam krajev, kamor lahko gremo, še vedno neskončen.”
Kot kaže, bo trditev veljala še kar nekaj časa, saj lahko z najnovejšo obnovitvijo pričakujemo, da bomo serijo gledali vsaj do leta 2029.
Rick in Morty je prejel dva emmyja za izjemen animirani program, zadnja sezona pa je debitirala v več kot 134 državah v 38 jezikih. Osma sezona oddaje še nima datuma premiere, vendar bo na programu Adult Swim v ZDA predvajana leta 2025.
Podjetje iam8bit, ki se ukvarja z medijsko produkcijo in merchandisingom, je izdalo glasbo igre Diablo IV na štirih gramofonskih ploščah. Zbirka je nastala v tesnem sodelovanju z razvijalcem Blizzard Entertainment in vključuje posebno kodo za trofejo Mount Trophy iz igre.
Skladatelji Leo Kaliski, Ted Reedy, Ryan Amon in Derek Duke so za igro Diablo IV ustvarili legendarno zvočno podlago, ki je deloma mefistofelska, deloma srednjeveška. Diablo IV 4xLP vsebuje štiri plošče. Vsak ovitek je poklon moči in ikonografiji drugega razreda v igri, vse plošče pa skupaj sedejo v ovitek celotnega albuma.
Cena paketa plošč Diablo IV 4xLP je 100 USD (okoli 90 EUR). Glasbena zbirka je že na voljo za prednaročilo in bo predvidoma dostavljena v drugem četrtletju leta 2025.
V Evropi se začenja globalna serija koncertov PlayStation z glasbo iz iger God of War, The Last of Us, Ghost of Tsushima in Horizon.
PlayStation je v sodelovanju s podjetjema RoadCo Entertainment in GEA Live pripravil serijo glasbenih dogodkov v živo, ki prvič v živo uprizarjajo nekatere najbolj ikonične zvočne podlage na konzoli. Prireditev obljublja združitev vznemirljive glasbe, vrhunskih vizualnih podob in legendarnih naslovov videoiger v nepozabno doživetje.
“PlayStation The Concert oboževalce med drugim popelje v epske svetove franšiz God of War, The Last of Us, Ghost of Tsushima in Horizon, ki odražajo naše 30-letno ustvarjanje iger, ki niso navdušile le igralcev, temveč so zaslovele tudi zaradi svojih dih jemajočih in poglobljenih zvočnih posnetkov,” je v nedavni objavi na blogu PlayStation zapisal Sid Shuman, višji direktor Sony Interactive Entertainment Content Communications.
Globalna turneja se začne s svetovno premiero 19. aprila 2025 v Dublinu na Irskem, nato pa se odpravi v več kot 200 mest po Evropi, Združenem kraljestvu, Združenih državah Amerike in drugod.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.