Sony Interactive Entertainment je danes objavil dogovor o nakupu Bungieja za 3,6 milijarde dolarjev, kar je le zadnji v nizu velikih konsolidacijskih poslov v industriji video iger, ki smo jih doživeli v manj kot mesecu dni.
Po sklenitvi posla bo Bungie ostal neodvisna hčerinska družba Sony Interactive Entertainment, ki jo bo vodil upravni odbor, sestavljen iz trenutnega izvršnega direktorja in predsednika Peta Parsonsa ter preostanka trenutne vodstvene ekipe studia.
“Z Bungiejem imamo močno partnerstvo že od začetka franšize Destiny in ne bi mogel biti bolj navdušen, da bi uradno pozdravil studio v družino PlayStation,” je povedal predsednik in izvršni direktor Sony Interactive Entertainment Jim Ryan.
“V Sonyju smo našli partnerja, ki nas brezpogojno podpira v vsem, kar smo, in ki želi pospešiti našo vizijo za ustvarjanje generacije, ki zajema zabavo, pri tem pa ohranja ustvarjalno neodvisnost, ki bije v srce Bungieja,” je povedal Pete Parsons, izvršni direktor Bungieja.
“Tako kot mi tudi Sony verjame, da so svetovi iger le začetek tega, kar lahko postanejo naši IP-ji. Danes Bungie začenja svojo pot, da postane globalno podjetje za multimedijsko zabavo.”
Dogovor sledi objavi, da bo Take-Two odkupil mogilnega velikana razvijalca Zynga za približno 12,7 milijarde dolarjev. Teden kasneje je Microsoft napovedal podoben posel z Activision Blizzard v vrednosti 68,7 milijarde dolarjev.
Bungie ne gre prvič v roke novim lastnikom. Microsoft je junija 2000 že odkupil studio in si zagotovil ekskluzivo do igre Halo, ki je lastnoročno postavila konzolo Xbox na trg in močno prispevala k njeni uspešnosti.
Bungie je ponovno pridobil svojo neodvisnost kmalu po lansiranju Halo 3 oktobra 2007. V tem obdobju sta še dve ekskluzivni igri Halo 3: ODST in Halo: Reach, nato pa je 10-letna pogodba z Activisionom vodila do nastanka franšize Destiny.
Microsoft je še vedno lastnik pravic in bo še naprej imel pravice do Halo franšize. Bungie si je od Activisiona izboril vse pravice intelektualne lastnine za franšizo Destiny, ki jo bo še vedno razvijal za različne platforme.