Ste se kdaj vprašali, koliko prihodkov letno ustvarjajo največje AAA in Free to Play igre?
Sodobne video igre ne služijo več s prodajo kopij, ampak z digitalnimi prenosi, mikrotransakcijami in DLC vsebino, ki predstavljajo glavni dobiček za najbolj uspešni del industrije. Ekipa NetBet je preiskala 24-mesečne podatke o prodaji in prihodkih najbolj priljubljenih spletnih iger, da bi razkrila, koliko dobička ustvarjajo na sekundo, minuto, uro in dan.
Vrh lestvice kraljuje kitajski velikan in založnik Tencent Games s kar dvema igrama za izključno kitajski trg – spletno mobilno večigralsko areno Honor of Kings ter uradno kitajsko mobilno različico igre PlayerUnknown’s Battlegrounds. Vsaka izmed iger prisluži založbi skoraj 2 milijona evrov letno.
Tretje mesto zaseda spletna kreativna igra Roblox s 1,9 milijona evrov na leto. Sledi mu še ena mobilna večigralska battle royale igra Free Fire z 1,7 milijona evrov dobička na leto. Zadnja na seznamu top 5 najbolj dobičkonosnih spletnih iger je Pokémon GO, ki ustvari 1,6 milijona letno.
Na 6. in 7. mestu najdemo Fortnite in League of Legends z 1,5 milijona. Med ostalimi top 20 uspešnicami pa lahko omenimo še Call of Duty franšizo z igrami Modern Warfare, Black Ops Cold War in Black Ops 3, športne igre kot so Fifa 20, NBA2K21, Grand Theft Auto V in Animal Crossing.
Žal so statistični podatki o zaslužku nekoliko zastareli, saj so bili pridobljeni za poslovni leti 2019 in 2020. A tudi po zadnjih informacijah, najbolj dobičkonosna spletna igra ostaja Honor of Kings.