Podjetje ByteDance se je ta konec tedna soočilo z velikimi težavami v ZDA, saj je začasna prepoved TikToka povzročila motnje tudi pri povezanih storitvah, kot sta igri Marvel Snap in Mobile Legends. V soboto, 18. januarja, je TikTok postal nedosegljiv za ameriške uporabnike, kar je povzročilo val ogorčenja in presenečenja na družbenih omrežjih. Prav tako je bila igra Marvel Snap odstranjena iz trgovin z aplikacijami, zaradi česar so igralci ostali brez dostopa in možnosti igranja.
We've been working around the clock to bring MARVEL SNAP back up in the U.S. and hope to have it back online within 24 hours. We'll update you once it's back up.
In the meantime, global players should be able to continue to play with no issues.
“V ZDA si neprekinjeno prizadevamo, da bi ponovno vzpostavili MARVEL SNAP, in upamo, da bo igra na voljo v 24 urah. Ko bo ponovno dostopna, vas bomo o tem obvestili,” so na omrežju X zapisali razvijalci igre Second Dinner.
Dodali so še: “Do takrat bodo globalni igralci brez težav nadaljevali z igranjem.”
Medtem je TikTok že spet na voljo. Do tega je prišlo po zagotovilih predsednika Donalda Trumpa, ki je odobril nadaljnje delovanje platforme. TikTok se je zahvalil z izjavo:
“Zahvaljujemo se predsedniku Trumpu, ker je zagotovil potrebno jasnost in našim ponudnikom storitev zagotovil, da jih ne bo doletela nobena kazen, ker zagotavljajo TikTok več kot 170 milijonom Američanov ter omogočajo uspeh več kot 7 milijonom malih podjetij.”
STATEMENT FROM TIKTOK:
In agreement with our service providers, TikTok is in the process of restoring service. We thank President Trump for providing the necessary clarity and assurance to our service providers that they will face no penalties providing TikTok to over 170…
Trump namerava zamakniti izvajanje prepovedi, da bi dosegel dogovor o delnem lastništvu TikToka med ZDA in Kitajsko, pri čemer poudarja pomen svobode govora. Medtem igralci z nestrpnostjo pričakujejo vrnitev Marvel Snapa, medtem ko ByteDance dela na stabilizaciji svojih storitev v ZDA.
V PlayStation Store je zaživel težko pričakovani letni popust »Days of Play 2025«, ki prinaša znižanja na več kot 1300 iger. Čeprav izbor morda ni največji doslej, so številni naslovi deležni najvišjih popustov do zdaj – tudi AAA uspešnice.
Med izstopajočimi igrami letošnje akcije so:
Balatro – 12,74 € (-15 %) Prvič v akciji! Zasvojljiva igra s kartami, nagrajena tudi z BAFTA za najboljšo debitantsko igro.
Cyberpunk 2077 – 24,99 € (-50 %) Po več popravkih jo je končno mogoče igrati tako, kot je bilo zamišljeno. DLC je v prodaji ločeno in tudi znižan.
Devil May Cry 5: Special Edition – 9,99 € (-75 %) Eden najboljših akcijskih naslovov zadnjega desetletja. Obvezno za ljubitelje Danteja in vse, ki jih je razločarala Netflixova adaptacija.
L.A. Noire – 15,99 € (-50 %) Čeprav že skoraj 15 let star naslov, ostaja klasika, ki jo morate imeti v zbirki.
Sablje, zašiljena ušesa, nakit in druge umetnine. Na konvencijo Na meji nevidnega 2025, ki se je ta konec tedna odvila na Gospodarskem razstavišču, smo poslali dva neustrašna poročevalca: triletnega dečka in nekoliko mlajšo deklico – skupaj z njunima geekovskima očetoma. Njihova misija? Preveriti, ali je slovenska stripovska konvencija NMN primerna za otroke, oceniti njeno ponudbo in ugotoviti, ali je dogodek zabaven tudi za starše v spremstvu najmlajših.
Odgovor? Enoglasen: absolutno da. Če staršev že ni prepričala vsebina dogodka, so jih brez dvoma zabavali otroški komentarji in presenečenja na vsakem koraku.
Že pred nabito polnim vhodom na sejmišče jih je zajelo pravo geekovsko vzdušje. Med množico obiskovalcev v kostumih superjunakov in fantazijskih bitij je bilo jasno, da gre za praznik domišljije. Triletnik je hitro pripomnil, da so se »eni našemili«, očeta pa sta si izmenjala pogled olajšanja – morda bo ta podvig z otroki celo zabaven. Tudi strateško izbrana nosilka za malčico se je v gneči izkazala za odlično odločitev.
Za otroke je NMN pripravil pravo malo igrišče domišljije. V otroškem kotičku so si najmlajši lahko poslikali obraz, barvali pobarvanke, igrali preproste igre in se pomerili v gibalnih izzivih na prostem. Največji hit? Nedvomno igra Gladiator, ki je združila gibanje, strategijo in dobro mero otroške domišljije.
Slika: NMN
A naša dva mala poročevalca nista kar tako. Skrbno izdelani kostumi ju niso posebej impresionirali, je pa več pozornosti pritegnil ogromen plišasti kosmatinec– očitno precej bolj zanimiv kot demonka s krili.
Prava pozornost se je sprožila ob figuricah in maketah. Na stojnici društva Amulet D20 so si otroci in starši ogledali miniature za namizne fantazijske igre in bitke. Največji vtis je pustil nekaj centimetrov visok Balrog – a ne zaradi svoje strašnosti, temveč zato, ker je sprožil val otroško nedolžnih vprašanj:
“Zakaj tako grdo gleda? A je lačen? Kaj bi pa sploh jedel?”
Tudi domiselni svet Eldfall Chronicles je ponudil novo doživetje – otroci so z občudovanjem opazovali natančno izdelane makete, a ne zato, da bi se borili proti pošastim, temveč zato, da bi teren uporabili kot dirkališče za svojo zbirko avtomobilčkov.
Na koncu dneva je bila domišljija pri obeh otrocih na vrhuncu. Morda iz drugačnih razlogov kot pri starših, a občutek, da se je na tisti dan zgodilo nekaj posebnega, je ostal.
Glede na izkušnjo naših mladih juakov lahko z gotovostjo rečemo: obisk NMN z otrokom ni le mogoč, temveč iskreno priporočljiv. Za starše, ki si želijo izleta izven rutine, in za otroke, ki bi radi domišljijo doživeli na lastni koži, NMN ponuja varnost, raznolikost, akcijo, smeh – in več kot en razlog, da se prihodnje leto znova vrnejo.
Sejem Na meji nevidnega se na Gospodarsko razstavišče vrača 23. in 24. maja 2026. Letošnji dogodek je v dveh dneh privabil več kot pet tisoč obiskovalcev in gostil številne razstavljavce, umetnike in društva, ki so predstavili najnovejše trende v žanrski literaturi, filmih, igrah in pop kulturi. Med njimi je bil tudi Brian Muir, britanski filmski kipar, znan po svojem delu za franšizo Vojna zvezd. Za več informacij obiščite uradno spleto stran dogodka.
Playstation PS5 igra Marvel’s Spider-Man 2 Collectors Edition
Riot Games je na 46. podelitvi športnih nagrad Emmy v New Yorku prejel prestižno nagrado za izjemno produkcijo ešportnega prvenstva. Gre za prvo tovrstno priznanje za VALORANT Esports in že šesto skupno nagrado Emmy za Riot Games.
Nagrado je prejela produkcija velikega finala VALORANT Champions 2024, v katerem je ekipa EDward Gaming v napetem obračunu s 3:2 premagala Team Heretics. Finalni dogodek v Seulu je bil tudi rekorden za Valorant Champions Tour, saj je na vrhuncu dosegel kar 9,13 milijona sočasnih gledalcev in več kot 44 milijonov različnih gledalcev.
To je tretje leto zapored, da sta Riotovi globalni prvenstvi – League of Legends World Championship in VALORANT Champions – nominirani v tej kategoriji. Serija Worlds je do danes prejela že štiri nagrade Emmy.
Riot je svojo prvo nagrado Emmy prejel že leta 2018 za grafično podobo v živo, zdaj pa s priznanjem za VALORANT še dodatno utrjuje vodilni položaj na področju profesionalnih ešportnih produkcij.
Na obzorju je nova različica kultne serije Buffy, izganjalka vampirjev. Platforma za pretakanje Hulu pripravlja pilotno epizodo ponovne obuditve zgodbe o radoživi najstnici, ki v sončnem ameriškem mestecu preganja zlo.
V tokratni iteraciji bo glavno vlogo prevzela komaj 15-letna Ryan Kiera Armstrong, ki smo jo nedavno videli v seriji Star Wars: Skeleton Crew. Ikonična Sarah Michelle Gellar bo znova stopila v modne čevlje Buffy Summers – tokrat v vlogi mentorice.
Čeprav podrobnosti o zgodbi še niso znane, vemo, da bo uvodno epizodo režirala oskarjevka Chloé Zhao (Nomadland, Eternals), scenarij pa pišeta Nora in Lilla Zuckerman (Poker Face, Fringe, Agents of S.H.I.E.L.D.). Gellar je na družbenih omrežjih že delila posnetek trenutka, ko je Armstrong sporočila, da je dobila vlogo, in uradno postala »izbranka«.
Projekt še ni dokončno potrjen, vendar snemanje pilota že poteka. Če bo testna epizoda prepričala, lahko novo Buffy pričakujemo leta 2026 – skoraj 30 let po premieri izvirne serije.
Ustvarjalec izvirne serije Joss Whedon pri projektu ne sodeluje. Po več obtožbah o neprimernem vedenju med snemanjem, tako s strani igralske zasedbe Buffy kot igralcev filma Liga pravičnih, od leta 2021 ni več aktiven v Hollywoodu.
Na priljubljeni platformi za igranje iger na PC-ju, Steam, naj bi prišlo do velikega vdora, v katerem je ogroženih več kot 89 milijonov uporabniških računov. To predstavlja skoraj 70 % aktivne baze uporabnikov in zelo verjetno vključuje tudi vaš račun.
Informacijo je najprej objavil uporabnik platforme X @MellowOnline1, ki se je skliceval na LinkedIn objavo strokovnjakov za spletno varnost Underdark AI. Po njihovih navedbah naj bi heker z vzdevkom Machine1337 na znanem forumu črnega trga ponudil podatke za 89 milijonov Steam računov za 5.000 dolarjev. Med podatki naj bi bili uporabniška imena, gesla, seznam SMS potrdil za dvofaktorsko avtentikacijo, zasebna sporočila, metapodatki in drugi občutljivi podatki.
Yesterday, an alleged major @Steam data breach occurred, compromising over 89 million user records (roughly two-thirds of all Steam accounts).
These datasets are being sold for over $5,000 on what appears to be a site akin to Mipped.
Valve je v objavi na svoji platformi zagotovil, da ni šlo za vdor sistemov Steam:
“Včeraj smo bili obveščeni o poročilih o uhajanju starejših besedilnih sporočil, ki so bila v preteklosti poslana strankam storitve Steam. Pregledali smo vzorec uhajanja in ugotovili, da ni šlo za vdor v sisteme Steam.
Ušla so starejša besedilna sporočila, ki so vsebovala enkratne kode, veljavne le za 15-minutni časovni okvir, in telefonske številke, na katere so bile poslane. V razkritih podatkih telefonskih številk ni mogoče povezati z računom Steam, podatki o geslu, plačilnimi podatki ali drugimi osebnimi podatki.”
Izvor uhajanja še vedno ni znan, uporabnikom Szeama pa vseeno svetujemo previdnost – spremenite svoje geslo, izklopite SMS preverjanje in namesto tega uporabljajte Steam Guard prek mobilne aplikacije.
Film Superman, prvi veliki projekt novega DC Univerzuma pod taktirko Jamesa Gunna, prihaja v kinematografe 10. julija 2025. Gre za svež pristop k legendarnemu superjunaku, ki bo združil epsko akcijo, humor in čustvenost v Gunnovem značilnem slogu.
Režiser in scenarist Gunn je oboževalce stripov DC Comics navdušil že s filmom Odred odpisanih (The Suicide Squad) in serijo Peacemaker, njegova Marvel franšiza Varuhi galaksije (Guardians of the Galaxy) pa je prejela visoke ocene, kar 92 % na Rotten Tomatoes, tako pri kritikih kot gledalcih. Pričakovanja so zato velika, sploh ker je DC v zadnjih letih težko našel pravo pot do uspeha.
V vlogi Supermana oz. Clarka Kenta se bo tokrat predstavil David Corenswet, ki prepričljivo združuje naivnost, optimizem in notranjo moč mladega junaka. Rachel Brosnahan bo odločna a prikupna Lois Lane, Nicholas Hoult pa bo stopil v čevlje Lexa Luthorja – in morda celo zasenčil Michaela Rosenbauma iz serije Smallville. Navdušuje tudi prihod Nathana Filliona kot Green Lanterna Guyja Gardnerja, ki naj bi nastopil tudi v drugi sezoni Peacemakerja.
Superman bo v slovenskih kinematografih na voljo od 10. julija 2025. Zvezdniška zasedba, izkušena ekipa za kamero in Gunnovo mojstrstvo so recept za morebitni nov zagon DC-jevih filmskih uspešnic – nekaj, kar Warner Bros krvavo potrebuje po zadnjih neuspehih. Držimo pesti.
Spletna stran gamegang.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. S klikom na gumb »Namesti vse« soglašaš z njihovo namestitvijo. Več o piškotkih si lahko prebereš tukaj.
.
Spletna stran Game Gang uporablja piškotke z namenom, da zagotovimo boljšo izkušnjo uporabe spletne strani, varnost ter nemoteno delovanje. Vsi tvoji podatki so shranjeni varno in v skladu s trenutno zakonodajo in skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov do zaključka obdelave oziroma do tvojega preklica, ki ga lahko kadarkoli opraviš s klikom na infomracijsko pasico.
To so piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočila v komunikacijskem omrežju ne bi bilo mogoče. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.