Connect with us

Aktualno

Večina igričarjev ima raje igre za enega igralca

Published

on

Nedavna raziskava je pokazala, da 58 % igralcev najraje igra igre za enega igralca, čeprav se zdi, da so igre za več igralcev bolj priljubljene med mlajšim občinstvom.

Družba Midia Research je pred kratkim objavila podatke iz raziskav med potrošniki v ZDA, Združenem kraljestvu, Avstraliji, Kanadi, Nemčiji, Franciji, na Poljskem, v Turčiji in Južni Afriki za prvo četrtletje 2024 in prvo četrtletje 2023. Raziskava je pokazala, da igre za enega igralca ostajajo najljubši način igranja na vseh platformah – zlasti na mobilnih napravah.

Slika: MIDiA Research

Pri tem je pomembno opozoriti na starost anketirancev. Starejše igralce bolj privlačijo igre za enega igralca. 74 % igralcev, starejših od 55 let, na primer, se pogosteje odloča za samostojno igranje iger. Po drugi strani 43 % igralcev, starih med 20 in 24 let, raje igra tekmovalne igre.

Iz raziskave je razvidno, da je igričarska industrija trenutno razdeljena, saj starejša generacija igralcev, ki ima večjo kupno moč, teži k znani formuli zdaj že 80-evrskih iger za enega igralca. Medtem pa imajo mlajše generacije z manj razpoložljivega dohodka raje brezplačne tekmovalne spletne igre in mikrotransakcije.

Težave se začnejo, ko so studii za enega igralca potisnjeni v izdelavo spletnih iger, saj njihovo vodstvo poskuša slediti trendu. Med zadnjimi neuspešnimi poskusi je Microsoftov Arkane, ki je zaslovel s serijo Dishonored, z igro Redfall pa je padel v pozabo. Drugi studii so spoznali, da bo prehod na večigralstvo prinesel s seboj neverjetno zahtevo po delovni sili in sredstvih, ki jih morda sploh nimajo, kot je bil odpovedani The Last of Us Online podjetja Naughty Dog.

Spletne igre lahko postanejo zlata jama, če so pravilno izvedene, vendar so za ustvarjanje dobička potrebne tudi velike in stalne naložbe. Začetni proračun za igro Genshin Impact je na primer znašal 100 milijonov dolarjev, dodatnih 200 milijonov dolarjev na leto pa je potrebnih za stroške delovanja igre.

Vir.

Aktualno

Zmagovalci 21. podelitve nagrad BAFTA Games razglašeni

Published

on

V torek, 8. aprila 2025, je v dvorani Queen Elizabeth Hall v Londonu potekala 21. podelitev prestižnih nagrad BAFTA Games, ki slavi najboljše dosežke v svetu videoiger. Dogodek je vodil komik Phil Wang, prenos pa je potekal v živo prek YouTuba in Twitcha.

Veliki zmagovalec večera je bil Astro Bot, ki je osvojil kar pet nagrad, vključno z nagrado za najboljšo igro, animacijo, zvočno zasnovo, družinsko igro in oblikovanje igre.

Trikrat je slavila tudi igra Still Wakes the Deep, ki je poleg nagrade za najboljšo novo intelektualno lastnino prejela še nagradi za najboljšo igralsko upodobitev v glavni (Alec Newman) in stranski vlogi (Karen Dunbar).

Helldivers 2 je prejel dve nagradi – za glasbo in najboljšo večigralsko izkušnjo, medtem ko je britanska igra Thank Goodness You’re Here! zmagala v kategoriji najboljša britanska igra.

Japonska skladateljica Yoko Shimomura je prejela najvišje priznanje – častno nagrado BAFTA Fellowship – za izjemen prispevek k glasbi v videoigrah.

Ben Starr med podelitvijo nagrad BAFTA Games Awards 2025 prejme nagrado za igro Balatro. (Foto: Tim Whitby/BAFTA/Getty Images for BAFTA)

Podelitev je potekala v okviru londonskega festivala iger, ki poteka med 2. in 13. aprilom.

Continue Reading

Aktualno

Film po igri Death Stranding bo še bolj umetniški kot igra

Published

on

Po poročanju Deadlinea bo režiser filma Tiho mesto: Prvi dan Michael Sarnoski režiral in napisal prihajajočo igrano filmsko adaptacijo kultne Kodžimove videoigre Death Stranding. Projekt je skupno delo studiev Kojima Productions in A24, k sodelovanju pa se pridružuje tudi producentska hiša Square Peg, ki jo vodita Lars Knudsen in Ari Aster (Podedovano zlo, Beau se boji).

Vir

Film naj bi raziskoval dogodke, ki so privedli do katastrofe, ki je zabrisala mejo med živimi in mrtvimi ter svet potisnila v razpad. Igralci videoigre bodo prepoznali postapokaliptično okolje, vključno z nevidnimi bitji, črnim dežjem in ikoničnim likom Normana Reedusa Samom Porterjem Bridgesem. Hideo Kodžima je že ob napovedi projekta leta 2022 dejal, da si želi bolj “umetniškega” pristopa v filmu, kar za gledalce verjetno pomeni čudovite, a nenavedne scene, kompleksno predstavljeno zgodbo in dobro mero nerazložljivih dogodkov. Partnerstvo z A24 se zato zdi logična izpeljava te vizije.

Originalna igra, ki je izšla leta 2019, je požela svetovni uspeh z več kot 19 milijoni igralcev. Med zvezdniško igralsko zasedbo so Norman Reedus, Mads Mikkelsen, Léa Seydoux in Guillermo del Toro.

Medtem oboževalci nestrpno pričakujejo izid Death Stranding 2: On the Beach, ki prihaja 26. junija na PS5.

Continue Reading

Aktualno

Netflixov Devil May Cry je spektakel brez prave duše

Published

on

Netflix nadaljuje svoj pohod po svetu adaptacij videoiger z novo serijo Devil May Cry, ki je svojo premiero doživela 3. aprila 2025. A čeprav serija vizualno prepriča, se zdi, da ji v srži nekaj manjka.

Novi razmah adaptacij videoiger je prinesel tako nekaj neuspelih poskusov kot tudi presenečenja za navdušence virtualnih svetov. Seriji, kot sta The Last of Us in Fallout, sta kljub svojim pomanjkljivostim poželi veliko hval – podobno kot animirana serija Castlevania, ki je bila sprva obetavna, a se je v kasnejših sezonah izgubila v lastni zgodbi.

Producent Adi Shankar, ki je stal tudi za Castlevanio, je pravice za Devil May Cry pridobil že pred sedmimi leti. Serija trenutno beleži 93-odstotno oceno kritikov na platformi Rotten Tomatoes, a občinstvo je precej bolj zadržano s 63 odstotki. Pohvale si zaslužijo animacija, akcijski prizori in številne reference na izvirne igre, vključno z glasbo, ki bo razveselila dolgoletne oboževalce.

Največ kritik leti na plitvo zgodbo in dvomljive odločitve pri karakterizaciji likov, kot je Lady, ki v animaciji deluje kot povsem druga (in veliko bolj nezrela) oseba. Sporne so tudi teme, kot je ideja, da demoni niso nujno zlobni in lahko ustvarijo ljubeče družine – kar spominja na prikaz orkov v Amazonovih Prstanih moči.

Serija služi kot izvorna zgodba Danteja, ki šele odkriva svojo identiteto. Johnny Yong Bosch, ki v igrah posoja glas Neru, sicer prepriča kot mlajši Dante, a osebno bi si želeli ogledati še kakšno dogodivščino bolj zrelega protagonista, kot smo ga videli v DMC5.

Continue Reading

Aktualno

Tajska bo uradna partnerska država sejma gamescom 2025

Published

on

Tajska je bila razglašena za uradno partnersko državo sejma gamescom 2025, največjega dogodka v industriji videoiger na svetu, ki bo avgusta v Kölnu.

Organizatorji sejma gamescom, razstavnega središča Koelnmesse in združenje game so v sodelovanju z tajskim Oddelkom za promocijo mednarodne trgovine (DITP) podpisali dogovor o partnerstvu.

Kot uradna partnerska država želi Tajska okrepiti svojo vlogo kot privlačna destinacija za razvoj videoiger, e-športa in digitalne ustvarjalne industrije. Poleg tega bo uvedla davčne spodbude za tuje studie in programe financiranja za domače razvijalce, s poudarkom na zgodbah, oblikovanju likov, animaciji in e-športu. Letošnja združitev sejmov gamescom asia in Thailand Game Show, ki se bo v prihodnje odvijal v Bangkoku, potrjuje rast Tajske kot vodilnega središča za videoigre v jugovzhodni Aziji.

Stojnica: Plaion, Halle 9

S tržnim obsegom približno 1,3 milijarde USD (1,1 milijarde EUR) je Tajska ena izmed desetih največjih in najhitreje rastočih trgov v Aziji. Videoigre igra skoraj 32 milijonov Tajcev, kar je skoraj polovica prebivalstva. Tajska ima močno indie sceno, ambiciozne razvojne studie in rastočo infrastrukturo.

Gamescom 2025 bo potekal med 20. in 24. avgustom 2025, z začetnim dogodkom Opening Night Live 19. avgusta.

Continue Reading

Aktualno

Nintendo Direct bo na sporedu že danes

Published

on

Le teden dni pred Nintendo Switch 2 Direct, kjer bo Nintendo razkril prihodnost svoje konzole, je podjetje napovedalo še eno klasično Nintendo Direct predstavitev, namenjeno izvirnemu Nintendo Switchu. Dogodek bo potekal danes, 27. marca ob 15.00 po slovenskem času, trajal bo 30 minut in bo osredotočen izključno na prihajajoče igre za Nintendo Switch.

Nintendo Switch 2 ne bo vključen v predstavitev, saj bo vsa pozornost na novi konzoli namenjena Nintendo Switch 2 Direct, ki bo na sporedu 2. aprila.

To bo verjetno ena zadnjih večjih predstavitev pred prehodom na novo generacijo. Ostaja tudi vprašanje, katere igre bodo sploh razkrite – večji naslovi Nintendo verjetno bodo verjetno izšli na novi konzoli.Najverjetneje bomo videli igre tretjih razvijalcev, predelave in nove izdaje.Nintendo Direct bo kot običajno na voljo v živo na YouTubu, kasneje pa tudi kot VOD posnetek.

Continue Reading

Aktualno

EU ukrepa proti škodljivim praksam v videoigrah, ki ciljajo na otroke

Published

on

Evropska komisija in mreža za sodelovanje na področju varstva potrošnikov (CPC) sta začeli ukrepati proti podjetju Star Stable Entertainment AB zaradi nepoštenih praks v igri Star Stable Online, ki bi lahko škodovale otrokom. Preiskava, sprožena na podlagi pritožbe švedskega združenja potrošnikov, je razkrila več kršitev zakonodaje EU, vključno z:

  • neposrednimi pozivi otrokom k nakupu virtualne valute ali predmetov,
  • pritiskom s časovno omejenimi ponudbami,
  • pomanjkanjem jasnih informacij o stroških in porabi virtualne valute,
  • prikritim oglaševanjem vplivnežev, ki ni ustrezno označeno.

Podjetje ima zdaj en mesec časa, da se odzove in predlaga ukrepe za odpravo kršitev.

Slika

Poleg tega je mreža CPC objavila ključna načela za bolj pregledno uporabo virtualnih valut v igrah. Ta vključujejo jasno določene cene, pravico do odstopa od nakupa in posebno zaščito ranljivih skupin, zlasti otrok.

Evropska komisija bo organizirala delavnico, kjer bodo podjetja predstavila načrte za implementacijo teh smernic. Če škodljive prakse ne bodo odpravljene, lahko sledijo nadaljnji ukrepi.

Continue Reading

Pro nasveti by Mastercard

Oglas

Priljubljeno