Connect with us

Aktualno

Prodaja igre GTA 5 je presegla 200 milijonov enot

Published

on

Igre razvijalca Rockstar se še vedno prodajajo v milijonih izvodov vsako leto. Zdi se, da se ta trend še nekaj časa ne bo ustavil. Vsaj do izida igre GTA 6.

Pred šestimi meseci je matično podjetje Rockstar Games, Take-Two Interactive, objavilo, da je bila igra GTA 5 v svojem življenjskem ciklu prodala osupljivih 195 milijonih enot. Med zadnjim četrtletnim finančnim poročilom podjetja je družba Take-Two objavila, da je igra Grand Theft Auto 5 prodala še 5 milijonov izvodov, kar pomeni, da je bilo skupno prodanih 200 milijonov iger.

V istem finančnem poročilu je bilo razkrito tudi, da je GTA+ — plačljiva naročniška storitev GTA Online — v primerjavi z lanskim letom močno zrasla.

“Prodaja enot igre Grand Theft Auto V še naprej narašča in do danes je bilo prodanih že več kot 200 milijonov enot tega naslova. Grand Theft Auto Online je prav tako presegel naše napovedi, k čemur je pripomogel poletni vsebinski paket Bottom Dollar Bounties, ki se je začel prodajati 25. junija. 

“Občinstvo Rockstarjeve storitve za premium članstvo, GTA+, se je v primerjavi z lanskim letom močno povečalo za dvomestno številko, pri čemer Rockstar Games svojim članom ponuja vrsto dragocenih ugodnosti, ki segajo od izboljšanja igralne izkušnje do dostopa do njihovih klasičnih naslovov, vključno z nedavno dodano igro L.A. Noire.”

GTA ni edini uspešen naslov podjetja Rockstar. Red Dead Redemption 2 je do zdaj uspešno prodal 65 milijonov kopij, kar je štiri milijone enot več kot pred šestimi meseci.

“Zadovoljni smo z uspešnostjo igre Red Dead Redemption 2, ki je bila do zdaj prodana v več kot 65 milijonih enot. Poleg tega je Red Dead Online v tem obdobju še naprej pritegoval svoje občinstvo z novimi mesečnimi bonusi in brezplačnimi oblačili, ki so jih navdihnili najboljši ustvarjalci vsebin v skupnosti Red Dead.”

Vir.

Aktualno

Fantastični štirje: Prvi koraki – prvi vpogled v novo MCU pustolovščino

Published

on

Marvel Studios je razkril prvi napovednik za film Fantastični štirje: Prvi koraki, težko pričakovani novi začetek legendarne superjunaške ekipe. Film režira Matt Shakman (WandaVision, Igra prestolov), v glavnih vlogah pa nastopajo Pedro Pascal kot Reed Richards/Gospod Fantastični, Vanessa Kirby kot Sue Storm/Nevidna ženska, Joseph Quinn kot Johnny Storm/Človek bakla in Ebon Moss-Bachrach kot Ben Grimm/Stvor.

Zgodba je postavljena v retro-futuristična 60. leta, kar daje filmu (protislovno) svežo estetiko. V napovedniku vidimo ekipo v njihovi znameniti Baxterjevi zgradbi, medtem ko se spopadajo s prvimi preizkušnjami svojih supermoči in novega življenja kot javnih osebnosti. Namesto klasične zgodbe o izvoru njihovih moči film prinaša drugačen pogled na štirico.

Posebno pozornost pritegne prvi pogled na Galactusa (Ralph Ineson), mogočnega kozmičnega uničevalca svetov. V filmu naj bi se pojavila tudi Julia Garner v vlogi Srebrnega deskarja, a podrobnosti o njenem liku še niso znane.

Marvel obljublja epsko pustolovščino s poudarkom na družinski dinamiki, humorju in spektakularnih akcijskih prizorih. Fantastični štirje: Prvi koraki v slovenske kinematografe prihaja 24. julija 2025.

Continue Reading

Aktualno

Nova digitalna knjižnica za radovedne igralce

Published

on

Organizacija Video Game History Foundation (VGHF) je 30. januarja 2025 lansirala zgodnji dostop do svoje digitalne knjižnice na naslovu library.gamehistory.org. Ta obsežna zbirka vključuje več kot 30.000 datotek, med katerimi med katerimi so razvojni dokumenti, promocijski materiali in več kot 1.500 celotno iskalnih arhivskih revij iz področja videoiger.

Med izstopajočimi vsebinami v zbirki so dokumenti upokojenega producenta iger Marka Flitmana ter obsežna mednarodna zbirka promocijskih materialov podjetja FromSoftware, ki jih je zbral arhivist Kris Urquhart z dovoljenjem samega podjetja.

Poleg tega knjižnica vključuje več kot 100 ur posnetkov iz razvoja zdaj legendarne serije iger Myst, vključno z originalnimi posnetki za igro Myst and Riven: The Sequel to Myst ter intervjuji z ekipo razvijalcev Cyan. Myst, izdana leta 1993, je pustolovska igra, ki je igralce popeljala na skrivnostni otok, poln logičnih ugank. Njena inovativna zasnova, pripoved inuporaba 3D grafike in je postavila nove standarde v industriji videoiger.

Digitalna knjižnica VGHF je brezplačno dostopna vsem po svetu in ne zahteva posebnih dovoljenj za uporabo. Za več informacij si lahko ogledate tudi predstavitveni video knjižnice.

Continue Reading

Aktualno

Ali bo TV serija Beyond: Two Souls sploh imela možnosti za uspeh?

Published

on

Po velikem dosežku serij The Last of Us in Fallout na pretočnih platformah zdaj v televizijski svet prihaja še ena videoigra – Beyond: Two Souls. Pravice za priredbo je pridobila produkcijska hiša Pageboy Productions, ki jo vodi Elliot Page – ta je v igri iz leta 2013 odigral glavno vlogo.

Zgodba spremlja Jodie Holmes, mlado žensko z nadnaravnimi sposobnostmi, ki jo vojaške in vladne sile izkoriščajo zaradi njene povezave z nevidno entiteto Aidenom. Serija naj bi ohranila nelinearno pripoved iz igre in raziskala Jodiejino pot od vladnega eksperimenta do begunke.

Page je poudaril, da mu je bila igra ena najbolj zahtevnih igralskih izkušenj v karieri, in obljubil svežo vizijo zgodbe. Tudi ustvarjalec igre David Cage meni, da lahko Page s svojo predanostjo naredi nekaj edinstvenega.

Kljub temu ostaja vprašanje, ali bo serija sploh našla občinstvo. Igra je ob izidu pred dvanajstimi leti prejela mešane ocene (70 pri kritikih, 8.0 pri uporabnikih na Metacriticu), ni osvojila nobenih nagrad in je prodala le 2,8 milijona izvodov – kar je zanemarljivo v primerjavi s 37 milijoni prodanih izvodov serije The Last of Us in 55 milijoni franšize Fallout.

Brez prepoznavne identitete in z nišno publiko je uspeh TV serije na temo Beyond: Two Souls vse prej kot zagotovljen.

Continue Reading

Aktualno

Usoda geekovskih serij: Ali veliki franšizni spektakli izgubljajo gledalce?

Published

on

Leto 2024 je pokazalo, da tudi največje franšize ne pomenijo več samoumevnega uspeha na pretočnih platformah. Po podatkih analitične družbe Luminate so mnoge visokoproračunske serije v lanskem letu doživele občuten padec gledanosti. Druga sezona serije Prstani moči na platformi Prime je v primerjavi s prvo izgubila kar 60 % ogledanih ur. Tudi nove vsebine v svetu Vojne zvezd in Marvelove serije, kot sta Echo ter Agatha All Along, so zaostajale za pričakovanji.

Geekovske serije sicer vodijo po ogledih na svojih platformah, a številke so na splošno porazne. Najbolj trpi Disney+, kjer je bila najbolj gledana serija Percy Jackson and the Olympians s skupno 50 milijoni ur ogledov, sledila ji je polomija The Acolyte s 45 milijoni ur. Prime Video je uspel zbrati 55 milijonov gledalcev za drugo sezono Prstanov moči, a to je še vedno daleč od uspeha prve sezone, ki naj bi v dveh letih od premiere zbrala več kot 150 milijonov gledalcev.

Tudi na splošno se je pretočna produkcija zmanjšala. Netflix je lani posnel 22 % manj serij kot leta 2022 v ZDA, skupno število naročenih epizod pa je padlo za 20 %. Kljub temu Netflix še vedno prednjači pred konkurenco z uspešnicami, kot je triler Fool Me Once, s kar 200 milijoni ur ogledov. Druga sezona serije Arcane je samo v prvem tednu predvajanja zbrala 29,6 milijona ogledanih ur, ogledalo pa si jo je približno 7,4 milijona gledalcev. Kar je še vedno manj kot prva sezona iste serije, ki je v prvem tednu predvajanja dosegla kar 34,17 milijona ogledanih ur. Visoko se je uvrstila tudi serija Fallout na Prime Video, ki je skupno dosegla skoraj 133 milijonov ur ogledov.

Vprašanje ostaja – ali so veliki franšizni spektakli še vedno privlačni za gledalce ali pa se okusi občinstva spreminjajo? Morda pa je odgovor še bolj preprost: občinstvo se je naveličalo pretočnih medijev.

Continue Reading

Aktualno

LEGO One Piece je prvi korak priljubljenih kock v svet animejev

Published

on

LEGO se prvič podaja v svet animejev – no, skoraj. LEGO Group je v sodelovanju z Netflixom napovedal linijo izdelkov, ki temeljijo na igrani seriji One Piece istoimenskega priljubljenega animeja.

“To je resnično posebno sodelovanje. Prvič se srečata igra Lego in vznemirljivi svet animejev,” je za Netflix povedala Lena Dixen, višja podpredsednica za osrednje dejavnosti pri LEGO Group.

“Gradnja sveta ONE PIECE, kot je prikazan v Netflixovi igrani priredbi, v obliki kock Lego je bil tako vznemirljiv izziv.”

Med najbolj pričakovanimi elementi zbirke je kockasta različica ladje Going Merry, legendarnega plovila pirata s slamnatim klobukom. Seti bodo vključevali tudi priljubljene like, kot so Luffy, Zoro, Nami, Usopp in Sanji. LEGO je za Luffyja razvil poseben element za raztegljivo roko, kar je dodatek, ki smo ga že videli pri junakinjah, kot sta Elastigirl in Ms. Marvel.

Linija LEGO One Piece bo na voljo v drugi polovici leta 2025, ravno pred izidom druge sezone serije na Netflixu. Dodatne podrobnosti o setih in cenah naj bi razkrili v prihodnjih mesecih. Za ljubitelje animejev in LEGO kock je to sanjska kombinacija, ki prinaša nove možnosti za ustvarjanje in igranje.

Continue Reading

Aktualno

Insomniac Games dobiva novo vodstvo

Published

on

Ted Price, ustanovitelj in predsednik razvijalca iger Insomniac Games, je po več kot 30 letih vodenja priznanega studia napovedal svojo upokojitev. Studio, ustanovljen leta 1994, je znan po legendarnih franšizah, kot so Spyro the Dragon, Ratchet & Clank ter, v zadnjih letih, Marvel’s Spider-Man.

V čustvenem sporočilu je Price razmišljal o svoji zapuščini in zapisal:

»Po več kot 30 letih vodenja Insomniaca sem čutil, da je preprosto čas, da se umaknem in prepustim drugim, da utrjujejo pot našemu timu.«

Studio bodo odslej vodili novi sovodje Chad Dezern, Ryan Schneider in Jen Huang, vsi z dolgoletnimi izkušnjami v igričarski in tehnološki industriji. Price je izrazil zaupanje v novo vodstvo in poudaril njihovo ključno vlogo pri oblikovanju kulture in uspeha studia. Upamo, da bodo prihodnji projekti znali ohraniti lahkotnost in kvaliteto, zaradi katere je Insomniac tudi zaslovel.

V prihodnosti lahko od Insomniaca pričakujemo še več Marvel iger. Naslednja na sporedu je igra Wolverine, ki izide to jesen. Prav tako krožijo govorice o igri Venom, vendar za zdaj ni konkretnih podatkov.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Priljubljeno