Novi fantazijski RPG Dragon Age: The Veilguard, ki ga je razvil kanadski studio BioWare, ob izidu 31. oktobra ni navdušil igričarske skupnosti. Po podatkih SteamDB je igra pred dvema dnevoma dosegla okoli 90.000 sočasnih igralcev, vendar se skupno število igralcev postopoma zmanjšuje. K temu najverjetneje prispevajo tudi številne kritike, ki jih igralci delijo na spletu.
Nekateri igralci so na spletu izrazili občutek, da jih The Veilguard podcenjuje, kot da sami niso sposobni priti do lastnih zaključkov. Ta trend postaja vse pogostejši v sodobni industriji zabave, v igričarski industriji pa izvira iz strahu razvijalcev, da bi se igralci v igri zataknili, izgubili interes ali napačno razumeli socialne teme v zgodbi.
Ena od težav je preveč vodenja pri igranju. Boji in uganke so poenostavljeni, spremljevalci pa pogosto namigujejo na rešitve. Podobno kot v igrah Dragon’s Dogma 2 in God of War spremljevalci igralca usmerjajo skozi okoljske izzive.
“Ne gre toliko za uganke kot za to, da nam spremljevalci natančno povedo, kaj moramo storiti. ‘Uporabite to za to’, ‘zdaj odprite vrata’. Ali pa kako so kar vse stvari označene. Naj [razvijalci] označijo samo eno mesto in me pustijo, da ga najdem, ne potrebujem celotne poti.”
Težave predstavljajo tudi nenehna obvestila na zaslonu. Čeprav mnogi RPG-ji na zaslon izpišejo odzive spremljevalcev na naše akcije, kot na primer “Astarion se s tem ne strinja”, se v The Veilguard prikažejo še dodatna obvestila, ki pojasnjujejo čustva ali dejanja likov.
“Meni osebno niso všeč prizori, kot so tisti, ko je Harding očitno zelo žična zaradi nečesa, igra pa nam to razloži z besedilom.
‘HARDING JE NEMIRNA ZARADI SVOJIH NOVIH MOČI’
Okej… ampak to bi lahko ljudje sklepali sami,“ je v istem pogovoru na Redditu zapisala z-lady.
Nazadnje je moteč tudi splošen način izražanja likov v igri, ki se pogosto zdi pokroviteljski. Youtubar CohhCarnage je tako komuniciranje primerjal z reklamo proti drogam, ki so mu jo učitelji kazali v osnovni šoli.
“Počutil sem se, kot da sedim v občinstvu in gledam skupino odraslih, ki izvajajo predstavo, ki naj bi mi povedala, kaj naj si mislim o nečem.”
Tak način sporočanja primerja z igrami kot so Baldur’s Gate 3 in Cyberpunk 2077, kjer se socialne teme obravnavajo bolj subtilno ter igralcem prepuščajo prostor, da sami raziščejo in premislijo o kompleksnih zgodbah obravnavanih v igri, namesto da jih zgolj pasivno poslušajo.
Toby Fox, ustvarjalec priljubljene igre Undertale, je potrdil, da bodo prva štiri poglavja plačljive različice njene naslednice Deltarune izšla 5. junija 2025 za Nintendo Switch, Switch 2, PlayStation 4, PlayStation 5, PC in Mac. Paket bo vseboval že prej brezplačno dostopni poglavji 1 in 2 ter novi poglavji 3 in 4.
DELTARUNE Chapters 1-4 will be released on June 5th as a launch title for Nintendo Switch 2! It's also coming to Steam, Switch, PS4, and PS5 the same day! https://t.co/CDdWOlcjO4
Pomembna novost te izdaje je podpora za funkcijo »cross-buy«. To pomeni, da bodo igralci, ki bodo kupili igro na Nintendo Switchu, lahko brezplačno dostopali tudi do različice za Switch 2 – in obratno, če bodo uporabljali isti Nintendo račun. Enako velja za PlayStation. Nakup na PS4 omogoča brezplačen dostop do PS5 različice. Izjema je Japonska, kjer zakonodaja zahteva simbolično doplačilo.
Igra bo izšla 5. junija ob polnoči po japonskem času, skladno z izidom konzole Nintendo Switch 2. V Sloveniji bo igra na voljo že 4. junija ob 17. uri po srednjeevropskem času.
Čeprav bo začetna izdaja obsegala štiri poglavja, jih Fox načrtuje sedem. Preostala poglavja bodo na voljo kot brezplačne posodobitve.Deltarune je duhovni naslednik kultne uspešnice Undertale, ki združuje RPG mehanike, edinstven humor ter možnost miroljubnega reševanja konfliktov. Raznoliki liki, izvirna glasba in posebna estetika so kmalu po izidu igre leta 2015 ustvarili pravo subkulturo na spletu.
PCLAIR OBSCUR: EXPEDITION 33 igra za PLAYSTATION 5
Rockstar Games je razkril, da je bil drugi napovednik za težko pričakovani Grand Theft Auto 6 v celoti posnet na konzoli PlayStation 5 – brez dodatnih grafičnih izboljšav ali uporabe PS5 Pro, kot so nekateri domnevali.
Napovednik, ki je bil objavljen nekaj dni po novici o zamiku izida na 26. maj 2026, ponuja globlji vpogled v zgodbo, like in raznoliko okolje igre, vključno s povratkom v sončni Vice City. Rockstar je poleg napovednika na uradni strani igre objavil še več kot 70 novih slik in podrobne predstavitve glavnih likov.
V središču zgodbe sta Jason in Lucia, ki ju življenje potisne v nevarne vode zločinske zarote.
“Jason in Lucia iz Vice Cityja že od nekdaj vesta, da je vse postavljeno proti njima. Toda ko se njun lahek obračun zaplete, se znajdeta na najtemnejši strani najbolj sončnega mesta v Ameriki, sredi zarote, ki se razteza čez celotno zvezno državo Leonida, in sta se prisiljena bolj kot kadarkoli prej zanesti drug na drugega, če želita preživeti.” pravi Rockstarjev uradni opis zgodbe.
Da bi pomiril GTA navdušence in skeptike, ki ne morejo verjeti, da bo igra resnično tako lepa, je razvijalec pojasnil, da je bil celoten napovednik posnet znotraj igre.
“Napovednik 2 za Grand Theft Auto 6 je bil v celoti posnet znotraj igre na konzoli PlayStation 5 in vključuje enako količino igranja ter filmskih prizorov iz igre.”
Grand Theft Auto VI Trailer 2 was captured entirely in-game from a PlayStation 5, comprised of equal parts gameplay and cutscenes. pic.twitter.com/JWFfVYm3on
Rockstar Games je uradno sporočil, da bo izid težko pričakovane igre Grand Theft Auto VI prestavljen na 26. maj 2026. Sprva je bil izid načrtovan za leto 2025, a razvijalec zdaj pojasnjuje, da potrebujejo več časa za zagotovitev kakovosti, ki jo igralci pričakujejo in si jo zaslužijo.
“Grand Theft Auto VI bo izšel 26. maja 2026. Zelo nam je žal, da je to kasneje, kot ste pričakovali. Zanimanje in navdušenje nad novo igro Grand Theft Auto sta za celotno ekipo zares navdihujoča. Zahvaljujemo se vam za podporo in potrpežljivost, medtem ko dokončujemo igro.
Pri vsaki igri, ki smo jo izdali, je bil naš cilj preseči vaša pričakovanja – in Grand Theft Auto VI ni izjema. Upamo, da razumete, da potrebujemo ta dodatni čas, da zagotovimo raven kakovosti, ki jo pričakujete in si jo zaslužite.
Veselimo se, da bomo kmalu z vami delili več informacij.”
Rockstar je GTA VI prvič napovedal decembra 2023 z objavo napovednika, založnik Take-Two Interactive pa je kasneje okvirno ciljal na izid jeseni 2025. Nedavna izjava pomeni, da bodo igralci na igro čakali še vsaj eno leto dlje.
Streamer na YouTubu je namignil, da težko pričakovani tretji del serije o priljubljenemu teoretičnemu fiziku iz Half-Life iger res prihaja.
Youtubar Tyler McVicker, naj bi bil zanesljiv vir, ki redno poroča o Valve igrah. V nedavnem prenosu je razkril, da je dolgo pričakovani projekt Half-Life 3 – trenutno poznan pod kodnim imenom HLX – že mogoče igrati od začetka do konca, a le, če si eden izmed srečnih testerjev. Po njegovih besedah potekajo obsežni interni preizkusi, kar nakazuje na možno uradno napoved poleti in izid pozimi.
HLX se je nedavno pojavil v posodobitvah za igre Dota 2 in Counter-Strike 2, kar dodatno podžiga ugibanja. McVicker trdi, da gre tokrat za projekt, ki je precej bolj napredoval kot prejšnji poskusi pri Valvu, in da se razvojna ekipa trenutno osredotoča na optimizacijo in končno obdelavo.
Igra ne bo VR izkušnja kot Half-Life: Alyx, bo pa proceduralno ustvarjene elemente v igri uporabila ne za generacijo terena, temveč pojavljanje in najverjetneje stanje in razporeditev elementov v okolju, rekvizitov, sovražnikov, NPC-jev in podobno.Čeprav še ni uradne potrditve, se zdi, da bi se franšiza Half-Life končno lahko vrnila po več kot petih letih čakanja. Vse to so trenutno le govorice, a navdušenci ostajajo previdno optimistični.
Kot poroča VGC, je založnik Saber Interactive potrdil, da je začel postopek odstranitve igre Evil Dead: The Game s spletnih trgovin. Igra je v začetku tedna začela izginjati z Epic Games Store in PlayStation Store, nato pa še s Steama. Trenutno je še vedno na voljo na Xbox Store, vendar naj bi bila odstranitev celotna in dokončna.
Kljub temu Saber zagotavlja, da bodo strežniki zaenkrat ostali aktivni, kar pomeni, da bodo lastniki igre še vedno lahko igrali. V izjavi na Steamu so se zahvalili skupnosti za podporo od izida igre maja 2022.
Razlog za odstranitev ni uradno naveden, morda gre za iztek licenčnih pravic, veliko bolj verjeten razlog pa je nizko število igralcev. Igra je po podatkih SteamDB pred dvema letoma dosegla največ 586 sočasnih igralcev na Steamu, kar je sicer približno za 100 manj kot lanskoletni Concord, a s tem se ni za tolažiti.
Igra temelji na filmski franšizi Evil Dead in vključuje asimetrični PvP način, kjer lahko igralci prevzamejo vlogo junakov ali demonskih Deaditov. Kooperativna in tekmovalna narava igre pomeni, da je obstoj strežnikov ključnega pomena za igranje, a dolgoročna usoda strežnikov še ni znana.
Netflix je razkril napovednik za 2. sezono priljubljene serije Wednesday, ki bo tokrat še bolj družinsko obarvana. Premiera prvih epizod prihaja 6. avgusta, zaključek sledi 3. septembra.
V novi sezoni se Wednesday Addams (Jenna Ortega) vrača v akademijo Nevermore, kjer se ji bo pridružil mlajši brat Pugsley (Isaac Ordonez), ki kaže znake nadnaravnih sposobnosti – morda podedovanih po stricu Festerju. Starša Morticia (Catherine Zeta-Jones) in Gomez (Luis Guzmán) bosta prav tako prisotna na šoli, kar naj bi bilo za Pugsleyja prava “nova oblika mučenja” pravi ustvarjalec serije Tim Burton.
Med novimi obrazi je tudi Hester Frump, znana kot Grandmama (Joanna Lumley), ki naj bi bila najbližja zaveznica Wednesday, ter novi ravnatelj Barry Dort, skrivnostni lik, ki ga igra Steve Buscemi.
Napovednik razkriva tudi povratek priljubljenih likov, kot so Enid (Emma Myers), Tyler (Hunter Doohan), Bianca (Joy Sunday) in seveda Stvor, znamenita odrezana roka.
Čeprav v napovedniku še ni zaslediti Lady Gage, ki je bila potrjena kot gostujoča zvezda, oboževalci ugibajo, da bi lahko zaigrala Ophelio – svetlolaso sestro Morticie.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.