Začetki animirane antologije o videoigrah Secret Level so bili obetavni. Amazonu je uspelo pridobiti impresiven seznam intelektualnih lastnin in zvezdniških imen, ki so svoje glasove in podobe posodili digitalnim likom. Kljub temu pa je druga polovica serije razočarala na celi črti.
Uvodna epizoda serije v nas ustvari visoka pričakovanja. Epizoda o namizni igri vlog Dungeons & Dragons končno postreže z resnejšim tonom D&D-ja, za razliko od lanskoletnega filma ali serij, kot je The Legend of Vox Machina. Resnejši pristop prevladuje tudi pri drugij igrah v sezoni, z izjemo šaljive epizode New World: The Once and Future King. V njej 77-letni Arnold Schwarzenegger ponovno zaživi kot vase zagledani mišičasti vladar, ki se znajde na tujem otoku, s ciljem, da si ponovno nadene krono na glavo.
Posebne pohvale si zaslužita epizodi Unreal Tournament: Xan, ki morda ne izstopa po izvirnosti, a navduši z izvrstno izvedbo, ter prefinjeno psihedelična epizoda Warhammer 40,000: And They Shall Know No Fear, ki dokaže, da je tudi v svetu oklepljenih mišičnjakov najmočnejše orožje naš um.
Druga polovica serije žal ne doseže enake ravni. Exodus: Odyssey razočara z dolgočasno zgodbo in generičnim svetom, Spelunky: Tally ne premore iste izvirnosti kot PAC-MAN: Circle, medtem ko nejasno sporočilo epizode The Outer Worlds: The Company We Keep spremlja lik, ki preveč spominja na Carol Miller iz Futurame. Epizoda o igri Concord pusti enako mlačen vtis kot ga je streljačina, največje razočaranje pa je predstavlja Sonyjev Playtime: Fulfillment, ki trpi zaradi slabega scenarija, režije in popolnoma bedne vsebine, v katero so brez misla porinjeni PlayStation liki.
Višek prve sezone Secret Levela dosežemo z mojstrsko osmo epizodo Armored Core: Asset Management. Pripoved o dogajanju v pilotski kabini bojnega robota prinese napetost in vizualno spektakularno zgodbo, ki vnese psihološko globino v igro z nemim protagonistom. Pri tem, kako je bil prikazan glavni lik in razlog, zakaj se nam je kljub svoji nejevolji takoj prikupil (gledam tebe Intergalactic) je zaslužen kralj spleta Keanu Reeves, ki je ponovno dokazal, da lahko s pravim materialom tudi 10-minutno CGI animacijo povzdigne med zvezde.
Skratka, uspešnejše epizode dokazujejo, da je mogoče z dobro zgodbo, talentiranim režiserjem in pravimi igralci vsako videoigro spremeniti v izjemno priredbo – če veš, kaj delaš.
Podjetje ByteDance se je ta konec tedna soočilo z velikimi težavami v ZDA, saj je začasna prepoved TikToka povzročila motnje tudi pri povezanih storitvah, kot sta igri Marvel Snap in Mobile Legends. V soboto, 18. januarja, je TikTok postal nedosegljiv za ameriške uporabnike, kar je povzročilo val ogorčenja in presenečenja na družbenih omrežjih. Prav tako je bila igra Marvel Snap odstranjena iz trgovin z aplikacijami, zaradi česar so igralci ostali brez dostopa in možnosti igranja.
“V ZDA si neprekinjeno prizadevamo, da bi ponovno vzpostavili MARVEL SNAP, in upamo, da bo igra na voljo v 24 urah. Ko bo ponovno dostopna, vas bomo o tem obvestili,” so na omrežju X zapisali razvijalci igre Second Dinner.
Dodali so še: “Do takrat bodo globalni igralci brez težav nadaljevali z igranjem.”
Medtem je TikTok že spet na voljo. Do tega je prišlo po zagotovilih predsednika Donalda Trumpa, ki je odobril nadaljnje delovanje platforme. TikTok se je zahvalil z izjavo:
“Zahvaljujemo se predsedniku Trumpu, ker je zagotovil potrebno jasnost in našim ponudnikom storitev zagotovil, da jih ne bo doletela nobena kazen, ker zagotavljajo TikTok več kot 170 milijonom Američanov ter omogočajo uspeh več kot 7 milijonom malih podjetij.”
Trump namerava zamakniti izvajanje prepovedi, da bi dosegel dogovor o delnem lastništvu TikToka med ZDA in Kitajsko, pri čemer poudarja pomen svobode govora. Medtem igralci z nestrpnostjo pričakujejo vrnitev Marvel Snapa, medtem ko ByteDance dela na stabilizaciji svojih storitev v ZDA.
TikTok se pripravlja na popolno ukinitev svojih storitev v Združenih državah Amerike, če bo prepoved aplikacije, načrtovana za to nedeljo, stopila v veljavo. To bi pomenilo, da bo aplikacija postala neuporabna, saj bi ameriška podjetja prenehala nuditi posodobitve in tehnično podporo, poročajo tuji mediji.
Uporabniki bi še nekaj časa lahko dostopali do aplikacije, vendar bi postopoma izgubili vse funkcionalnosti. TikTok naj bi ob morebitni zaustavitvi uporabnikom omogočil prenos osebnih podatkov prek posebne spletne strani, kamor jih bo preusmerila aplikacija.
Razlog za prepoved je zakon, ki zahteva, da kitajsko podjetje ByteDance, lastnik TikToka, proda svoje ameriške dejavnosti. Zakonodajalci namreč trdijo, da aplikacija predstavlja varnostno tveganje zaradi potencialnega zbiranja osebnih podatkov in vplivanja na javno mnenje.
Čeprav je TikTok poskušal doseči zamik izvedbe prepovedi, se zdi, da je odločitev že skoraj dokončna. Ameriško vrhovno sodišče trenutno preučuje ustavnost zakona, a možnosti za podaljšanje roka so majhne.
TikTok je v ZDA izjemno priljubljen, saj ga uporablja kar 170 milijonov ljudi. Kako bi prepoved vplivala na svetovne trende in uporabnike še ni jasno.
Ljubitelji legendarne RPG serije Gothic bodo kmalu dobili priložnost, da se podajo na novo pustolovščino v obliki namizne igre Gothic: A Shadow’s Quest. THQ Nordic je igro uradno predstavil na dogodku Gamefound’s FEAST – Winter Edition 2025.
Namizna igra, namenjena 1–4 igralcem, je postavljena v zlovešči svet Kolonije, še preden je tja prišel neimenovani junak iz originalne igre. Igralci bodo prevzeli vlogo senc – ambicioznih članov Starega tabora, ki si želijo pridobiti slavo. Na voljo bo osem različnih ozadij in arhetipov, kot so mečevalec, mag in drugi.
Sistem igre vključuje mešanico misij, bojev in odkritij, kar bo igralce popolnoma potegnilo v surovo in nevarno okolje Kolonije. Igra je delo divizije za namizne igre založnika THQ Nordic, ustvarjalcev pohvaljene igre Darksiders – The Forbidden Land.
Za tiste, ki nestrpno pričakujejo Gothic Remake, naj vas pomirimo – razvijalec Alkimia Interactive še vedno intenzivno dela na oživitvi Kolonije za sodobne igralne platforme.
Yoshinori Kitase, režiser prve igre Final Fantasy 7 in trenutni producent njene predelave v treh delih, je razkril, da bi si osebno želel videti filmsko ali serijsko priredbo legendarne JRPG igre. Med nedavnim intervjujem na YouTube kanalu Dannyja Peñe je Kitase dejal, da sicer še ni nobenih uradnih načrtov, a da je zanimanje ustvarjalcev v Hollywoodu zelo veliko.
“Slišal sem o ustvarjalcih, ki jih ta intelektualna lastnina zelo zanima in ki imajo radi svet Final Fantasy 7,” je povedal Kitase. “In zato bi rad osebno videl nekaj, kar bi se razvilo iz teh ustvarjalcev, v smislu filmskega ali kakšnega vizualnega dela.”
To ne bi bil prvi poskus franšize Final Fantasy 7 v filmski industriji. Leta 2005 je izšel animirani film Advent Children, ki je nadaljeval zgodbo igre, lani pa je bila njegova razširjena različica, Advent Children Complete, prikazana tudi v japonskih, ameriških in britanskih kinematografih pred izidom nove igre Final Fantasy 7 Rebirth.
Glede na priljubljenost priredb videoiger v zadnjem času bi film ali serija na temo Final Fantasy 7 gotovo navdušila oboževalce. Čeprav pri Square Enixu še niso potrdili ničesar uradnega, Kitasejev optimizem daje slutiti, da bi se Cloud in ekipa Avalanche morda res lahko kmalu vrnili na velika platna.
Markus “Notch” Persson, legendarni ustvarjalec Minecrafta, je v novoletni objavi na družbenem omrežju X namignil, da razmišlja o ustvarjanju nove igre, ki bi lahko bila duhovni naslednik Minecrafta.
Po anketi, kjer je svoje sledilce vprašal, kateri projekt bi raje videli – tradicionalni roguelike dungeon crawler ali igro v slogu Minecrafta – je več kot 80 % glasov podprlo slednjo možnost. Notch se je odzval z besedami, da je “v bistvu napovedal Minecraft 2”.
“Pomislil sem, da morda obstajajo ljudje, ki jim je moje delo všeč, vendar ne delijo mojega okusa za retro nostalgijo in bi raje videli duhovnega naslednika Minecrafta, in mislim, da bi gotovo sprejel njihov denar,” je zapisal. Dodal je, da nima pogodbenih omejitev s strani Microsofta, ki je leta 2014 kupil Mojang za 2,5 milijarde dolarjev, vendar priznava, da ne bo uporabljal imena Minecraft.
Namesto tega bi naredil povsem novo igro v podobnem slogu, a s svežo vizijo. Čeprav dvomi o uspešnosti duhovnih naslednikov, je pripravljen dati ideji pošteno priložnost, če to želijo igralci.
“Zakaj torej ne bi naredili stvari, ki si jo ljudje ŽELIJO in za katero so mi pripravljeni dati nekako še več denarja,” je zaključil.
A vprašanje ostaja – ali ima duhovni naslednik Minecrafta res smisel? Namesto da bi Notch poskušal ponoviti preteklost, čeprav igralci mislijo, da si tega želijo, bi morda imel večji uspeh z drzno, svežo idejo. Prav inovativnost je bila ključni dejavnik, ki je Minecraft izstrelila v svetovni fenomen in prepričani smo, da bi tudi roguelike našel svoje občinstvo in so ustvaril povsem svoje mesto v svetu videoiger.
Priljubljeni speedrun dogodek Awesome Games Done Quick (AGDQ) se vrača 5. januarja, ko se bo začel teden dni trajajoč maraton, namenjen zbiranju sredstev za organizacijo Prevent Cancer Foundation. Dogodek bo potekal v živo v hotelu Wyndham Grand Pittsburgh, hkrati pa bo 24/7 prenašan v živo na uradnem Games Done Quick Twitch kanalu.
Letošnji program prinaša nekaj izjemnih izzivov, kot je hitrostno preigravanje iger Final Fantasy VII Rebirth, Crazy Taxi ob spremljavi živega benda in Astro Bot. Dogodek se bo začel v petek, 5. januarja, ob 18. uri po evropskem času (CET) s speedrunom igre Pikmin, ki ga bo izvedel RayOken. Celoten urnik je na voljo na spletni strani gamesdonequick.com.
AGDQ 2025 bo ponovno zbiral sredstva za neprofitno organizacijo Prevent Cancer Foundation, ki spodbuja preprečevanje raka in zgodnje odkrivanje bolezni. Vsa zbrana sredstva bodo v celoti namenjena organizaciji. Lani je AGDQ zbrala več kot 2,5 milijona dolarjev, skupno pa so dogodki Games Done Quick v svoji zgodovini zbrali že več kot 51,8 milijona dolarjev za različne dobrodelne organizacije.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.